vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

512 επισκέπτες, 7 χρήστες
thebull, dkostas, hlias bax, giorgos1999, manoslykos, gfilip, white varadero

Twitter

Επιλεγμένα reviews για mods (ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ)

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Επιλεγμένα reviews για mods (ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ)
« στις: Νοεμβρίου 20, 2011, 14:01 »
Στο παρόν θέμα θα υπάρχει μια επιλεγμένη συλλογή από reviews (παρουσιάσεις - κριτικές) μελών του φόρουμ για διάφορα προϊόντα της κατηγορίας. Τα κριτήρια για την επιλογή των μηνυμάτων είναι η πληρότητά τους σε πληροφορίες, εικόνες, αναλύσεις αλλά και βίντεο εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα. Μηνύματα με 1-2 φωτογραφίες και 1-2 παραγράφους κείμενο με λίγες βασικές πληροφορίες ή μηνύματα με πολλές φωτογραφίες αλλά ελάχιστο κείμενο δεν έχουν θέση εδώ. Θέλουμε δηλ. τα reviews να είναι ανάλογα των καλών επίσημων review.

Τα μηνύματα θα μπαίνουν εδώ με παράθεση από το αρχικό θέμα τους. Κάνοντας κλικ πάνω στον τίτλο της παράθεσης μπορείτε να οδηγηθείτε στο θέμα από το οποίο προήλθαν και να διαβάσετε και άλλα σχόλια ή να συμμετέχετε στην εκεί συζήτηση. Εδώ δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε μήνυμα γιατί το θέμα είναι κλειδωμένο ώστε να είναι εργονομικό.

Και μιας και αναφερθήκαμε πριν στα επίσημα review, εκεί η επιλογή των δοκιμαστών γίνεται από τη συντονιστική ομάδα του φόρουμ με ψήφο προτίμησης σε όσους δήλωσαν υποψηφιότητα. Τις περισσότερες φορές οι υποψηφιότητες είναι πολλές και πολύ δυνατές, οπότε σε συνδυασμό με την ψήφο από πολλούς συντονιστές, καταλήγει να είναι θέμα τύχης στο ποιοι θα είναι κάθε φορά οι δοκιμαστές του πακέτου.
Εδώ τα reviews γίνονται από κάποια μέλη επειδή μόνοι τους θέλησαν να παρουσιάσουν το προϊόν που δοκίμασαν. Και πολύ καλά κάνουν γιατί η αναλυτική παρουσίαση ενός προϊόντος συμβάλει στην καλύτερη πληροφόρηση των αναγνωστών. Αρκετοί από αυτούς είναι γνωστά μέλη του φόρουμ και η γνώμη τους έχει το ανάλογο βάρος, άλλοι μπορεί να είναι λιγότερο γνωστοί αλλά να έχουν κάνει μια καλή και χρήσιμη παρουσίαση.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω για τα κριτήρια επιλογής των μηνυμάτων, η παλαιότητα ενός μέλους δεν παίζει ρόλο κι αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να έχουν κατά νου οι αναγνώστες σε μελλοντικές κριτικές προϊόντων. Καλό είναι να ρίχνουν μια ματιά στο προφίλ των μελών που δημοσιεύουν τέτοια review, στα προηγούμενα μηνύματά τους, στις ημερομηνίες δημοσίευσης κτλ. και να αξιολογούν ανάλογα την αντικειμενικότητα των κριτικών που διάβασαν. Το ίδιο συστήνω να κάνουν και στα επίσημα reviev όμως, αν και εκεί οι δοκιμαστές είναι επιλεγμένοι με απρόβλεπτο τρόπο όπως εξήγησα παραπάνω και οι κριτικές για κάθε προϊόν είναι από περισσότερα άτομα συνήθως.

Για να μη γεμίζει το θέμα με reviews προϊόντων που δεν ενδιαφέρουν πια το κοινό, όταν ένα μοντέλο δεν κυκλοφορεί πια ή έγιναν σημαντικές αλλαγές (βελτιώσεις κτλ) ή παύει να ελκύει πια το ενδιαφέρον των χρηστών η.τ., θα αποσύρεται ώστε να έχουμε πάντα τις νεότερες εξελίξεις. Το ίδιο θα γίνεται και στα επίσημα review. Έτσι ένα θέμα μπορεί να παραμείνει μήνες, ίσως όμως και χρόνια αν παραμείνει σταθερό στα χαρακτηριστικά του αλλά και στο ενδιαφέρουν του

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Spark Plug for Smokers (από Λιάκουρας) (ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ)
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 20, 2011, 14:11 »
Και ήρθε η ώρα για το review...


Μετά από απίστευτες περιπέτειες και εικοσπέντε χιλιάδες εναέρια χιλιόμετρα (αυτά τα sparki έχουν τρελλό miles bonus!), ήρθαν στα χέρια μου.

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)
Το metallic έχει ένα όμορφο σαγρέ τελείωμα, το ροζ αδικείται στις φωτογραφίες - είναι ένα πιο βαθύ χρώμα, σχεδόν βυσσινί, ενώ το μαύρο είναι τελείως κλασσικό eGoχρωμα. Δίπλα ο ατμοποιητής τους με το φιλτράκι του, μία eGo 650ρα για σύγκριση, ο φορτιστής με τις μπαταρίες τους.
Από κάτω, μπαταριοθήκη εις τα εξ ων συνετέθη: από αριστερά η βάση (με το κουμπί), το σώμα και το πάνω άκρο.
Πατώντας το κουμπί στον πάτο κάνει επαφή το αξονάκι της βάσης στην μπαταρία και κλείνει κύκλωμα. Το χρυσαφί εξάρτημα είναι μέσα στο πάνω άκρο, και είναι σε μόνιμη επαφή με τον πόλο της μπαταρίας και τον κεντρικό πόλο του ατμοποιητή (είναι το χρυσαφί που φαίνεται στις συσκευές. Αυτός ο σχεδιασμός πρέπει να είναι ο λόγος που βγάζει πάσα 801). Πολύ απλή λειτουργία, δεν ξέρω αν έχει ηλεκτρονικά μέσα στον διακόπτη.


Εντυπώσεις:
Για μια μπαταριοθήκη δεν είναι πολλά αυτά που έχουν σημασία: αξιοπιστία, εμφάνιση, πρακτικότητα. Για την αξιοπιστία δεν μπορώ ακόμα να πω τίποτα. Από εμφάνιση, εμένα μου αρέσει. Από πρακτικότητα: μετά τα πέντε πρώτα κλικ, το δάχτυλο πάει μόνο του στο κουμπί. Το κουμπί δεν πατιέται μόνο του ούτε στην σφιχτότερη τσέπη πουκάμισου, δίπλα-δίπλα σε κινητά κλπ.
Επίσης: λέει για power regulator. Δεν ξέρω τι έχει, αλλά πραγματικά δεν έχεις διαφορά στην ισχύ μέχρι που ξαφνικά πατάς και δεν γίνεται τίποτα, μετράς την μπαταρία και είσαι στα 2.60-2.70 βολτ.
Στέκεται όρθιο χωρίς να πέφτει εύκολα όπως τα eGoειδή, ενώ η λιτή εμφάνισή του το κάνει διακριτικό.
Διαστάσεις: ύψος 6.8 εκ., διάμετρος 1.9 εκ. Βάρος (χωρίς μπαταρία): 24 γραμμάρια, με μπαταρία 41 - όσο ένα eGo.


Φορτιστής: φορτίζει μία-μία ή δύο μπαταρίες μαζί.
Μπαταρίες: 16340, 800mAh ονομαστική χωρητικότητα. [edit: unprotected]
Οι ατμοποιητές του είναι καλής ποιότητας 510, με πάσα για τον 801. Παίρνουν ότι φιλτράκια παίρνει και ο 510. Τα φιλτράκια του πακέτου είναι τα μανίσια 510.
Το θεωρώ όμως ιδανικό για κάρτο - η boge βγάζει κάρτο με πάσα για 801, ακριβώς ίδια με τον 510D κατά τα άλλα.
Με κάρτο και drip tip είναι η απόλυτη ξεγνοιασιά: ούτε χαρτοπετσέτες ούτε τίποτα. Βγαίνεις από το σπίτι με το sparki στο χέρι και μία μπαταρία και ένα μπουκαλάκι στην τσέπη. Τίποτα άλλο.


Value for money: η συσκευή μόνη της βγαίνει στα 16$, ενώ το πακέτο με τον φορτιστή, μπαταρίες, ατμοποιητή, 5 φιλτράκια και ένα υγρό στα 28$. Τα ταχυδρομικά είναι ολίγον τι τσουχτερά (flat 25$), αλλά αν το μοιράσετε έστω με έναν ακόμα τότε είναι συμφέρουσα αγορά.


Επειδή ο αμερικάνος έστειλε παραπάνω κομμάτια για να αντικαταστήσει τα υγρά στην μαζική παραγγελία που γύρισε πίσω, έχουν περισσέψει κομμάτια. Θα τα προτείνω σε κανα-δυο δικούς μου εδώ κι αν δεν τα θέλουν θα τα βγάλω στο σφυρί εδώ στο φόρουμ.


Συμπέρασμα: Απλή, εμφανίσιμη και πρακτική μπαταριοθήκη. Αν δεν ήταν τα ακριβά ταχυδρομικά, θα ήταν η κορυφαία αγορά.
Αλλά και έτσι, αξίζει.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 22, 2011, 01:56 από Atmos »

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Little Sister Vari-Cool Variable Voltage από zalaros (ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ)
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 22, 2011, 01:48 »
Little Sister Vari-Cool Variable Voltage από www.boxmods.net

Εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος του Little Sister vari-cool. Μετά από μερικές μέρες δοκιμών θέλω να κάνω ένα review για το mod αυτό.

Περιγραφή:

Το Little Sister vari-cool είναι ένα mod μεταβλητής τάσης και αποτελεί την εξέλιξη του Little Sister Original Variable. Λειτουργεί με δύο 10440 μπαταρίες και από όσο γνωρίζω είναι το πιο μικρό mod μεταβλητής τάσης. Όπως θα προσέξετε στις φωτογραφίες παρακάτω είναι πραγματικά μικρό, όσο ένας κοινός πλαστικός αναπτήρας. Στην ουσία είναι ένας αναπτήρας στου οποίου το εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί οι υποδοχές των μπαταριών, το ηλεκτρονικό κύκλωμα, ο κονέκτορας του ατμοποιητή και ο διακόπτης. Εξωτερικά διακρίνουμε τον επιλογέα των βολτ και τον διακόπτη. Στο εσωτερικό του δεν υπάρχει καθόλου κενό και όλα ταιριάζουν απόλυτα μεταξύ τους χωρίς να δημιουργείται κανένα πρόβλημα στην λειτουργία του. Το καπάκι είναι κουμπωτό και ανοίγει σχετικά εύκολα για να αλλάξουμε τις μπαταρίες. Μόνο του δεν ανοίγει με τίποτα εκτός και αν πέσει κάτω από μεγάλο ύψος. Η τάση λειτουργίας μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκολα και κυμαίνεται από 3 έως 7,5 βολτ.

(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)


Περιστροφικός διακόπτης επιλογής βολτ:

Ο επιλογέας των βολτ λειτουργεί σε μια περιοχή μισής στροφής. Φανταστείτε το σαν ένα αναλογικό ρολόι όπου το μηδέν είναι στην ώρα 6  και το τέρμα είναι στην ώρα 12. Από την ώρα 8 και μετά υπάρχουν κάποιες μικρές τελίτσες που μας βοηθούν να θυμόμαστε σε ποια θέση  θέλουμε τον διακόπτη. Στην πρώτη τελίτσα έχουμε 3 βολτ και μετά κάθε τελίτσα είναι 0,5 βολτ. Έτσι υπολογίζουμε τα βολτ στα οποία ατμίζουμε ακόμη και χωρίς βολτόμετρο. Περιστρέφεται αρκετά εύκολα αλλά λόγω της θέσης του είναι δύσκολο να περιστραφεί μόνος του κατά λάθος (πχ μέσα σε μια τσέπη ή τσάντα). Για μεγαλύτερη ασφάλεια μπορούμε να το θέσουμε στο 0 όταν το βάζουμε στην τσέπη. Λειτουργεί δηλαδή και ως κεντρικός διακόπτης. Στο κέντρο του επιλογέα υπάρχει ένα βελάκι για να τον ρυθμιζουμε ακριβώς εκεί που θέλουμε.

(Image removed from quote.)

Διακόπτης τροφοδοσίας (μπουτόν):

Ο διακόπτης είναι τύπου joystick και λειτουργεί προς όλες τις κατευθύνσεις αλλά και με πάτημα. Ουσιαστικά δηλαδή έχει 5 σημεία επαφής.Η περιοχή τριγύρω από τον διακόπτη δεν είναι στεγανή και σύμφωνα με τον κατασκευαστή, αν πάει υγρό στον διακόπτη μπορεί να χαλάσει. Επειδή η βάση του ατμοποιητή είναι 100% στεγανή θέλει προσοχή όταν κάνουμε dripping ή αν χρησιμοποιούμε cartomizer γιατί μπορεί να υπερχειλίσει το υγρό και να πάει στον διακόπτη. Λειτουργικά ο διακόπτης είναι πολύ αξιόπιστος αν και στην αίσθηση μας δίνει την εντύπωση πως μπορεί να χαλάσει εύκολα. Αυτό οφείλεται στο ότι είναι joystick και κουνέται όταν τον πατάμε. Μέχρι τώρα δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα.

(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)

Κύκλωμα:

Η νέα αυτή έκδοση του mod, vari cool, περιλαμβάνει ένα νέο κύκλωμα το οποίο εκτός του ότι δεν ζεσταίνεται καθόλου, αποδίδει καλύτερα και μας δίνει και πολύ καλύτερη αυτονομία. Με έναν Α2 με ωμική αντίσταση  2,2Ω και με μπαταρίες aw imr η αυτονομία που είχα ήταν 6 ώρες το ελάχιστο και 10 ώρες το μέγιστο. Η όποια θερμότητα παρατήρησα στο mod προήλθε από τον ατμοποιητή που ζέστανε ελαφρώς την βάση του. Το κύκλωμα δεν είναι εμπορίου και από τις κολλήσεις φαίνεται πως είναι χειροποίητο. Ωστόσο δεν φαίνονται και πολλές λεπτομέριες λόγω μεγέθους αλλά και λόγω της θέσης της πλακέτας μέσα στο mod.

(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)

Μπαταρίες:

Χρησιμοποιεί τις μπαταρίες 10440. Αυτές είναι μεγέθους AAA και είναι γνωστές κυρίως από το Janty Stick αλλά και το GGSlim. Η αυτονομία τους είναι μικρή αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι πολύ μικρές. Οι aw imr θεωρούνται από πολλούς οι καλύτερες και ο κατασκευαστής προτείνει την χρήση High Drain μπαταριών σε όλα τα mods του.

Βάση ατμοποιητή:

Η βάση του ατμοποιητή είναι 510 και είναι 100% στεγανή. Είναι ελαφρώς χωνευτή (περίπου μισό χιλιοστό). Δοκιμάστηκν οι Α2, Clearomizer CE3, Cartomizer 510D, 510Τ και βιδώνουν χωρίς κανένα πρόβλημα.

(Image removed from quote.)

Θετικά:

Μικρό μέγεθος (το μικρότερο στην κατηγορία του)
Ελαφρύ (το πιο ελαφρύ στην κατηγορία του)
Άριστο κύκλωμα χωρίς να ζεσταίνετε και με την μέγιστη δυνατή αυτονομία.
Διακόπτης που έχει ουσιαστικά 5 σημεία επαφής (joystick)
Ανοίγει εύκολα για να αλλάξεις τις μπαταρίες
Ρυθμίζεται εύκολα η τάση λειτουργίας του με τον εξωτερικό περιστρεφόμενο διακόπτη
Απόλυτα στεγανή βάση ατμοποιητή
Κορυφαία ποιότητα συναρμολόγησης. Στο εσωτερικό του όλα είναι σταθερά και δεν κουνιέται τίποτα.

Αρνητικά:

Μικρή αυτονομία (λόγω μικρών μπαταριών)
Μέτρια ποιότητα του πλαστικού κουτιού (αναπτήρας). Είναι θαμπό σε μερικά σημεία και φαίνεται πως απομακρύνθηκαν κάποια αυτοκόλλητα από αυτό πριν γίνει κουτί για mod.
Τιμή: 72,99$  (+3$ το μαύρο χρώμα) 75,99 + 18,99 (έξοδα μεταφοράς) = 94,98$ = 69€!!!

Διαθεσιμότητα-Χρώματα:

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κανένα mod μεταβλητής τάσης δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Τα κατασκευάζει κατόπιν παραγγελίας και τα αποστέλλει. Έτσι λοιπόν υπάρχει μια καθυστέρηση της μιας εβδομάδας περίπου (το δικό μου ήταν έτοιμο σε 5 ημέρες από την ημέρα παραγγελίας).
Το mod αυτό είναι διαθέσιμο σε 7 χρωματισμούς. Αυτοί είναι: Μαύρο, Μπλε, Πράσινο, Ροζ, Μωβ, Κόκκινο και Άσπρο. Το μαύρο είναι ακριβότερο κατά 3$ από τα υπόλοιπα χρώματα.

Προσωπική άποψη:

Προσωπικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από αυτό το mod. Θεωρώ βέβαια την τιμή του τσουχτερή. Ειδικά όταν το έπιασα πρώτη φορά στα χέρια μου απογοητεύτηκα. Φτηνό θαμπό πλαστικό που με την πρώτη ματιά φαίνεται κατώτερο των προσδοκιών. Μόλις το άνοιξα για να βάλω τις μπαταρίες όμως και είδα το εσωτερικό του άρχισα να αλλάζω γνώμη. Και όλα άλλαξαν μόλις το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά. Έβαλα πάνω τον Α2 γιατί ανησυχούσα πως θα φαίνεται καθώς και αν αντέχει η βάση του το βάρος του Α2. Κανένα πρόβλημα. Η βάση είναι τόσο σταθερή που αντέχει ακόμη και το fog. Ξεκίνησα να το δουλεύω χαμηλά στα 3 βολτ και σιγά σιγα ανέβαζα. Στον Α2 η αντίσταση ήταν 2,2Ω. Στα 4,5 βολτ ο Α2 απογειώθηκε και στα 5 πνιγόσουν από το χτύπημα. Όσα βολτ θέλεις όποτε το θέλεις με μια απλή κίνηση. Αυτά βέβαια τα έχεις με οποιοδήποτε mod μεταβλητής τάσης αλλά εδώ μιλάμε για κάτι διαφορετικό. Είναι τόσο μικρό που κρύβεται στην παλάμη σου. Με τον ατμοποιητή (510 ή μικρό cartomizer) μπαίνει άνετα στην τσέπη σου. Το δε βάρος του είναι αμελητέο. Είχα και έναν φόβο για την αυτονομία αλλά ουσιαστικό πρόβλημα δεν υπάρχει. Παρόλο το μικρό μέγεθος των μπαταριών η αυτονομία είναι πολύ καλή. Το μέγιστο που κράτησαν ήταν 10 ώρες χαλαρού ατμίσματος και το λιγότερο 6 ώρες σε πιο εντατικό ρυθμό. Είναι όμως τόσο μικρές οι μπαταρίες που άνετα μπορείς να έχεις μαζί σου μερικές ακόμα και να είσαι άνετος. Δεν θα το πρότεινα σε κάποιον που θέλει mod μεταβλητής τάσης απλά χωρίς να τον νοιάζει το μέγεθος γιατί υπάρχουν πολύ πιο φτηνές λύσεις σε αυτήν την κατηγορία. Σε αυτό το μέγεθος όμως παίζει χωρίς αντίπαλο. Για τον κατασκευαστή του έχω να πω τα καλύτερα. Πριν ακόμη το αγοράσω απαντούσε σε κάθε mail μου σχεδόν άμεσα. Είχε κάποια προβλήματα στο site του με τους τρόπους πληρωμής αλλά πλέον τα έχει λύσει. Στο ecf αλλά και σε άλλα ξένα forum λένε τα καλύτερα για αυτόν όσο αφορά την επικοινωνία αλλά και την τεχνική υποστήριξη. Ελπίζω να μην χρειαστεί να το διαπιστώσω και εγώ τουλάχιστον στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης. Προς το παρόν η Little Sister με έχει αφήσει 100% ικανοποιημένο όσο αφορά τις επιδόσεις της αλλά και το μέγεθός της. Αν περιστρέψεις λίγο παραπάνω τον επιλογέα των βολτ μετατρέπεται σε Little Bitch (name by Gabriel74 all rights reserved).
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 22, 2011, 01:54 από Atmos »

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Ρωσικο Mod Triton, από urahara (ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ)
« Απάντηση #3 στις: Δεκεμβρίου 28, 2011, 02:16 »
Εγω το ψαρεψα απο εδω: http://ukvapers.com/topic/11919-russian-atomizer-mod-triton/
Το βασικο λινκ ειναι εδω: http://www.ecigtalk.ru/forum/f20/t6486.html

(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3DEL0LUFGBM&feature=player_embedded[/youtube]

Εχω κανει και μια μεταφραση των χαρακτηριστικων. Ειναι λιγο προχειρη μην βαρεσετε πολυ για τις "πατατες"...


Ατμοποιητης Triton

Ολοκληρωμενο σετ

Χαρακτηριστικα:
Συνδεση 510
Διαμμετρος,25 mm.
Μηκος -90 mm.(6ml.τζαμακι)80 mm.(4ml.τζαμακι).
Υλικο-duralumin(D16T), Buck-Polycarbonateis 200 φορες ισχυροτερο απο γυαλι,αυθραφστο, δεν θα ραγησει.
Silica-φυτιλι
Συρμα αντιστασης 0.2mm.
επιλογες:
Ανταλακτικο κυπελακι διαφορετικων χρωματων και μηκους για να διαλεξετε (molochnyy.siny, κόκκινο, πράσινο, πορτοκαλί, χάλκινα, κίτρινο, τυρκουάζ)
φυτιλι απο υαλονημα-5 μετρα.
συρμα αντιστασης διαμετρου 0.2mm- 3 μετρα
Επιπλεον O-ρινγκσ(4 κομματια)
Τιμη: 2400 ρωσικα rubles (~59ευρω)

Μπαταρια:
Τεχνικα χαρακτηριστικα:

Μηκος 112 mm
25 mm σε διαμετρο
βαρος με τις 2 μπαταριες 18 350 ------ 99 γραμμαρια
Συνδεσμολογια eGo (για ατομιζερς με 510, eGo συνδεσεις, Fog). Στα υπολοιπα πρεπει να μπει ανταπτορας
Ψηφιακη οθονη (2 ψηφιων LED)
Κουμπι στο πλαι
Ταση - 6.5 - 20 V (2 Li-Ion μπαταριες 18 350). ή εξωτερικης πηγης
Αποδοση 98-99%
Οριο στην ισχυ: 15 W.
Βημα επιλογης στο φορτιο 0.1W σε ευρος 0-10 Tues(ελπιζω να το μετεφρασα σωστα αυτο..)
Θεση καταστασης on / off
Κατασταση σταθεροποιησης ισχυος (varivatt)
Κατασταση σταθεροποιησης τασης (varivolt)
Επιλογη αναμεσα σε 1 ή 2 μπαταριες
Προστασια για υπερφορτωση μπαταριας
Προσταση βραχυκυκλωματος
Disabling the atomizer --- 15 continuously pressed the button, the further you hold down another 15c - blackout
(αυτο θα το μετεφραζα ως... αν θελετε να καταστρεψετε τον ατμοποιητη πατηστε περισσοτερο απο 15 δευτερολεπτα το κουμπακι... μαλλον κατι αλλο θα εννοει.. ;) )
Μετρηση της τασης (ολικη) στις μπαταριες υπο φορτιο
Μετρηση της αντιστασης του ατμοποιητη
Ενδειξη φορτισης της μπαταριας με ψηφια απο 0 εως 9

Συνολικα

Συσκευη ελεγχου και οθονιστας: 1 τεμαχιο
Βιδωμα μπαταριας D16T (duralumin) : 1 τεμαχιο
Καπακι με βολτες: 1 τεμαχιο
Γυαλακι χρωματιστο χρωματος(Γάλα, σκούρο μπλε, τιρκουάζ, κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί, πράσινο, χάλκινο): 1 τεμαχιο
 
Μπαταρια 18350 1200 mAh UltraFire: 2 τεμαχια

Τιμη: 3200 rubles (~79 ευρω)

Δεν ξερω αν οντως κανει οσα υποσχεται αλλα φαινεται κουκλι...

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Συγκριτικό ProVari vs LavaTube, από Steamboy (ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ)
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 05, 2012, 20:11 »
ProVari Vs Lavatube (Συγκριτικό review)!

Οποιοσδήποτε είναι εξοικειωμένος με προηγμένα ηλεκτρονικά τσιγάρα(mods) δεν μπορεί παρά να παρατηρήσει κάποιες ομοιότητες μεταξύ Lavatube της Volcano και της ναυαρχίδας των VV e-cig, Provari από την Provape. Ήρθε,λοιπόν,η ώρα για μια σύγκριση μεταξύ τους.


Σχεδιασμός
ProVari και Lavatube είναι παρόμοια στο σχεδιασμό. Κάποιοι μπορεί να πουν ότι το Lavatube έχει εμπνευστεί απ το ProVari, ιδιαίτερα κοιτάζοντας το οδοντωτό τελείωμα στα endcaps. Πέρα από τα σχεδιαστικά στοιχεία, οι δύο συσκευές είναι mods στυλ σωλήνα (tube mods) με οθόνες LCD και προηγμένα χαρακτηριστικά. Κάποιοι πιο κυνικοί αναγνώστες μπορεί να δουν ουσιαστικά το Lavatube ως μια προσπάθεια από τους Κινέζους κατασκευαστές να αξιοποιηθεί η επιτυχία του ProVari.

Από την άποψη του μεγέθους,καμιά από τις δυο συσκευές δε θα μπορούσε να θεωρηθεί μικρή από οποιοδήποτε σκοπιά. Και οι δύο είναι μεγάλες συσκευές. Το Lavatube είναι πολύ πιο λεπτό και ελαφρώς ψηλότερο από το ProVari. Το πόσο πολύ ψηλότερο εξαρτάται από τις επιλογές του ProVari σε μπαταρίες.
Το Lavatube έχει μία και μοναδική επιλογή μπαταρίας: μια αρκετά μεγάλη IMR 18650 μπαταρία. Το ProVari σε αντίθεση είναι πολύ πιο ευέλικτο. Στη βασική ρύθμιση του συστήματός του, παίρνει μικρότερη 18490 μπαταρία, προσθέτοντας όμως ένα ειδικό καπάκι στη συσκευή, επιτρέπει την χρήση 18650 με κόστος το πρόσθετο μήκος. Μια τρίτη επιλογή της μπαταρίας, η ισχύς ProVari είναι με ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία που αυξάνει το μήκος της συσκευής κατά 1 / 8 της ίντσας (περίπου 3χιλιοστά). Παρά το λίγο μεγαλύτερο μέγεθος, το Lavatube είναι "πούπουλο" σε σύγκριση με το ProVari. Ο λόγος για αυτό είναι πως το ProVari είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι, ενώ το Lavatube από αλουμίνιο. Το βάρος του Lavatube το βοηθά δίνοντας την αίσθηση μικρότερης συσκευής κατά τη χρήση.

Τέλος ο γενικός σχεδιασμός και των δύο συσκευών είναι αρκετά παρόμοιος. Στο τμήμα εφαρμογή και φινίρισμα είναι όπου το ProVari ξεχωρίζει πραγματικά από το κατώτερο μοντέλο της Lavatube. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη μιας και το ProVari είναι μια high-end συσκευή, ενώ το Lavatube είναι περισσότερο εισαγωγικό μοντέλο στο χώρο αυτό.

Tο θετικό για το Lavatube είναι πως παρά τις lower-end προδιαγραφές του,δεν δείχνει αίσθηση σαθρού. Το φινίρισμα της συσκευής είναι αρκετά καλό, και δεν υπάρχουν κραυγαλέες ελλείψεις σχεδιασμού. Η βαφή του Lavatube είναι καλή, αλλά τα endcaps είναι πλαστικό αντί από αλουμίνιο ή χάλυβα, και το κύριο κουμπί λειτουργεί καλά, αλλά έχει αναμφισβήτητα low-end σκληρό πλαστικό με κάπως κακή αίσθηση.

Με το ProVari αισθάνεται κανείς σαν να συγκρίνει ένα αυτοκίνητο οικονομίας με ένα πολυτελές sedan. Το κουμπί ανάφλεξης, που επίσης είναι πλαστικό, φωτίζεται και έχει μια μαλακότερη και καλύτερη αίσθηση. Οι βίδες στο τέλος έχουν μια ρευστή κίνηση στο βίδωμα που σπάνια συναντούμε σε άλλες συσκευές. Ορισμένες άλλες μικρές λεπτομέρειες προσθέτουν επίσης στο Provari την αίσθηση του πανάκριβου και καλαίσθητου. Η ράβδωση κατά μήκος των πλευρών της συσκευής και η πολύ καλύτερη υλοποίηση στο σημείο εμπλοκής των endcaps, είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα. Το γεγονός ότι το ProVari είναι επίσης διαθέσιμο σε ένα επιχρυσωμένο μοντέλο δεν βλάπτει τη φήμη του ως mod αλλά το αντίθετο.
 

Χαρακτηριστικά
Η συντριπτική ομοιότητα των δυνατοτήτων μεταξύ ProVari και Lavatube είναι φυσικά και ο λόγος του review αυτού. Και οι δύο συσκευές διαθέτουν μεταβλητή τάση μεταξύ 3 και 6 βολτ ρυθμιζόμενο σε 0,1 κατά διαστήματα.

Κάθε συσκευή διαθέτει επίσης μια LED οθόνη ανάγνωσης που εμφανίζει βασικές πληροφορίες όπως την τρέχουσα ρύθμιση. Η οθόνη του Lavatube είναι πιο περιορισμένη σε σύγκριση με την οθόνη του ProVari. Οι ιθύνοντες της ProVari, επίσης, ανακοίνωσαν πρόσφατα πως η συσκευή τους θα είναι διαθέσιμη με προαιρετική αλλαγή σε οθόνη μπλε φωτεινών ενδείξεων. Το προεπιλεγμένο χρώμα, όπως ακριβώς και στο Lavatube είναι κόκκινο.

Το ProVari χρησιμοποιεί ένα μόνο κουμπί για να χειριστεί τόσο την ενεργοποίηση της συσκευής όσο και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά. Μια σειρά  πιέσεων του κουμπιού δίνει πρόσβαση στα διάφορα στοιχεία του μενού. Το Lavatube χρησιμοποιεί μια σειρά από τρία κουμπιά λειτουργίας, + - και ένα κουμπί λειτουργίας. Αυτό παρέχει πιο απλή λειτουργία για τα περισσότερα βασικά χαρακτηριστικά, αν και υπάρχουν μερικά χαρακτηριστικά όπως ο έλεγχος του επιπέδου της μπαταρίας και ασφάλισης του κουμπιού που απαιτούν ένα συνδυασμό pressing (πατήματος).

Τα επίπεδα της μπαταρίας, η εναλλαγής ισχύος και το κουμπί κλειδώματος είναι όλα διαθέσιμα στο ProVari χρησιμοποιώντας το μοναδικό κουμπί για το μενού. Το ProVari προσφέρει επίσης μια ακόμα λειτουργία στο σύστημα του μενού που το Lavatube δεν έχει: Το ProVari εμφανίζει την αντίσταση (Ohms) του ατμοποιητή (atomizer).

Και οι δύο συσκευές έχουν επίσης ενσωματωμένο κύκλωμα αυτοπροστασίας για συνθήκες, όπως βραχυκύκλωμα, υπερθέρμανση ή υπερβολική ένταση. To ProVari εμφανίζει έναν κωδικό σφάλματος που συνδέεται με μια συγκεκριμένη κατάσταση σφάλματος, ενώ το Lavatube δεν είναι τόσο φλύαρο σε ενδείξεις λαθών.
Και τα δύο έχουν επίσης διαφορετικές προσεγγίσεις σε περιπτώσεις δύσκολων συνθηκών όπως π.χ. όταν η τάση είναι πολύ υψηλή για την αντίσταση του συναρμολογημένου ατμοποιητή. Το ProVari κλείνει απλά και εμφανίζει τον σχετικό κωδικό σφάλματος. Το Lavatube, απ την άλλη, μειώνει απλά την τάση στο 3,7 v και συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς καμία ένδειξη για κάποιο σφάλμα.


Απόδοση
Η συσκευή της Volcano (Lavatube) ρίχνει την απόδοση της συσκευής λίγο στην εκτίμησή μου. Χωρίς να γνωρίζουμε σε ποιο σημείο ενεργοποιείται το κύκλωμα προστασίας, κάνει τη συσκευή πιο ασαφή και αυξάνει τη δυσκολία να κατανοήσουμε που είναι τα όρια της. Το ProVari κάνει τα πράγματα πιο απλά λόγω της εύρεσης της υψηλότερης δυνατής ρύθμισης τάσης και μπορούμε απλά να μειώνουμε τη τάση μέχρι να μην εμφανίζονται σφάλματα. Το ProVari ουσιαστικά μπορεί να είναι λίγο πιο καλοφτιαγμένο για την μέγιστη απόδοση, ειδικά όταν χρησιμοποιούμε συσκευές υψηλής αντίστασης ή cartomizer διπλού πηνίου - αντίστασης. Αυτό δίνει στο ProVari ένα μικρό πλεονέκτημα στην απόδοση σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.

Σε θεωρητικό επίπεδο, το ProVari διαθέτει επίσης ένα μικρό πλεονέκτημα απόδοσης λόγω του cut-off. O χρόνος αποκοπής (cut-off) του Lavatube είναι 10 δευτερόλεπτα (κάποια κόβουν και μετά από 15"). Το ProVari θα κόψει μετά από 16 δευτερόλεπτα. Πηγαίνοντας με τα καθορισμένα χρονικά διαστήματα, στη θεωρία μέσα στα 16 δευτερόλεπτα λογικά θα πρέπει να παράγει πολύ περισσότερο ατμό.Είναι ένα χρονικό περιθώριο που δίνει ευκολία στο χρήστη και παρέχει ασφάλεια. Στην πραγματικότητα, αυτή η ευκολία είναι πιθανώς μια υπόθεση.


Εγγύηση και τιμή
Και οι δύο συσκευές έρχονται με μια εγγύηση ενός έτους. Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, μπορείτε να στείλετε τη συσκευή πίσω για επισκευή ή σας στέλνουν ένα νέο κομμάτι (ανταλλακτικό) ή μπορεί ακόμη να γίνει και αντικατάσταση. Η αποστολή στην εταιρεία είναι με δικό μας κόστος. Το ProVari έχει, σε αντίθεση με το Lavatube, παρέχει προαιρετικά επιλογή για παράταση της περιόδου ισχύος της εγγύησης για δύο χρόνια.

Υπήρξε κάποια διαμάχη για την εγγύηση στο Lavatube κατά τη διάρκεια της φάσεως των προ-παραγγελιών. Η εταιρεία είχε αρχικά δηλώσει ότι ήταν το ίδια με τις εγγυήσεις για τις άλλες συσκευές της. Αυτό σήμαινε ότι αν η συσκευή είχε υποστεί βλάβη λόγω της χρήσης μη δικών της ατμοποιητών, η εγγύηση ακυρωνόταν. Η εταιρεία όμως στη συνέχεια άλλαξε στάση σημειώνοντας ότι το κύκλωμα προστασίας θα πρέπει να προστατεύει τη συσκευή τους απ αυτές τις συνθήκες ανεξάρτητα από τα πρότυπα μπαταρίας της.

Εκεί που πραγματικά οι δύο συσκευές ξεχωρίζουν είναι στη τιμή. Το Lavatube είναι σχεδόν το ήμισυ της τιμής του ProVari. Η τιμή δείχνει ακόμη χαμηλότερη όταν το ProVari παραγγελθεί με το extender κάλυμμα της μπαταρίας ή κάποια επιπλέον καλούδια, όπως επιχρύσωση.


Συμπέρασμα
Είναι σαφές ότι το Lavatube κατασκευάστηκε για να ανταγωνιστεί άμεσα με το ProVari στην τιμή. Το Lavatube έχει εκπλήξει πραγματικά ευχάριστα με την ποιότητά του πολλούς ατμιστές (παρά τις όποιες τυχών κατασκευαστικές αστοχίες). Στερείται κάπως από τη φινέτσα  από του ProVari αλλά και το Lavatube απέχει σίγουρα από μια απλή συσκευή ατμίσματος.

Εάν τα χρήματα δεν είναι θέμα, ή αν ψάχνετε περισσότερο μια επιλογή πολυτελείας, το ProVari είναι με κατεβασμένα χέρια ο νικητής αυτής της σύγκρισης. Το ProVari εξακολουθεί να είναι η Cadillac των ε-cig. Ωστόσο, το Lavatube είναι δύσκολο να αγνοηθεί με την απίστευτα ελκυστική τιμή του.
Ουσιαστικά, το Lavatube δίνει περίπου το 70-90% αυτών που προσφέρει το ProVari  περίπου στη μισή τιμή.Για πολλούς ανθρώπους στις μέρες μας, είναι ένας αρκετά επιτακτικός λόγος για να ρίξουν μια καλή ματιά στο Lavatube.



Λεπτομέρειες

προϊόν: Lavatube
Αγοράστε από:
VolcanoEcigs
Τιμή: $ 69.95(=53.98 €) ως μονάδα $ και 99.95(=77.14 €) ως starter kit
Έκπτωση: 10% με κωδικό volcanoAFFC10 (μίας χρήσης)
Μπαταρία: IMR 18650
Threading: Joye 510
Τάση: 3,0 - 6,0 V σε 0,1 κατά διαστήματα
Μέγιστη ένταση ρεύματος: 2.5

Προϊόν: ProVari
 Αγοράστε από: ProVape
 Tιμή: $159.95(=123.44 €) – 299.95(=23149 €) ως μονάδα και $211.95(=162.96 €) ως starter kit
Επιλογές: Blue LED $15.00(=11.58 €), Extended battery cap $19.95(=15.40 €) – $23.95(=18.48 €)
 Μπαταρία: IMR 18490 (με το εργοστασιακό end cap), 18650 or ProVari 2500 (με το extended cap)
 Threading: Joye 510
 Τάση: 3.0 to 6.0 in .1v κατά διαστήματα
 Μέγιστη ένταση ρεύματος: 2.5



Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να σας άρεσε το review  :) :bye:



EDIT: Το μεγαλύτερο μέρος του παραπάνω κειμένου αποτελεί μετάφραση από το πρωτότυπο αγγλικό εδώ:
http://www.stevevape.com/e-cigarette-comparison-review-lavatube-vs-provari-advanced-e-cigarettes/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 05, 2012, 21:25 από Atmos »

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Lavatube 1.5 / VV tube 1.5 Review (από Pastafarai)
« Απάντηση #5 στις: Μαΐου 15, 2012, 14:01 »
Αφου ευχαριστησω τον συνφορουμιτη koloky8anos για την διαμεσολάβηση του και την εταιρεία youngjunetech που του απέστειλε τα τρία δείγματα του lavatube V1.5 προχωραω στο review το οποιο ασφαλως σε βαθος χρονου θα ενημερωθει....
Λοιπον, μετα απο 20+ μερες εντατικης και σχεδον αποκλειστικής χρησης εχω να πω οτι το V1.5 μου εχει αφησει πολυ καλες εντυπώσεις...

Ας παρουμε τα πραγματα ομως απο την αρχή:

Εμφανισιακά και σε διαστάσεις είναι ακριβώς το ίδιο με το προηγουμενο lavatube....
Η μόνη μικρή διαφορα έγκειται στην ύπαρξη μονιμης ενδειξης σταθμης της μπαταρίας στην οθόνη του....
(Image removed from quote.)

Η ποιοτητα κατασκευης του ειναι ανάλογη του V1 που σημαινει οτι για την τιμη του ειναι παραπανω απο αξιοπρεπες...
Ας ριξουμε μια ματια στα επιπλέον χαρακτηριστικα του V1.5 τα οποια ειναι και αυτα που ενδιαφερουν περισσότερο όλους μας...
Το Lavatube V1.5 μετράει την ωμική αντίσταση.
Την μετραει με ακριβεια ομως;
Η απαντηση ειναι "ναι"!  :yes:
Την μετράει με εντυπωσιακή ακρίβεια...  :yes:
Μετρησα ενα σωρο διαφορετικους ατμομοιητες,carto και clearmizers χρησιμοποιόντας τρεις διαφορετικες συσκευες:
Το Lavatube V1.5 , το provari και ενα ψηφιακό πολύμετρο...
Οι ενδειξεις σε όλες τις περιπτώσεις και στα τρια οργανα μέτρησης ηταν ακριβως οι ίδιες!
Και το καλο δεν τελειωνει εκει... για να μας δειξει την ακριβη ωμικη αντισταση του ατμοποιητη που εχουμε προσαρτήσει, το νεο Lava χρειάζεται μόνο ένα πάτημα του κουμπιου on/off .... Μόνο ένα κλίκ.  :yes:
(Image removed from quote.)


Ας δουμε τωρα μια ουσιαστικη διαφορα του με το Lavatube V1...

Ενω λοιπον το V1.5 δειχνει μόνιμα στην οθόνη την σταθμη της μπαταριας με μπάρες (όπως τα κινητα τηλεφωνα προηγουμενης γεννιάς), το V1 χρειαζεται πέντε πατηματα του κουμπιου On/off για να δειξει την ακριβη σταθμη της μπαταρίας με δεκαδικό αριθμο.
Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι το μοναδικο σημειο που υστερει το V1.5 έναντι του V1 .....  Κατι που προσωπικα θεωρω μικρης σημασιας αφου ετσι κι αλλιως οταν η μπαταρια φτασει σε χαμηλο επιπεδο στάθμης (γυρω στα 3.4) , και τα δυο Lavatube (παλίο και νέο) κόβουν την παροχή και υπενθυμιζουν στον χρήστη οτι ήγικεν η ώρα της...φόρτισης...

Ας δουμε τωρα το πλασαριζόμενο ως το "δυνατο" σημειο του Lavatube V1.5 που ειναι φυσικα το οτι "αντεχει" φορτιο μεχρι 3.5 amps ...
Πρακτικα αυτο σημαινει ότι μπορει κανεις να βαλει επανω στο V1.5 LR ατμοποιητες και την ιδια ωρα να μπορει να σηκωσει την ταση στα 5.5 - 6.0
Δυστυχως δεν διαθετω passthrough βολτόμετρο (ακόμα) και ετσι μπορω μονο να σας πω τις εντυπωσεις μου επι του θέματος εμπειρικά:
Με το DCT στα 1.5oHm ατμίζω άνετα στα 5.0 και μαλιστα εγω που το DCT δεν το ειχα ποτε σε εκτιμηση, καταφερα επιτέλους να ατμισω με αυτό απολλαμβάνοντας και δυνατο χτύπημα αλλα και μεγάλες ποσότητες παραγόμενου ατμου....
Συγκρινόμενο με το "παλιό" lavatube μπορω να πω ότι η ανοχη που επιδεικνύει στο φορτίο είναι αισθητά μεγαλύτερη απο εκεινη του lavatube V1 ...
Αυτο αν με ρωτησετε μου αρκει και με το παραπάνω. Περισσοτερες λεπτομερειες και πιο ακριβη περιγραφη θα δωσω στο update του review αφου κανω μετρησεις και με Passthrough βολτόμετρο....

Αλλη μια ασημαντη μεν αλλα αξια αναφοράς δε διαφορά του Lavatube V1.5 με το Lavatube V1.0 είναι οτι το πρωτο για να τεθει σε λειτουργια η για να "κλειδωσει¨" η οθόνη χρειάζεται 5 κλικ (πατήματα) στο πλήκτρο on/off και οχι παρατεταμένο πάτημα οπως στο V 1.0
Όλα τα κουμπιά , και στα δύο λάβα εχουν ακριβως την ίδια αίσθηση και κατα τα φαινόμενα την ιδια ποιότητα κατασκευής με ό,τι αυτο συνεπάγεται...

Συμπερασματικά:
Το lavatube V1.5 αποτελλεί όντως την εξέλιξη του γνωστου και δημοφιλούς lavatube.
Καταφέρνει να διατηρεί την τιμή του στα ίδια χαμηλά επίπεδα με το απερχόμενο ενω προσφέρει περισσότερα.
Είναι κατα πολύ καλύτερο του προκατόχου του.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)

Σημερα έκανα μετρησεις με το passthrough βολτόμετρο του Γιώργου (white Varadero, γεια σου Γιώργο  :bye: ) , η τιμή που έδειχνε χωρίς τον ατμοποιητή επάνω και η τιμη που έδειχνε με τον ατμο επανω (δηλαδή υπο φορτίο) ήταν ακριβώς οι ίδιες...
Χρησιμοποίησα dual coil DCT στα 1.5 oHm ...
Παρ'ολα αυτα διατηρώ καποιες επιφυλαξεις πολυ απλα επειδη αυτο παραείναι καλό για να είναι αληθινο....
Θα επανέλθω με νεες μετρησεις απο διαφορετικο βολτομετρο....
Αξιζει να σημειωθει παντως οτι το V1.5 οταν το ρυθμιζω π.χ. στα 4 τα πολυμετρα δειχνουν 4.3 βγαζει δηλαδη παραπάνω απο οσο το ρυθμιζω...
Εξακολουθεί να πυροβολάει και το μόνο αρνητικο που εχω να αναφέρω είναι η φθορά της βαφής στα πλαστικά καπάκια του και στο ένα απο τα τρία κουμπιά του....
Ασφαλως στο μαυρο χρώμα δεν υφισταται τετοιος κινδυνος φθορας της βαφης...
Το ασημενιο εχει μαύρα καπάκια που έχουν βαφτεί ασημί με αποτελεσμα να ξεβαφει η βαφη....
Το ασημενιο χρώμα του σώματος παραμένει άθικτο! :yes:
over and out!











Από το συντονισμό:
Μιας και τα νέα mods εμφανίζονται συνέχεια με αυξανόμενη συχνότητα και πολλές καλές κριτικές ε΄χουν γίνει από διάφορους σε πολλά ανάλογα θέματα, το παρόν θέμα κλειδώνει και στο εξής θα προσπαθούμε να ενσωματώσουμε τις πιο βασικές πληροφορίες στο πρώτο μήνυμα του κάθε θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2012, 23:05 από Atmos »

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1687 180513 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 13:33
από funes
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 16 8301 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 26, 2024, 17:10
από Sergios
Υγρά αναπλήρωσης Black Note Έτοιμα υγρά 125 33929 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 19:13
από ΛΥΚ
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4914 536040 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 15:18
από kkoumas
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 229 59756 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 13:39
από Chris66
La Tabaccheria (Αρώματα Εκχυλίσματος Καπνού - ΝΕΤ) [Αρώματα] 3047 237337 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:41
από Milarepa
Υγρα νετ απο παλιά! ΥΓΡΑ (γενικά) 2 574 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:13
από tsep12
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 185 15493 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 20, 2024, 20:16
από e-akapnos
Υγρά Αναπλήρωσης Dinner Lady Έτοιμα υγρά 1239 136104 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 12:53
από Apostolosz
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8819 1085276 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 00:26
από Σταύρος 63
Taifun GTR clones [Κλώνοι επισκευάσιμων] 169 35375 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 20:19
από axilleaspro
Υγρα net ΥΓΡΑ (γενικά) 24 10207 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 17:45
από tsep12