vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

535 επισκέπτες, 7 χρήστες
Jorge, dkostas, giorgos1999, djfloor, bloodlessz, Tazz, manoslykos

Twitter

The eCab™

Αποσυνδεδεμένος dimkor

  • **
  • 176
  • Φύλο: Άντρας
Απ: The eCab™
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 21, 2012, 23:11 »
"ο πιο πάνω φίλος" σας ευχαριστεί και τους δύο! :thumpup:

Απ: The eCab™
« Απάντηση #16 στις: Ιουλίου 22, 2012, 01:14 »
•   eCab Atomizer cone x 1
•   eCab Atomizer head (Normal) x 2
•   eCab Battery Housing x 1 (body x 1 + cap x 1)
•   eCab 360mAh rechargeable battery x 2
•   Tank cartridge x 3
•   eCab a/c Battery charger adaptor x 1
•   eCab USB Battery charger x 1
•   eCab Manual



Το ηλεκτρονικό τσιγάρο eCab από την Joyetech είναι μια συσκευή ηλ. ατμίσματος αποτελούμενο από 5 τμήματα το κάλυμμα της μπαταρίας, το κάλυμμα ή κώνος που φιλοξενεί το επιστόμιο τύπου tank και τον ατμοποιητή, την επαναφορτιζόμενη μπαταρία, την κεφαλή με το φιτίλι και την αντίσταση και τέλος το επιστόμιο τύπου tank χωρητικότητας περίπου 1,2 ml.
Το ecab χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα αλλαγής κεφαλής αντίστασης όπως το ήδη πετυχημένο eGo-C ως τώρα, δηλαδή είναι αποσπώμενη από τον κώνο και τη βάση και διατίθενται σαν ανταλλακτικό με λίγα πλέον ευρό.




Το κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι πλέον διατίθεται με περίβλημα –μπαταριοθήκη – που υποδέχεται την επαναφορτιζόμενη μπαταρία των μικρών διαστάσεων με χωρητικότητα 360 mAh και τύπου  icr 10440.




Συνεπώς εδώ έχουμε δυο πλεονεκτήματα όπως ότι αλλάζει η μπαταρία μόνο η οποία κοστίζει λίγα ευρό και αλλάζει και η κεφαλή-αντίσταση πανεύκολα.
Η αντίσταση τοποθετείται στη βάση της μπαταριοθήκης σφινωτή και όχι όπως στη βάση που υπήρχε στην προηγούμενη έκδοση eGo-C, μετά βιδώνεται ο κώνος που δέχεται την αμπούλα και πλέον το λεπτό καλλίγραμμο τσιγάρο είναι έτοιμο.




Η μπαταρία έχει προδιαγραφές για 150 τζούρες-που δεν πρόκειται να μετρήσει κανείς- οπότε να δούμε λίγο στη πράξη την διάρκεια της.
Η φόρτιση πρώτη φορά και των δυο μπαταριών στον φορτιστή που συμπεριλαμβάνεται στην συσκευασία  κράτησε ½ ώρα έως ότου ανάψει … πράσινο!
Η φόρτιση όμως παρατήρησα πως είναι περίπου 2 ώρες με αποφορτισμένη μπαταρία μέχρι την πλήρη φόρτισή της.
Πολύ έξυπνος ο μικροσκοπικός φορτιστής που στο πίσω μέρος του βγαίνει καλώδιο σύνδεσης τύπου USB και μπρίζα με υποδοχή του usb με θύρα ένωσης για φόρτιση.




Με γεμάτη μπαταρία και με γεμάτη αμπούλα με υγρό Turkish Tobacco 18 mg ξεκίνησα  να ατμίζω και με το πρώτο πάτημα του κουμπιού του ατμοποιητή γνωστό ήχο από τη κεφαλή με τα γνώριμα σκασίματα , Ναι είναι ο C ! ο C με τον κρύο ατμό και με την γνωστή καλή γεύση.
Από ατμό λοιπόν είχαμε ένα θέμα δεν ήταν πυκνός και πολύς σε ποσότητα αν και η κατάσταση βελτιώθηκε μετά από λίγο αλλά όσο άδειαζε η μπαταρία έπεφτε όλο και πιο πολύ όπου πλέον νοσταλγούσα το … ¨προβατάκι¨ μου. Με κεφαλή 2 Ohm και πολύ κράτησε 5 ώρες με ένα γέμισμα του tank ήτοι 1 ml. Η χρήση ήταν συνεχόμενη και  παρατήρησα να ¨ανάβει¨ ο ατμοποιητής αλλά δούλευε καλά και με σιγουριά με το κάθε πάτημα που αξίζει να αναφερθεί, πως είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με άλλες eGo μπαταρίες και που βρίσκεται τοποθετημένο στο εσωτερικό πλέον της μπαταριοθήκης χωρίς να προεξέχει αλλά εφάπτεται στην επιφάνεια.
Όσο αφορά τη τζούρα αρκετά σφιχτή σαν του C  αλλά και θορυβώδες … ακούς το σφύριγμα του ρουφήγματος σε κάθε τζούρα. Από χτύπημα τι να πω ευτυχώς που έβαλα 18 mg νικοτίνη γιατί πιστεύω εκεί είναι το μείον όσον αφορά τον κατά τα άλλα πολύ αξιόπιστο ατμοποιητή. Επίσης μετά από 5,6 συνεχόμενες τζούρες ανάβει ο ατμοποιητής ζεσταίνεται τόσο πολύ που σχεδόν τρομάζεις να τον ακουμπήσεις μην καείς !!! Σε καμία περίπτωση δεν ενδείκνυται για απανωτές τζούρες λόγω αυτού του θέματος που θεωρώ μεγάλο μείον.




Να πω λίγα λόγια για το tank , είναι σαν μέγεθος ίδιο με του C-T αλλά διαφορετικού σχήματος και φιλοσοφίας, εδώ λοιπόν λείπουν οι λεπτές αερικοί δίοδοι στο επιστόμιο καθώς και το κενό του αέρα και έχουν αντικατασταθεί από πολύ πιο ¨κοντούς¨  διόδους αερισμού πλέον δηλαδή και το υγρό έρχεται πιο κοντά στο στόμα , παρόλα αυτά σχεδιαστικά στο μπροστινό τμήμα που εφάπτεται με τη κεφαλή του ατμοποιητή είναι ακριβώς το μισό (μισοφέγγαρο) από τα κλασσικά των T & C.

Και μέχρι εδώ όλα καλά τέλος πάντων και έρχομαι στο μεγάλο μείον του eCab που δεν είναι άλλο από το να μην μπορείς να ανοίξεις το καπάκι να βάλεις και να βγάλεις την μπαταρία!!!!!!!!!!!!
Στην αρχή και αφού είχαν περάσει 5 λεπτά που προσπαθούσα κοιτούσα και ξανακοιτούσα το prospectus να βρω κάποιο μικρό tip για να το ανοίξω !!! Τελικά και αφού έκοψα τα νύχια μου και αφού έσπασα και τα μάτωσα κατάφερα να το ανοίξω !!!!!! θέλει ταυτόχρονα να σπρώχνεις 2 έμβολα που βρίσκονται στην απέναντι πλευρά και ταυτόχρονα να πρέπει να περιστρέψεις το καπάκι και να στρίψεις προς τα έξω !!!!!!!! Δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί αυτός ο βαθμός δυσκολίας μιας και που το eCab απευθύνεται σε light ατμιστές με όχι πολλές απαιτήσεις ( μάλλον στο γυναικείο φύλο ) που δύσκολα θα μπορέσει να ανοίξει και λόγω νυχιών.  :)) :)) Όχι πολλές τζούρες και με καταναλώσεις στο 1-2 ml γι αυτό και οι δυο μπαταρίες της συσκευασίας.




Ποιοτικά είναι καλό στα επίπεδα των Joyetech με ιδιαίτερη αυτή τη φορά βαρύτητα στο Design και φυσικά μεγάλο του όπλο το πολύ μικρό του μέγεθος αλλά και βάρος που το κάνουν εντυπωσιακό!

Συμπέρασμα

Το eCab δείχνει εντυπωσιακό και τραβάει την προσοχή όλων, μοιάζει με κανονικό τσιγάρο πολυτελείας και έχει σχεδόν το βάρος ενός κανονικού –αν και έχω 10 μήνες να πιάσω στα χέρια μου και μπορεί να κάνω λάθος- μπορεί κάλλιστα να χωρέσει σε ένα τσεπάκι ή και στο χέρι να το κρατάς είναι τόσο ελαφρύ που θυμίζει παλιές εποχές!




Θετικά – Τι μου άρεσε

# Πολύ λεπτό-ελαφρύ design εντυπωσιακό.
# Αξιόπιστος ατμοποιητής με ψυχρή τζούρα και χωρίς διαρροές.
# Ποιότητα κατασκευής
# Χωρητικότητα tank 1,2 ml
# Τιμές για μπαταρία και ατμοποιητή κάτω από 4 € στη χώρα μας

Αρνητικά – Τι δεν μου άρεσε

# Ζεσταίνεται εύκολα ο ατμοποιητής που πιάνοντάς τον καίγεσαι
# Πολύ δύσκολο άνοιγμα καπακιού για αντικατάσταση μπαταρίας 
# Μικρή διάρκεια μπαταρίας θες 2,3 / μέρα για χρήση 4,5 ml






Αποσυνδεδεμένος Tem

  • *****
  • 9582
  • Φύλο: Άντρας
Απ: The eCab™
« Απάντηση #17 στις: Ιουλίου 22, 2012, 01:47 »
Mια παρατήρηση μόνο Γιάννη σχετικά με το άνοιγμα του καπακιού, που για να πώ την αλήθεια με είχε προβληματίσει κι εμένα αρχικά. Δεν είναι απαραίτητο να πατήσεις τα δύο έμβολα. Αρκεί μια απλή περιστροφή (με ελάχιστη πίεση) και το καπάκι αφαιρείται  :yes:  :yes:
Θα συμφωνήσω με το θέμα της θερμότητας που παρατηρείται με την ίδια μορφή και στο eGo-C.

Απ: The eCab™
« Απάντηση #18 στις: Ιουλίου 22, 2012, 01:50 »
Θέμη δεν ανοίγει με τίποτα είναι πολύ ψιλούλια τα έμβολα και ένα αντρικό χέρι δεν τα πιάνει πόσο μάλιστα να περιστρέψει κιόλας και ειδικά αν δεν έχει μπαταρία μέσα και πας να το ανοίξεις νιώθεις πως την μπαταριοθήκη θα την τσακίσεις!!!! άσε τα νύχια είπα να βάλω φωτογραφία ... γυναίκες δεν θα μπορούν να τα ανοίξουν νομίζω  :)) :)) :))

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • *****
  • 3234
  • Φύλο: Άντρας
Απ: The eCab™
« Απάντηση #19 στις: Ιουλίου 22, 2012, 01:52 »
Γιαννη με απλη περιστροφη δεν ανοιγει..? με λιγη πιεση εννοειται...  Δεν φαινεται στις φωτο να ειναι μεγαλα τα εμβολα..

Απ: The eCab™
« Απάντηση #20 στις: Ιουλίου 22, 2012, 01:55 »
Αφού δεν το 'σπασα από τα νεύρα μου  :laugh1: :laugh1: :laugh1:
όχι Δημήτρη  :nope: δεν ξέρω αν στο μέλλον με το βάλε-βγάλε γίνει πιο ελαστικό αλλά με τίποτα
είχα άγχος μην τελειώσει η μπαταρία και ήθελε αλλαγή  :)) :))

Αποσυνδεδεμένος Makis S

  • **
  • 196
  • Φύλο: Άντρας
  • provari mini + trap tank
Απ: The eCab™
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 22, 2012, 09:56 »
καλό το βλέπω...κάνει για το πρόβλημά μου (έξω). Το μόνο που θέλω είναι ένας κώνος για να κρύψω τις στροφές από τη μπαταριοθήκη όταν θα του καρφώσω καρτάκι, όχι τπτ άλλο να γλυτώσω από άτμο, ζουμιά, φίλτρα και όλα τα συμπαθή του c.....ποιος καλός φίλος θα μου φτιάξει έναν κώνο για το μικράκι??? :tongue_smilie: :tongue_smilie: :tongue_smilie:

Απ: The eCab™
« Απάντηση #22 στις: Ιουλίου 22, 2012, 11:57 »
Μάκη δεν παίρνει τίποτα επάνω δεν έχει eGo σπείρωμα ούτε 510 ! στη μπαταριοθήκη
ακουμπάει κατευθείαν η κεφαλή δεν παίρνει άλλους ατμοποιητές :)

Αποσυνδεδεμένος Makis S

  • **
  • 196
  • Φύλο: Άντρας
  • provari mini + trap tank
Απ: The eCab™
« Απάντηση #23 στις: Ιουλίου 22, 2012, 12:47 »
Άκυρο τότε το πλάνο...πάμε στο Β φίλε

Απ: The eCab™
« Απάντηση #24 στις: Ιουλίου 22, 2012, 12:56 »
Για εξόδους και για θέματα διακριτικότητας είναι μια χαρά Μάκη , είναι και τόσο ελαφρύ που
πραγματικά δεν θα το ξεχώριζε κάποιος από κανονικό τσιγάρο και μάλιστα μοιάζει περισσότερο
σε τύπου Danhill 100 το δε βάρος του είναι που με εντυπωσίασε είναι ... πούπουλο.
Μην έχεις όμως πολλές απαιτήσεις από αυτονομία αν και άνετα θα σε βγάλει για τον απογευματκό
καφέ χωρίς να αλλάξεις μπαταρία.  :yes:

ΥΓ. Να συμπληρώσω πως οι μπαταρίες κοστίζουν 3,8 € /έκαστη 8)

Αποσυνδεδεμένος Tem

  • *****
  • 9582
  • Φύλο: Άντρας
Απ: The eCab™
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 22, 2012, 15:21 »
Αφού δεν το 'σπασα από τα νεύρα μου  :laugh1: :laugh1: :laugh1:
όχι Δημήτρη  :nope: δεν ξέρω αν στο μέλλον με το βάλε-βγάλε γίνει πιο ελαστικό αλλά με τίποτα
είχα άγχος μην τελειώσει η μπαταρία και ήθελε αλλαγή  :)) :))
Γιάννη εγώ επιμένω. Με απλή περιστροφή τα ελάσματα υποχωρούν προς τα μέσα και ανοίγει το καπάκι.
Δοκίμασέ το , δεν παθαίνει τίποτα. Επίσης μπορείς να το τραβήξεις κατευθείαν προς τα έξω , χωρίς περιστροφή.
Και στην επανατοποθέτηση το ίδιο ακριβώς ισχύει.

Απ: The eCab™
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 22, 2012, 16:07 »
Τι να πω Θέμη ! μήπως είναι το δικό μου προβληματικό  :hmmm:
όταν θα το αποκτήσουν και άλλα παιδιά θα μας πουν τη γνώμη τους
εγώ πάντως Θέμη ακόμα και τώρα που μου έχει τελειώσει η μπαταρία
δεν μπορώ να το ανοίξω οπότε  :dontknow: :dontknow:

Αποσυνδεδεμένος KoreYdro

  • **
  • 429
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Zagadka..
Απ: The eCab™
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 23, 2012, 01:42 »
ωραιο Γιαννη, σιγουρα ειναι πολυ ελκυστικο σαν design αλλα και ο ατμοποιητης μιας και λατρευω τον eGo C
O προβληματισμος μου ομως παντα ειναι στην "ενταση" που δινει η μπαταρια..στη δυναμη της αν καταλαβαινεις τι θελω να πω.
συγκριτικά Γιάννη βρισκεις να υστερεί απο τις eGo? και δεν αναφερομαι στις πρωτες 10 τζουρες με φρεσκοφορτισμενη μπαταρια αλλα λιγο αργοτερα..
Αυτό ειναι σημαντικό για μενα μιας και με εκανε να μη πολυχρησιμοποιω το 510 τ.. τουλαχιστον οχι τοσο οσο υπολογιζα..
επισης θα το προτιμουσα αυτοματο...οταν υπαρχει κουμπι τοτε το σλιμ του πραγματος νομιζω χανει την ουσια του..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 23, 2012, 01:52 από KoreYdro »

Απ: The eCab™
« Απάντηση #28 στις: Ιουλίου 23, 2012, 02:45 »
Αν και έχω καιρό να χρησιμοποιήσω τον C δεν κατάλαβα μεγάλη διαφορά αλλά σε καμία περίπτωση
δεν είναι δυνατότερο το eCab αν θες την άποψή μου περί μπαταρίας.
Όσον αφορά το κουμπί είναι σε πολύ εργονομική θέση με αποτέλεσμα ακόμα και αν το κρατάς
σαν τσιγάρο μπορείς να πιέσεις τα δάκτυλά σου και να ενεργοποιήσεις τον ατμοποιητή.
Είναι το κουμπί σε θέση ευθείας με το υπόλοιπο σώμα της μπαταριοθήκης.
Το μεγάλο του όπλο είναι πως είναι πανάλαφρο και ότι είναι αρκετά λεπτό σαν τσιγάρο  :yes:

Αποσυνδεδεμένος Tem

  • *****
  • 9582
  • Φύλο: Άντρας
Απ: The eCab™
« Απάντηση #29 στις: Ιουλίου 23, 2012, 03:01 »
Ουσιαστικά είναι ο αντικαταστάτης του 510-Τ. Οπως το eGo-C ήταν ο αντικαταστάτης του eGo-T. Απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν δυνατή μια υλοποίηση με μπαταρία ίδια σε διάμετρο. Προσωπική μου άποψη είναι ότι το eCab είναι καλύτερο από το 510-Τ. Η απόδοση του C είναι καλή ακόμα και με την 10440. Ωστόσο είναι πιθανότατα λίγο πιο κάτω από τον συνδυασμό  "eGo-C μπαταρία - eGo-C ατμοποιητής"

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1686 180416 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 04:40
από Tem
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 16 8284 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 26, 2024, 17:10
από Sergios
Υγρά αναπλήρωσης Black Note Έτοιμα υγρά 125 33909 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 19:13
από ΛΥΚ
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4914 535368 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 15:18
από kkoumas
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 229 59725 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 13:39
από Chris66
La Tabaccheria (Αρώματα Εκχυλίσματος Καπνού - ΝΕΤ) [Αρώματα] 3047 237265 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:41
από Milarepa
Υγρα νετ απο παλιά! ΥΓΡΑ (γενικά) 2 560 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:13
από tsep12
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 185 14813 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 20, 2024, 20:16
από e-akapnos
Υγρά Αναπλήρωσης Dinner Lady Έτοιμα υγρά 1239 136093 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 12:53
από Apostolosz
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8819 1085215 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 00:26
από Σταύρος 63
Taifun GTR clones [Κλώνοι επισκευάσιμων] 169 35333 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 20:19
από axilleaspro
Υγρα net ΥΓΡΑ (γενικά) 24 10160 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 17:45
από tsep12