Ο Bishop είναι ένας μικροσκοπικός ,για τη χωρητικoτητα του των 4ml ,22αρης ατμοποιητης που ο τροπος λειτουργιας του είναι βασισμενος στη φιλοσοφια των Flash E Vapor (πλευρικος αερας,τροφοδοσια υγρου από πανω) και διατειθεται στα τρια χρωματα που φαινονται από πανω (Stainless steel,Gunmetal,Black).
Στη συσκευασια του εκτος από τον ατμοποιητη με το φιμε τζαμακι (γυαλι) και τα 1,2mm πινακια περιορισμου του αερα κουμπωμενα,θα βρουμε:
Ένα εγχειριδιο οδηγιων γραμμενο στα Αγγλικα και σε δυο άλλες γλωσσες.
Ένα ανταλλακτικο διαφανο τζαμακι.
Ένα κατσαβιδακι.
Ένα σακουλακι με ανταλακτικα λαστιχακια και δυο βιδακια για τα posts.
Τρια σακουλακια με πινακια περιορισμου του αερα: 2x0.8mm , 2x1mm, 1x0mm(blind,χωρις τρυπα) για να εναλλασουμε ανα δυο ωστε να βρουμε τη τζουρα που μας ικανοποιει.
Αποτελειται από πεντε κομματια μαζι με το επιστομιο (το deck δε χρειαζεται να το λυσουμε ποτε αφου το κατω από το χωρο που στηνουμε την αντισταση δεν ερχεται ποτε σε επαφη με τα υγρα μας η υπολλειματα αυτων).
Ένα πληρες σχεδιαγραμμα των μερων του ατμοποιητη είναι το παρακατω:
Για να λυσουμε τον ατμοποιητη,τον βιδωνουμε καλα σ’ένα μοντακι η σε μια βαση με σπειρωματα και τραβαμε προς τα πανω για να ξεκουμπωσει η εξαγωνη βαση του deck από την εξαγωνη υποδοχη της (με υπομονη την πρωτη φορα και το λεω αυτό γιατι στον δικο μου ηταν αρκετα σφιχτο).Τα υπολοιπα μερη του ατμοποιητη είναι βιδωτα με λαστιχα.
Είναι πολύ σημαντικο μετα το πλυσιμο και πριν τον συναρμολογησουμε να λιπανουμε καλα όλα τα λαστιχακια με VG για να δουλεψουν όλα όπως πρεπει και να μην κινδυνεψει το τζαμακι (εγω βαζω λιγη VG σ’ένα καπακι και βουταω μεσα μια μπατονετα).
Τα πινακια περιορισμου του αερα ξεκουμπωνουν σπρωχνοντας από τη μεσα μερια του χωρου ατμοποιησης και συγκρατουνται από δυο μικρα o-rings.
Τα βαμβακια μας τροφοδοτουνται με υγρο από πανω,από δυο τρυπιτσες 1.1mm που καταληγουν σε δυο ‘’τσουτσουνακια’’ με σχισμες
(κατι αντιστοιχο δηλαδη με τα wicks στον FEV μονο που εδώ είναι ενσωματωμενα).
Στο κατω μερος του deck παρατηρουμε δυο γουβες πανω και κατω από ‘κει που θα στησουμε την αντισταση.Αυτες συμφωνα με τον κατασκευαστη εχουν σχεδιαστει για να γινεται καλυτερος ο στροβιλισμος του αερα μεσα στο deck και λειτουργουν και σαν αποθηκες τυχων υπολλειματων υγρου.
Το στησιμο της αντιστασης του ατμοποιητη και το βαμβακωμα του είναι πανευκολα αφου στο deck υπαρχουν οι υποδοχες για να καθισει το αξονακι με την αντισταση και κατοπιν το βαμβακι μας.Υπ’οψιν ότι η αντισταση πρεπει να είναι στριμμενη αριστεροστροφα.
Το γεμισμα με υγρο αναπληρωσης,κλασσικα όπως και στο FEV, γινεται μονο από κατω.
Κατά την προσωπικη μου αποψη (μετα από μιας βδομαδας και κατι,λιωσιμο) είναι ενας τιμιος ατμοποιητης, στην μεσαια κατηγορια κοστους,με καλη γευση και χτυπημα.Η τζουρα του είναι εντελως αθορυβη.Για διαρροες δεν υπαρχει λογος να συζητηθει αφου λογω της κατασκευης του είναι πρακτικα αδυνατον να εχουμε.Σε μια απ’ευθειας αναμετρηση όμως με κλωνο FEV, από αποψη συνδιασμου γευσης-χτυπηματος ,δε νομιζω οτι θα μπορουσε να σταθει.Τον σωνει καπως το γεγονος ότι είναι μικρουλης ,ομορφουλης και η καταναλωση του είναι σαφως μικροτερη απ’αυτή του FEV.
Προσωπικη εκτιμηση ότι αποδιδει καλυτερα με τη μια τρυπα αερα βουλωμενη.Εγω κατεληξα με το 1.2mm πινακι απ’τη μια μερια και από την άλλη το σφραγισμενο (όπως και στο FEV δηλαδη).
Παρακατω ένα στησιμο που μου αρεσει,με Ni8o 0,32mm συρμα και 2mm πυρηνα