• eCab Atomizer cone x 1
• eCab Atomizer head (Normal) x 2
• eCab Battery Housing x 1 (body x 1 + cap x 1)
• eCab 360mAh rechargeable battery x 2
• Tank cartridge x 3
• eCab a/c Battery charger adaptor x 1
• eCab USB Battery charger x 1
• eCab Manual
Το ηλεκτρονικό τσιγάρο
eCab από την Joyetech είναι μια συσκευή ηλ. ατμίσματος αποτελούμενο από 5 τμήματα το κάλυμμα της μπαταρίας, το κάλυμμα ή κώνος που φιλοξενεί το επιστόμιο τύπου tank και τον ατμοποιητή, την επαναφορτιζόμενη μπαταρία, την κεφαλή με το φιτίλι και την αντίσταση και τέλος το επιστόμιο τύπου tank χωρητικότητας περίπου 1,2 ml.
Το ecab χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα αλλαγής κεφαλής αντίστασης όπως το ήδη πετυχημένο eGo-C ως τώρα, δηλαδή είναι αποσπώμενη από τον κώνο και τη βάση και διατίθενται σαν ανταλλακτικό με λίγα πλέον ευρό.
Το κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι πλέον διατίθεται με περίβλημα –μπαταριοθήκη – που υποδέχεται την επαναφορτιζόμενη μπαταρία των μικρών διαστάσεων με χωρητικότητα 360 mAh και τύπου icr 10440.
Συνεπώς εδώ έχουμε δυο πλεονεκτήματα όπως ότι αλλάζει η μπαταρία μόνο η οποία κοστίζει λίγα ευρό και αλλάζει και η κεφαλή-αντίσταση πανεύκολα.
Η αντίσταση τοποθετείται στη βάση της μπαταριοθήκης σφινωτή και όχι όπως στη βάση που υπήρχε στην προηγούμενη έκδοση eGo-C, μετά βιδώνεται ο κώνος που δέχεται την αμπούλα και πλέον το λεπτό καλλίγραμμο τσιγάρο είναι έτοιμο.
Η μπαταρία έχει προδιαγραφές για 150 τζούρες-που δεν πρόκειται να μετρήσει κανείς- οπότε να δούμε λίγο στη πράξη την διάρκεια της.
Η φόρτιση πρώτη φορά και των δυο μπαταριών στον φορτιστή που συμπεριλαμβάνεται στην συσκευασία κράτησε ½ ώρα έως ότου ανάψει … πράσινο!
Η φόρτιση όμως παρατήρησα πως είναι περίπου 2 ώρες με αποφορτισμένη μπαταρία μέχρι την πλήρη φόρτισή της.
Πολύ έξυπνος ο μικροσκοπικός φορτιστής που στο πίσω μέρος του βγαίνει καλώδιο σύνδεσης τύπου USB και μπρίζα με υποδοχή του usb με θύρα ένωσης για φόρτιση.
Με γεμάτη μπαταρία και με γεμάτη αμπούλα με υγρό Turkish Tobacco 18 mg ξεκίνησα να ατμίζω και με το πρώτο πάτημα του κουμπιού του ατμοποιητή γνωστό ήχο από τη κεφαλή με τα γνώριμα σκασίματα , Ναι είναι ο C ! ο C με τον κρύο ατμό και με την γνωστή καλή γεύση.
Από ατμό λοιπόν είχαμε ένα θέμα δεν ήταν πυκνός και πολύς σε ποσότητα αν και η κατάσταση βελτιώθηκε μετά από λίγο αλλά όσο άδειαζε η μπαταρία έπεφτε όλο και πιο πολύ όπου πλέον νοσταλγούσα το … ¨προβατάκι¨ μου. Με κεφαλή 2 Ohm και πολύ κράτησε 5 ώρες με ένα γέμισμα του tank ήτοι 1 ml. Η χρήση ήταν συνεχόμενη και παρατήρησα να ¨ανάβει¨ ο ατμοποιητής αλλά δούλευε καλά και με σιγουριά με το κάθε πάτημα που αξίζει να αναφερθεί, πως είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με άλλες eGo μπαταρίες και που βρίσκεται τοποθετημένο στο εσωτερικό πλέον της μπαταριοθήκης χωρίς να προεξέχει αλλά εφάπτεται στην επιφάνεια.
Όσο αφορά τη τζούρα αρκετά σφιχτή σαν του C αλλά και θορυβώδες … ακούς το σφύριγμα του ρουφήγματος σε κάθε τζούρα. Από χτύπημα τι να πω ευτυχώς που έβαλα 18 mg νικοτίνη γιατί πιστεύω εκεί είναι το μείον όσον αφορά τον κατά τα άλλα πολύ αξιόπιστο ατμοποιητή. Επίσης μετά από 5,6 συνεχόμενες τζούρες ανάβει ο ατμοποιητής ζεσταίνεται τόσο πολύ που σχεδόν τρομάζεις να τον ακουμπήσεις μην καείς !!! Σε καμία περίπτωση δεν ενδείκνυται για απανωτές τζούρες λόγω αυτού του θέματος που θεωρώ μεγάλο μείον.
Να πω λίγα λόγια για το tank , είναι σαν μέγεθος ίδιο με του C-T αλλά διαφορετικού σχήματος και φιλοσοφίας, εδώ λοιπόν λείπουν οι λεπτές αερικοί δίοδοι στο επιστόμιο καθώς και το κενό του αέρα και έχουν αντικατασταθεί από πολύ πιο ¨κοντούς¨ διόδους αερισμού πλέον δηλαδή και το υγρό έρχεται πιο κοντά στο στόμα , παρόλα αυτά σχεδιαστικά στο μπροστινό τμήμα που εφάπτεται με τη κεφαλή του ατμοποιητή είναι ακριβώς το μισό (μισοφέγγαρο) από τα κλασσικά των T & C.
Και μέχρι εδώ όλα καλά τέλος πάντων και έρχομαι στο μεγάλο μείον του eCab που δεν είναι άλλο από το να μην μπορείς να ανοίξεις το καπάκι να βάλεις και να βγάλεις την μπαταρία!!!!!!!!!!!!
Στην αρχή και αφού είχαν περάσει 5 λεπτά που προσπαθούσα κοιτούσα και ξανακοιτούσα το prospectus να βρω κάποιο μικρό tip για να το ανοίξω !!! Τελικά και αφού έκοψα τα νύχια μου και αφού έσπασα και τα μάτωσα κατάφερα να το ανοίξω !!!!!! θέλει ταυτόχρονα να σπρώχνεις 2 έμβολα που βρίσκονται στην απέναντι πλευρά και ταυτόχρονα να πρέπει να περιστρέψεις το καπάκι και να στρίψεις προς τα έξω !!!!!!!! Δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί αυτός ο βαθμός δυσκολίας μιας και που το eCab απευθύνεται σε light ατμιστές με όχι πολλές απαιτήσεις ( μάλλον στο γυναικείο φύλο ) που δύσκολα θα μπορέσει να ανοίξει και λόγω νυχιών.
Όχι πολλές τζούρες και με καταναλώσεις στο 1-2 ml γι αυτό και οι δυο μπαταρίες της συσκευασίας.
Ποιοτικά είναι καλό στα επίπεδα των Joyetech με ιδιαίτερη αυτή τη φορά βαρύτητα στο Design και φυσικά μεγάλο του όπλο το πολύ μικρό του μέγεθος αλλά και βάρος που το κάνουν εντυπωσιακό!
ΣυμπέρασμαΤο eCab δείχνει εντυπωσιακό και τραβάει την προσοχή όλων, μοιάζει με κανονικό τσιγάρο πολυτελείας και έχει σχεδόν το βάρος ενός κανονικού –αν και έχω 10 μήνες να πιάσω στα χέρια μου και μπορεί να κάνω λάθος- μπορεί κάλλιστα να χωρέσει σε ένα τσεπάκι ή και στο χέρι να το κρατάς είναι τόσο ελαφρύ που θυμίζει παλιές εποχές!
Θετικά – Τι μου άρεσε# Πολύ λεπτό-ελαφρύ design εντυπωσιακό.
# Αξιόπιστος ατμοποιητής με ψυχρή τζούρα και χωρίς διαρροές.
# Ποιότητα κατασκευής
# Χωρητικότητα tank 1,2 ml
# Τιμές για μπαταρία και ατμοποιητή κάτω από 4 € στη χώρα μας
Αρνητικά – Τι δεν μου άρεσε# Ζεσταίνεται εύκολα ο ατμοποιητής που πιάνοντάς τον καίγεσαι
# Πολύ δύσκολο άνοιγμα καπακιού για αντικατάσταση μπαταρίας
# Μικρή διάρκεια μπαταρίας θες 2,3 / μέρα για χρήση 4,5 ml