Eπιτελους πραγματοποιησα την επιθυμια που ειχα απ’όταν πρωτομπηκα στο τρυπακι των επισκευασιμων…να αγορασω έναν ολοκαινουργιο γνησιο high end Ελληνικο ατμοποιητη.Μαλιστα εχω και την τιμη να τον παρουσιασω (σιγα τις παρουσιασεις που κανω) παρολο που ο συγκεκριμενος κυκλοφορει πολύ καιρο τωρα.
Ημουν αναμεσα στον Tripod και στον Eviva 2.Για να πω την αληθεια με μπερδεψε η τμηματικη αγορα των μερων του Eviva και η αποφαση ηταν σχετικα ευκολη.
Ο Tripod της Atmizoο είναι ενας πολύ ομορφος τσιγαρισιος 22αρης , 48mm σε υψος(μαζι με το επιστομιο),πληρως παραμετροποιησιμος με οσα περιεχει η συσκευασια, ατμοποιητης που διατιθεται σε δυο χρωματα : SS MATTE(γυαλιστερο) και SS ICED MATTE(λιγο πιο θαμπο).Εγω πηρα το γυαλιστερο που είναι και πιο φανταχτερο.
Το κουτι του είναι επισης πολύ ομορφο και περιεχει τον ατμοποιητη,4 πινακια περιορισμου του αερα (1mm,1.2mm,1.5mm,1.8mm),ανταλακτικο τζαμακι,την καρτα εγγυησης και γνησιοτητας,οδηγιες χρησης μονο στα Αγγλικα (γιατι ρε παιδια),ένα σακουλακι με όλα τα o-rings (λαστιχακια) που θα χρειαστουν αν καποιο ‘’φαγωθει’’, με γραμμενες και ζωγραφισμενες σε χαρτακι τις διαστασεις τους (για να μην ψαχνομαστε),ένα σακουλακι με δυο βιδακια για τους πολους και ένα αυτοκολλητο με το λογοτυπο της εταιριας.
Ο ατμοποιητης εχει χωρητικοτητα 2ml αλλα μπορει καποιος να την αυξησει αγοραζοντας το extension kit της εταιριας στα 3.4ml η και παραπανω με καποια προσθετα από τους Steam tuners.Μπορει επισης καποιος(όχι εγω παντως) να μετατρεψει τον ατμοποιητη από τσιγαρισιο σε πνευμονικο,αγοραζοντας το σετ από τα σωληνακια αερα διαφορων εσωτερικων διαμετρων της εταιριας.
Προσωπικα,πιστευω ότι η χωρητικοτητα του είναι μια χαρα στα 2ml μιας και ο ατμοποιητης εχει αρκετα χαμηλη καταναλωση.Με πληρως γεματο το tank 255 τζουρες,ατμιζοντας στα 12W με συρμα Ni80 0.3mm και αντισταση 1.2Ω μεχρι να αδειασει.
Ο ατμοποιητης αποτελειται από πολλα επιμερους κομματια τα οποια όμως ευκολα λυνουν,πλενονται και δενουν.
Το κυριως σωμα του ατμοποιητη είναι βιδωτο ενώ το deck και το καπακι αναπληρωσης είναι κουμπωτα και γυριστα ακολουθοντας καποια βελακια και τελιτσες που είναι χαραγμενα πανω του.Οι χρηστες με προβλημα ορασης που δεν κουβαλανε γυαλια μαζι τους (σαν και μενα) πρεπει να εξασκηθουν και να μαθουν να εμπιστευονται την αφη τους για την αναπληρωση (το στησιμο γινεται ουτως η αλλως με γυαλια).
Το deck του είναι πολύ ευκολο στο στησιμο και αρκετα δυσκολο να γινει καποιο λαθος ώστε να εχουμε διαρροη η καμμενα με αντισταση σε 2.5mm πυρηνα.Η τρυπα του αερα είναι στα 4mm και εκει τοποθετουνται κουμπωτα τα πινακια περιορισμου του.Μπορει φυσικα καποιος να μη βαλει κανενα πινακι και να κανει πνευμονικες (δεν το εχω δοκιμασει).
Στο εσωτερικο της καμπανας υπαρχει άλλος ενας περιοριστης του αερα ο οποιος χρησιμοποιειται,κατά την εταιρια, για ακομα καλυτερη γευση σε τσιγαρισιες τζουρες.Αν θελουμε μεγαλυτερη παραγωγη ατμου τον βγαζουμε ξεβιδωνοντας με ένα ισιο κατσαβιδι η με μια πενσα πιανοντας από το σαγρε σημειο του και κρατοντας με το δαχτυλο από μεσα για κοντρα.Εγω τον αφησα στη θεση του.
Το επιστομιο του είναι βιδωτο και πρεπει να είναι πολύ καλα βιδωμενο για να λειτουργει τελεια το στριφογυρισμα του top cap (πανω καπακι).Αν καποιος θελει να το αλλαξει μπορει να το ξεβιδωσει και να βαλει οποιο επιστομιο θελει (αν και οσα επιστομια δοκιμασα ‘’παιζουν’’ λιγακι).Εγω το βολευτηκα παντως και υπαρχει και ένα δευτερο ψηλοτερο επιστομιο της εταιριας που μπορει κανεις να αγορασει.
Για να κουμπωσουμε και να ξεκουμπωσουμε το deck από το κυριως σωμα του ατμοποιητη πρεπει το βελακι στο deck να ευθυγραμιζεται με το βελακι στην καμπανα.Στηνουμε,κουμπωνουμε και μετα γυριζουμε μεχρι να δουμε τις τρυπες τροφοδοσιας υγρου ανοιχτες.Μετα γυρναμε λιγο αναποδα για να κλεισουμε τα υγρα.Γυριζουμε το πανω καπακι μεχρι το βελακι πανω στο καπακι να συναντησει την τελιτσα (ποντα)στο κυριως σωμα(θα μπορουσε να γινει και ταινια <<Όταν το βελακι συναντησε την ποντα>>).Τραβαμε και βγαζουμε το καπακι για να αποκαλυψουμε τις τρυπες αναπληρωσης.Γεμιζουμε με υγρο τον ατμοποιητη, κουμπωνουμε το καπακι ακολουθοντας το βελακι-τελιτσα και στριβουμε λιγο για να ασφαλισει.Αν δωσετε λιγο προσοχη οι γκαβακες(σαν και μενα),θα αισθανθειτε ένα ελαφρυ κλικ στο σημειο που το βελακι συναντα την τελιτσα τοσο στο κουμπωμα οσο και στο ξεκουμπωμα όταν στριβετε το καπακι.Ανοιγουμε τα υγρα και ατμιζουμε.
Η ρυθμιση του αερα από κατω με το δαχτυλιδι παιζει ελαχιστο ρολο,εκτος και αν το κλεισουμε σχεδον τελειως.Ολη τη δουλεια την κανουν τα πινακια του αερα στο deck που δυστυχως για να τα αλλαξουμε πρεπει να ξεστησουμε και να ξαναστησουμε χωρις ευτυχως να αδειασουμε τα υγρα.Μικρο το κακο αφου μολις βρουμε το πινακι μας μενουμε εκει.
Τα παντα του λειτουργουν αψογα ακομα και χωρις να λιπανουμε τιποτα με VG μετα από πλυσιμο.
Δεν είναι ο πιο ευκολος ατμοποιητης,είναι λιγο μπελαλιδικος μεχρι να τον μαθεις αλλα σε αποζημιωνει με τις επιδοσεις του: υπεροχη γευση , χτυπημα που είναι ακριβως οσο χρειαζεται και πληρη απουσια διαρροων.
Τωρα αν αξιζει τα λεφτα του θα απαντησω ότι ναι τα αξιζει και μπραβο στους εμπνευστες και τους κατασκευαστες του.