vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

52 επισκέπτες, 5 χρήστες
bloodlessz, infernity, manoslykos, dvelev, lagoudakis

Twitter

ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..

Αποσυνδεδεμένος zalaros

  • *****
  • 1092
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #315 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 11:22 »
Σε ποιο μοντ όλα αυτά; Την αντίσταση την κλειδώνεις;

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #316 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 11:24 »

αν δεν έχεις την σούστα που είναι επιχρυσωμένη η το spring update από steam tuners είναι λογικό να μην έχεις σωστή θερμοκρασία επειδή η σούστα η απλή σου πρόσθετη ohm στην αντίσταση και όταν το δουλεύει δίνει περισσότερα ρεύματα από ότι πρέπει
μπορεί όμως να φταίει και το σύρμα

Αποσυνδεδεμένος Theo164

  • **
  • 169
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #317 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 11:39 »
Το mod είναι το istick 60 tc
Στον kfv4 έχω το spring update και έχω καταργήσει το ελατήριο είχε το επίχρυσο από όταν την αρχή το οποιο έχει μεγαλύτερη διαιαμετρο από το ασημένιο και δεν χωράει μέσα στο ποτηράκι του spring update, κάνει επαφή μονο με τέρμα ανοιχτά τα υγρά
Aπό όταν έπεσε στα 0.08 όσες φορες έβγαλα έβαλα τον ατμό η άνοιξα έκλεισα τα υγρά 0.08 την διαβάζει δεν αλλάζει τίποτα
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 22, 2015, 11:47 από Theo164 »

Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #318 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 11:47 »

ίσος ένα πολύ καλο καθάρισμα τα κομμάτια σου λύση το πρόβλημα επειδή παίζουμε με πολύ μικρές απώλειες που μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορα
πάντως πριν βγάλεις σκάρτο το σύρμα δοκίμασε το και σε κάποιον ατμοποιητή που είναι fix τα κομμάτια του για να σιγουρευτείς ότι δεν είναι εκεί το πρόβλημα
εγώ έχω κάνει μια πατέντα στους v4 σαν αυτό τον steam tuners αλλα και πάλι πολλές φορες βλέπω πως η αντίσταση είναι κατά 0.01-0.03 μεγαλύτερη και δεν έχω σωστές θερμοκρασίες

Αποσυνδεδεμένος Theo164

  • **
  • 169
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #319 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 12:11 »
θα του κανω ένα καθάρισμα με αιθυλική αλκοόλη φύσημα  να δω αν άλλαξε η αντίσταση και αν συνεχίζει αρπάζει το βαμβάκι στεγνό

Το έχω ρυθμισμένο στους 230 και στη εισπνοή φτάνει μέχρι τους 200-205 δεν φτάνει στο σημείο να ενεργοποιηθεί η προστασία μήπως για κάποιο λόγο διαβάζει λάθος αντίσταση?

Από γεύση πάντως δεν λέει πολλά το elF relax που ατμίζω τον τελευταίο καιρό είναι σχεδόν άγευστο σε σχέση με πριν μονο στην εισπνοή καταλαβαίνω μια υποτονική απροσδιόριστη γεύση,  η αίσθηση ομωμς του ατμού βελτιώθηκε πολύ 

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #320 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 12:41 »
theo μη παιδεύεσαι άδικα. Δεν κάνεις τίποτε λάθος και το μοντάκι σου δουλεύει μια χαρά.
Το στεγνό βαμβάκι θα καεί στους 220οC. Αυτό λόγω της φύσης και των ιδιοτήτων του υλικού. Δεν υπάρχει κάποιο λάθος στο mod. Το fiber freaks αρχίζει και κιτρινίζει λίγο χαμηλότερα (165C) από τα γιαπωνέζικα βαμβάκια (190C). Υπάρχουν διαφορές από βαμβάκι σε βαμβάκι που έχουν να κάνουν με την υγρασία που υπάρχει μέσα τους. Όμως μετά τους 220C θα καούν όλα.

Αυτό δεν πρέπει να σε ανησυχεί γιατί σε συνθήκες ατμίσματος ποτέ δεν θα είναι εντελώς στεγνό το βαμβάκι και δεν θα αλλάξει χρώμα ακόμα και σε πολύ περισσότερους βαθμούς.

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #321 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 13:22 »
Προσθέτω στο ποστ του camber ότι κατά τη γνώμη μου ο KF4, αυθεντικός ή κλώνος, δεν είναι και ο ιδανικός ατμοποιητής για TC καθώς η διαδρομή του ρεύματος από την μπαταρία στην αντίσταση, περνάει μέσω... Καλαμάτας! Κατά συνέπεια, το ίδιο κάνει και η διαδρομή για τη μέτρηση της αντίστασης.

Αποσυνδεδεμένος Theo164

  • **
  • 169
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #322 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 17:00 »
theo μη παιδεύεσαι άδικα. Δεν κάνεις τίποτε λάθος και το μοντάκι σου δουλεύει μια χαρά.
Το στεγνό βαμβάκι θα καεί στους 220οC. Αυτό λόγω της φύσης και των ιδιοτήτων του υλικού. Δεν υπάρχει κάποιο λάθος στο mod. Το fiber freaks αρχίζει και κιτρινίζει λίγο χαμηλότερα (165C) από τα γιαπωνέζικα βαμβάκια (190C). Υπάρχουν διαφορές από βαμβάκι σε βαμβάκι που έχουν να κάνουν με την υγρασία που υπάρχει μέσα τους. Όμως μετά τους 220C θα καούν όλα.

Αυτό δεν πρέπει να σε ανησυχεί γιατί σε συνθήκες ατμίσματος ποτέ δεν θα είναι εντελώς στεγνό το βαμβάκι και δεν θα αλλάξει χρώμα ακόμα και σε πολύ περισσότερους βαθμούς.

Eπλυνα τη βαση και το deck τα στέγνωσα με αέρα να μην κρατήσει υγρασία και από την πρώτη στιγμή διάβασε την αντίσταση 0.09ohm ανοίγω κλείνω υγρά βγάζω βάζω τον ατμό και δεν αλλάζει

Μέτρησα την διάμετρο του curo coiler και όσο καλύτερα μπορούσα (κατά προσέγγιση) το μήκος από τα ποδαράκια της αντίστασης ότι δείχνει το steam-engine.org συμφωνεί με το mod!


Σχετικά με το βαμβάκι είναι ακριβώς όπως τα γραφεις! δοκίμασα πάλι το fiber freaks και στους 170 άρχισε να παίρνει χρώμα όπως την πρώτη φορα , δοκίμασα και με nakamichi στους 210 ήταν άθικτο και στους 220 άρχισε να φαίνεται το πρώτο ελαφρύ κιτρίνισμα

Τώρα το έχω στα 20w και 210 βαθμούς τραβάω τζούρες διαρκειας 4 sec  και φτάνει στους 205 οριακά κάποιες φορες ενεργοποιείται η προστασία
Άλλαξα υγρό σε liqua ry4 που είναι 70pg και οι μεγαλύτερες διαρκειας τζούρες δεν είναι ευχάριστες στα 4 sec μπουχτίζω ευχάριστα! αν και ο ατμός δεν έχει πολύ ντουμάνι λόγο pg η αίσθηση της ποσότητας και της θερμοκρασιας του ατμού είναι αρκετα ευχάριστη

Ίσως θα έπρεπε λόγο υψηλότερου pg να χαμηλώσω την νικοτίνη, συνήθως τον kf ατμίζω 50/50 12mg, από γεύση δεν μπορώ να συγκρίνω πρώτη φορα ατμίζω ry4

Αποσυνδεδεμένος Chrismiss

  • *
  • 9
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #323 στις: Οκτωβρίου 23, 2015, 15:43 »
Γεια σας !!! Σκεφτομαι καποια στιγμη να παω σε ni200  το istick Μου δεν υποστηριζει  οποτε θα πρεπει να αλλαξω αι modaki αλλα δεν ξερω ρε παιδια αξιζει δλδ η διαφορα ειναι αισθητη στην γευση πχ?Γτ δεν ξερω αν αξιζει να σπαταλησω λεφτα για μια υποτιθεμενη αναβαθμιση.Ριξτε μου τα φωτα σας! ;)

Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #324 στις: Οκτωβρίου 23, 2015, 15:51 »

για μένα αξίζει για κάποιους άλλους όχι
μπορείς όμως να κανεις δοκιμη με μικρό κόστος με ένα istick 40w που αν το πάρεις από κάποιο κινεζικο store θα σου κοστίσει περίπου 25 ευρώ και θα μπορείς και να το χρησιμοποίησης ως απλό vw mod αν δεν σου αρέσει το nikel

Αποσυνδεδεμένος haris1mee

  • *
  • 43
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #325 στις: Οκτωβρίου 23, 2015, 15:57 »
Γεια σας !!! Σκεφτομαι καποια στιγμη να παω σε ni200  το istick Μου δεν υποστηριζει  οποτε θα πρεπει να αλλαξω αι modaki αλλα δεν ξερω ρε παιδια αξιζει δλδ η διαφορα ειναι αισθητη στην γευση πχ?Γτ δεν ξερω αν αξιζει να σπαταλησω λεφτα για μια υποτιθεμενη αναβαθμιση.Ριξτε μου τα φωτα σας! ;)

Για εμένα προσωπικά οχι δεν αξίζει τα λεφτά αλλαγής εξοπλισμού, δεν τα παίρνεις πίσω ανάλογα σε ατμιστικη ικανοποίηση vs κανθαλ.
Υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτιωσεις ακόμα και ήμαστε στην αρχή. Αν σου περισσεύουν χρήματα για δοκιμή τοτε βουρ..αν οχι καθεσαι και ενημερώνεσαι για τις εξελίξεις στον τομέα αυτόν.



Αποσυνδεδεμένος Chrismiss

  • *
  • 9
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #326 στις: Οκτωβρίου 23, 2015, 16:09 »
Δεν μου περισευουν και ειμαι και αρκετα ευχαριστημενη με αυτο που εχω τωρα .Απλα επειδη βλεπω οτι εχει ψιλοτρελαθει ο κοσμος με αυτο ειπα μηπως ειναι κατι πολυ καλυτερο.Συν το οτι εχω ακουσει οτι το νικελιο ειναιπολυ μαλακο συρμα,εδω με το σκληρο και ισα ισα που τα καταφερνουμε αν παμε και σε πιο μαλακο την πατησαμε

Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #327 στις: Οκτωβρίου 23, 2015, 16:20 »

είναι υποκειμενικό δεν μας αρέσουν όλους τα ίδια πράγματα
εγώ για παράδειγμα δεν μπορώ να ξαναγυρίσω στο κανθαλ
άλλος δεν γουστάρει το nikel
εσύ και μονο εσύ μπορείς να δοκιμάσεις και να δεις αν αυτό σου προσφέρει κάτι παραπάνω
ούτος η άλλος τα mod πλέον βγαίνουν με έλεγχο θερμοκρασίας (τα περισσότερα) και κάποια στιγμή που θα θέλησης να αλλάξεις η να αγοράσεις ένα καινούργιο τότε πάρε ένα από τα δεκάδες που κυκλοφορούν πλέον με έλεγχο θερμοκρασίας και δοκίμασε
ένα mod με έλεγχο θερμοκρασίας δεν σε περιορίζει στο να το δουλέψεις μονο με ni200
μπορείς πολύ απλά αν δεν σου αρέσει το ατμισμα με έλενχο θερμοκρασίας να το δουλέψεις με κανθαλ και vw λειτουργία


δεν είναι καθόλου δύσκολο το ni200 είναι παρα πολύ εύκολο στο στρίψιμο

Αποσυνδεδεμένος Chrismiss

  • *
  • 9
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #328 στις: Οκτωβρίου 23, 2015, 17:15 »
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Ισως στο μελλον δοκιμασω προς το παρων μενω σε αυτα που εχω.Αφου το εχω βρει και δεν εχω θεματα!!! ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: ni200 builds, εμπειρίες και παρατηρήσεις..
« Απάντηση #329 στις: Οκτωβρίου 23, 2015, 19:10 »
Καλησπέρα. Θα σε συμβούλευα, μιας και βρίσκεσαι Αθήνα, να επισκεφτείς κάποιο κατάστημα που να προσφέρει μοντ με TC για δοκιμή, ή να παρεβρεθείς σε κάποια συνάντηση. Δεν μπορεί κανείς να γνωρίζει αν θα σου αρέσει η αίσθηση του TC γενικά, ή σε όλους τους ατμοποιητές. Συν το ότι κάθε μοντ με TC, χρησιμοποιεί διαφορετική φιλοσοφία.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 257 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 208 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 21133 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 282089 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 208051 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 66532 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 175011 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 313269 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 14698 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 125071 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93772 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4286 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix