vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

301 επισκέπτες, 3 χρήστες
Mimhsdr, camber, manoslykos

Twitter

αρχάριος και κατενθουσιασμένος

Αποσυνδεδεμένος sktoris

  • ***
  • 836
  • Φύλο: Άντρας
  • Njoy/BL/Titan/Miniturbo/Εgo/SDMKIΙ Black+Silver
αρχάριος και κατενθουσιασμένος
« στις: Ιουνίου 26, 2009, 21:51 »
Γεια σε όλους τους συν-ατμιστές.
Χρησιμοποιώ το ηλεκτρονικό τσιγάρο 2 μέρες μόνο, είμαι τελείως αρχάριος αλλά παρόλα αυτά είμαι κατενθουσιασμένος.
Και αυτόν τον ενθουσιασμό ήθελα να τον μοιραστώ μαζί σας, εδώ.
 Άλλωστε είμαστε ακόμη ελάχιστοι οι ατμιστές.
Καπνίζω πολύ, τσιγάρα και καπνό. 2 μέρες τώρα που έχω το e-cigarette έχω καπνίσει 3 μόνον κανονικά τσιγάρα! Απίθανο!
Νιώθω ότι μέσω αυτής της εκπληκτικής εφεύρεσης θα γλυτώσω από την τραγωδία του καπνού.
Το πιστεύω.
Χρησιμοποιώ έναν ατμοποιητή (δεν ξέρω αν μπορώ να πω τη μάρκα)
ο οποίος μου φαίνεται εξαιρετικός σε σχέση με κάποιον που είχα δοκιμάσει από φίλο και είχε το κλασσικό σχέδιο του τσιγάρου.
Αυτός που έχω είναι μαύρος, με κουμπάκι για να θέτει σε λειτουργία το atomizer, πράγμα που διευκολύνει πολύ την εισπνοή.
Με το άλλο είχαν πιαστεί τα πνευμόνια μου.
Οι 2 μπαταρίες μου βγάζουν μία μέρα (είχα ανησυχία περί τούτου).
Νιώθω super που έκοψα το κάπνισμα και άρχισα το άτμισμα.
φιλιά πολλά σε όλους

Αποσυνδεδεμένος fairy

  • ***
  • 653
  • Φύλο: Γυναίκα
  • YOU NEVER KNOW WHAT YOU CAN DO UNTIL YOU......TRY!
Απ: αρχάριος και κατενθουσιασμένος
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 26, 2009, 22:09 »
Συγχαρητήρια! :thumpup:Καλώς ήρθες στο club των ατμιστών!Βασικά κάπως έτσι νιώθουμε όλοι.Απλά υπέροχα.

Αποσυνδεδεμένος tolisd

  • *
  • 43
  • Φύλο: Άντρας
  • Άντε... και καλό άτμισμα μάγκες!
    • BAUER ENERGY
Απ: αρχάριος και κατενθουσιασμένος