vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

529 επισκέπτες, 8 χρήστες
Jorge, lagoudakis, manoslykos, camber, eurogod, infernity, panoskapa, hlias bax

Twitter

Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους

Αποσυνδεδεμένος Kostas

  • *****
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
Οι μπαταρίες ηλεκτρονικού τσιγάρου (ιόντων λιθίου) υπάρχουν σε διάφορα σχέδια ανάλογα με τον τύπο τσιγάρου που χρησιμοποιούμε.
Συνήθως αποθηκεύουν περίπου 150 με 180 mAh.

Η τάση που έχουν διαμορφώνεται μεταξύ 4.2 βόλτ όταν είναι πλήρως φορτισμένες και 2.5 βόλτ (εάν θυμάμαι καλά) όταν αποφορτιστούν.

Εάν λάβουμε υπόψη μας ότι η αντίσταση ενός ατμοποιητή είναι κατά μέσο όρο περίπου 3.7 Ohm με βάση το νόμο του Ohm προκύπτει ότι όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη τότε απαιτείται από την μπαταρία να δώσει ρεύμα περίπου 4.2/3.7 αμπέρ. Δηλαδή περίπου 1.13 Α.

Δυστυχώς οι μπαταρίες των ηλεκτρονικών τσιγάρων κατασκευάζονται έτσι ώστε να παρέχουν μέγιστο ρεύμα 1 Α.
Δηλαδή δουλεύουν συνήθως στο μέγιστο όριό τους και μερικές φορές και πάνω από αυτό.
Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που καταστρέφονται γρήγορα.

Άκουσα τώρα ότι στη Γερμανία θα πουλιούνται από το Σεπτέμβριο μπαταρίες ηλεκτρονικού τσιγάρου κατασκευασμένες στη Γερμανία και θα μπορούν να παρέχουν ρεύμα μέχρι και 2 Αμπέρ.
Η αποθηκευτική τους όμως ικανότητα θα είναι η ίδια.

Τώρα εάν συμφέρει η αγορά τους θα εξαρτηθεί από την τιμή τους, την εγγύησή τους κτλ.

EDIT: Μόλις είδα τη διαφήμιση της NOBACCO. Υπάρχουν και μπαταρίες για 280 mAh, δεν γνωρίζω όμως εάν μπορούν να δώσουν ρεύμα πάνω από 1 Αμπέρ. Εάν όχι, τότε ισχύει και γι' αυτές ότι έγραψα.

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 23, 2009, 15:56 από Kostas »

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 23, 2009, 15:25 »
Αυτές των 2 Αμπέρ δηλαδή θα δουλεύουν στο ρελαντί ενώ οι τωρινές δουλεύουν στην τσίτα για να το πούμε πιο απλά. Αποτέλεσμα = μακροζωία, έτσι;

Εφόσον όμως όπως λες η αποθηκευτική ικανότητά τους θα είναι η ίδια (δηλ. θα έχουν περίπου τα ίδια mAh), αυτό σημαίνει ότι θα έχουν μικρότερη αυτονομία;

Αποσυνδεδεμένος Kostas

  • *****
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 23, 2009, 15:41 »
Αυτές των 2 Αμπέρ δηλαδή θα δουλεύουν στο ρελαντί ενώ οι τωρινές δουλεύουν στην τσίτα για να το πούμε πιο απλά. Αποτέλεσμα = μακροζωία, έτσι;
Ναι

Εφόσον όμως όπως λες η αποθηκευτική ικανότητά τους θα είναι η ίδια (δηλ. θα έχουν περίπου τα ίδια mAh), αυτό σημαίνει ότι θα έχουν μικρότερη αυτονομία;

Όχι. Τα 2 Αμπέρ είναι το μέγιστο ρεύμα που θα μπορεί να δώσει η γερμανική μπαταρία, ώστε να μην καταστραφεί.
Σε κανονική λειτουργία θα δίνει μόνο όσο χρειάζεται. Δηλαδή περίπου 1 Αμπέρ.

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 23, 2009, 15:44 »
A! Μάλιστα.
Θα περιμένουμε με ενδιαφέρον τις νέες μπαταρίες τότε.
Θα είναι για κάποια συγκεκριμένα τσιγάρα μόνο;

Αποσυνδεδεμένος Kostas

  • *****
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 23, 2009, 15:50 »
A! Μάλιστα.
Θα περιμένουμε με ενδιαφέρον τις νέες μπαταρίες τότε.
Θα είναι για κάποια συγκεκριμένα τσιγάρα μόνο;

Θα προσπαθήσω να δω τι μπορώ να μάθω.

Τώρα εάν οι μπαταρίες αυτές πέρα από επιστημονικό θα έχουν και εμπορικό ενδιαφέρον μένει να το δούμε.

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 23, 2009, 15:57 »
Τι στο καλό, τόσο πια θα στοιχίζει αυτή η μετατροπή;  :confused1:
Θα μου πεις ότι ο Γερμανός εργάτης είναι πιο ακριβός από τον Κινέζο. Βέβαια.
Αλλά αν δεν είναι ειδική πατέντα η μετατροπή και αποδειχτεί αποδοτική, βλέπω να τις βγάζουν οι Κινέζοι δυο μήνες αργότερα.  :tongue_smilie:

Οκ. Θα περιμένουμε την πληροφορία, όποτε υπάρξει ανακοίνωση για το με ποια τσιγάρα θα είναι συμβατές.

Αποσυνδεδεμένος Kostas

  • *****
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #6 στις: Αυγούστου 23, 2009, 16:01 »
Τι στο καλό, τόσο πια θα στοιχίζει αυτή η μετατροπή;  :confused1:
Θα μου πεις ότι ο Γερμανός εργάτης είναι πιο ακριβός από τον Κινέζο. Βέβαια.
Αλλά αν δεν είναι ειδική πατέντα η μετατροπή και αποδειχτεί αποδοτική, βλέπω να τις βγάζουν οι Κινέζοι δυο μήνες αργότερα.  :tongue_smilie:

Οκ. Θα περιμένουμε την πληροφορία, όποτε υπάρξει ανακοίνωση για το με ποια τσιγάρα θα είναι συμβατές.

Δεν είναι μετατροπή αλλά κατασκευή εξ' αρχής με διαφορετικές προδιαγραφές.

Τώρα ποια θα είναι η διαφορά στο κόστος και πόσο φθηνά μπορούν να την βγάλουν οι Κινέζοι (εάν έχουν φυσικά εμπορικό ενδιαφέρον και θέλουν...) μένει να το δούμε.


Αποσυνδεδεμένος Kostas

  • *****
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #7 στις: Αυγούστου 23, 2009, 19:18 »
Μερικές πληροφορίες παραπάνω:

Ο λόγος που οι μπαταρίες ιόντων λιθίου για ηλεκτρονικά τσιγάρα δεν μπορούν να δώσουν πάνω από 1Α, οφείλεται στην ίδια την τεχνολογία των ιόντων λιθίου.
Δεν μπορεί δηλαδή να κατασκευαστεί μπαταρία ιόντων λιθίου που να δίνει ρεύμα πάνω από 5C.
Δηλαδή μια μπαταρία με 200mAh μπορεί να δώσει το μέγιστο 1000 mA = 1A, μια των 150mAh μέχρι 750 mA (!!), ενώ μία του τύπου 18650 με 2500mA μέχρι 12.5Α...

Οι μικρές δηλαδή μπαταρίες "γονατίζουν" κατά το άτμισμα και ρίχνουν την τάση.
Επίσης η ποσότητα του ατμού μειώνεται ακόμη πιο πολύ όταν χρησιμοποιηθεί εστω και λίγο και πέσει και άλλο η τάση της.
Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που "δυνατές" μπαταρίες όπως οι 18650 ή οι 10440 των πούρων δείνουν σαφώς μεγαλύτερη απόλαυση από την αρχή μέχρι και το τέλος.

Οι γερμανικές μπαταρίες γι' αυτό το λόγο θα κατασκευάζονται με τεχνολογία LiPo (Litium-Polymer) και όχι ιόντων λιθίου. Ένα από τα πλεονεκτήματά τους είναι ότι μπορούν να δώσουν ρεύμα μέχρι και 20C. Δηλαδή μια μπαταρία των 200mAh με τεχνολογία LiPo μπορεί να δώσει 200mAh*20C = 4000mA = 4Α.
Δεν θα δίνουν περισσότερη διάρκεια ατμίσματος, αλλά (εάν ισχύει ότι λένε) το άτμισμα θα είναι σταθερό από την πρώτη μέχρι και την τελευταία ρουφηξιά.

Μπόρεσα να μάθω ότι σίγουρα θα κατασκευαστούν μπαταρίες για Pen (DSE 801) και για DSE 901 με χειροκίνητο διακόπτη. Για ποιο τύπο ακόμη μένει να δούμε.

Πάντως από ότι κατάλαβα η τιμή θα είναι μάλλον τσουχτερή.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 10, 2009, 21:05 από Kostas »

Αποσυνδεδεμένος Kostas

  • *****
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #8 στις: Ιανουαρίου 03, 2010, 21:49 »
Και μια και έτυχε να ξαναθυμηθώ το συγκεκριμένο άρθρο, διαβάζοντας το άρθρο του Abet για τις μπαταρίες (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,801.msg14151/topicseen.html#new) , τελικά όπως και πολλά άλλα στο ηλεκτρονικό, οι γερμανικές μπαταρίες αποδείχθηκαν και αυτές μπαρούφα και μεγάλα λόγια...
Ποτέ δεν κατασκευάστηκαν...
 
Το γιατί δεν το γνωρίζω.
Πιθανώς το κόστος να ήταν πολύ υψηλό και δεν σύμφερε.

Αποσυνδεδεμένος oddyseus

  • *
  • 72
  • Φύλο: Άντρας
  • MiniCig 901, DSE701, Riva, Indulgance
Ανακάλυψα την δημοσίευση σχετικά αργά, αλλά θα ήθελα ένα link για περισσότερες πληροφορίες πάνω στον όρο 5C που βλέπω συχνά σε δημοσιεύσεις σχετικά με μπαταρίες.

Αποσυνδεδεμένος nikdnik

  • *
  • 94
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #10 στις: Απριλίου 24, 2010, 14:30 »
θα ήθελα ένα link για περισσότερες πληροφορίες πάνω στον όρο 5C που βλέπω συχνά σε δημοσιεύσεις σχετικά με μπαταρίες.
Βλ. εδώ: http://www.batteryuniversity.com/partone-16.htm
 
 
 
 

Αποσυνδεδεμένος oddyseus

  • *
  • 72
  • Φύλο: Άντρας
  • MiniCig 901, DSE701, Riva, Indulgance
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #11 στις: Απριλίου 25, 2010, 11:51 »
Μπράβο nik, ότι ακριβώς έψαχνα!

Αποσυνδεδεμένος nikdnik

  • *
  • 94
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #12 στις: Απριλίου 25, 2010, 19:49 »
Βλ. εδώ: http://www.batteryuniversity.com/partone-16.htm
Και μετά τη θεωρία, στην πράξη, πού βρίσκει κανείς καλές και ασφαλείς μπαταρίες;
Κάποιες "επώνυμες" και "ασφαλείς" (πχ tenergy lifepo4  :thumpup: ) τις αναγκάζουμε (στα 6+ Volt)
να δουλεύουν εκτός προδιαγραφών (Ι>0,55Α για τις συγκεκριμένες).
Οι περισσότερες από τις υπόλοιπες είναι εντελώς κινέζικες  :thumpdown:  ...

Αποσυνδεδεμένος Vasilis®

  • ****
  • 1185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #13 στις: Απριλίου 25, 2010, 19:54 »
http://www.fenixtorch.co.uk/batteries/aw-rechargeable-batteries.html
Από τις πλέον αξιόπιστες.
σ.σ. δεν είμαι ειδικός, έκανα έρευνα αγοράς! 8)

Αποσυνδεδεμένος zoobi

  • ****
  • 1159
  • Φύλο: Άντρας
  • Όπου υπάρχει καπνός... μπορεί να είναι ατμός.
Απ: Μπαταρίες ηλεκτρονικών τσιγάρων και τα προβλήματά τους
« Απάντηση #14 στις: Απριλίου 25, 2010, 20:21 »
http://www.fenixtorch.co.uk/batteries/aw-rechargeable-batteries.html
Από τις πλέον αξιόπιστες.
σ.σ. δεν είμαι ειδικός, έκανα έρευνα αγοράς! 8)
Μπράβο ρε Βασίλη γιατί μόνο σε Αμερικάνικα sites τις είχα βρει μέχρι τώρα :thumpup:

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 135 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 133 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 20558 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 281030 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207866 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 65525 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 173973 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312612 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 13858 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124703 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93474 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4160 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix