vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

64 επισκέπτες, 3 χρήστες
Milarepa, vasim, manoslykos

Twitter

Bug - Atmizoo Vaping Modware [Προεπισκόπηση]

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • **
  • 402
  • Φύλο: Άντρας
  • 7ml/Day DIY 75/25% VG/PG / 14MG
Bug - Atmizoo Vaping Modware [Προεπισκόπηση]
« στις: Ιουλίου 15, 2013, 00:37 »






Atmizoo Vaping Modware


Πρόκειται για μία επισκευάσιμη ασφάλεια με αυτόματη επαναφορά, κατασκευασμένη από το atmizoo, για προστασία έναντι βραχυκυκλωμάτων σε μηχανικές και μη μπαταριοθήκες η οποία θα είναι έτοιμη για διάθεση τον Αύγουστο.





Description


Based around a resettable PTC element, the Bug is a rebuildable short-circuit protection module that adds dependable safety to mechanical mods.


Over-currents and short-circuits are almost unavoidable when working with rebuildable atomizers and mechanical mods. Usually caused by bad atomizer resistor set-ups, shorted wires and wrong connections, sustained over-current conditions always lead to battery overheating and, under extreme conditions, battery and equipment damage. Make-break contacts in mechanical mods are among the first components that may show signs of degradation after a hard short-circuit.


VV/VW mods usually include dedicated over-current protection that acts fast to interrupt current flow if a fault occurs. However, mechanical devices usually score quite low in terms of safety — since they are designed to be simple / rebuildable, they usually come without any protection circuitry at all.


Collapsible springs, which are often used to provide a basic level of short-circuit / overheating safety, are too slow to prevent battery and equipment damage, since they react only after the battery has already overheated. High-drain IMR batteries, which are usually the de-facto standard for use with mech mods, come with no integrated protection circuit boards. This leaves vapers with very few options for protecting their gear and minimizing the risks of battery and equipment failure.


Resettable polymeric fuses have been around for quite a while – they provide an easy means of secondary over-current protection, which is fast enough to prevent component and battery damage. These fuses do not ‘burn’ like the traditional ones – they use a thermoplastic element that interrupts the circuit during an over-current condition. Essentially, the resistance of such an element is dependent on the current and temperature, so an over-current essentially brings the fuse to a high-resistance state. When the fault is removed, the device cools down fast and reverts back to its low-resistance state.


Since the performance of these modules depends on the operating current and the fuse’s / ambient temperature, proper component selection is key to achieving good performance under non-fault conditions.


The Bug is designed so that under nominal current & temperature conditions, the contributed voltage drop will always be within the 0.05-0.10 V range. Practically, using it with an atomizer resistance down to 0.8 Ohms will have a very small impact on performance. It can be used with atomizer resistances down to 0.5 Ohms successfully, with a slightly higher voltage drop contribution.


Specifications


Rebuildable over-current / short-circuit protection module based around a replaceable, low-voltage-drop polymeric fuse.
Short-profile construction under 5mm, ideal for use with springless, mechanical telescopic mods.
Noble metal-plated contacts for the best possible performance.
Compatible with all mods, side- or bottom-activated.

The resistance is in the 20-30 mOhm range, less than the internal resistance of a AW IMR 18500. Voltage drop results from a preliminary test:





Availability


The first version of the Bug is expected to be available in August. Another version with an extra twist is expected in autumn.


http://www.atmizoo.com/modware/bug/?lang=en






« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 15, 2013, 00:56 από Πολυκράτης »

Αποσυνδεδεμένος WILDE

  • *****
  • 1786
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Bug - Atmizoo Vaping Modware [Προεπισκόπηση]
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 15, 2013, 09:42 »

Να το δούμε και στην Μαμα γλώσσα
       

   Επισκευάσιμη ασφάλεια με αυτόματη επαναφορά, για προστασία έναντι βραχυκυκλωμάτων σε μηχανικές και μη μπαταριοθήκες.

  Περιγραφή

Το Bug είναι μια ασφάλεια με αυτόματη επαναφορά, για προστασία έναντι βραχυκυκλωμάτων σε μηχανικές και μη μπαταριοθήκες.
Σε σχέση με τις περισσότερες μπαταριοθήκες VV/VW, που παρέχουν επαρκή ασφάλεια σε περιπτώσεις υπερ-ρευμάτων και βραχυκυκλωμάτων, οι μηχανικές μπαταριοθήκες υστερούν σημαντικά στον τομέα της ασφάλειας, αφού δεν παρέχουν καμία προστασία. Η χρήση επισκευάσιμων ατμοποιητών και μπαταριοθηκών εμπεριέχει πάντα κάποιο ρίσκο για πρόκληση βραχυκυκλωμάτων σε μπαταρίες, συνήθως μετά από κάποιο κακό σετάρισμα, συναρμολόγηση ή βραχυκύκλωση σύρματος. Πέρα από τους σοβαρούς κινδύνους για το χρήστη, η βραχυκύκλωση μιας μπαταρίας είναι ικανή να προκαλέσει σημαντικές καταπονήσεις / βλάβες στην ίδια τη μπαταρία αλλά και στον εξοπλισμό. Για παράδειγμα, οι επαφές των μηχανικών διακοπτών στις επισκευάσιμες μηχανικές μπαταριοθήκες είναι από τα εξαρτήματα που μπορεί να καταπονηθούν σημαντικά από ένα βραχυκύκλωμα στην πλευρά του φορτίου / ατμοποιητή.
Οι πολυμερικές ασφάλειες παρέχουν έναν εύκολο τρόπο δευτερεύουσας προστασίας έναντι υπερ-ρευμάτων, και είναι ικανές να προστατέψουν επαρκώς το χρήστη, την ίδια τη μπαταρία, αλλά και τη μπαταριοθήκη. Δεν “καίγονται”, αφού βασίζονται σε ένα πολυμερές αγώγιμο στοιχείο μεταβλητής αντίστασης. Σε περίπτωση εμφάνισης υψηλού ρεύματος ή βραχυκυκλώματος, το στοιχείο αυξάνει την αντίστασή του και διακόπτει το κύκλωμα. Όταν το σφάλμα διορθωθεί, η συσκευή επανέρχεται σε κατάσταση χαμηλής αντίστασης μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Το Bug έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί με μια πτώση τάσης της τάξης του 0.05-0.10 V σε ένα μεγάλο εύρος ρευμάτων και θερμοκρασιών. Πρακτικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με αντιστάσεις μέχρι 0.6 Ω, με απώλειες λιγότερες από τις απώλειες που εμφανίζονται στην εσωτερική αντίσταση μιας καλής μπαταρίας IMR.
 Διαθεσιμότητα Η πρώτη έκδοση του Bug αναμένεται τον Αύγουστο.

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Bug - Atmizoo Vaping Modware [Προεπισκόπηση]
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 15, 2013, 12:25 »
Παράθεση
επισκευάσιμη ασφάλεια με αυτόματη επαναφορά
Επαναχρησιμοποιήσιμη ασφάλεια; Κάτι καλό παίζει εδώ!

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • **
  • 402
  • Φύλο: Άντρας
  • 7ml/Day DIY 75/25% VG/PG / 14MG
Απ: Bug - Atmizoo Vaping Modware [Προεπισκόπηση]
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 27, 2013, 16:55 »

Θα είναι διαθέσιμο σε μερικές ημέρες.




Update

Over-currents and short-circuits are almost unavoidable when working with rebuildable atomizers and mechanical mods. Usually caused by bad atomizer resistor set-ups, shorted wires and wrong connections, sustained over-current conditions always lead to battery overheating and, under extreme conditions, battery and equipment damage. Make-break contacts in mechanical mods are among the first components that may show signs of degradation after a sustained, hard short-circuit.

VV/VW mods usually include dedicated over-current protection that acts fast to interrupt current flow if a fault occurs. However, mechanical devices usually score quite low in terms of safety — since they are designed to be simple / rebuildable, they usually come without any protection circuitry at all.

Collapsible springs, which are often used to provide a basic level of short-circuit / overheating safety, are too slow to prevent battery and equipment damage, since they react only after the battery has already overheated. High-drain IMR batteries, which are the de-facto standard for use with mech mods, come with no integrated protection circuit boards. This leaves us with very few options for protecting our gear and minimizing the risks of battery and equipment failure.

Resettable polymeric fuses have been around for quite a while – they provide an easy means of secondary over-current protection, which is fast enough to prevent component and battery damage. These fuses do not ‘burn’ like the traditional ones – they use a polymeric element that interrupts the circuit during an over-current condition.

A characteristic property of polymeric fuses is that the tripping time depends on the current and the ambient temperature. These devices operate with a relatively static resistance and almost linear voltage drop characteristic at currents lower than a threshold current. Above that threshold, the resistance of such a device increases progressively faster with higher current values. Therefore, proper component selection is key to ensuring a good balance of performance and safety. Additionally, since the response of a PTC device depends on the short-circuit current, using a high drain battery with a low internal resistance and high discharge rate actually ensures that the device will trip faster.

The Bug, designed and manufactured by Atmizone, houses a carefully-selected, high-amp polymeric fuse. The device is rated for operation up to 7 A at 40 degrees Celsius and has been designed to trip in about a couple hundred milliseconds when hard-shorting a low-resistance mod powered by a high quality IMR battery. The device will also trip within a few seconds when conducting currents above 8 A.

Practically, this means that the Bug can be used with atomizer resistances down to 0.6 Ohms, introducing a resistance in the range of 20-30 mOhms — lower than the internal resistance of an AW IMR. Typical voltage drop values are 0.05 V at 2 A, 0.12 V at 5 A and 0.18 V at 7 A.

Thanks to its compact size (D=18.3mm, L=~5mm) and no polarity requirements, the Bug can be used with all telescopic mods and possibly a few fixed-length mods with some extra tube space.

It can be used in the Roller as a replacement of the collapsible spring for:

added safety,
extra performance,
zero maintenance, thanks to its silver-plated top and bottom contacts.
The Bug will be available in a few days — more info and pics are on the way!


Google μετάφραση

Over-ρεύματα και βραχυκυκλώματα είναι σχεδόν αναπόφευκτη, όταν ασχολούνται με rebuildable ψεκαστήρες και μηχανικά mods. Συνήθως προκαλείται από την κακή ιδρύσεις-atomizer αντίσταση, βραχυκύκλωμα καλωδίων και λάθος συνδέσεις, υπέστη πάνω-τρέχουσες συνθήκες πάντα να οδηγήσει σε υπερθέρμανση της μπαταρίας και, κάτω από ακραίες συνθήκες, μπαταρία και ζημιά στον εξοπλισμό. Make-διακόψουν τις επαφές με μηχανικά mods είναι από τα πρώτα στοιχεία που μπορεί να δείξει σημάδια υποβάθμισης μετά από μια παρατεταμένη, σκληρή βραχυκύκλωμα.

VV / VW mods περιλαμβάνουν συνήθως αφιερωμένη πάνω-τρέχουσα προστασία που δρα γρήγορα για να διακόψει τη ροή ρεύματος σε περίπτωση σφάλματος. Ωστόσο, μηχανικές συσκευές που συνήθως πετυχαίνουν αρκετά χαμηλά στον τομέα της ασφάλειας -, διότι είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι απλή / rebuildable, συνήθως έρχονται χωρίς καμία κύκλωμα προστασίας σε όλα.

Αναδιπλούμενο ελατήρια, τα οποία συχνά χρησιμοποιούνται για να παρέχουν ένα βασικό επίπεδο βραχυκύκλωμα / υπερθέρμανσης ασφάλειας, είναι πολύ αργά για την πρόληψη της μπαταρίας και ζημιά στον εξοπλισμό, δεδομένου ότι αντιδρούν μόνο αφού η μπαταρία έχει υπερθερμανθεί. High-διαρροή μπαταρίες IMR, που είναι το de facto πρότυπο για χρήση με μηχανικό mods, έρχονται χωρίς ολοκληρωμένα κυκλώματα προστασίας. Αυτό μας αφήνει με πολύ λίγες επιλογές για την προστασία των εργαλείων μας και την ελαχιστοποίηση των κινδύνων της μπαταρίας και βλάβη του εξοπλισμού.

Resettable πολυμερή ασφάλειες ήταν γύρω για αρκετό διάστημα - που παρέχουν έναν εύκολο τρόπο της δευτεροβάθμιας πάνω-τρέχουσα προστασία, η οποία είναι αρκετά γρήγορος για να αποτρέψει τα κατασκευαστικά στοιχεία και ζημιά στην μπαταρία. Αυτές οι ασφάλειες δεν «καίγονται», όπως τα παραδοσιακά αυτά - που χρησιμοποιούν ένα πολυμερές στοιχείο που διακόπτει το κύκλωμα Κατά τη διάρκεια μιας τρέχουσας κατάστασης.

Μια χαρακτηριστική ιδιότητα των πολυμερών ασφάλειες είναι ότι ο χρόνος ενεργοποίησης εξαρτάται από την τρέχουσα και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Αυτές οι συσκευές λειτουργούν με μια σχετικά στατική αντίσταση και σχεδόν γραμμική χαρακτηριστική πτώση τάσης στα ρεύματα χαμηλότερη από ένα κατώτατο όριο ρεύματος. Πάνω από αυτό το όριο, η αντίσταση μιας τέτοιας συσκευής αυξάνει προοδευτικά ταχύτερα με υψηλότερες τιμές ρεύματος. Ως εκ τούτου, η σωστή επιλογή των εξαρτημάτων είναι το κλειδί για να εξασφαλιστεί μια καλή ισορροπία μεταξύ της απόδοσης και της ασφάλειας. Επιπλέον, δεδομένου ότι η απόκριση μιας συσκευής PTC εξαρτάται από το ρεύμα βραχυκυκλώματος, χρησιμοποιώντας μια μπαταρία υψηλής αποστράγγισης με χαμηλή εσωτερική αντίσταση και υψηλή ταχύτητα εκκένωσης στην πραγματικότητα διασφαλίζει ότι η συσκευή θα ταξίδι γρηγορότερα.

Το Bug, έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την Atmizone, στεγάζει ένα προσεκτικά επιλεγμένο, υψηλής amp πολυμερή ασφάλεια. Η συσκευή για λειτουργία μέχρι 7 Α στους 40 βαθμούς Κελσίου και έχει σχεδιαστεί για να το ταξίδι σε περίπου ένα ζευγάρι εκατό χιλιοστά του δευτερολέπτου, όταν σκληρά βραχυκυκλώματος μια χαμηλής αντίστασης mod τροφοδοτείται από μια μπαταρία υψηλής ποιότητας IMR. Η συσκευή θα είναι επίσης το ταξίδι μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, κατά τη διεξαγωγή ρεύματα πάνω από 8 Α.

Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το σφάλμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με αντιστάσεις atomizer στο 0,6 Ohms, εισάγοντας μια αντίσταση στην περιοχή από 20-30 MOhms - χαμηλότερη από την εσωτερική αντίσταση ενός IMR AW. Τυπικές τιμές τάσης πτώσης είναι 0,05 V σε 2 Α, 0,12 V σε 5 Α και 0,18 V σε 7 A.

Χάρη στο μικρό του μέγεθος (D = 18,3 χιλιοστά, L = ~ 5 mm) και χωρίς απαιτήσεις πολικότητας, το Bug μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όλα τα τηλεσκοπικά mods και πιθανώς λίγες σταθερού μήκους mods με κάποια επιπλέον χώρο σωλήνα.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Roller ως αντικατάσταση του πτυσσόμενου ελατηρίου για:

πρόσθετη ασφάλεια,
επιπλέον απόδοση,
μηδενικής συντήρησης, χάρη στην επάργυρο άνω και κάτω επαφές.
Το Bug θα είναι διαθέσιμο σε λίγες μέρες - περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες είναι στο δρόμο!


link




 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 276 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 218 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 21328 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 282365 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 208172 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 66766 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 175130 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 313538 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 14803 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 125265 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93900 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4445 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix