vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

248 επισκέπτες, 6 χρήστες
Jorge, pngtszs1976, toliss, thanos1071, camber, manoslykos

Twitter

Pali V4 SS

Αποσυνδεδεμένος pipits

  • **
  • 195
  • Φύλο: Άντρας
  • Σκοτείνιασαν όλα ή φταίει το άτμισμα???
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #30 στις: Νοεμβρίου 09, 2012, 21:19 »
Λοιπόν τον πήρα και εγώ εχτές λόγω του τνκ μπας και βολευτώ στη δουλειά.....
άμα στρώσει το φυτίλι παίρνει και γεύση..... κτύπημα ικανοποιητικό για τη δουλειά....
σεταρισμένο με 2αρι φυτίλι και 0,16 αντίσταση στα 2,9 Ωμ στο Vmax στα 4V δε βγάζει καμμένο όπως περίμενα!!!!
την τροφοδοσία την πέτυχα με τη μία.... ούτε καμμένο σε απανωτές, ούτε διαρροές......
η τζούρα όταν το δοκίμασα χωρίς σετάρισμα πραγματικά ήταν σφιχτή και φοβήθηκα.... όμως με το που τον έβαλα σε λειτουργία είναι μια χαρά....
ντουμάνι πολύ καλό, τζούρα πολύ καλή, γεύση καλή, κτύπημα ικανοποιητικό προς μέτριο........
πάντως για τη δουλειά είναι ότι πρέπει.....
στα μείον του τα ελατηριάκα.... μου έβγαλε την παν....ια και πολλά &*^%#%Τ^&$^$#^% μέχρι να πιάσω τα σύρματα σωστά.....
τρώπος στησίματος όπως ο γερμανός.... το φυτίλι της αντίστασης περασμένο στις θηλιές των ελατηρίων και το φυτίλι της τροφοδοσίας σε θηλιά!!
αντε να δούμε και σε αντοχή στησίματος αλλά και υλικών τι λέει.... πάντως για 12Ε άξιζε η αγορά.......


edit: συνεχίζοντας την αναζήτηση διαπίστωσα ότι η τζούρα σφίγγει όταν τα φυτίλια της τροφοδοσίας κάθονται μπροστά στο σωληνάκι που ρουφάς.... οπότε αλλαγή στο setup και η θηλιά πάει ανάποδα, δλδ μέσα στο τανκ, και χωρίς mesh το 2αρι φυτίλι της τροφοδοσίας.... πολύ ανώτερη τροφοδοσία, όχι καμμένο, όχι διαρροές, και μετά από λίγη χρήση το υγρό φουσκώνει το φυτίλι και κλείνει σωστές τις δύο τρυπούλες.... (για να το περάσω εύκολα έβαλα mesh στις δύο άκρες και το πέρασα και μετά έκοψα εκεί που ακουμπάει στο φυτίλι της αντίστασης βγάζοντας και το mesh)
επίσης όπως κάθεται μέσα στο τανκ η θηλιά κοντράρει πάνω στο σωληνάκι οπότε τα δύο φυτιλάκια από κάτω πάνε προς την άλλη κατεύθυνση και δε κάθονται κάτω στο σωληνάκι που ρουφάς, ούτε πάνω στην αντίσταση.....
άντε τώρα μόνο να συνηθίσω να πιάνω τα συρματάκια στα ελατήρια που είναι το μόνο που μου τη σπάει και θα είναι ένας πανεύκολος στο στήσιμο άτμο με πολύ καλά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς εκτός από κτύπημα που παραμένει μέτριος........ (μόνο VG χρησιμοποιώ)
α επίσης το υγρό θέλει λίγο παραπάνω άρωμα μάλλον λόγω έλλειψης κεραμικού..... δλδ σε μένα 2 με 3 σταγόνες αρώματος παραπάνω στα 10ml για να το αναδείξει.......

φωτο θα ανεβάσω στο επόμενο στήσιμο....
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 10, 2012, 18:32 από pipits »

Αποσυνδεδεμένος sarchos59

  • **
  • 299
  • Φύλο: Άντρας
  • Μια ζωή με τη νικοτίνη παρέα;
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #31 στις: Νοεμβρίου 10, 2012, 23:19 »
  Παρέλαβα χθες τον ατμοποιητή αυτόν από atmomixani.gr. Με ενδιαφέρει γιατί είναι καινοτόμος ο τρόπος λειτουργίας του. Πρόκληση και το σετάρισμά του σε αντίθεση με όλους τους άλλους τους οποίους επισκεύασα έως τώρα. Όταν κατάφερα να εξαλείψω την άσχημη-απροσδιόριστη γεύση που έδινε (δύσκολα, δεν έφυγε ακόμα εντελώς, ευελπιστώ…), δοκίμασα διάφορους τρόπους σεταρίσατος. Δυστυχώς για μένα δεν είχα δει πριν το πολύ καλό βίντεο του  vougiouklakis, το οποίο βοηθά αρκετά.
  Τι έκανα διαφορετικό από εκείνον; Τα φυτίλια τροφοδοσίας τα έκανα ένα, κυκλικό στην πλευρά της αντίστασης, δεν το έκοψα. Το σκεπτικό μου είναι να αλλάζω αντίσταση μόνο και να παραμένει η τροφοδοσία ίδια. Αν ακουμπούν στη αντίσταση θα θέλουν αντικατάσταση και όλη η δυσκολία στον ατμο αυτόν είναι να πετύχεις τη βέλτιστη παροχή υγρού (λιγότερη=καμένο , περισσότερη=μπούκωμα υπερτοφοδοσίας και πιθανόν διαρροές). Δεν είναι σίγουρο ότι θα την επιτυγχάνεις πάντα. Με πλούσιο φυτίλι αντίστασης (την οποία κατέβασα και τα φυτίλια της την σκέπασαν) εφάπτονται απλά τα φυτίλια (κάθετο και οριζόντιο) και δεν καίγεται το κάθετο. Ξέρουμε ότι στην ουσία δεν καίγεται αλλά η μαυρίλα που μαζεύει και το καθάρισμα και κάψιμό του, αλλοιώνει τη γεύση. Έτσι που το έκανα δε θα το πειράζω σε κάθε αλλαγή αντίστασης. Μ΄αυτό τον τρόπο δε χρειάζεται επίσης να κεντράρεις αντίσταση και φυτίλι τροφοδοσίας (όπως και να κάτσουν στο βίδωμα, εφάπτονται), ούτε να υπολογίσεις ακριβώς πόσο θα τα κόψεις.
  Συμφωνώ με όλα τα άλλα που έκανε και είπε. Πολύ καλή η ιδέα του με την καρφίτσα στο ελατήριο. Εμένα μου άρεσε η παρουσίασή του σε αντίθεση με τον arxos ο οποίος δε σεβάστηκε τον κόπο του και τον χλεύασε (νομίζω ότι αυτά δε βοηθούν τον κοινό στόχο όλων μας). Το παλικάρι έχει απλά μια «γλώσσα του σώματος» με δικιά της προσωπικότητα. Έτσι «διδάσκει», δεν αρέσει ποτέ ο δάσκαλος σε όλους τους μαθητές του…   
 Τον ευχαριστούμε.
Υ.Γ Αεράτη η τζούρα του δικού μου arxos. Ξαναδές το. Δώσε του δεύτερη ευκαιρία, είναι καλός ατμο.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2012, 00:54 από sarchos59 »

Αποσυνδεδεμένος ArXoS

  • ***
  • 857
  • Φύλο: Άντρας
    • Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #32 στις: Νοεμβρίου 11, 2012, 00:16 »
δεν τον χλευάζω, ίσα ίσα έχω παρακολουθήσει τις περισσότερες παρουσιάσεις του και πολύ το χαίρομαι που επιτέλους ξεκινάει και δημιουργείται και ένα ρεύμα reviewers Ελλήνων. Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει ο gewre να είναι ο πρώτος επισήμως με site, στήσιμο και γνώσεις, και έχει βγάλει πολύ ωραίες παραγωγές με παρουσιαστικό που παίρνει άριστα με τόνο (σε σχέση με ξεδοντιάρηδες, χοντρές, ιμο, τζάνκια, παππούδες και καραγκιόζηδες του εξωτερικού που παίζουν στον χώρο reviews, ο gewre είναι φατσόνι που δεν ταράζει το μάτι, ομορφόπαιδο και τον θέλει ο φακός).
Επειδή λοιπόν τον γουστάρω και θέλω να πάει μπροστά (και να μείνει φυσικά ανεξάρτητος για όσο μπορέσει), γιαυτό και σχολιάζω πράγματα που σίγουρα θα του δώσουν τους πόντους που χάνει. Το συγκεκριμένο video για παράδειγμα, λέει πράγματα που δε χρειάζονται 20 λεπτά αλλά 9-10 το πολύ. Όχι επειδή ο Pali V4 τόσο χρόνο θέλει κάποιος για να τον παρουσιάσει, αλλά επειδή ο gewre επαναλαμβάνεται (την ίδια τοποθέτηση για το κοινό που απευθύνεται ο Pali V4 το μέτρησα 8 φορές)
Δεν τον χλεύασα, αν το έκανα θα το καταλάβαινες μια χαρά  :))

Αυτά περι gewre, το σχόλιό μου ήταν γιατί τον θέλω να καλύτερο. Περιμένω και τις επόμενές του παρουσιάσεις και φυσικά τις κατασκευές του, γιατί έτσι όπως το ψάχνει πιστεύω οτι κάποια στιγμή θα μας κουφάνει το παλικάρι  8) 

και για να κλείσει το off topic, σχετικά με τη τζούρα του Pali V4, πιθανώς να έχω πέσει σε ελαττωματικό κομμάτι.  Για κάντε ένα τεστ, βάλτε μια βελόνα στην τρύπα του εξαερισμού μέχρι κάτω και δείτε, φαίνεται η άκρη της από τις τρύπες της βάσης; Τερματίζει δηλαδή μέχρι κάτω; Εμένα δεν είναι κεντραρισμένοι οι αγωγοί, πέφτει ο κάθετος 2 χιλιοστά πιο μετά από τον οριζόντιο αγωγό και αν βάλεις βελόνα δεν τερματίζει στο οριζόντιο κανάλι. Θέλει κεντράρισμα και θα γίνει όπως πρέπει, ή όπως αναφέρθηκε παραπάνω θέλει κλείσιμο και άνοιγμα τρύπας από τα πλάγια

Αποσυνδεδεμένος vougiouklakis

  • ***
  • 565
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #33 στις: Νοεμβρίου 11, 2012, 00:18 »
καλό βίντεο του  vougiouklakis, το οποίο βοηθά αρκετά.
Mαλλον εχεις κανει λαθος στο Νickname.... :yes:
στο δικο μου ποστ λεω ξεκαθαρα πιο μελος του φορουμ εχει κανει την παρουσιαση  ;)
 
Και στα Ελληνικα ενα βιντεο απο το μελος gewre  :thumpup:
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BE7RIMK0iXU[/youtube]

Αποσυνδεδεμένος sarchos59

  • **
  • 299
  • Φύλο: Άντρας
  • Μια ζωή με τη νικοτίνη παρέα;
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #34 στις: Νοεμβρίου 11, 2012, 00:59 »
Οκ. Καλύφτηκα .Τέλος. Δεν ξέρω πρόσωπα και πράγματα καθότι ...νέος :eyesplash: . Δεν το κατάλαβα ποιος παρουσίαζε. Κεντραρισμένες οι τρύπες αερισμού στο δικό μου.


Τρίτο σφάλμα μου, λόγω απειρίας σε ενεργή συμμετοχή σε φόρουμς και έλλειψης χρόνου, συμπαθάτε με.  Δεν το είδα όλο το θέμα από την αρχή (βασικό, δε θα επαναληφθεί). Τώρα είδα το γερμανικό βίντεο, τσάμπα απασχολήθηκα να γράφω και σας απασχόλησα να διαβάζετε. Το έκανα όπως ο Γερμανός περίπου.


Συγχώνευση μηνυμάτων
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2012, 18:17 από WileECoyote »

Αποσυνδεδεμένος pipits

  • **
  • 195
  • Φύλο: Άντρας
  • Σκοτείνιασαν όλα ή φταίει το άτμισμα???
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #35 στις: Νοεμβρίου 11, 2012, 11:05 »
Όταν κατάφερα να εξαλείψω την άσχημη-απροσδιόριστη γεύση που έδινε (δύσκολα, δεν έφυγε ακόμα εντελώς, ευελπιστώ…)

Εγώ τον έβρασα σε ένα μπρίκι με γάλα, όπως είχα κάνει και στο φοίνικα και έφυγε τελείως η άσχημη-μεταλλική γεύση που στην αρχή νόμιζα ότι ήταν από το στωσιμο της φυτιλοαντίστασης.....
Μόνο τα μεταλλικά μέρη, όχι δλδ το τανκ, και λίγο, δλδ μέχρι να ξεκινήσει να φουσκώνει το γάλα!!!!
Δοκίμασέ το....  :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος sarchos59

  • **
  • 299
  • Φύλο: Άντρας
  • Μια ζωή με τη νικοτίνη παρέα;
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #36 στις: Νοεμβρίου 11, 2012, 17:17 »
  Σ΄ευχαριστώ pipits. Το έκανα κι αυτό μαζί με άλλα. Το είχα διαβάσει παλιότερα για τα φιτίλια. Έχει εξαλειφθεί σχεδόν η άσχημη γεύση.
  Arxos: Στο δικό μου πέφτει ακριβώς το κάθετο σωληνάκι αερισμού πάνω στο οριζόντιο. Πέρασα μια καρφίτσα διαμπερώς στις τρύπες και βλέποντας από πάνω (κάτοψη) το είδα να πέφτει σωστά. Σου έκατσε ελαττωματικό κομμάτι προφανώς. Κρίμα γιατί ξεχωρίζει ο ατμο αυτός.
  Με την τροφοδοσία δεν πέτυχα ακόμα αυτό που θέλω. Δε μπορώ να ανεβάσω ψηλά το lava. Έρχεται καμένο με τριάρι φιτίλι χωρίς πλέγμα. Σε ego μπαταρία άριστος. Με δυάρι υπερτροφοδοτείται. Στο δυάρι θέλει πλέγμα. Τώρα προσπαθώ να "στραγγαλίζω" λίγο-λίγο το τμήμα του πλέγματος που είναι μέσα στη δεξαμενούλα, περιορίζοντας τη ροή,  μέχρι να τροφοδοτεί όσο πρέπει ακριβώς. 
(Πιστεύω πως καταλαβαινόμαστε σωστά σε αμιγή ελληνική γλώσσα, περιττό το μπαστάρδεμά της με την αγγλική)
Ένας άσχετος προβληματισμός μου τώρα: Με τόσους φτηνούς επισκευάσιμους και μπαταριοθήκες που κυκλοφορούν, τι μέλλον έχουν οι ελληνικές κατασκευές κάποιων ψαγμένων ερασιτεχνών, επαγγελματιών ή ερασιτεχνικοεπαγγελματιών; Τα λίγα αριθμημένα κάποιες φορές ελληνικά κομμάτια πώς θα ανταγωνιστούν τα κινέζικα με τα εξευτελιστικά εργατικά; Αλλά η ποιότητα θα μου πείτε. Με δυο λεβέντες που σπουδάζω και μισθοσυντήρητος (κι άλλοι σε δυσμενέστερη οικονομική κατάσταση) έχω την πολυτέλεια να κοιτάζω ποιότητα κατασκευής; Εξ άλλου πολλοί έχουμε πέσει στη λούμπα του κυνηγιού του όλο και καλύτερου, αφήνουμε το ήδη ικανοποιητικό ψάχνοντας το νεότερο, καταλήγει βραχύβιο και το άριστο, διαταραχή μου θυμίζει η κατάστασή μας…  Κρίμα όμως γιατί όλοι θα θέλαμε να υποστηρίξουμε ελληνικά χέρια.
  Προσωπικά βλέπω δυο λόγους μόνο για να αγοράσει κανένας κάτι αντίστοιχο ελληνικό με πολλαπλάσια τιμή. Βγάζω το καπέλο σε όσους τους έχουν αυτούς τους λόγους και παράλληλα αντέχει η τσέπη τους και το κάνουν: γίνεται η τάδε συσκευή διακριτικό λάβαρο σε συναντήσεις Αθηναίων συμφορουμητών ή στηρίζουν προσωπικό φίλο τους κατασκευαστή.
   
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 13, 2012, 13:43 από sarchos59 »

Αποσυνδεδεμένος sarchos59

  • **
  • 299
  • Φύλο: Άντρας
  • Μια ζωή με τη νικοτίνη παρέα;
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #37 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 13:22 »
 [size=78%]Βλέπω πως δεν ενδιαφέρονται πολλοί για τον pali. Δε θα τον πήραν αρκετοί ακόμα. Καταθέτω πάντως κάποιες παρατηρήσεις μου που ίσως χρησιμεύσουν αργότερα σε κάποιους. [/size]  Τα λαστιχάκια στεγανοποίησης είναι λίγο επισφαλή κι αν χάσουν την πλήρη στεγανότητά τους καταλαβαίνετε τι θα γίνεται... Ήδη στο κάτω βάζοντας-βγάζοντας σχίστηκε μια πολύ μικρή λωρίδα στο κοφτερό χείλος του διαφανούς κυλίνδρου. Δεν είδα να χάνει υγρό ή αν χάνει ελάχιστο προλαβαίνει να το ατμοποιήσει η αντίσταση. Αυτό γίνεται γιατί, αν χάνει, χύνεται στον κάτω μεταλλικό κύλινδρο και το απορροφά το φιτίλι. Αν παραμουσκεύσει βέβαια είναι πιθανό να υπάρξει διαρροή από τη βάση η οποία δεν έχει λαστιχάκι στεγανοποίησης. Μπορούμε να βάλουμε εμείς πάντως. 
  Έχουμε δύο λύσεις γι΄αυτό: Αν έχουμε βάλει πλέγμα στο φιτίλι ή στα φιτίλια τροφοδοσίας μπορούμε να τα πειράζουμε από κάτω μόνο, ξεβιδώνοντας μόνο τη δεξαμενή. Επίσης έχουμε συνολικά άλλα τρία για αντικατάσταση του πρώτου. Άλλα δύο έχει μέσα η συσκευασία και επίσης αν είναι λίγο προβληματικό το επάνω δε θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Άρα μπορούμε να εναλλάξουμε το πάνω με το κάτω. Επάνω εξάλλου μπορούμε να βάλουμε και κάποιο άλλο γύρω από το χείλος του διαφανούς κυλίνδρου, στην ένωση με τη μεταλλική υποδοχή του στομίου.
 Για την ώρα μου πηγαίνει καλά η τροφοδοσία με δυάρι φιτίλι το οποίο έχω τυλίξει με πλέγμα. Αλλά προσοχή: με παχύ πλέγμα, δυο-τρεις «στρώσεις» τυλιγμένο στραγγάλιζε το υγρό και έβγαζε καμένο. Θέλει, στο δυάρι πάντα φιτίλι, μια στρώση πλέγματος τυλιγμένη γύρω του.
 Με απασχολεί τόσο ο συγκεκριμένος ατμοποιητής γιατί τον βρίσκω πολύ καλό. Το μέτρο σύγκρισης που έχω δεν περιλαμβάνει βέβαια κανένα ακριβό επισκευάσιμο αλλά άλλους τρεις φθηνούς και πολλούς άλλους «μιας χρήσης» που όμως, με λίγη υπομονή και δεξιοτεχνία, επισκευάζονται όλοι. Δίνει πολύ καθαρή γεύση, πλούσιο ατμό (ανάλογα την αντίσταση πάντα) και αναδεικνύει σωστά τα αρώματα. Για χτύπημα δεν έχω άποψη γιατί δε με ενδιαφέρει. Εξάλλου βάζω μόνο γλυκερίνη, άρα λίγο χτύπημα. Η προπανογλυκόλη μου κάνει δερματικά προβλήματα, όπως και σε πολλούς άλλους. (Ψάξτε το λίγο καλύτερα όσοι τη χρησιμοποιείτε. Φίλος φαρμακοποιός από τον οποίο ζήτησα ήταν κατηγορηματικά αρνητικός. Είναι ψαγμένος γιατί θέλησε στη προ έτους ένταση της «μόδας» του η.τ. να μπει στο χώρο (και χορό τότε, τώρα έχει κάτσει αρκετά το πράγμα). Μου είπε πως έχει απαγορευτεί η φαρμακευτική χρήση της).   
 Επίσης τα υλικά του είναι πάρα πολύ καλά (σε σχέση πάντα με τη χαμηλή τιμή του). Σίγουρα αντέχουν σε μακρόχρονη χρήση.
 Αυτά για την ώρα… Εύχομαι καλούς, πλούσιους και γευστικούς ατμούς σε όλους…Ευτυχείτε.
Υ.Γ. Τελικά "φυτίλι" 'η "φιτίλι"; Το word το δέχεται "φυτίλι" όπως το ξέρω κι εγώ αλλά το λεξικό εδώ το απορρίπτει. (Δεν παίζει και κάποιο σοβαρό ρόλο βέβαια. Απλή "επαγγελματική διαστροφή")
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 13, 2012, 13:46 από sarchos59 »

Αποσυνδεδεμένος Kostas1983

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #38 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 13:52 »
Και μένα μου αρέσει πολύ αυτός ο ατμοποιητής και τον χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά απο τότε που τον πήρα. Για κάποιο λόγο πάντως δεν μπορώ να πετύχω τόσο καλά αποτελέσματα όσο στην αρχή και επίσης πολλές φορές φαίνεται να μπαίνει υγρό στον αεραγωγό (πάνω απο την αντίοσταση) και κάνει αυτόν τον ήχο του ναργιλέ (μπουρμπουλήθρες). Τελος παντων...


Το βασικό μου πρόβλημα είναι οτι δεν μπορώ να πετύχω την τροφοδοσία σωστά. Έχω αφήσει τα φυτίλια τροφοδοσίας όπως ήρθαν. Κάθε μερικές τζούρες κλείνω τις τρύπες και ρουφάω λίγο να κατεβάσει υγρό. Αλλιώς θα βγάλει καμμένο. Τι μπορώ να κάνω να αυξήσω την τροφοδοσία?

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #39 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 14:04 »
Το ενοχλητικο προβλημα του αεραγωγου (αυτο το θορυβακι που σημαινει οτι εχει κυλησει λιγο υγρο στο ανοιγμα του) λυνεται μερικώς αν παρκαρεις το η.τ. σου ορθιο. Θα λυνοταν γενικώς και τελειωτικα αν ειχαν προβλεψει  ενα μικρο τσιμουχακι γυρω απο την οπη να φρεναρει την σταγονιτσα που αναποφευκτα θα βρεθει εκει, μιας και ολο το ταβανι του θαλαμου ατμοποιησης υγραινεται απο τα φυτιλια τροφοδοσιας.

Αποσυνδεδεμένος sarchos59

  • **
  • 299
  • Φύλο: Άντρας
  • Μια ζωή με τη νικοτίνη παρέα;
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #40 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 14:42 »
  Με την τροφοδοσία πιστεύω δεν έχουμε καταλήξει οριστικά στην ικανοποιητική. Γράφω παραπάνω πού φτάνω τώρα (2φ+πλέγμα), λειτουργεί δυο μέρες , δεν είμαι βέβαιος όμως ότι θα παραμείνει έτσι. Ήδη έχει ψιλοχαλάσει η γεύση (σα να τραβά για καμένο, αδιόρατα ακόμα). Φαίνεται πως διογκώνονται τα φυτίλια με τη χρήση. Θα δείξει. Ψάξτο κι εσύ φίλε kostas1983. Ο  πρώτος που θα την πετύχει σωστή μακροχρόνια, θα ενημερώσει τους άλλους. Αξίζει ο ατμο, θα βρούμε λύση.
  Το άλλο πρόβλημα δεν το έχω . Ίσως γιατί βάζω την αντίσταση ακριβώς από πάνω, σκεπάζει την οπή, χωρίς να ακουμπά βέβαια και να τη φράζει. Δε νομίζω να σου πλημμυρίζει και να ανεβαίνει αυτό το 1,5 περίπου χιλιοστό, από τη στιγμή που σου φέρνει καμένο. Πώς κατορθώνεις να ρουφήξεις με φραγμένες τις οπές; Έτσι ρουφάμε τα σαλιγκάρια στην Κρήτη αλλά πρώτα αν0ίγουμε τρύπα στο κέλυφος  :) . Αν την κρατάμε κλεισμένη μετά δεν...
 Ξαπλωτό τον "παρκάρω". Του βγάζω την ψυχή, να ξεκουράζεται ο καημένος
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 13, 2012, 14:48 από sarchos59 »

Αποσυνδεδεμένος Kostas1983

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #41 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 14:47 »
Οι μπουρμπουλήθρες είναι σχετικά μικρή ενόχληση γιατί φυσάω στο επιστόμιο και φεύγουν. Το περίεργο είναι οτι δεν το έκανε στην αρχή και δεν μπορώ να φανταστώ τι άλλαξε.


Το πρόβλημα είναι οτι αφού νοιώθω οτι δεν έχω αναλλακτική προς το παρόν (χρησιμοποιώ μόνο αυτόν) δεν θέλω να τον πειράξω και πολύ οπότε δεν πειραματίζομαι. Περιμένω τους Τ3 μπας και μου λύσουν λίγο τα χέρια.

Αποσυνδεδεμένος sarchos59

  • **
  • 299
  • Φύλο: Άντρας
  • Μια ζωή με τη νικοτίνη παρέα;
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #42 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 14:52 »
Μην τον πουλάς για νέα αγάπη (σε βασανίζει κι εσένα η αναζήτηση του καλύτερου που λέω παραπάνω). Λες πως σ΄αρέσει. Εξάντλησε τις δυνατότητές του. Εγώ αποφάσισα να ξεπεράσω τη διαταραχή του ψάξε-ψάξε - δε θα το βρεις(για όσο αντέξω) και να μείνω σ΄αυτόν.

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #43 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 14:59 »
sarchos59 δεν μιλαμε για την τρυπα αερισμου την κατω αναμεσα στους πολους, αλλά το ανοιγμα του αεραγωγου επανω απο την αντισταση, στο "ταβανι" δηλαδη. Εκει λογω των βρεγμενων φυτιλιων "κυλαει" λιγο υγρο και κανει φουσκαλιτσες οταν ρουφαμε. Ενα μικρο χειλος γυρω της θα ελυνε το προβλημα.

Αποσυνδεδεμένος sarchos59

  • **
  • 299
  • Φύλο: Άντρας
  • Μια ζωή με τη νικοτίνη παρέα;
Απ: Pali V4 SS
« Απάντηση #44 στις: Νοεμβρίου 13, 2012, 15:03 »
Α!!! Τόση υγροποίηση ατμών; Όχι δεν το έχω ούτε αυτό.  Το θέμα είναι γιατί. Γιατί δεν το έχει ο ένας και το έχει ο άλλος; Μήπως κατεβαίνει υγροποιημένος ατμός από το επιστόμιο; Μεταλλικό έβαλε; Εγώ άφησα το πλαστικό ή κεραμικό ό,τι είχε τέλος πάντων

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 15 8122 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 25, 2024, 21:40
από KORG N364
Υγρά αναπλήρωσης Black Note Έτοιμα υγρά 125 33809 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 19:13
από ΛΥΚ
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4914 534399 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 15:18
από kkoumas
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 229 59641 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 13:39
από Chris66
La Tabaccheria (Αρώματα Εκχυλίσματος Καπνού - ΝΕΤ) [Αρώματα] 3047 237079 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:41
από Milarepa
Υγρα νετ απο παλιά! ΥΓΡΑ (γενικά) 2 491 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:13
από tsep12
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 185 13991 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 20, 2024, 20:16
από e-akapnos
Υγρά Αναπλήρωσης Dinner Lady Έτοιμα υγρά 1239 136042 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 12:53
από Apostolosz
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8819 1084969 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 00:26
από Σταύρος 63
Taifun GTR clones [Κλώνοι επισκευάσιμων] 169 35232 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 20:19
από axilleaspro
Υγρα net ΥΓΡΑ (γενικά) 24 9951 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 17:45
από tsep12
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4679 478583 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 17, 2024, 08:56
από georgeboy