vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

124 επισκέπτες, 2 χρήστες
Jorge, manoslykos

Twitter

Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS

Αποσυνδεδεμένος ExMortus

  • **
  • 395
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #705 στις: Ιουνίου 06, 2015, 14:39 »
Έχω ήδη ένα istick 50W και η επόμενη σοβαρή αγορά μου θα είναι ένα Sigelei. Το μηχανικό το θέλω για την απλότητα του, να πετάξω μια μπαταρία και να ατμίσω ενώ φορτίζει το istick, να το πάρω στην παραλία, να το πάρω στο club, γενικά να έχω κάτι ντούρο για πιο λαϊκές καταστάσεις.

Αποσυνδεδεμένος mantos

  • ***
  • 929
  • Φύλο: Άντρας
  • ~Box Mods~
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #706 στις: Ιουνίου 06, 2015, 14:40 »
Αλλη φαση το μηχανικό όσο κ αν καθονται στην άκρη..
Τα γουσταρω κ γω πολύ,αλλά σκαλωσα με boxακια..

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #707 στις: Ιουνίου 06, 2015, 14:44 »
Πιστεύω πως τα υβριδικά αρέσουν κυρίως για αισθητικούς λόγους. Φαίνονται σαν ένα αεροδυναμικό κομμάτι και αυτό αρέσει σε πολλούς. Οι μειωμένες απώλειες δεν είναι τόσο καθοριστικές.
Νομίζω πως υπάρχει θέμα ασφάλειεας με τα υγρά αλλά ας το βεβαιώσει κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει ως υβριδικό κάποιο από τα μοντ που θέλεις.

αφου στο τελος ολοι αργα η γρηγορα καταληγουν σε ηλεκτρονικο μοντ γιατι να ξοδευεις ασκοπα λεφτα σε μηχανικα? πηρα 2 και καθονται
Δεν καταλήγουν όλοι στο τέλος σε ηλεκτρονικό μοντ. Αυτό είναι σίγουρο.
Αν δεν σε καλύπτουν τα μηχανικά δεν υπάρχει λόγος να μπαίνεις στο νήμα μόνο για να πεις πως και οι άλλοι δεν πρέπει να ενδιαφέρονται.

Αποσυνδεδεμένος CyberCr33p

  • **
  • 170
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #708 στις: Ιουνίου 06, 2015, 15:03 »
Πήρα ένα τηλεσκοπικό mod από Gus. Αυτό βλέπω ότι έχει και ασφάλεια 12A. Σε περίπτωση βραχυκυκλώματος καίγεται η ασφάλεια; Επίσης προστατεύει και όταν μπει η μπαταρία ανάποδα; Σε περίπτωση που καεί η ασφάλεια φαίνεται με το μάτι ή απλά δεν δουλεύει;

Αποσυνδεδεμένος benny

  • **
  • 331
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #709 στις: Ιουνίου 06, 2015, 15:12 »
Καλή κίνηση, αλλά πες μας και πιο πήρες?
Σε περίπτωση βραχηκυκλώματος θα καει η ασφάλεια που έχει και θα είσαι για αντικατάσταση καινούργιας. Μέχρι στιγμής όσες ασφάλειες έχω κάψει, απλώς δεν δουλεύανε και έκανα αντικατάσταση.
Η μπαταρία και να μπει ανάποδα, πάλι δουλεύει, το έκανα εγώ καταλάθος και δεν είχα κανένα απολύτος πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος sergor

  • ****
  • 1048
  • Φύλο: Άντρας
  • Τώρα σε ρώτανε πότε θα κόψεις το άτμισμα.
    • http://e-kapnisma.gr/userbanners/banner_details_form.php
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #710 στις: Ιουνίου 06, 2015, 16:17 »
δεν υπάρχει λόγος να μπαίνεις στο νήμα
να ρωταω εσενα που να μπαινω? την αποψη μου ειπα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 06, 2015, 16:34 από sergor »

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #711 στις: Ιουνίου 06, 2015, 16:52 »
Η άποψή σου είναι πως κανείς δεν μένει σε μηχανικό;
Ξέρεις πως αυτό είναι ψέμα, όχι άποψη.
Μπαίνεις στα μηχανικά για να λες στον κόσμο να μην ψάχνεται με μηχανικά;
[Μην τύχει και ξεκοψει απ' το κοπάδι και μείνουν τα VW με 1-2 λιγότερους;]
Η άποψή μου είναι πως η άποψή σου είναι προσβλητική για όσους γουστάρουν αυτό το νήμα.
Και δεν θα περιμένω να ρωτήσεις για να το πω.

Αποσυνδεδεμένος mankar72

  • ****
  • 1240
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #712 στις: Ιουνίου 06, 2015, 17:05 »
Εγώ όταν ξεκίνησα το άτμισμα πήρα vw γιατί δεν γνώριζα πολλά και αισθανόμουν πιο ασφαλής. Μετά από 1 χρόνο συνεχές διάβασμα και ενημέρωση αγόρασα μηχανικά mods και ανακάλυψα το διαφορετικό άτμισμα που μπορούν να σου προσφέρουν. Σήμερα μετά από περίπου 2 χρόνια στον ατμό χρησιμοποιώ και τα δύο ανάλογα με τον ατμοποιητή, το στήσιμο και τη διάθεση μου.   
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 06, 2015, 17:36 από mankar72 »

Αποσυνδεδεμένος yakub

  • **
  • 178
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #713 στις: Ιουνίου 06, 2015, 21:54 »
Το πρώτο μου μηχανικό ήταν ένα nemesis κλώνος από ft. Δεν ήκερα και πολλά και αγόραζα για να δοκιμάζω. Δεν με εντυπωσίασε με τους ατμο που το δοκίμασα τότε. Είχα ήδη το istick και απορούσα με όσους ήθελαν mech mods. Πήρα και πιο καλά VW με αποκορύφωμα το rDNA όμως μια αποφράδα μέρα (μεγαλη βδομάδα ήταν) πήγα στον GUS να πάρω έναν phenomenon και έφυγα πακέτο με ένα lord. Δεν ξέρω που οφείλετε αλλά δεν το αφήνω από το χέρι. Στην αρχή νόμιζα πως απλά ήταν καινούριο και μετά από λίγο θα το βαριόμουν. Ομως μετά από λίγο πήρα και ένα gg4s με έναν Τηλέμαχο (είχα ήδη έναν στο rDNA). Πολλές φορές βρίσκομαι με το gg4s στο ένα χερι και το lord στο άλλο και στεναχωριέμαι που αφήνω το rdna στη μπάντα (να φυτρώσω και τρίτο χέρι;).
Και επειδή ξέφυγα τελείως από αυτό που ήθελα να πω, να συμπλήρώσω μόνο πως πλέον και το nemesis το δουλεύω που και που.
Ολα ήταν θέμα στησίματος, ατμοποιητή και στυλ ατμίσματος. Τα μηχανικά μου θέλουν συγκεκριμένες αντιστάσεις για να αποδόσουν όπως θέλω και να αντέξουν τη διάρκεια που θέλω. Δεν είναι όλα ίδια αλλά κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες το καθένα είναι ιδανικό. Αυτό σημαίνει πως θα αφήσω τα VW στο συρτάρι; Οχι βέβαια. Ομως η απλότητα του mech είναι ότι πιο διαχρονικό για μένα.
VW θα αλλάξω και θα πάρω και άλλα (ήδη σκέφτομαι το 2380 για τον Αυγουστο) τα μηχανικά μου όμως σε αυτό που μου δίνουν με καλυπτουν πλήρως και δε νομίζω ότι θα πάρω άλλα.

Αποσυνδεδεμένος ExMortus

  • **
  • 395
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #714 στις: Ιουνίου 06, 2015, 23:56 »
Εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αισθητικής και απλότητας. Κάνεις το στήσιμο σου και απλά ατμίζεις. Αν είναι και ωραίο το mech και όχι γκουμούτσα, είναι  σαν αξεσουάρ. Δεν ξέρω για σας, αλλά όταν βλέπω το anarchist, εύχομαι να μην έρθει ποτέ Ελλάδα το αυθεντικό και αναγκαστώ να σκάσω τόσα φράγκα :))

Αποσυνδεδεμένος THED

  • **
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #715 στις: Ιουνίου 14, 2015, 18:01 »
Ποια είναι τα ΠΡΕΠΕΙ και τα ΜΗ που πρέπει να λάβει υπόψη του ένας αρχάριος στα μηχανικά μοντς; Με άλλα λόγια, υπάρχει κάποιος "οδηγός" για αρχάριους σε μηχανικά ; ( μέτρα ασφαλείας , συντήρηση , παρελκόμενα κλπ) . Αν δεν υπάρχει πόσο εύκολο είναι να γίνει ;

Αποσυνδεδεμένος eftihis.k

  • ***
  • 678
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #716 στις: Ιουνίου 14, 2015, 19:31 »
 εχει απειρα treads το φορουμ στην κατηγορια μηχανικα μοντς, ασφαλεια μπαταριων κλπ.
επιγραματικα:
imr καλες μπαταριες
παντα μετρας τα ωμ της αντιστασης πριν βαλεις τον ατμο στο μοντ εαν δεν εισαι σιγουρος για το τι κανεις.
ως νεος δεν πας κατω απο 1 ωμ  για να μη κατεβαζεις πολυ χαμηλα την μπαταρια.
παντα μοντακι που να κλειδωνει.
δεν χρησιμοποιεις υβριδικους κονεκτορες.
ολα τα παραπανω ειναι απο την προσωπικη μου εμπειρια και εαν τα ακολουθησει καποιος δεν εχει να φοβηθει απολυτος τιποτα απο τα μηχανικα.

υγ. καθε εβδομαδα λυσιμο και καθαρισμα για να δουλευει οπως πρεπει.

Αποσυνδεδεμένος mankar72

  • ****
  • 1240
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #717 στις: Ιουνίου 14, 2015, 19:38 »
Και για να συμπληρώσω κάτι ακόμα μπορείς να πάρεις αυτό http://www.atmizoo.com/modware/bug/
ή αυτό https://www.atmistique.gr/vape2safe.html και να έχεις ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Αποσυνδεδεμένος Αποστολης

  • **
  • 397
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #718 στις: Ιουνίου 14, 2015, 21:36 »
Eγώ έχω πόρωση με τα μηχανικά.
Κάποια στιγμη είχα κολλήσει για κάποιο box
αλλά πήρα στον πατέρα ένα istick
το δοκίμασα και δε μου πολυάρεσε το άτμισμα
και έτσι μου έφυγε απο το μυαλό μια και καλή
να μπω σε έξοδα.(προσωπική άποψη)
Είναι ιεροτελεστία το καθάρισμα και παίζει αγάπη.
Να έχεις στο μυαλό ότι το σημαντικότερο είναι το καθάρισμα.
Διάλεξε κάτι που θα καθαρίζεται εύκολα.
Ας πιάσουμε ένα κλασσικο μηχανικό καλό αλλά δυσκολο στο καθάρισμα(just gg)
Πρέπει να τα λύσουμε όλα,δηλαδή το κουμπί του δε το πλένουμε όπως είναι αλλά πρέπει να λυθεί
όλο όχι μόνο τόσο για καθάρισμα αλλά για το στέγνωμα γιάτι η υγρασία θα τα σκουριάσει όλα απο μέσα
δε θα φαίνεται και θα αναρωτιέσαι τι φταίει.Οπως αν έχεις δει το esterigon και εκει τα spare parts θέλουν όλα λυσιμο πλύσιμο και στέγνωμα.
Να επιλέξεις κάποιο ευκολοσυντήρητο.Δε προτείνω κατι γιατι σου έχουν πει ήδη οι συνατμιστές.
τα μπρουτζινα τα πετάω μέσα σε ξυδι,αμμωνια,νερο και μαγειρική σόδα,τα πλένω,γυαλίζω.
κουμπιά,πόλους και γενικά επαφές μετα τα περνάω με ένα χιλιάρι γιαλόχαρτο
και τα body τα γιαλίζω με μπράσο ή λευκο ξύδι και ένα πανάκι.
και πριν πλύνεις σπειρώματα τα σκουπίζεις με χαρτοπετσέτα μέχρι να σταματήσουν
να φεύγουν μαυρίλες από τα ρεύματα.
Συγνώμη αν κούρασα έτσι για μια γενική εικόνα.
Εχει πολύ καλά μηχανικά πλέον και λιτά




Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων


 Αν το θέλεις για σχετικά μειωμένο μήκος και λίγο καλύτερα ρεύματα αφού θα κάνει επαφή ο πόλος του ατμοποιητή σου απευθείας στη μπαταρία, τότε μια χαρά θα είσαι.
Λίγο προσοχή με τη μπαταρία μη βραχυκυκλώνει.(σχόλιο του thenetpoet 1 σελίδα πίσω)
Προσοχή και στο βολτόμετρο 510 να είναι self adjusted ο πόλος
και να μην βιδώνεις μέχρι κάτω αν παίζεις υβρίδιο χωρίς πλαστικό μονωτικό
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 14, 2015, 22:03 από Αποστολης »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #719 στις: Ιουνίου 15, 2015, 04:27 »
Καλή κίνηση, αλλά πες μας και πιο πήρες?
Σε περίπτωση βραχηκυκλώματος θα καει η ασφάλεια που έχει και θα είσαι για αντικατάσταση καινούργιας. Μέχρι στιγμής όσες ασφάλειες έχω κάψει, απλώς δεν δουλεύανε και έκανα αντικατάσταση.
Η μπαταρία και να μπει ανάποδα, πάλι δουλεύει, το έκανα εγώ καταλάθος και δεν είχα κανένα απολύτος πρόβλημα.


Η μπαταρια δεν εχει προβλημα να μπει αναποδα , ΑΛΛΑ θα πρεπει να ειναι σε αριστη κατασταση .
Δεν θα πρεπει να ειναι '' ξεφτισμενο '' το πλαστικο περιβλημα , γιατι αν ερθει σε επαφη το μοντ με το σημειο που λειπει το πλαστικο καλυμμα , τοτε θα υπαρξει βραχυκυκλωμα .
Το σωμα της μπαταριας ειναι φορτισμενο αρνητικα και θετικα φορτισμενος ειναι μονο ο θετικος πολος.
Το σωμα του μοντ ειναι σε επαφη με τον αρνητικο πολο σε νορμαλ τοποθετηση.
Αν μπει αναποδα , τοτε το σωμα θα φορτιστει θετικα.
Αν λοιπον ενα κενο σημειο της μπαταριας ερθει σε επαφη με το σωμα του μοντ , τοτε θα εχουμε και θετικο και αρνητικο φορτιο στο σωμα του μοντ.

Οποτε η σωστη τοποθετηση ειναι με τον θετικο στον πολο του ατμ/τη που ειναι μονωμένος και τον αρνητικο στο κουμπι αν ειναι το κουμπι απο κατω.
Και στα υπολοιπα μοντακια της αγορας ομως , δεν υπαρχει καποιος λογος να βαλουμε αναποδα την μπαταρια πιστευω.
Αυτο που θα αλλαξουμε στην τελικη , ειναι οτι αντι να παει το ρευμα με πορεια απο τα αριστερα στα δεξια , θα παει απο τα αριστερα προς τα δεξια.  Τιποτε αλλο σε θεμα λειτουργιας.


Το λαθος βεβαια ειναι λαθος και μακαρι να μπορουσαμε με καποιο τροπο να το αποφυγουμε.  Λιγο προσοχη λοιπον και ολα θα ειναι μια χαρα........ ;)






αφου στο τελος ολοι αργα η γρηγορα καταληγουν σε ηλεκτρονικο μοντ γιατι να ξοδευεις ασκοπα λεφτα σε μηχανικα? πηρα 2 και καθονται

Το Σεπτεμβριο θα ειμαι 5 χρονια ατμιστης και με μηχανικα μοντακια ατμιζω 4 χρονια .  Προσωπικα λοιπον βλεπω λαθος το οτι ολοι μας γυρναμε στα VV/VW.
Δεν ειναι ο λογος οτι ειναι καλυτερα ή χειροτερα , αλλα πολυ απλα  '' εμενα ετσι μου αρεσει ''.....
Και τα VV/VW και τα μηχ/κα μπορουν να δωσουν το αποτελεσμα που ζηταμε ολοι μας , οπως ακριβως μας αρεσει.  Ειναι καθαρα θεμα γουστου και οχι επιλογη για καλο ή κακο ατμισμα.


Απλα με το μηχανικο η αληθεια ειναι οτι θα πρεπει να ξερεις τι κανεις και πως.  Με το VV/VW  απλα βαζεις οτι να ' ναι επανω και δουλευει οπως το θελεις.  Με τα μηχανικα  ομως θα πρεπει να κανεις την ψυχη του μοντ , δηλαδη την μπαταρια , να αποδωσει τα μέγιστα με γνώμονα παντα την ασφαλεια και πολλες φορες αυτο το ξεχναμε και ειναι κακο.
Ολα τα ατυχηματα που εχουμε δει ολοι μας με τα μηχανικα μοντακια στο youtube , ειναι για αυτο ακριβως το λογο.
Καποιοι ατμισταραδες που νομιζουν οτι την εχουν μεγαλυτερη απο ολους (τη μαγκια τους εννοω... ;D ) , κανουν καποια πραγματα που η φυσικη και η χημεια δεν τα συγχωρει και ετσι φτανουμε σημερα να λεμε οτι τα μηχανικα ειναι επικινδυνα και μη αποδοτικα.


Βλεπω τη μοδα να θελει 0,35 - 0,50 - 0,80mm συρμα ωστε να κατεβουμε σε Ωμικη αντ/ση για να εχουμε καλο αποτελεσμα στο μηχανικο........ :confused1: :hmmm: :thumpdown:
ΛΑΘΟΣ.  Πριν απο καιρο ειχαμε το 0,20mm συρμα σαν πιο χοντρο και κανοντας αντ/σεις μεχρι 1.0 - 1.3 Ωμ ειχαμε πολυ καλη αποδοση.Σημερα με τοσο δυνατες μπαταριες που δεν εχουν καμια σχεση με την αποδοση εκεινων των μπαταριων , ανετα μπορει καποιος να κανει 1.0 - 1.5 Ωμ και να εχει πολυ καλο αποτελεσμα και τη διαρκεια της μπαταριας σε επιπεδο που λες .... <<  καλα , ακομα να τελειωσει ;; >>

Δοκιμαστε και με πιο λεπτα συρματα βρε παιδια. Ναι με το χοντρο μπορεις να κατεβεις χαμηλα , αλλα θα πρεπει να σκεφτουμε και τον παραγωντα  '' παχος συρματος ''.
Αν το συρμα ειναι πολυ χοντρο , τοτε η δυναμη που εχει η μπαταρια δεν ειναι αρκετη ωστε να θερμανει το συρμα σε βαθμο να μπορει να ατμοποιησει ικανοποιητικα.
Υπαρχει το 0.22 - 0.25 - 0.28mm που ειναι συρματα πολυ πιο λεπτα και μπορει να τα θερμανει πολυ καλα η μπαταρια χωρις να ειναι 0.5 - 0.7 Ωμ η αντ/ση σας.
Δεν ζοριζεται η μπαταρια , δεν υπαρχει θερμοκρασια στο μοντ - ατμ/τη - drip tip και η γευση ειναι πολυ ανωτερη .


Κουραστικο να υπαρχουν μεγαλα ποστ σε ενα νημα με γνωμες , αλλα δυστυχως το φορουμ εχει μεγαλωσει παρα μα παρα πολυ και καποιες πολυ σημαντικες πληροφοριες για να τις βρει καποιος απειρος θα πρεπει να γυρισει πολυ πισω.  Πραγμα που θα ηταν πολυ καλο βεβαια και προσωπικα πιστευω οτι ο χρονος που θα δαπανήσει καποιος στο ψάξιμο και στο διαβασμα , θα τον ανταμείψει και με το παραπανω.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 15, 2015, 04:41 από shadockan »

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 279713 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207690 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 64861 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 173734 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312117 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 13481 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124303 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93320 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4080 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix
PULSE AIO V2 [AIO (Όλα σε ένα)] 5 1355 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 11:40
από axilleaspro
GeekVape Aegis Solo [Ηλεκτρονικά mods] 83 15779 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 03, 2024, 17:55
από ipomonias
Vaporesso Swag 2 [Ηλεκτρονικά mods] 56 14546 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 03, 2024, 17:15
από ipomonias