vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

107 επισκέπτες, 3 χρήστες
manoslykos, george kotsopoulos, Milarepa

Twitter

άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)

Αποσυνδεδεμένος ariszvs

  • **
  • 236
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #15 στις: Αυγούστου 24, 2014, 13:18 »
Σωστος ο Τρυφωνας! Βασικα εχει να κανει με τον τυπο του αεροσκαφους αλλα σε γενικες γραμμες ετσι ειναι.Περιπου 8.000 ποδια για τα περισσοτερα αεροσκαφη(με το concorde να φτανει μεχρι 6.000)
Φοβάμαι ότι ένας Kayfun στο αεροπλάνο, θα συμπεριφερθει σαν να τον γεμίζεις από πάνω και να βιδώνεις χωρίς να γυρίσεις ανάποδα!



ακριβως αυτο!

υ.γ. τα χαιρετισματα μου στην ομορφη Κερκυρα!

Αποσυνδεδεμένος KINGGREECE

  • *****
  • 1670
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΜΟΥΦΑ....................
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #16 στις: Αυγούστου 24, 2014, 14:19 »
τα 7000 ποδια το εφερα σαν παραδειγμα.....
το ρεζουμε ειναι οτι σε ολα τα σκαφη γινεται συμπιεση στην καμπινα και σταδιακη αποσυμπιεση .....εξου και υπαρχουν αυτα τα συμβαντα με τους ατμοποιητες......

Αποσυνδεδεμένος steliosss

  • ***
  • 737
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #17 στις: Αυγούστου 24, 2014, 17:53 »
Από φίλο πιλότο και επιβεβαιωμένο από μένα.
Εις την λαϊκήν:
Αν δεν μας αρέσει το dripping, το μόνο που μας σώζει είναι να γεμίζουμε τον ατμοποιητή όταν φτάνουμε στο ύψος εκείνο που θα είμαστε σίγουροι οτι δεν θα πάμε παραπάνω. Αν κάποια στιγμή αρχίσουμε πάλι να ανεβαίνουμε δεν γλυτώνουμε διαρροές-δυσλειτουργίες κτλ.
Καρατσεκαρισμένο :)

Στην κάθοδο δεν υπάρχει ποτέ πρόβλημα. Δοκιμάστετο :)

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #18 στις: Αυγούστου 24, 2014, 23:21 »
...για κοίτα να δεις τι μπορεί να βρεί κάποιος ψάχνοντας στο φόρουμ...
Όλοι οι ατμοποιητές τύπου τανκ με καλη στεγανοποίηση , σε αλλαγή από χαμηλό σε μεγάλο υψόμετρο (άρα και ατμοσφ.πίεσης), αποτονώνουν μέσω της μοναδικής οδού που έχουν διαθέσιμη: το φιτίλι.

Δύο επιλογές υπάρχουν για να μην έχουμε διαρροές:
1. τους γεμίζουμε εκεί που θα τους χρησιμοποιήσουμε, ή
2. αν έχουμε τρόπο να σταθούν όρθιοι (ή έστω στη στάση που δεν κινδυνεύουν να τρέξουν ζουμιά), ελαφρά ξεβιδωμένο καπάκι π.χ. ώστε να μην παγιδεύεται πίεση στο τανκ.
Επίσης, σε μεγάλα υψόμετρα το φαινόμενο της μειωμένης απόδοσης ακόμη και στο ντρίπιν, είναι λόγω μικρής ατμοσφαιρικής πίεσης περιβάλλοντος, που σημαίνει μεν μικρότερη θερμοκρασία βρασμού του υγρού, αλλά μικρότερη παραγωγή ατμού (μικρότερη συγκέντρωση εξατμισμένων σταγονιδίων που περνούν γρηγορότερα στην αέρια φάση απ'ότι σε σχέση με το ύψος που αντιστοιχεί στο επίπεδο της θάλασσας).
Απλά, στα συνήθη "ύψη καμπίνας" (7-8000 πόδια) δεν είναι τόσο έντονο αυτό το φαινόμενο.

Το φαινόμενο της εξάτμισης λόγω  μειωμένης πίεσης, είναι εντονότερο σε υγρά που έχουν χαμηλότερο σημείο βρασμού απ'το νερό και άρα μεγαλύτερη πτητικότητα - μετάβαση στην αέρια φάση δλδ. Αυτός είναι ο λόγος που τα αεροσκάφη που είναι σχεδιασμένα/κατασκευασμένα  για πτήσεις πάνω από 10-12000 πόδια, εκτός από συμπιεζόμενη καμπίνα, έχουν και συμπιεζόμενες δεξαμενές καυσίμων. ;)

Αρκεί να θυμηθούμε τους νόμους των αερίων απ'τα σχολικά μας χρόνια.
Boyle-Marriot
Henry
Avogadro

Για περισσότερα, ο spectruΜιχάλης έχει την μπάλα... ;)

Αποσυνδεδεμένος Abet

  • *****
  • 3073
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμιζω απο 9/9/09 τυχαίο ?
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #19 στις: Αυγούστου 29, 2014, 00:54 »
Καλύφθηκε πλήρως το θέμα νομίζω και ευχαριστώ!
Έχουμε λοιπόν διαρροή στα τανκς με το φιτίλι κάτω (ναι, τέτοιο ήταν φίλε Atmos) λόγω πίεσης , προσωρινή δυσλειτουργία λόγω "μπουκώματος" φιτιλιού με υγρά και πιθανόν αλλαγή του τρόπου συμπεριφοράς του ΗΤ λόγω υψομέτρου.
Σε αυτό το φόρουμ τα πάντα απαντώνται με εξαντλητική λεπτομέρεια. Να είστε καλά και να ατμίζετε!

Αποσυνδεδεμένος giorgos maniadakis

  • *****
  • 2157
  • Φύλο: Άντρας
  • Ποτε μην εκλαβεισ : την σιωπη μου ωσ αδιαφορια ...
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #20 στις: Αυγούστου 08, 2015, 20:57 »
Παιδια  :sign_voithiaaaa: εψαξα για να βρω που σε πιο νημα εχει υποθη αλλα δεν το βρηκα με τιποτα
Αυριο θα μετακινηθω σε ορεινο σημειο πανω απο 1000 μετρα υψομετρο καπου εδω μεσα ειχα διαβαση οτι υπαρχουν διαροεσ στουσ ατμο λογο υψομετρου τη πρεπη να κανω για να μην μου αρχεισουν η διαροεσ η αναβαση απο το 0 εωσ και τα 1000 μετρα θα γεινουν οδικοσ  με αυτοκινητο η ταχυτητα κατα την αναβαση θα ειναι γυρω στα 40 χιλ.  Αν αυτο βοηθειση σε καπου Θα υπαρξη καπιο προβλημα διαροησ η πρεπη να ειναι τελειοσ αδειοσ οσπου να φτασω

Αποσυνδεδεμένος GiorgosRab

  • ***
  • 713
  • Φύλο: Άντρας
  • Ἓν οἶδα ὅτι ουδὲν οἶδα
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #21 στις: Αυγούστου 08, 2015, 20:59 »
Γιωργη ή τους έχεις άδειους ή τους γυρίζεις ανάποδα. Αν ατμιζεις κατα την διαρκεια δεν θα εχεις θεμα..

Αποσυνδεδεμένος giorgos maniadakis

  • *****
  • 2157
  • Φύλο: Άντρας
  • Ποτε μην εκλαβεισ : την σιωπη μου ωσ αδιαφορια ...
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #22 στις: Αυγούστου 08, 2015, 21:11 »
Γιωργαρε σε ευχαριστω ο kayfun αναποδα και ο lemo     :baby:   να απολαυσο τη διαδρομη εστω :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος akpe

  • ***
  • 653
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #23 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2015, 15:18 »
Χμμμ το σαββατοκύριακο θα είμαι Πορταριά (600μ) για ένα γάμο. Long story short, έχοντας διαβάσει αρκετά περί διαρροών σε μεγάλο υψόμετρο (κάτι που έπαθα και στην Πελοπόννησο με τον Subtank) αλλά και λόγω της ιδιεταιρότητας του Τρίτωνα (γέμισμα από πάνω, τρύπες -κλειστές με μηχανισμό μεν- και κάτω και πάνω) σκέφτομαι να μην τον έχω στη διαδρομή και να χρησιμοποιήσω τον GS Tank. Κατά τα άλλα όμως φαντάζομαι ότι αν τον ατμίζω στη διαδρομή και έχοντας κλειστή την κάτω εισαγωγή αέρα όταν κάνω ώρα να ατμίσω δεν θα έχω πρόβλημα, έτσι;

Αποσυνδεδεμένος modivin

  • *****
  • 3672
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #24 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2015, 15:33 »
Ήμουν στην Πορταριά τον Ιούλιο. Δεν είχα διαρροή λόγω υψόμετρου. Βέβαια δεν έχω Triton

Αποσυνδεδεμένος TeoTzi

  • **
  • 153
  • Φύλο: Άντρας
  • Vi Veri Vniversum Vivus Vici
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2015, 23:24 »
 Το περασμενο σ/κ ημουν Πορταρια. Τιποτα απροοπτο, καμια διαρροη με gs και kayfun.

Αποσυνδεδεμένος kongeo

  • ****
  • 1209
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2015, 00:29 »
Εγω παντως που ανεβηκα πανω πανω (στα τελεφερικ) ο καυφουν δακρυσε λιγο !!

Αποσυνδεδεμένος Christos_swc

  • **
  • 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #27 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2015, 13:22 »
Περασμενο ΣΚ βρεθηκα Ρωμη, στο πηγαινε κανενα θεμα.
Στην επιστροφη ειχα μια μικρη διαρροη απο τον Russian.
Επισης εκανε διαρροη μεσα στο κουτακι που τον ειχα και ο GS Air.
Στην επιστροφη πονεσαν αρκετα τα αυτια μου στο αεροπλανο σε μια συγκεκριμενη στιγμη οποτε πιθανοτατα υπηρξε καποια πιο αποτομη αλλαγη υψομετρου και πιθανον αυτο να την εκανε τη δουλεια, who knows.

Αποσυνδεδεμένος kachilas13

  • *
  • 20
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #28 στις: Ιανουαρίου 04, 2016, 10:18 »
Καλημέρα σας,
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι μιας και είμαι νέος ατμιστής.
Υπάρχει κάποιος ο οποίος να ασχολείται με το σκι και να έχει παρατηρήσει τα φαινόμενα που αναφέρονται σε αυτό το θέμα? Έχω έναν ατμοποιητή aspire nautilus τι θα πρέπει να κάνω ώστε να μπορώ να ατμίζω όσο είμαι στο βουνό?
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Κώστας

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #29 στις: Ιανουαρίου 04, 2016, 10:39 »
Το πρόβλημα, δεν είναι το άτμισμα σε υψόμετρο. Είναι η μετάβαση από χαμηλό σε υψηλό και τούμπαλιν. Αν ανέβεις στο βουνό με άδειο ατμοποιητή και τον γεμίσεις εκεί, δεν έχεις πρόβλημα. Αν ανέβεις όμως με γεμάτο, όλο και κάποια διαρροή θα παρατηρήσεις.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 279644 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207676 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 64812 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 173710 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312042 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 13457 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124278 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93302 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4073 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix
PULSE AIO V2 [AIO (Όλα σε ένα)] 5 1344 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 11:40
από axilleaspro
GeekVape Aegis Solo [Ηλεκτρονικά mods] 83 15772 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 03, 2024, 17:55
από ipomonias
Vaporesso Swag 2 [Ηλεκτρονικά mods] 56 14522 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 03, 2024, 17:15
από ipomonias