vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

120 επισκέπτες, 10 χρήστες
dimitraf, lemon78, ZoeM, Geraki, Sergios, JohnDag, manoslykos, bloodlessz, tibolaso, maprix

Twitter

Μπαταριες για τα mod μας....Ποιες ειναι ασφαλεις? Ποιες οι διαφορες τους?

Αποσυνδεδεμένος zoulag

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Lost in 3D
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Και σε σούπερ τιμή!!!

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Καλησπέρα σε όλους. Έχω βρει τις Sony VTC5A στα 510.gr, 310.gr, snif.gr και στο imist.gr. Δυστηχώς στο intaste.de που πρότεινε ο shado, έχουν εξαντληθεί και ο teomav (που από εκεί έχω πάρει όλες τις μπαταρίες μου) δεν έχει. Τα εμπιστευόμαστε τα παραπάνω καταστήματα ως προς την γνησιότητα των μπαταριών τους; Μήπως κάποιος φίλος έχει να προτείνει κάποιον άλλο προμηθευτή για τις συγκεκριμένες μπαταρίες;
Ζητα να σου δωσει VTC6 o Τeomav.
Δε νομιζω να ζητατε περισσοτερα απο 20Α βρε παλικαρια .
Οποτε γιατι κοιτατε λιγοτερα mAh ????????????
Απο τη στιγμη που σας καλυπτουν τα 20Α των 3000mAh μπαταριων , γιατι αγοραζετε 2500mAh ???

Αποσυνδεδεμένος zoulag

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Lost in 3D
Φίλε shado, παίζω πλέων με μηχανικά και drippers όπου οι αντιστάσεις που φτιάχνω είναι από 0,1Ω εως 0,3Ω και έλεγα να αναβαθμίσω τις VTC5 και τις 25R. 

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Kαι παλι .....
Δεν εχει σχεση αυτο φιλε μου.

Τι παραπανω κερδιζεις με τις VTC5A  ????

Αποσυνδεδεμένος zoulag

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Lost in 3D
Διάβασα ότι σε χαμηλές αντιστάσεις συμπεριφέρονται καλύτερα. Ότι αυτό που λένε οι Αμερικάνοι "Sag", είναι μικρότερο στις VTC5A.

When a 30A battery is fully charged and is discharged across .1ohm, you actually only get 3.6V at best. The effective internal resistance of the battery drops the voltage. The higher the capacity the worse it will sag."


Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Ο.Κ.

Εγω που δεν ειμαι Αμερικανος λοιπον (αρα κατωτερος) , 
προκαλω ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ  ατμιστη να κανει μια αντισταση 0.10 Ωμ σε μηχανικο 
και αν καταφερει να παρει πανω απο 3.0 Volts 
(στην πραγματικοτητα το ανωτερο που θα δει , μπορει και να φτασει με το ζορι τα 2.8V..... και πολλα αναφέρω)  
με την πιο δυνατη μπαταρια  και με το ανωτερο μοντακι που νομιζει ο καθενας , 
εγω θα του χαρισω ενα ξυλομοντακι (CWB) του Craven , 
στο οποιο μπορω με τις LG HG2 - Sam 30Q - Sony VTC6 
να ατμισω με 60 - 65W μαζι με τις απωλειες ...... ,
με αντισταση στο 0.10Ωμ .............

Ας κανει τωρα οποιος θελει τις αναλογες πραξεις , για να δουμε ποσα Volts καταλήγουν στους πολους του ατμοποιητη .............
Αραγε θα ειναι κοντα στα 3.6V  ?????????


Aν οι Αμερικανοι λοιπον εχουν μοντακια που εχουν λιγοτερες απωλειες ............... , τοτε να κανω βιντεο που θα ατμιζω σκετη PG με 18mg νικοτινη .........
Μπορει να φαινεται αστειο , αλλα για καποιον που ατμιζει 100% VG με 0mg νικοτινη , ειναι κολαση ......

Αποσυνδεδεμένος zoulag

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Lost in 3D
Ρε φίλε, πραγματικά δεν ήθελα να σε θίξω ούτε να σε υποβαθμίσω με αυτά που έγραψα. Το ότι δεν είσαι Αμερικάνος δεν σε κάνει κατώτερο και για να ρωτάω μέσα στο forum, μάλλον υπολογίζω την γνώμη σου (και όχι μόνο την δικιά σου). Τώρα αν επείδή είμαι τόσο άσχετος και ρωτάω μ@λ@κίες, συγχώρα με.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας

Ποιον να προσβαλεις ;;;;;

Εμενα ;;;;;


Οχι παλικαρι μου ... και χιλια συγνωμη , αλλα ηταν διασκεδαστικο το υφος μου ....

Για πλακα το εγραψα το -- κατωτερος -- ....

Δικο μου το λαθος και ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΓΩ .....



Δεν θα παρεις ποτε τοσα Volts με τη μπαταρια μεσα σε μοντακι .
Στα 3.6V θα εχει πτωση τασης η μπαταρια αν της κανουμε αποφορτιση με 30Α σε αναλυτη μπαταριων .
Αν την αποφορτισουμε με σκοπο να τη μετρησουμε δηλαδη και οχι αν ατμισουμε ετσι.

Σε μοντακι δεν θα δεις περισσοτερα απο 2.6 .... αντε 2.8 V στους πολους του ατμοποιητη σου .

Αποσυνδεδεμένος zoulag

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Lost in 3D
Οπότε, τα περισσότερα που διαβάζω είναι "bench tests".
Άρα φίλε shado, τι μπαταρίες προτείνεις για χρήση σε μηχανικό με αντιστάσεις στα 0,1Ω;

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Οποια και να παρεις απο τις 20Α , ειναι ικανες για να σου δωσουν αυτο που θελεις , αλλα ετσι για να το δουμε και με ονοματα :

Sony VTC6
LG HG2
Samsung 30Q
Sanyo NSX
Sony VTC5A
LG HE4
Samsung 25R

Αν και προσωπικα θα σου προτεινω κατι αλλο.
Kανε τις αντιστασεις σου με πιο λεπτο συρμα ωστε να εχεις μεγαλυτερη αντισταση και πιο ευκολο πυρωμα του συρματος και δεν εχεις αναγκη το 0.1Ωμ.

Αν μπεις στο steam engine και βαλεις το παχος του συρματος στο 0.25 - 0.30 , τα Ωμ (π.χ. 0.5Ωμ) , θα δεις δεξια ενα εξτρα παραθυρο.
Εκει σε ενα σημειο αναφερεται το heat flux.
Θα δεις οτι με πιο λεπτο συρμα μπορεις να εχεις τη θερμοκρασια που απαιτεις ωστε να σου δωσει το αποτελεσμα που θελεις , χωρις να κατεβεις τοσο χαμηλα σε Ωμικοτητα .



Δεν ατμιζουμε ουτε με Watts , ουτε με Volts , ουτε με Ohms ........

Ατμιζουμε με την ανοδο της θερμοκρασιας σε ενα αγωγο , στην περιπτωση μας το συρμα της αντιστασης , το οποιο ειναι σε επαφη με καποιο τροφοδοτικο υλικο.
Οποτε οσο μεγαλυτερη θερμοκρασια εχει ο αγωγος ο οποιος ερχεται σε επαφη με το τροφοδοτικο υλικο , τοσο μεγαλυτερη ποσοστητα υγρου θα ατμοποιηθει.
Το τελικο μετρησιμο μεγεθος που βλεπουμε εμεις , ειναι τα Watts .
Στον κοσμο της πλακετας ομως , αυτο που κανουμε ειναι να δωσουμε εντολη στην πλακετα μας ή στην αντισταση μας να τραβηξει την 'Α ποσοστητα ρευματος απο τη μπαταρια .
Αν αυτη η ποσοτητα δεν υπερτερεί της ζητησης , τοτε στραγγιζουμε τη μπαταρια μας με αποτελεσμα να μην υπαρχει αποθεμα ενεργειας ωστε να εχουμε το αποτελεσμα που θελουμε .

Απο τη στιγμη λοιπον που οι κατασκευαστες δηλωνουν οτι οι μπαταριες τους ειναι κατασκευασμενες για να αποδιδουν μεχρι 20 Amps , αν  αποφορτισω εγω τη μπαταρια με 30 Αmps , τοτε αυτο που κανω  ειναι να ζηταω περισσοτερο ρευμα απο αυτο που εχει η μπαταρια .
Αρα οπως ειναι φυσικο θα φτασω σε σημειο να ζορισω τη μπαταρια μου να μου δωσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ...... , οτι εχει και δεν εχει δηλαδη , αλλα το τιμημα θα ειναι να φτασει η πτωση τασης σε σημειο που να μην ειναι ικανη η μπαταρια μου να αποδωσει αυτο που ζηταω.

Βαζοντας πολυ χοντρο συρμα , απο ενα σημειο και μετα , η μπαταρια μας δεν εχει την αναλογη δυναμη ωστε να θερμανει ικανοποιητικα το συρμα (το χοντρο) και ετσι παρα τα χαμηλα Ωμ και τα πολλα Amperes , λογο της μεγαλης πτωσης τασης , το ρευμα δεν ειναι αρκετο ωστε να εχουμε την επιθυμητή θερμοκρασια και ετσι αντι να εχουμε πιο ''πλουσιο'' αποτελεσμα , στην πραγματικοτητα θα εχουμε κατωτερο ή πιο ασθενες ατμισμα .

Οι μπαταριες Li-Ion 18650 , ειναι ικανες να αποδωσουν μεχρι 50 Watts .
Απο 'κει και πανω , ξεφευγουμε απο τις προδιαγραφες και εχουμε υπερβολικο ζορισμα του στοιχειου.
Αποτελεσμα απο αυτο , ειναι η πρόωρη γυρανση αλλα και η μειωμενη αποδοση λογο μεγαλης αποφορτισης .... Mεγαλυτερης απο τα στανταρτς της καθε εταιριας κατασκευης .

Eτσι στην ουσια και ενώ με μεγαλυτερη αντισταση (λιγοτερα Amperes) λογο λεπτοτερου συρματος , η  μπαταρια μας μπορει ευκολα να θερμανει το συρμα , με χοντρα συρματα και τοσο χαμηλες αντιστασεις λογο παχους συρματος (πλεον εχουμε ξεφυγει απο το ''μέτρο'' των Ohms) , αυτο που κανουμε ειναι να τραβαμε πολυ ποσοτητα ρευματος , αλλα ''απο πισω'' δεν εχουμε ενα συσσωρευτη ο οποιος θα μπορει να αναπληρωσει αυτο το ρευμα που απελευθερωνεται με τη μορφη της θερμοτητας στην ατμοσφαιρα και το αποτελεσμα απο αυτη την αναλογια , ειναι ασθενέστερο ατμισμα .

Οποτε το να κανω μια αντισταση 0.1 Ωμ ζητωντας απο μια μπαταρια σε μηχανικο να μου δωσει πανω απο 50W , ειναι το ιδιο με το να κανω μια αντισταση σε ηλεκτρονικο και να ζητω πανω απο 50W.
Θα παρω δυο - δεκα τζουρες και μετα θα δω την πλακετα να μου δινει 50 - 40 - 30........ Watts , απλα γιατι το ρευμα που εχει απομεινει δεν ειναι ικανο να καλυψει τη ζητηση της ποσοτητας του ρευματος απο την πλακετα .

Ετσι και στο μηχανικο , η μπαταρια μας δεν ειναι ικανη να δωσει τοσο μεγαλη ποσοτητα ρευματος , με αποτελεσμα να μην εχουμε αρκετη ενταση στο ατμισμα μας , απο τη στιγμη που δεν μπορει να δωσει την ποσοτητα ρευματος που απαιτει η αντισταση μας .

Ενα αλλο σημειο ομως που πρεπει να προσεξουμε εδω , ειναι και οι αντοχες της μπαταριας .
Ετσι λοιπον εχουμε τη συσταση των εταιριων , οι οποιες δηλωνουν ανετη λειτουργια με χαμηλη πτωση τασης αναμεσα στους 25 - 40°C.
Με ζητηση εντασης αποδοσης (Amperes) μεγαλυτερης απο αυτη που εχει κατασκευαστει η μπαταρια να λειτουργει , θα εχουμε και ανοδο θερμοκρασιας μεγαλυτερη απο το σημειο που οι κατασκευαστες δηλωνουν και ετσι κανουμε τη μπαταρια μας να ξεφευγει απο τις προδιαγραφες για τις οποιες  εχει κατασκευαστει .

Το να αποφορτισω εγω με ενα μηχανημα των 100 - 1000 € μια μπαταρια με 50 Amps , δε σημαινει οτι το αποτελεσμα που θα βγαλω θα ειναι και το ιδανικο για τη λειτουργια της καθε μπαταριας .

Η Sony VTC5A για παραδειγμα , δεν ειναι μπαταρια ουτε των 30 , ουτε των 35 , ουτε των 40 Amperes .
Ειναι μια μπαταρια των 20 Amps η οποια μπορει να αποφορτιστει ακομα και με 35 Α μεχρι να φτασει η θερμοκρασια στους 80°C ή μπορουμε να αποφορτισουμε τη μπαταρια με 35Α με εξωτερικη μοναδα ψυξης με σκοπο να μη φτασει η θερμοκρασια στους 80°C.

Αυτο ομως ακριβως μπορουμε να το κανουμε με ΟΛΕΣ τις μπαταριες IMR ή NMC της αγορας , οπως η Sam 25R , LG HE2/4 , Sanyo NSX , Sam 30Q , LG HG2 .

Απλα η Sony το αναφερει και στο datasheet των high drain μπαταριων της και ο κοσμος δεν βλεπει ή δεν διαβασει τη συσταση της εταιριας .
Απλα βλεπει το 30Α και νομιζει οτι οι Sony ειναι μπαταριες των 30Α .

Και οι Sony ............ -- ολες οι high drain Sony -- , ειναι μπαταριες των 20Α.

Αποσυνδεδεμένος zoulag

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Lost in 3D
Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που αφιέρωσες φίλε μου.
Το "πρόβλημα" δημιουργείται  όταν στήνω με χοντρά σύρματα, 24GA ή 22GA Kanthal (και μάλλον πιο πολύ με το 22GA). Αυτό ακριβώς που έγραψες, το σύρμα ζεσταινεται αργά με αποτέλεσμα να μειώνω τις σπείρες, με αποτέλεσμα να μειώνεται η αντίσταση, για να ζεσταθεί γρήγορα.
Έχω πάρει ένα σκασμό σύρματα και δοκιμάζω διάφορα...


Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Μια πολυ και απλη λυση , ειναι να παρεις 30awg (0.25mm) και να κανεις δυο αντιστασεις παραλληλες στο ιδιο αξονακι.
Αν ο ατμοποιητης σου ειναι για διπλες αντιστασεις , τοτε θα εχεις 4 αντιστασεις σε δυο αξονες .

Με 0.25mm συρμα σε 2,5mm αξονα , θα εχεις 6 + 6 = 12 σπειρες , στα 0.8 Ωμ περιπου και αν ειναι διπλες στα 0.4Ωμ  και θα αρπαζει σα τρελο .

Τωρα σκεψου και τι επιφανεια καλυπτεις με τοσες σπειρες .............  8) ;)

Αρα γενικα σαν αποτελεσμα , θα δεις οτι ειναι ανωτερο κατα πολυ φιλε μου Μανο.


Οταν θα εχεις δεσει πλεον τις αντιστασεις σου στον ατμ/τη , με ενα λεπτο ισιο κατσαβιδακι απλα βαλε τη μυτη αναμεσα στις σπειρες , ωστε να κανεις πολυ μικρα κενα και αν μπορεις να ειναι οσο γινεται ισοποσες οι αποστασεις αναμεσα στις σπειρες , αλλα να μην ειναι μεγαλα τα κενα για να χωρεσουν στον ατμοποιητη σου .


Αποσυνδεδεμένος zoulag

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Lost in 3D
Αδερφέ το δοκιμάζω τώρα. Το πιο λεπτό σύρμα που έχω είναι 28GA. Θα τσεκάρω στο steam engine να δώ τι γίνεται με τις σπείρες.
Γιατί αν αρπάζει σαν τρελό και βγάζει και ζεστό ντουμάνι... :idiot1: Τρέλα σου λέω!!!

Και πάλι ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σου

edit:
ναι, διπλές αντιστάσεις στήνω

Αποσυνδεδεμένος godspeed

  • **
  • 319
  • Φύλο: Άντρας
  • Nicotine-Alcohol Addict! *_*
Παιδες εχω μια samsung 2500mah , τη πρασινη.. 

μεχρι ποσα βολτ να την αφηνω να πεφτει? καπου διαβασα οχι κατω απο 2,5V . (το μοντακι μου γραφει ποσα βολτ ειναι η μπαταρια)  

δεν ειναι ασφαλες κατω απο 2.5 ή μειωμεται ο χρονος ζωης της μπαταριας?

Ευχαριστω!


Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
2.5 -> 4.2
4.2 -> 2.5

Αυτος ειναι ενας πληρης κυκλος φορτισης / αποφορτισης .

Δεν θα παθει κατι αν παει πιο κατω , αλλα η εταιρια δηλωνει οτι μειωνεται η ζωη της.


Εκτος του DNA 75 - 200 και των Dicodes , δε νομιζω να υπαρχει αλλο μοντακι που να κατεβαζει τη μπαταρια πιο χαμηλα απο τα 3.00 Volts .

Αν βλεπεις κατι τετοιο , μαλλον το βλεπεις οταν εχεις και ατμοποιητη επανω , οταν η μπαταρια ειναι σε χαμηλα επιπεδα φορτισης .
Αρα μιλαμε για ενδειξη τασης , μαζι με τις απωλειες του μοντ και την πτωση τασης απο τη ζητηση της ποσοτητας του ρευματος .

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 59 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 96 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 20439 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 280286 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207813 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 65281 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 173867 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312491 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 13658 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124487 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93435 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4131 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix