Καλημερα σε ολους και καλη ξεκουραση σε οσους δεν εργαζονται σημερα Κυριακη.
Θα πω και ’γω την αποψη μου για τον Taifun GTR,τον SXK.
Από πλευρας αισθητικης είναι πολύ ομορφος,στα ματια τα δικα μου.Προτιμω τους κοντους ατμοποιητες από τους αλλους που τους κρατας με το mod και φαινεσαι σα να κρατας ασυρματο.Με ξενισε λιγο στην αρχη το παραξενο drip tip αλλα το βολευτηκα κι αυτό.Αλλωστε αυτό το τμημα του ατμοποιητη το αντικαθιστα κανεις με οτιδηποτε τον βολευει.
Βγαζοντας τον από το κουτι του και τη ζελατινη του παρατηρησα ότι δεν ηταν βιδωμενο το deck στην καμπανα και ενστικτωδως προσπαθησα να το βιδωσω χωρις αποτελεσμα .Αν προσπαθουσα κι άλλο θα τραυματιζα η το λαστιχο η το tank η τα σπειρωματα κι ετσι τον εβαλα στην ακρη για να ακολουθησω την επομενη μερα τις οδηγιες του Γιωργου (treloneritis) για τη συναρμολογηση μετα το λυσιμο-πλυσιμο.
Στην αποσυναρμολογηση δυσκολευτηκα πολύ…πολύ όμως (εφαγα τα νυχια μου για να μη χρησιμοποιησω εργαλειο και τον τραυματισω) να βγαλω το δαχτυλιδι του airflow.Θα το αφηνα όπως ηταν αν γυρνουσε αλλα δεν γυρνουσε καθολου ευκολα.Για να βγει πιο ευκολα το δαχτυλιδι φροντιστε να βρισκεται η μπιλια σε νεκρο σημειο(αναμεσα στα κλικ),να μην είναι δηλαδη κουμπωμενη σε καποιο από τα εσωτερικα βαθουλωματα επιλογης του airflow (μετα το καταλαβα).
Αφου τον ελυσα και επλυνα σχολαστικα με οδοντοβουρτσα και σαπουνονερο όλα τα κομματια του ατμοποιητη, τον αφησα να στεγνωσει καλα πριν αρχισω τη συναρμολογηση και το στησιμο.
Εκτος από τη βαζελινη που εβαλα στο κατω o-ring του tank (που είναι το κινουμενο μερος του ατμοποιητη για τη ρυθμιση των υγρων) όπως σωστα ειχε πει ο Γιωργος,βαζελινη εβαλα και στο o-ring του airflow πριν βαλω το δαχτυλιδι.Επισης πριν βαλω το δαχτυλιδι στη θεση του επαιξα καμποσες φορες τη μπιλια πανω-κατω με τη μυτη ενός μυτοτσιμπιδου για να χαλαρωσει λιγο το ελατηριο που βρισκεται κατω από αυτην και να διευκολυνει ετσι τη ρυθμιση του αερα.
Εστησα τον ατμοποιητη με συρμα Kanthal A1 o,3mm σε 2αρι πυρηνα 5 σπειρες 0,92Ω για ατμισμα στα 9,5Watt με βαμβακι Koh gen do.
Βιδωσα το deck με την καμπανα και το tank.Σε αντιθεση με της Shenray, στης Sxk όταν είναι τερμα βιδωμενο, τα υγρα είναι κλειστα.Γεμισα με υγρο 50-50,ανοιξα τα υγρα με όλα τα λουκια τροφοδοσιας ανοιχτα.
Στα τρια πρωτα tank ομολογω πως δεν πηρα και την καλυτερη γευση.Λυσιμο,πλυσιμο,βαζελινωμα,στησιμο,γεμισμα με το ιδιο υγρο και ξανα δοκιμη.Αυτο ηταν.Η γευση του υγρου ηταν πλεον αυτή που ηξερα.
Το θροισμα-θορυβος που αναφερθηκε, εγω δεν το αντιληφθηκα η δε με ενοχλησε η δεν υπαρχει στον Sxk.
Η τζουρα είναι στεγνη-ξηρη που ηταν και το ζητουμενο το δικο μου, με καταπληκτικο χτυπημα (αυτος είναι ο λογος που αγαπησα και τους doggy) που εχει σαν επακολουθο τη χαμηλη καταναλωση και την αισθηση του ατμου πιο κοντα σε αυτην του τσιγαρου.Η γευση, στα καπνικα (και φρουτοκαπνικα) που ατμιζω ως επι το πλειστον,είναι για μενα τελεια.Για κρεμες , μπισκοτα και γκουρμεδιαρικα υγρα χρησιμοποιω αλλους ατμοποιητες με υγρη τζουρα,καλυτερη αναλυση των επιμερους συστατικων του υγρου και αρα υπερβολικη καταναλωση. Μπουχτιζω όμως πολύ συντομα και ξαναπιανω τους αλλους,τους ξηρους.Πρωταρχικος σκοπος του ατμισματος αλλωστε είναι να αντικαταστησει το τσιγαρο και όχι το ζαχαροπλαστειο (καλο είναι κι αυτό αλλα για λιγο) και ο Taifun Gtr μια χαρα τον εξυπηρετει.
Ευκολο στησιμο,ευκολο γεμισμα,μεγαλη χωρητικοτητα.Διαρροες,ουτε για δειγμα.Τροφοδοσια υποδειγματικη,χωρις μπουρμπουλιθρες και καμμενα.
Το μονο ‘’ελαττωμα’’ που του βρηκα,ηταν στη ρυθμιση του αερα.Θα προτιμουσα να ηταν ανεξαρτητη από τη ρυθμιση των υγρων.Θα μπορουσαν ισως να το επιτυχουν σχεδιαζοντας ένα δευτερο, σταθερο σαγρε δακτυλιο στο deck, πανω ακριβως από αυτόν του κινουμενου airflow, για να κραταμε κοντρα.