Δεν ξέρουμε αν φταίει η κρίση και το γενικό αρνητικό κλίμα που υπάρχει στη χώρα μας τον τελευταίο καιρό αλλά όλο και πιο συχνά παρατηρούμε στο φόρουμ μας μια διάθεση για κυνήγι μαγισσών τις οποίες είναι πολλοί έτοιμοι να παραδώσουν στην πυρά με την παραμικρή ευκαιρία.
Το πρόβλημα αφορά κυρίως την
αντιμετώπιση των επαγγελματιών του χώρου, και ιδιαίτερα των Ελλήνων, από μερικά μέλη του φόρουμ.
Το παραμικρό στραβοπάτημα, η παραμικρή αστοχία υλικού, καθυστέρηση ή ακόμα και πραγματικό λάθος του εμπόρου,
γίνεται αφορμή για κατακεραύνωση όχι μόνο της συγκεκριμένης περίπτωσης αλλά
όλου του κλάδου με βαρείς, μειωτικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Γράφει ένας ένα τέτοιο μήνυμα και αρχίζουν μετά οι υπερθεματισμοί και από τους άλλους και ο λιθοβολισμός αρχίζει.
Αγαπητά μέλη:
Έχει διαφορά να δημοσιεύω μια εμπειρία από κάποιο κατάστημα ψυχρά και με απλή κατάθεση των γεγονότων και άλλο να δημιουργώ αρνητικές εντυπώσεις με υπονοούμενα και χαρακτηρισμούς και να προκαταβάλλω τους αναγνώστες με τα γραφόμενά μου.
Έχει διαφορά να κάνω ερωτήσεις καλοπροαίρετα και να μιλώ με επιχειρήματα από το να δημιουργώ υπόνοιες και να προσβάλλω έμμεσα με το ύφος μου.
Οι επαγγελματίες του χώρου είναι άνθρωποι όπως όλοι μας. Κάποιοι μάλιστα ήταν και απλά μέλη του φόρουμ πριν γίνουν έμποροι. Πολλοί με φόβο ψυχής έκαναν το βήμα να ανοίξουν ένα κατάστημα εμπορίας η.τ. ρισκάροντας ίσως και τις τελευταίες οικονομίες τους ή δανειζόμενοι γι' αυτό το σκοπό, στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν μέσα στην ανεργία που πλήττει τη χώρα μας το τελευταίο διάστημα.
Πολλές φορές μαζί μ' αυτούς απασχολούνται κι άλλα άτομα σε ταμείο, αποθήκες και άλλους τομείς τα οποία ζουν τις οικογένειές τους με το εισόδημά τους από αυτή τη δουλειά. Δεν είναι δυνατόν κάποιος για ένα λάθος ή μια αστοχία υλικού να θέλει να κρεμάσει αυτούς τους ανθρώπους στο σταυρό, ψάχνοντας μάλιστα και βοηθούς γι' αυτό το σκοπό μέσα στο φόρουμ μας!
Το αστείο είναι ότι σε ανάλογες περιπτώσεις σε ξένα site τα ίδια μέλη είναι πολύ πιο ανεκτικά σε λάθη: "Πού να το στέλνεις πίσω τώρα!!", "Μπερδεύτηκαν στην αποστολή!", "Αυτή τη φορά άργησαν!" Ούτε "απατεώνες" ούτε "λαμόγια" ούτε "άσχετοι ψευτοεπαγγελματίες" κτλ. Σε ανάλογες περιπτώσεις στον Έλληνα έμπορο θα είχαν σύρει τα εξ αμάξης!
Σχετικά με τις τιμές πρέπει να πούμε ότι στην ελεύθερη αγορά ο καθένας μπορεί να πουλάει το προϊόν του όσο θέλει. Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός σ' αυτό. Ίσως κάποιοι να επέλεξαν να πουλήσουν ακριβά τα προϊόντα τους γιατί πιστεύουν ότι προσφέρουν κάτι παραπάνω ή γιατί πιστεύουν ότι η αγορά μπορεί να ανεχτεί τις τιμές τους. Αυτό σε καμιά περίπτωση δεν τους κάνει
λαμόγια ή
απατεώνες ,
άσχετους επαγγελματίες ή ακόμα και
αρπαχτάκηδες, έναντι εκείνων που πουλάνε σε χαμηλότερες τιμές.
Τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν είναι επιτρεπτοί σε καμιά περίπτωση.
Γιαυτό παρακαλώ:
Προτιμάτε περισσότερο να επικροτείτε τους καλούς επαγγελματίες παρά να κατακεραυνώνετε αυτούς που κατά τη δική σας άποψη δεν είναι σωστοί. Δεν μπορούν να υπάρχουν αποδείξεις εύκολα για τα λεγόμενά σας. Μερικές φορές μάλιστα μπορούν με τα γραφόμενά σας να δημιουργηθούν και υποψίες για αθέμιτες ανταγωνιστικές πρακτικές.
Είναι λογικό ένας Έλληνας έμπορος να μην μπορεί να συναγωνιστεί στις τιμές ένα
Κινέζικο e-shop το οποίο στέλνει σχεδόν από την παραγωγή στην κατανάλωση χωρίς φόρους, δασμούς και τελωνεία. Ο Έλληνας θα προσπαθήσει να αντισταθμίσει αυτή τη διαφορά με την άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτησή του και όπου αλλού μπορεί. Την προσπάθειά του αυτή μπορεί να την εκτιμήσει καθένας προσωπικά.
Μην προτρέπετε ή εξωθείτε με το παραμικρό τα άλλα μέλη να αγοράζουν από το εξωτερικό τα προϊόντα τους. Μπορείτε να αναφέρετε εσείς αν θέλετε από πού κάνατε μια αγορά. Το αν ένα μέλος τη βρει συμφέρουσα, είναι δικό του θέμα, μην προσπαθείτε να τον πείσετε κιόλας με το ζόρι! Πολλές φορές η πρώτη συμβουλή για αγορά από μερικούς γνώστες της ξένης αγοράς, είναι το ξένο site, χωρίς καν να ρίξουν μια ματιά και στην ελληνική, που μπορεί να πουλάει το ίδιο προϊόν στην ίδια τιμή ή και ελάχιστα παραπάνω. Αυτό έχει συμβεί πολλάκις. Στην Ελλάδα ζούμε!!!
Μιλήστε περισσότερο θετικά, παρά αρνητικά.Φτάνει πια αυτός ο αρνητισμός σε όλα τα επίπεδα της ελληνικής κοινωνίας. Τον βέπουμε πανού μποστά μας καθημερινά, δεν είναι ανάγκη να τον βιώνουμε και στο φόρουμ μας όπου αρκετοί προσπαθούμε να χαλαρώσουμε αλλά και να ενημερωθούμε ταυτόχρονα.
Δημοσιεύστε καλοπροαίρετα μηνύματα Μην ανοίγετε ένα νέο θέμα για "εκδίκηση". Το φόρουμ δεν είναι εδώ για να βγάλετε το άχτι σας και ήδη έχει πολλά θέματα που μπορούν να φιλοξενήσουν το μήνυμά σας. Μην προσπαθείτε να κάνετε "πάταγο" με τίτλους που δημιουργούν εντυπώσεις.
Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στον τίτλο του θέματός σας όταν ανοίγετε νέο και
μην ανοίγετε νέο θέμα όταν υπάρχουν ήδη ανάλογα. Δημοσιεύστε το σε ένα από τα υπάρχοντα.
Αν είναι κάτι σοβαρό που χρήζει καταγγελίας, τότε δεν είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος για κάτι τέτοιο. Άλλο κριτική προϊόντος, γνώμη ή άποψη ευγενικά διατυπωμένη και άλλο καταγγελία. Για καταγγελίες, διαβάστε εδώ:
Περί καταγγελιώνΣημ.: Αυτό το μήνυμα ήταν να γραφεί εδώ και μερικές μέρες. Αν συνέπεσε με κάποια πρόσφατα θέματα που φαίνεται να "φωτογραφίζονται", κάτι τέτοιο δεν ισχύει και αναφέρεται γενικά στις τάσεις που επικρατούν το τελευταίο διάστημα. Ενημέρωση συνδέσμου