Μετα την αλλαγη στα φιλτρακια τις intellicig σε νεα με μικροτερο κυλινδρικο εσωτερικο μπηκα εδω και 25 μερες σε ενα φαυλο κυκλο.
Τα νεα φιλτρακια εχουν καλυτερα τραβηγμα,πιο ελευθερο και ειναι λογικο αφου ο αερας κυκλοφορει πιο ευκολα λογω της μικροτερης εσωτερικης βασης.
Το προβληματα ομως ειναι οτι τωρα πια εχει μειωθει η αυτονομια ,και οτι στο νεο φιλτρακι ο πολυεστερας ειναι κολημενος στο εσωτερικο ,με αποτελεσμα πολυ δυσκολο πλυσιμο.
Αλλα το χειροτερο ειναι οτι και τα κενα φιλτρακια εχουν πολυ μικρη αποροφητικότητα με αποτελεσμα να σταζεις μια σταγονα και αυτη να στεκεται στην κορυφη και να περιμενεις αρκετη ωρα μεχρι να αποροφηθει.
Δοκιμασα να σταζω απ ευθειας στο ατομαιζερ .Καλο κολπο για κανα 10λεπτο ατμισματος ,αλλα αν οδηγας και αναγκαζεσαι να σταζεις παραληλα , γινεσαι και επικινδυνος για εσενα αλλα και τους αλλους.
Παραλληλα αμα σταζεις ολη την ωρα ,ολο και καποια σταλα παραπανω θα σου πεσει ,και αντε να πλενεις ατομζιζερ καθε λιγο και λιγακι!!.
Ετυχως ειχα κρατησει πολλα αδεια φιλτρακια ,με το τετραγωνο εσωτερικο που κραταγε υγρο για αρκετη ωρα.
Τα συγκεντρωσα ολα ,εβγαλα ολους τους παλαιους πολυεστερες και με φιλτρο ενυδρειου αρχισα να κατασκευαζω νεα εσωτερικα απ την αρχη.
Ας δουμε μαζι την διαδικασια
Θα χρειαστουμε ενα φιλτρο πολυεστερα ,ενα ψαλιδι,μια λαβιδα.
Το Φιλτρο ειναι πολυ ευπλαστο ,για αυτο παρτε με το χερι ενα πολυ μικρο κοματι,μικροτερο απ οτι πιστευετε οτι θα χρειαστειτε.
με ενα συνδετηρα αφαιρεστε το εσωτερικο περιβλημα του φιλτρου βγαλτε τον παλαιο πολυεστερα και με την βοηθεια μια λαβιδας '' φορμαρετε καπως το νεο κοματι πολυεστερα.Μας ενδιαφερει το πλατοσ και οχι τοσο το μηκος.
Σπρωχτε μεσα με την βοηθεια της λαβιδας ,και στην συνεχεια ''κουρεψτε οτι περισευει απ το χειλος.
Εαν εχετα πιο πολυ, Η το υλικο ειναι πολυ συμπιεσμενο,τραβηξτε ελαφρα εξω 1-2 χιλιοστα και ξανακοψτε.
Γεμιστε με υγρο απο πανω.
Το ιδανικο ειναι οι 6-7 σταγονες να αποροφηθουν σχετικα ευκολα.
εαν παιρνει 2-3 τοτε εχετε βαλει περισσοτερο υλικο.
μετα απο 3-4 γεμισματα θα σας ειναι πολυ εκολο να υπολογισεται ποσο να βαλετε.
Η αποδοση ειναι στα επιπεδα του εργοστασιακου ,παλαιου φιλτρου σε επιπεδα 90-100%
Και οσες φορες και αν ...χαρχαλεψα το υλικο απο πανω ,δεν μου ηρθε ποτε η γευση καμενου που ερχοταν με τα εργοστασιακα
Ακομα δεχεται ανετα 3-4 επανασταξιματα χωρις να χασει αποδοση.
Εαν πλεον αρχιζει να μπουκωνει ο πολυστερας [μετα απο 3-4 ωρες συνεχους ατμισματως,δεν χρειαζεται να ξαναπλυθει.
Πεταχτε το κοψτε ενα νεο κοματι και...καλα ατμισματα.
Με το υλικο που δειχνω στην πρωτη photo [4,5 eyro] σας φτανει για καμια ...3ετια...
