vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

193 επισκέπτες, 5 χρήστες
Tem, gfilip, antiklitos140, camber, tony1976

Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.

Αποσυνδεδεμένος nickstam

  • **
  • 233
  • Φύλο: Άντρας
  • Μην καθυστερείτε άλλο . . αναβάλλετε ΤΩΡΑ !
Καταρχήν θα ήθελα να διευκρινήσω τα εξής:
Αρχικά είχα σκοπό να ποστάρω το παρόν στο νήμα "Μηχανικά mods - Είναι ασφαλή; Τι πρέπει να προσέχουμε". Όμως μετά σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να υπάρχει ένα ξεχωριστό νήμα με ατυχήματα ή περιστατικά που έχουν συμβεί σε μηχανικά. Αν και έψαξα δεν μπόρεσα να βρώ κάποιο τέτοιο νήμα στο φόρουμ. Μου έκανε εντύπωση και θεώρησα ότι 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Πρώτον, όλα αυτά τα χρόνια που λειτουργεί το φόρουμ και υπάρχουν ατμιστές με μηχανικά, σε ΚΑΝΕΝΑΝ δεν έχει κάτσει "στραβή". Δεύτερον, έχουν συμβεί "στραβές" αλλά είτε δεν έχουν αναφερθεί στο φόρουμ είτε κάποιες έχουν αναφερθεί αλλά έχουν χαθεί μέσα σε κάποια άλλα νήματα. Είναι χρήσιμο να αναφέρει κάποιος ένα τέτοιο συμβάν σε άλλους ατμιστές? Πιστεύω ΝΑΙ. Πάντως, αν οι διαχειριστές θεωρούν ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει ξεχωριστό νήμα, παρακαλώ μεταφέρετέ το στο κατάλληλο σημείο.
Ο λόγός που αναφέρω το περιστατικό είναι να μάθουν και κάποιοι άλλοι από τα δικά μου λάθη. Ήμουν τυχερός και η έκβαση ήταν καλή, αλλά θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιον άλλο με διαφορετικά αποτελέσματα. Μικρές λεπτομέρειες και λίγη τύχη ίσως έκαναν τη διαφορά. Ακόμα και ένας ατμιστής στο μέλλον να θυμηθεί το παρόν και να γλυτώσει ένα ατύχημα, τότε κατά τη ταπεινή μου γνώμη, έχει πετύχει το σκοπό του η παρούσα ανάρτηση.

Τι συνέβει:
Ετοιμάζομαι να στήσω 24άρη Pulse rda σε μηχανικό squonk. Γενικά μικρή εμπειρία στα μηχανικά, λίγο μεγαλύτερη στους επισκευάσιμους. Στο συγκεκριμένο άτμο μέχρι τώρα όλα τα στησίματα που έχω κάνει είναι με διπλή αντίσταση αλλά αυτή τη φορά αποφασίζω να στήσω μονή. Ο άτμο έχει ήδη επάνω διπλή αντίσταση (από χρήση σε regulated mod), οπότε αφού τη βγάλω, καθαρίζω, και στήνω το νέο single coil. Σε αυτό το σημείο κάνω το ΛΑΘΟΣ Νο1: Στις 2 θέσεις του deck που μένουν κενές χωρίς σύρμα, ΔΕΝ βιδώνω πάλι μέσα τα βιδάκια. Εκ πρώτης όψεως δεν εξέχουν από τη θέση τους, αλλά όπως θα φανεί και στις φωτογραφίες παρακάτω, το ένα από τα 2 βιδάκια εξέχει ελάχιστα.

Μετά το στήσιμο, κούμπωμα σε ωμόμετρο, μέτρηση και εξάλειξη των hot spots. Στη συνέχεια κούμπωμα σε regulated mod, επιβεβαίωση σωστής μέτρησης, βαμβάκωμα, πότισμα με υγρό και πάτημα για έλεγχο. Όλα ΟΚ. Μετά ξεκούμπωμα με σκοπό να βιδωθεί στον τελικό του προορισμό, το μηχανικό. Σε αυτό το σημείο κάνω το ΛΑΘΟΣ Νο2: Ο τελευταίος έλεγχος στο regulated mod, έγινε με ανοικτό deck ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ και το drip tip.

Αφού βιδώσω τον Pulse στο μηχανικό, τοποθετώ και το καπάκι και αρχικά μου φαίνεται σαν να μην έχει πατήσει καλά. Διακρίνω μία σχεδόν ανεπαίσθητη γραμμή κενού μεταξύ deck-καπάκι. Το πιέζω μία δύο φορές και τελικά κάθεται αλλά με μικρή δυσκολία. Έχω μία αίσθηση ότι κάτι δεν μου κάθεται και πολύ καλά αλλά βιάζομαι να τελειώσω το στήσιμο και να δοκιμάσω τζούρα, οπότε δεν δίνω σημασία στο ένστικτό μου. Όπως καταλάβατε, αυτό ήταν το ΛΑΘΟΣ Νο 3: Από τη στιγμή που κάτι δεν μου φαινόταν απόλυτα σωστό, θα έπρεπε να ακυρώσω το μηχανικό, να ελέγξω τον άτμο και να δοκιμάσω σε regulated.

Συνεχίζω ακάθεκτος για τη μ@λ@κί@, και αφού έχω κουμπώσει τον άτμο στο mod, πατάω μία σύντομη. Τίποτα! Πατάω δεύτερη, αυτή τη φορά για περισσότερη ώρα. Πάλι τίποτα ! Ξαναπατάω 3η φορά, αρκετά παρατεταμένα. Τίποτα από παραγωγή ατμού, αλλά ακούω ένα φύσημα και αρχίζω να μυρίζω κάτι διαφορετικό και όχι το γνωστό υγρό που έχω ποτίσει (όπως διαπίστωσα αργότερα αυτό που μύριζε ήταν ένα καμμένο o-ring). Και σε αυτό το σημείο έκανα το ΛΑΘΟΣ Νο4: Μετά την 1η, άντε και βαριά την 2η πατημασιά (σύντομες και όχι παρατεταμένες και οι 2), δεν έπρεπε να ξαναπατήσω και μάλιστα παρατεταμένα.

Πιάνω τον ατμο και διαπιστώνω ότι ζεματάει. Ανοίγω καπάκι, πιάνω την μπαταρία και διαπιστώνω ότι και αυτή ζεματάει. Δεν ξέρω τι θερμοκρασία είχαν πιάσει πάντως δεν μπορούσες να τα αγγίξεις για πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Κατευθείαν αφήνω το μοντάκι στην άκρη και περιμένω για vent ή για μπαμ. Ευτυχώς τίποτα από τα δύο !!
Μετά από ώρα και αφού άνοιξα τον Pulse, διαπίστωσα ότι το ένα βιδάκι ακουμπούσε στο καπάκι του άτμοποιητή και έκανε βραχυκύκλωμα. Από το ρεύμα, κάηκε το επάνω o-ring του Pulse, και άφησε κάποια σημάδια στο εσωτερικό και λίγο στο εξωτερικό στο καπάκι. Επίσης στο μοντάκι (ένα XBM) στο 510 connector διαπιστώθηκαν ίχνη καμμένου.

Η Μπαταρία ήταν μία VTC5A καινούργια με μόνο έναν κύκλο φόρτισης-αποφόρτισης. Τη χρησιμοποιούσα από το πρωί όχι συνεχόμενα, αλλά περιστασιακά. Μετά από αρκετή ώρα από το περιστατικό τη μέτρησα και είχε ίδια τιμή εσωτερικής αντίστασης όπως στην αρχή και τάση 3,7V ! Απότι φαίνεται δεν έχει πρόβλημα και θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία αλλά νομίζω ότι αν ήταν μία άλλη 18650, μάλλον θα είχα και άλλα παρατράγουδα.
Ακολουθούν κάποιες φώτο.

Υπολείμματα καμμένου o-ring


Η καταραμένη βίδα



Σημείο επαφής με το καπάκι


Εξωτερικά από το σημείο επαφής εμφανή σημάδι θερμικής αλλοίωσης


Εσωτερικό του 510 connector
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2018, 03:26 από Cruiser79 »

Αποσυνδεδεμένος Κώστας Άλεξ

  • *****
  • 3866
  • Φύλο: Άντρας
  • Προβοκάτορας και ισοβίτης - Watch Out!
Απ: Ατύχημα σε μηχανικό
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 30, 2018, 00:49 »
Φτηνά και λόγω καλής μπαταρίας την γλίτωσες, φίλε. Πολύ χρήσιμο το νήμα  :thumpup:

Το βασικό σου λάθος που καλύπτει όλα τα προηγούμενα είναι ότι ο έλεγχος του στησίματος ολοκληρώνεται σε regulated mod, ατμίζοντας κανονικά με όλο τον ατμοποιητή βιδωμένο. Μετά από μερικές τζούρες περνάμε στο μηχανικό.

Το έγραψες βέβαια σε κομμάτια το λάθος, αλλά ας το βάλουμε και ας κανόνα σε μία πρόταση για να το βλέπουν αυτοί που δεν ξέρουν.

1) Δοκιμή τον ατμοποιητή σε regulated mod. Τον συναρμολογούμε ολόκληρο και βεβαιωνόμαστε ότι ατμίζει κανονικά.

Edit: Πάντως, μαγκιά σου που δημοσιοποίησες το ατύχημα από δικό σου λάθος. Οι περισσότεροι απλά δεν θέλουν να παραδεχτούν το λάθος τους. Γι' αυτό δεν βλέπεις πολλές τέτοιες αναρτήσεις.

Αποσυνδεδεμένος panoskatz

  • ***
  • 550
  • ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ!!!!!gvc.gr
Απ: Ατύχημα σε μηχανικό
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 30, 2018, 03:01 »
Συνηθως προειδοποιει και δεν γινεται το σκασιμο αμεσως.Πρεπει να εισαι πολυ αφελης για να μην παρεις χαμπαρι οτι κατι ασχημο συμβαινει.Εαν εσκαγαν ευκολα οι μπαταριες θα ειχαμε εκατονταδες περιστατικα ενω σπανια ακους για καποιο σκασιμο μπαταριας.Κατι παρομοιο ειχα παθει εγω πριν αρκετα χρονια με μηχανικο κλωνο νεμεσις και ατμο τζενεσις που βραχυκυκλωναν για πλακα.Μπαταρια ειχα μια μαιμου πανασονικ γκρι χωρις καμια προστασια και μετα απο 3 πατηματα μου καψε στην κυριολεξια το χερι το μηχανικο.Ακαριαια το πεταω στο κηπο και παω μετα απο μερικα λεπτα να δω τι εγινε.Η μπαταρια στο πανω μερος ειχε καρβουνιασει αλλα δεν εσκασε.Βεβαια εκεινες τις εποχες μολις ειχαμε πρωτομπει στα subohm και δεν ξερω με καμια αντισταση κατω απο 0.5 εαν θα προλαβαινα να αντιδρασω η θα εσκαγε αμεσως γιαυτο κραταω μια πισινη και συστηνω μεγαλη προσοχη με τα μηχανικα και παντα imr μπαταρια κορυφαιας ποιοτητας.
Παντως μπραβο φιλε που αναφερεις το περιστατικο για γνωση και συμορφωση κυριως στα νεα παιδια που μπαινουν στο σπορ αλλα και ενα ξεσκουριασμα στους παλιοτερους.Και παλι μπραβο σου!!!!

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Ατύχημα σε μηχανικό
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 30, 2018, 03:26 »
Η περιγραφή σου, παραήταν ζωντανή για τα γούστα μου. Ένιωσα το κάψιμο...

Επειδή ο τίτλος με τρομοκράτησε λίγο, και δε με λες και χ#στη, θα τον φτιάξουμε λίγο ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα το σκοπό του νήματος.

Για άλλη μια φορά θα πω ότι πρέπει να προσέχουμε και να γνωρίζουμε ακριβώς τι κάνουμε όταν ασχολούμαστε με μηχανικά ιδιαίτερα. Εύχομαι να είναι η τελευταία εμπειρία τέτοιου είδους που διαβάζουμε εδώ.

Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες πάντως, είναι σαν να λέμε "Μηχανικά μοντς - τι να ΜΗΝ κάνετε"!

Αποσυνδεδεμένος mpari

  • ***
  • 632
  • Φύλο: Άντρας
  • Δυο λαλούν και τρείς χορεύουν
Σε φίλο αυτό (περίπου) έχει συμβεί όχι όμως μετά από φρέσκο στήσιμο αλλά μετά από πέσιμο. Οπότε καλό είναι και μετά από κάποιο λόγο που ενδεχόμενα "κούνησε" την αντίσταση όπως μετά από πέσιμο πρέπει να έχουμε το νού μας και ίσως καλή συμβουλή να είναι αν με το πρώτο πάτημα δεν "δουλεύει" αφαιρούμε άμεσα την μπαταρία και το ψάχνουμε βάζοντας τον ατμο σε regulated mod και δεν επιμένουμε μέχρι να δουλέψει.

Αποσυνδεδεμένος paloukaros

  • *****
  • 5211
  • Φύλο: Άντρας
  • Urge to P|U|R|G|E| ...
1)Mπράβο σου για το νήμα που άνοιξες,θα φανεί αρκετά χρήσιμο σε πολύ κόσμο.Απο τα λάθη μας μάθαμε όλοι.
2)Χρυσός κανόνας που έχω βαρεθεί να τον λέω και με έχεις δει πάντα στην πράξη οτι το κάνω.Πάντα το στήσιμο να δουλεύει πάνω σε πλακέτα πρώτα  :yes:
3)...Ελα να σε κεράσω καφεδάκι,το αξίζεις  :fight_knuppel: :))  (μπράβο σου και πάλι :thumpup: )

Αποσυνδεδεμένος Αποστολης

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
Τυχερός ήσουν φίλε μου,μπράβο για το θέμα.Εμένα μου χε κάνει δυνατό μπαμ,έφυγε το μοντάκι από τα χέρια έσπασε την οθόνη του υπολογιστή,έπεσε φλεγόμενο στο πάτωμα και μ ου άρπαξε ένας επιγειος ανεμιστήρας φωτιά.Μόλις συνήλθα από το σοκ του μπαμ έφυγα για ράμματα στο αριστερό χέρι.Το στήσιμο ήταν καλό αλλά είχε φαγωθεί το oring του top cup του gg4s που ήταν υβριδικό,φορούσε και μία lg hg2 μαιμού και καταλαβαίνεις..πάθημα-μαθημα.Πάντα δοκιμή σε πλακέτα όπως λένε και οι φίλοι.

Αποσυνδεδεμένος nickstam

  • **
  • 233
  • Φύλο: Άντρας
  • Μην καθυστερείτε άλλο . . αναβάλλετε ΤΩΡΑ !
3)...Ελα να σε κεράσω καφεδάκι,το αξίζεις  :fight_knuppel: :)) 
Κέρασμα καφέ . . . και καμμιά δοκιμή σε "FlavorShot" (για να είμαστε και politically correct  ;D) δεν  χάνω. 
Οπότε θα περάσω σύντομα.

Αποσυνδεδεμένος drum

  • *****
  • 5371
  • Φύλο: Άντρας
2)Χρυσός κανόνας που έχω βαρεθεί να τον λέω και με έχεις δει πάντα στην πράξη οτι το κάνω.Πάντα το στήσιμο να δουλεύει πάνω σε πλακέτα πρώτα.
:thumpup: :respect:

Αποσυνδεδεμένος TheMadGreek

  • ****
  • 1278
  • Φύλο: Άντρας
  • Urge to P|U|R|G|E|
Συγχαρητηρια και απο εμενα για το θεμα αυτο.
Ειναι αυτονοητο οτι πρεπει να εχουμε τα παντα βιδωμενα μεσα στον ατμοποιητη και να δοκιμαζουμε πρωτα σε ηλεκτρονικο αλλα οσο αυξανεται η εμπειρια μας καποιες φορες τα αυτονοητα τα θεωρουμε περιττα γιατι εχουμε... εμπειρια... ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ

Αποσυνδεδεμένος cloak

  • ***
  • 606
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα πάντα ρεί και ουδέν μένει
Μπραβο στον νηματοθέτη, πολυ χρησιμο θέμα.

Η δική μου κακή εμπειρία εχει ως εξης: ειχα ξεμείνει απο mod και ατμιζα τον επισκευασιμο ατμοποιητή μου (οχι dripper) στο pico μια χαρα.
τελειώνει ομως η μπαταρία και λεω ας τον βαλω στο μηχανικο για λιγο μεχρι να φορτισει η αλλη μπαταρια.
το βαζω κλεινω υγρα γιατι ηθελε αναπληρωση, και παω να ατμισω, παταω τιποτα, παταω 2η φορα ακουγεται το φφσσσσσσ αλλα δεν ηταν του ατμο!!
ανοιγω το mod, ζεστή η μπαταρια, (Samsung 30Q) την βγαζω, βαζω τον ατμο στο ωμομετρο 0Ωμ, βραχυκυκλωμένος, ανοιγω καμπανα (που ηταν κλειστη λογω αναπληρωσης), 0,45Ωμ. το λαθος μου ηταν πως απο κεκτημενη ταχυτητα δεν τσεκαρα τον ατμο που μερικες φορες το κανει αυτο οταν κλεινει η καμπάνα

Συμπερασμα για μενα : πολλες φορες τσεκαρισμα: στησίματα και μπαταρίες.

Ερώτημα 1ο:Το squonk mod είχε κάποια προστασία π.χ.μοσφετ ή ήταν απολύτως μηχανικό;
Ερώτημα 2ο:Εαν ήταν απολύτως μηχανικό,η ύπαρξη μοσφετ θα προστάτευε από τα παραπάνω;

Αποσυνδεδεμένος Π. Γιούρσης

  • **
  • 492
  • Φύλο: Άντρας
  • Το μή χείρον εστί βέλτιστον
Πολύ καλή ιδέα η εξειδίκευση του θέματος. 
Θα αποδειχθεί πάρα πολύ χρήσιμο για τους ενδιαφερόμενους.

Αποσυνδεδεμένος drum

  • *****
  • 5371
  • Φύλο: Άντρας
Ερώτημα 1ο:Το squonk mod είχε κάποια προστασία π.χ.μοσφετ ή ήταν απολύτως μηχανικό;
Ερώτημα 2ο:Εαν ήταν απολύτως μηχανικό,η ύπαρξη μοσφετ θα προστάτευε από τα παραπάνω;
Η παρουσία μοσφετ ναι, παρέχει προστασία, αλλά πλέον δεν μιλάμε για απόλυτα μηχανικό μοντ. 

Αρα στην περίπτωση αυτή η ύπαρξη μοσφετ θα σταματούσε την τροφοδοσία και δεν θα εξελισόταν το φαινόμενο;Ναι [member=7533]drum[/member] όντως τότε δεν μιλάμε για μηχανικό αλλά για κατ' ουσίαν ηλεκτρονικό.Όμως ένας μεγάλος αριθμός πλέον squonk mod δεν έχουν μεν πλακέτα αλλά κάποιο ηλεκτονικό κύκλωμα προστασίας.Απλά θέλω να ξέρω αν στην περίπτωση του φίλου αυτού του είδους η προστασία είναι αρκετη και θα προστάτευε.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
BP Mods Warhammer (18650) [Ηλεκτρονικά mods] 5 5978 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 25, 2024, 23:29
από Ksp
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 361115 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1213 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114795 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 451559 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 111438 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 376254 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 329105 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1247 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6680 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15535 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29692 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul