Ξέρω ότι είχα υποσχεθεί στον φίλο Joe δυνατά review ,έχω καθυστερήσει στο ραντεβού μου όμως, οπότε πάμε κατευθείαν στο ζουμί. (Θα ακολουθήσουν και άλλα αφού τελείωσα με παραλαβές).
Χαρακτηριστικά ατμοποιητή :
22mm διάμετρος
20mm ύψος
Οπές αέρα 3*2mm
Υλικό κατασκευής 316SS
1x oring
Χωρητικότητα τανκ 2 ml
Περιεχόμενα συσκευασίας :
Hussar RDTA
BF Pin
Τιμή 130 ευρώ
Δεν υπάρχει διαθέσιμος για αγορά αυτή τη στιγμή που γράφεται το κείμενο. Είναι μια μικρή παραγωγή 100 ατμοποιητών ,οι 30 πρώτοι ήταν διαθέσιμοι και έτυχε να είμαι ένας από τους τυχερούς. Ο κατασκευαστής θα ξεκινήσει με άγνωστο το πότε παραγωγή στη Γαλλία για την παραγωγή των επόμενων κομματιών.
Ο Hussar RDTA είναι ο καινούργιος ατμοποιητής των Hussar Vapes και όπως προδίδει το όνομα του έχουμε να κάνουμε με έναν ακόμα RDTA , κατηγορία ατμοποιητή που προκαλεί στην ατμιστική κοινότητα ανάμικτα συναισθήματα.
Θα ξεκινήσω από την εξωτερική εμφάνιση λέγοντας ότι η μινιμαλιστική τάση που ακολούθησε ο κατασκευαστής σε συνδιασμό με το "Torpedo design" που είναι σήμα κατατεθέν του χαρίζουν ένα φαίνεσθαι που αποπνέει διακριτικότητα και κύρος χωρίς γωνίες και καμπύλες που να μπερδεύουν ή να φτάνουν σε ακρότητες.
Τώρα ας δούμε λίγο το ντεκ και την κατασκευή του σε πιο βάθος. Το ντεκ σαν ιδέα είναι απλή 2 πόλοι αντιδιαμετρικά αντίθετοι με οδηγούς κάτω από τις βίδες για να πιάσει ότι σύρμα θέλουμε με πολύ μεγάλη ευκολία. Έγιναν δοκιμές με 26 awg -24 awg & Clapton σύρμα , σε κάθε δοκιμή η εγκατάσταση της αντίστασης ήταν παιχνιδάκι.
Συνεχίζουμε στις τρύπες για την τροφοδοσία της αντίστασης που το μέγεθος τους είναι ικανό να χωρέσει βαμβάκι ακόμα και σε αντίσταση με διάμετρο 3.5mm. Η τροφοδοσία του εξαιρετική έχοντας βέβαια πάντα σαν γνώμονα ότι όταν ατμίζουμε ο ατμοποιητής πρέπει να βρίσκεται σε κλίση και τα βαμβάκια μας να μην ακουμπάνε στο κάτω μέρος του τανκ.
Όσον αφορά τον αέρα εδώ έχουμε να κάνουμε με το σχετικά ενδιαφέρον κομμάτι του ατμοποιητή. Από τις εξωτερικές οπές του αέρα , ο αέρας οδηγείται μέσα από τα κανάλια που υπάρχουν πάνω στο ντεκ κατευθείαν πάνω στην αντίσταση μας , σε συνδιασμό με το τοπ καπ που ασφυχτικά κλείνει τον θάλαμο καύσης έχει σαν αποτέλεσμα την σωστή κατεύθυνση του αέρα πάνω στην αντίσταση μας προσφέροντας μας πλούσιο βελούδινο ατμό με εξαιρετική γεύση. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι με ελάχιστη καθοδήγηση από εμάς όταν κάνουμε την εγκατάσταση της αντίστασης μας ,το ντεκ μας οδηγεί σχεδόν μόνο του έτσι ώστε να έχουμε στο σωστό ύψος την αντίσταση μας με τα κανάλια του αέρα. Τέλος ο αέρας του κυμαίνεται από αεράτος μέχρι χαλαρός τσιγαρίσιος αλλά μην περιμένετε θαύματα.
Λοιπά χαρακτηριστικά του ντεκ είναι η μια τρύπα τροφοδοσίας υγρού στην περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσουμε τον BF πόλο, μια μικρότερη τρύπα για την αποσυμπίεση του τανκ και τέλος μια μικρή αλενόβιδα που λειτουργεί σαν στοπ για το τοπ καπ για να κλειδώνει και να μπορούμε να έχουμε πιο ακριβή ρύθμιση αέρα.(βλ. βίντεο).
Κλείνω με την απόδοση του ατμοποιητη και τα θετικά και τα αρνητικά που του βρήκα. Η γεύση του σίγουρα είναι πάρα πολύ καλή και είναι εκεί πάνω μαζί με όλους τους ατμοποιητές αυτής της κατηγορίας αλλά χωρίς να ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό. Ακολουθούν επιγραμματικά τα θετικά και τα αρνητικά :
Θετικά :
Γεύση
Μέγεθος
Εμφάνιση
Απροβλημάτιστη λειτουργία
BF
Αρνητικά :
Είναι αιχμηρές κάποιες εγκοπές στο ντεκ
Ζεσταίνεται μετά από λίγο αλλά ποτέ δεν με ενόχλησε
Μηδέν ανταλλακτικά
Έχει σφύριγμα στη τζουρα
Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε ότι δεν κάλυψα θα το απαντήσω ακολουθούν φωτογραφίες και βιντεο από τον Todd.