Σημερα αντιμετωπισα και γω το προβλημα με τη διαφορα του 0,02 στο νεο στησιμο, με αποτελεσμα η καινουργια αντισταση να ατμιζει υποτονικα σε σχεση με το προηγουμενο στησιμο. Επρεπε να ανεβασω τουλαχιστον 20-25 βαθμους για να πλησιασω καπως το προηγουμενο ατμισμα. Η λυση βρεθηκε κλειδωνοντας εναν αλλο ατμοποιητη με τελειως διαφορετικη αντισταση και ξανακλειδωνοντας παλι το καινουργιο στησιμο απο την αρχη.
Δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο διαφορετικα συρματα, αλλα η διαφορα του 0,02 σε 304ss σε tc ηταν αισθητα μεγαλη...
Στάλθηκε με σήματα καπνού...