vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

539 επισκέπτες, 7 χρήστες
dkostas, grag, Jorge, Sergios, camber, giorgos1999, manoslykos

Twitter

Ερευνητική συνέντευξη με θέμα εμπειρίες από χρηστές ηλεκτρονικού τσιγάρου

Αποσυνδεδεμένος IIordanidis

  • *
  • 6
  • Φύλο: Άντρας
Καλησπέρα,
Είμαι τελειόφοιτος φοιτητής ψυχολογίας και στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας επέλεξα το θέμα των εμπειριών από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ως θέμα.
παρακάτω θα αναφερθώ σχετικά με αυτό.Ο λόγος που κάνω αυτή την έρευνα είναι να ερευνηθεί εις βάθος το ψυχολογικό υπόβαθρο, πίσω από το οποίο βασίζονται οι εμπειρίες του ηλεκτρονικού τσιγάρου.

τι χρειάζεται η έρευνα αυτή;
Άτομα που κάνουν χρήση του και έχουν εμπειρία στο ηλεκτρονικό τσιγάρο καθώς επίσης και να θέλουν να μιλήσουν για αυτό ελεύθερα και ανοιχτά και φυσικά εντελώς ανώνυμα. Ωστόσο λόγω του τύπου της ερευνάς που κάνω τα άτομα θα είναι περιορισμένα.
Είναι εγκεκριμένο το πρωτόκολλο;
Είναι δεοντολογικά εγκεκριμένο το πρωτόκολλο οπότε δεν υπάρχει κίνδυνος της σωματικής ή ψυχικής υγείας από την συμμετοχή στην συνέντευξη και ακολουθεί τους κανόνες βάση του code of conduct του B.P.S. θα δοθούν φόρμες συμμετοχής με όλες τις λεπτομέρειες για όσους ενδιαφέρονται.

ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Ιορδανίδης Η.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 25, 2013, 01:43 από WileECoyote »

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Καλή επιτυχία στην έρευνά σου, φίλε Ιορδανίδη.

Το φόρουμ μας θα έχει κάποια ενημέρωση σχετικά με τα αποτελέσματα τής έρευνας όταν αυτή θα ολοκληρωθεί;

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin