vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

129 επισκέπτες, 4 χρήστες
manoslykos, tasos1976, Jorge, camber

Twitter

GG UFS

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
GG UFS
« στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:12 »


Το UFS (Uninterrupted Feeding System) είναι ένα σύστημα συνεχούς και ρυθμιζόμενης τροφοδοσίας 510 (κυρίως) ατμοποιητών για λειτουργία με το GGTS. Δεν είναι αυτόνομος ατμοποιητής, αλλά λειτουργεί σαν τανκ μέσα στο οποίο τοποθετούμε τον ατμοποιητή (*). Είναι κατασκευασμένο για χρήση αποκλειστικά με το GGTS (για βάσεις-αντάπτορες ώστε να χρησιμοποιηθεί σε μοντ με κονέκτορες 510, βλέπε παρακάτω).
Αποτελεί την εξέλιξη των AFS (Automatic Feeding System) και AVS (Automatic Vaping System). Αυτά ήταν συστήματα τανκ μεγάλης χωρητικότητας (5-6ml), στα οποία τοποθετούνταν ατμοποιητές του εμπορίου (901, 510, 808, ακόμα και 306 με κάποιες μετατροπές), με σκοπό να τους παρέχουν συνεχή τροφοδοσία μέσω όλο και πιο εξελιγμένων τεχνικών.
Το πρώτο AFS κυκλοφόρησε το 2009 και ήταν ουσιαστικά ένα απλό τανκ για το GG. H δεύτερη έκδοση του είχε κονέκτορες 901 εσωτερικά (στην υποδοχή του ατμοποιητή) και εξωτερικά (για να βιδώνει στο μοντ) και ρυθμιστή υγρού. Στην τρίτη του έκδοση προστέθηκε και collector tank.
Ακολούθησε η σειρά AVS, ένα σύστημα τροφοδοσίας φτιαγμένο για το GGTS. Είχε εσωτερικό κονέκτορα 901, ρυθμιστή τζούρας και collector tank. Το AVS ήταν αρχικά αλουμινένιο και σε μεταγενέστερη έκδοση βγήκε επινικελωμένο για 510 ατμοποιητές (οι κονέκτορες αυτοί 901και 510 μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν είτε στην αλουμινένια, είτε στην επινικελωμένη έκδοση).
Τον Φεβρουάριο 2011 ανακοινώθηκε και παρουσιάστηκε η πρώτη έκδοση του UFS, εξέλιξη του AVS, με ακόμα περισσότερες δυνατότητες (μάλιστα αρχικά εμφανίστηκε ως AVSv3). Ήταν από ανοξείδωτο ατσάλι και ένα τμήμα του τανκ ήταν κατασκευασμένο από διαφανές πλαστικό, ώστε να φαίνεται η στάθμη του υγρού.

Η εξέλιξη των GG feeding systems: AFS-AVS-UFS

Το UFS αποτελείται από τρία τμήματα:
Το collector tank με το δαχτυλίδι ρύθμισης τζούρας
Το τανκ, που περιλαμβάνει και ένα διαφανές τμήμα και
Το καπάκι με το επιστόμιο (στην δεύτερη έκδοση του, το τμήμα αυτό είχε διαφορετικό σχεδιασμό και λειτουργία)


Η χωρητικότητα του στην κανονική του έκδοση είναι 6ml, η οποία μπορεί να αυξηθεί αν προσθέσουμε επιπλέον κομμάτια στο τανκ.

(*) Τυπικά το UFS δεν ανήκει στον Πίνακα "Επισκευάσιμοι". Λόγω όμως της πολύπλοκης κατασκευής του, των ρυθμίσεων και των δυνατοτήτων του, αλλά και της τιμής του, δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε τανκ.

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
2.Τα μέρη και ο τρόπος λειτουργίας του UFS
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:12 »


Τρόπος λειτουργίας
Το UFS χρησιμοποιεί την βαρύτητα και την πίεση του αέρα για να τροφοδοτήσει τον ατμοποιητή με υγρό, χωρίς να απαιτείται ενέργεια από τον χρήστη, παρά μόνο η εισπνοή του ατμού (ο χρήστης μπορεί βέβαια να παρέμβει και να ρυθμίσει διάφορες παραμέτρους). Η λειτουργία του UFS βασίζεται στην τροφοδοσία του ατμοποιητή μέσω των δύο πλευρικών οπών που υπάρχουν στο σπείρωμα 510 της βάσης του. Οι τρύπες αυτές χρησιμεύουν κανονικά για την είσοδο αέρα στον ατμοποιητή, αλλά όταν αυτός τοποθετηθεί στο UFS, ο ρόλος τους αλλάζει.
Για τον σκοπό αυτό υπάρχει ένας κονέκτορας με σπείρωμα 510, ο οποίος έχει τέσσερις εγκοπές στο πάνω μέρος του. Καθώς βιδώνουμε τον ατμοποιητή στον κονέκτορα, οι πλαϊνές τρύπες κανονικά θα πρέπει να συμπέσουν με τις εγκοπές, δηλαδή θα είναι ορατές όταν ο ατμοποιητής βιδώσει πάνω στον κονέκτορα του UFS. Επειδή όμως, λόγω των διαφορών που υπάρχουν ακόμα και στους ατμοποιητές του ίδιου εργοστασίου, δεν είναι σταθερή η θέση που θα βρεθούν οι πλαϊνές τρύπες του, η διάμετρος του κονέκτορα έχει σχεδιαστεί ελάχιστα μεγαλύτερη από την διάμετρο του 510 σπειρώματος, ώστε να μπορεί να περνάει υγρό και να υπάρχει τροφοδοσία, έστω κι αν οι πλαϊνές τρύπες του σπειρώματος είναι καλυμμένες, όταν ο ατομποιητής βιδωθεί στην τελική θέση του.
Η βάση του τανκ του UFS έχει σχεδιαστεί με επικλινή και όχι επίπεδο πάτο, ώστε το υγρό να κυλάει εύκολα προς τον κονέκτορα και να φτάνει στις πλαϊνές τρύπες του σπειρώματος του ατμοποιητή.

Η ρύθμιση της ροής του υγρού

Η βάση του τανκ του UFS (A) μπαίνει μέσα στο collector tank και βιδώνει γύρω από τον κονέκτορα ( C). Όσο περισσότερο βιδωμένη είναι, τόσο πιο μεγάλο μέρος του κονέκτορα εξέχει από αυτήν και τόσο περισσότερο υγρό ρέει προς τον ατμοποιητή (B). Δηλαδή όσο βιδώνουμε το τανκ στον κονέκτορα, τόσο ανοίγουμε την ροή του υγρού και αντίθετα, όσο ξεβιδώνουμε, ο κονέκτορας καλύπτεται και η ροή του υγρού μειώνεται. Στη ρύθμιση του υγρού στο UFS λοιπόν, για να ανοίξουμε βιδώνουμε και για να κλείσουμε ξεβιδώνουμε.
Από την κατασκευή του το UFS έχει προβλεφθεί να μην διακόπτει τελείως την ροή του υγρού για να μην μείνει ο ατμοποιητής χωρίς καθόλου τροφοδοσία. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και τελείως κλειστό να έχουμε τον ρυθμιστή υγρού, μια ελάχιστη ποσότητα θα περνάει από το τανκ προς τον κονέκτορα.

Ο ρόλος του collector tank στην τροφοδοσία


Σε περίπτωση που έχουμε ανοίξει πολύ την ροή του υγρού, είναι πιθανόν αυτό να μην μπορεί να απορροφηθεί από τις πλαϊνές τρύπες του ατμοποιητή. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι το collector tank: Όσο υγρό περισσέψει, κατεβαίνει προς τα κάτω και συγκεντρώνεται στο collector tank, του οποίου η βάση είναι κι αυτή επικλινής, αλλά όχι προς το κέντρο, όπως η βάση του κυρίως τανκ του UFS, αλλά προς την περιφέρεια, ώστε το υγρό να οδηγείται στις 4 τρύπες που έχει η βάση του περιμετρικά. Από εκεί, ξανανεβαίνει μέσω του πόλου του UFS και φτάνει πίσω στο σημείο που είναι βιδωμένος ο ατμοποιητής για να τον τροφοδοτήσει. Έτσι δεν υπάρχουν διαρροές και ταυτόχρονα το υγρό που φτάνει στο collector tank ανατροφοδοτεί τον ατμοποιητή.

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
3.Βίντεο παρουσιάσεις
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:13 »
Ελληνικό βίντεο
[youtube]http://www.youtube.com/v/8ySngvncb7s?[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/v/uMVWBGJF2TQ?[/youtube]

Βίντεο για την συναρμολόγηση του UFS V2
[youtube]http://www.youtube.com/v/WlFWsuAQ5R8?[/youtube]

Το νέο καπάκι της V2
[youtube]http://www.youtube.com/v/xNXkVEuUC60?[/youtube]

(Vapour Trails) Βίντεο για τον τρόπο λειτουργίας

Παρουσίαση της v2

Βίντεο στα αγγλικά]

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
4. Τοποθέτηση και χρήση ατμοποιητών στο UFS
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:13 »
Για τους περισσότερους ατμοποιητές θα χρειαστούμε προέκταση (extender), ώστε να φτάσουν σε ύψος κατάλληλο για να μπορέσει μετά να μπει το drip-tip.
(φωτογραφία από το γαλλικό φόρουμ)

Τοποθέτηση ατμοποιητή
Συναρμολογούμε το collector tank και τοποθετούμε πάνω του τη βάση του τανκ του UFS. Βιδώνουμε τη βάση μέχρι τέλος, ώστε ο κονέκτορας του UFS να εξέχει αρκετά από τον πάτο της βάσης και τραβάμε λίγο το pin του πόλου του UFS προς τα κάτω. Στη συνέχεια βιδώνουμε τον ατμοποιητή σφικτά στον κονέκτορα. Καλό είναι να τοποθετούμε τον ατμοποιητή πριν βιδώσουμε το γυάλινο κομμάτι του τανκ, για να έχουμε καλύτερη πρόσβαση και να τον σφίξουμε καλύτερα. Μετά βιδώνουμε το γυάλινο και το πάνω κομμάτι του τανκ.
Πριν προσθέσουμε υγρό βεβαιωνόμαστε ότι έχουμε κλειστό τον ρυθμιστή αέρα και τον ρυθμιστή υγρού, δηλαδή το δαχτυλίδι είναι κάτω και έχουμε ξεβιδώσει μέχρι τέρμα το τανκ, πιάνοντας το από τη βάση του.
Αφού γεμίσουμε με υγρό, μέχρι λίγο πιο κάτω από εκεί που αρχίζουν οι σπείρες του πάνω κομματιού, βιδώνουμε το καπάκι.
Για την v1 του UFS ή αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το δικό του επιστόμιο, χρησιμοποιούμε το λεπτό ο-ρινκ 9 ή 10 Χ1,5.
Για την v2 χρησιμοποιούμε το παχύτερο ορινγκ και μετά βάζουμε το μικρό καπάκι, το οποίο προσέχουμε να μην το βιδώσουμε σφιχτά. Το πόσο θα σφίξουμε το μικρό καπάκι παίζει ρόλο στην κυκλοφορία του αέρα μέσα στο UFS και τελικά στην τροφοδοσία.

Τοποθέτηση ατμοποιητή 901
Το UFS έχει σπείρωμα μόνο για ατμοποιητές 510-CE2 και όχι για 901 που έμπαιναν στο AVS. Το θέμα λύνεται με αντάπτορα 510 σε 901/808D.

Με τη λύση αυτή στην v1 υπήρχε πρόβλημα με το ύψος του 901 ατμο (δεν χώραγε και έπρεπε να κοπεί λίγο για να βιδώνει καλά το επιστόμιο (nikdnik). Η V2 δεν έχει πρόβλημα και χωράει τους 901 ατμοποιητές.

Τοποθέτηση 306 στο UFS χωρίς extender (δεν λειτουργεί ο ρυθμιστής υγρού)
Βίντεο από vapourtrails (στο 50:10).
Θα χρειαστούμε
1) Τον σωλήνα από dual coil atomizer (βγάζουμε όλα τα εσωτερικά )
2)To πλαστικό καπάκι από τον 306 (κόβουμε ένα κομμάτι σε σχήμα δαχτυλιδιού με πάχος  5-10mm )


Διαδικασία
Βάζουμε το πλαστικό δαχτυλίδι πάνω από τον 306 και το μετακινούμε όσο πιο  χαμηλά γίνεται. Από πάνω σφηνώνουμε τον σωλήνα από dual coil atomizer. Το πλαστικό δαχτυλίδι στην ουσία  σταματάει τις διαρροές και κρατάει σταθερά τον σωλήνα του DCA. Ο DCA έχει μεγαλύτερο μήκος από τον 510. Zioa

Κοντό (short mode) UFS
(φωτογραφία από το ECF)
Αν χρησιμοποιούμε τυπικούς 510 ατμοποιητές, μπορούμε να έχουμε το UFS σε "κοντή" έκδοση, δηλαδή χωρίς το πάνω κομμάτι του τανκ (upper body). Οι περισσότεροι προτείνουν στην μορφή αυτή να χρησιμοποιήσουμε το SS αντί το διαφανές παράθυρο. Επίσης έχει προταθεί να βγάλουμε το πάνω o-ring, για ευκολότερη είσοδο αέρα (Zioa)
Τα κάρτο ή οι ατμοποιητές με μεγάλο μήκος (long barrel) απαιτούν την πλήρη μορφή του UFS

Καρτομάιζερς
[youtube]http://www.youtube.com/v/rvzvJfXpcGg?[/youtube]
Αν χρησιμοποιούμε καρτομάιζερς προτείνεται να τους έχουμε ήδη γεμάτους ή να τους γεμίσουμε, πριν κλείσουμε το καπάκι του UFS. Πριν αρχίσουμε το άτμισμα ανοίγουμε κατά 1/4 τόσο τον ρυθμιστή υγρού, όσο και τον ρυθμιστή τζούρας.
Επίσης, αν χρησιμοποιούμε υγρά με υψηλή περιεκτικότητα σε VG, προτείνεται να κάνουμε 1 ή 2 τρύπες στο κάρτο. Έτσι μειώνεται η ανάγκη να ανοίγουμε συχνά τον ρυθμιστή υγρού.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 25, 2012, 23:59 από WileECoyote »

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
5. UFS και GG επισκευάσιμοι
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:14 »
Iatty μέσα στο UFS
Το UFS έχει την δυνατότητα να "φιλοξενήσει" τον Iatty. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα ακόμα πάνω μέρος του τανκ (upper body), το οποίο πρέπει απαραιτήτως να είναι από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν (της πρώτης έκδοσης του UFS). Ο λόγος είναι ότι αυτό το επιπλέον κομμάτι το βιδώνουμε στη βάση του τανκ (και για να βιδώσει πρέπει να έχει θέση ανάποδη από αυτήν που το βάζουμε κανονικά). Το πάχος λοιπόν του upper body της V2 είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο της V1, με αποτέλεσμα να μην χωράει να μπει ο Iatty.


Έτσι, ανάλογα την έκδοση του UFS, έχουμε τις εξής δυνατότητες:
Αν έχουμε UFS V1, χρειαζόμαστε ένα επιπλέον upper body V1 ή V2
Αν έχουμε UFS V2,  χρειαζόμαστε ένα επιπλέον upper body V1
ενώ αν έχουμε UFS V2 και επιπλέον upper body V2, ο Iatty δεν χωράει (εκτός αν λεπτύνουμε με κάποιο τρόπο το κομμάτι αυτό).

Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα του ECF, φαίνεται η σειρά και η θέση των κομματιών για την τοποθέτηση του Iatty μέσα στο UFS.



Στην περίπτωση του Iatty, η τροφοδοσία δεν γίνεται από τις πλαινές τρύπες του 510 σπειρώματος του, αφού αυτές δεν επικοινωνούν με το κυρίως μέρος του (το κάτω πλαστικο στεγανοποιεί την βάση του Iatty). Το UFS λειτουργεί κυρίως σαν τανκ, στο οποίο κολυμπούν τα φυτίλια του, αλλά εξαιτίας ακριβώς του ότι οι πλαινές τρύπες δεν απορροφούν καθόλου υγρό, αυτό κατεβαίνει λίγο-λίγο στο collector tank, κι από κει, μέσω του συστήματος "ανακύκλωσης" του UFS, μπαίνει από τον πόλο του Iatty και ανεβαίνει μέχρι το κεραμικό του, όπου ατμοποιείται. Επομένως, για χρήση μέσα στο UFS, ο Iatty θα πρέπει να σετάρεται με την φυτιλοαντίσταση χαμηλά στο κεραμικό, ώστε να εκμεταλλευθούμε καλύτερα και αυτόν τον τρόπο τροφοδοσίας (bottom feeding). Γι'αυτόν τον λόγο, όταν βρούμε τη σωστή θέση της ρύθμισης υγρού, δεν χρειάζεται καθόλου αλλαγή, παρά μόνο ελαφρές ρυθμίσεις του ρυθμιστή τζούρας (οι οποίες επηρεάζουν και την είσοδο του αέρα από τον πόλο).

Οδυσσέας μέσα στο UFS
Για την χρήση του Οδυσσέα μέσα στο UFS, χρειαζόμαστε
1)Επισκευάσιμο μέρος του Οδυσσέα v1. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο πόλος, ο οποίος στην πρώτη έκδοση του Οδυσσέα είχε μια εγκοπή περιμετρικά στο κάτω μέρος του, η οποία είναι απαραίτητη.
2)Καμπάνα της κοντής έκδοσης του Οδυσσέα.
3)Βάση για dripping του Οδυσσέα.



Για να λειτουργήσει λοιπόν ο Οδυσσέας, πρέπει να μένουν ανοικτές οι δύο πλαϊνές τρύπες του 510 σπειρώματος του. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με το ορινγκ που χρησιμοποιούμε στον πόλο του, στην αυτόνομη έκδοση του, γιατί όταν βιδώσουμε το επισκευάσιμο μέρος στη βάση του, αυτό το ο-ρινγκ θα φτάσει στις τρύπες και θα τις κλείσει ή θα μειώσει το άνοιγμα τους. Το αποτέλεσμα θα είναι να γίνει αδύνατη η τροφοδοσία του Οδυσσέα με υγρό από τις τρύπες αυτές. Γι'αυτό πρέπει να αλλάξουμε το ορινγκ του πόλου με ένα μικρότερο, το οποίο θα μπει και θα σταθεί στην εγκοπή αυτή που προαναφέραμε, στο κάτω μέρος του πόλου του Οδυσσέα, ώστε να μην ανεβαίνει και κλείνει τις τρύπες. Πρέπει να προσέξουμε ότι στην v2 του Οδυσσέα, ο πόλος είναι διαφορετικός, χωρίς την εγκοπή στο κάτω μέρος του, οπότε δεν κάνει για χρήση στο UFS.
Αναλυτική περιγραφή στα ελληνικά υπάρχει στο βίντεο παρουσίασης του Οδυσσέα (στο 2:35)

Πηνελόπη μέσα στο UFS
Η Πηνελόπη έχει την ίδια κατασκευαστική δομή με τον Οδυσσέα, αλλά δεν έχει τον κατάλληλο πόλο και δεν μπορεί να δουλέψει καλά στο UFS, χωρίς μετατροπή. Η αιτία είναι ότι το ορινγκ που έχει στον πόλο έρχεται στο ύψος των δύο τρυπών της βάσης 510 και τις κλείνει. Έτσι η τροφοδοσία, για την οποία είναι σχεδιασμένο το UFS, δεν μπορεί να γίνει. Αφού δεν τροφοδοτείται από τις πλαϊνές τρύπες λοιπόν, με το ρούφηγμα, το υγρό μπαίνει από την κάτω τρύπα του πόλου, μαζί με τον αέρα, και ανεβαίνει στο κεραμικό. Χρειάζεται, όπως και ο Οδυσσέας ένα μικρότερο ορινγκ, το οποίο να στέκεται στο κάτω μέρος του πόλου της, ώστε να μην ανεβαίνει και κλείνει τις τρύπες. Ο πόλος όμως της Πηνελόπης είναι τελείως ίσιος, χωρίς εγκοπές, οπότε είναι μάλλον δύσκολο να σταθεί ένα μικρό ο-ρινγκ χαμηλά, χωρίς να μετακινηθεί. Άρα μόνο με μετατροπή μπορεί να λειτουργήσει στο UFS.

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
6. UFS και καλή συνεργασία του με ατμοποιητές
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:15 »
Το UFS συνεργάζεται με μια πολύ μεγάλη γκάμα ατμοποιητών μαζικής παραγωγής, από τους πολύ φθηνούς μέχρι τους πολύ ακριβούς. Όπως είναι φυσικό, δεν συνεργάζεται το ίδιο καλά με όλους. Τα περισσότερα προβλήματα έχουν παρατηρηθεί κυρίως λόγω της έλλειψης σταθερής ποιότητας κατασκευής. Όλη η κατασκευή του UFS, τα κενά απ' όπου θα περάσει το υγρό, οι ρυθμίσεις κλπ έχουν σχεδιαστεί σε κλίμακα χιλιοστού ή και λιγότερο, οπότε μια μικρή διαφορά που μπορεί να υπάρχει στους ατμοποιητές, από ένα κομμάτι στο άλλο, ακόμα και της ίδιας σειράς παραγωγής (πχ ελάχιστα διαφορετική θέση στις πλαινές τρύπες του σπειρώματος τους ή στις εγκοπές που κάθεται η αντίσταση τους), θα απαιτήσει διαφορετική ρύθμιση του UFS, ή αν είναι σοβαρότερη μπορεί να κάνει αδύνατη την χρήση του συγκεκριμένου ατμοποιητή.

Πως δοκιμάζουμε αν ο ατμοποιητής συνεργάζεται με το UFS:
- Αφαιρούμε όλα τα κομμάτια του UFS από το clear window και πάνω
- Βιδώνουμε τον ατμοποιητή όσο πιο σφιχτά γίνεται
- Σιγουρευόμαστε ότι δεν αφήνει κενό όταν βιδώνει στον κοννέκτορα του UFS. Θα πρέπει το σημείο που βιδώνει ο ατμοποιητής να μην έχει κανένα κενό.
- Συναρμολογούμε τα υπόλοιπα κομμάτια του UFS.
- Κλείνουμε τελείως τον ρυθμιστή αέρα, όπως επίσης και τον ρυθμιστή υγρού
- Εάν προσπαθήσουμε τώρα να πάρουμε τζούρα (χωρίς να πατήσουμε το κουμπί) θα πρέπει ή να μην μπορούμε καθόλου ή με μεγάλη δυσκολία

Ένας επιπλέον έλεγχος μπορεί να γίνει αν, πριν τοποθετήσουμε και τα υπόλοιπα κομμάτια του ufs, δοκιμάσουμε να κάνουμε dripping. Με αυτόν τον τρόπο , είναι πιο εύκολο να καταλάβουμε τις ιδιαιτερότητες του κάθε ατμοποιητή πιο γρήγορα και γίνεται εύκολη η ρύθμιση του ufs. (Mix@lis)

Για να βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις, ξεκινάμε με κλειστή τη ρύθμιση υγρού και ελφρά ανοικτό τον ρυθμιστή τζούρας. Αν χαλάει η γεύση και αρχίσει να φέρνει καμένο, κλείνουμε σχεδόν τον αέρα και αρχίζουμε να δοκιμάζουμε τον ρυθμιστή υγρού, ανοίγοντας τον αρχικά κατά 1/4 στροφής ή και λιγότερο (χρειάζεται μικρές αλλαγές με σταθερές και όχι απότομες κινήσεις) (alex74, atmomixani)
Άλλη διαδεδομένη μέθοδος είναι αυτή της "τζούφιας τζούρας", δηλαδή όταν , λόγω υποπίεσης, δεν έχουμε καλή τροφοδοσία, κλείνουμε τελείως τον αέρα και τραβάμε μια σύντομη τζούρα χωρίς ρεύμα, με σκοπό ν' ακούσουμε μπουρμπουλήθρα, που θα σημαίνει ότι ανέβηκε αέρας στο τανκ και ταυτόχρονα κατέβηκε μια μικρή ποσότητα υγρού κάτω. (giorgoskilkis, ggero)

Προτάσεις καλών ατμοποιητών για το UFS
IKV-901 (kalafan)
COV 510 με εσωτερικό 306 (alex74)
306 bridgless LR (1,5Ω) (alex74)
Joyetech 510 LR (Checked)
Empiremods Bridgelss LR510 (atmomixani) (Zioa, Γιωργος)
Patriot (επισκευάσιμος από DigitalSmoker.ru) (Stef@nos)
ΗΗ.357  (Pseiras)
Vape 4 me - 510 supreme DA (kalafan)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 24, 2022, 08:38 από Tem »

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
7. Μικρές συμβουλές για καλύτερη λειτουργία και συντήρηση
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:15 »
-Η κυριότερη νέα δυνατότητα που προστέθηκε στην v2, ήταν το νέο καπάκι: με τη χρήση του νέου καπακιού και ενός αντάπτορα (extension) για τον ατμοποιητή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε οποιοδήποτε 510 ντριπ τιπ (ενώ στην v1 περιοριζόμαστε στο επιστόμιο του UFS)

-Τα δύο μικρά ο-ρινγκς που υπάρχουν μέσα στο πλαστικό κομμάτι που βρίσκεται στη βάση του collector tank του UFS (μέσα από τα οποία περνάει το pin), από τη μία έχουν ρόλο να συγκρατούν το pin για να μην κουνιέται και από την άλλη χρησιμεύουν για καλύτερη στεγανοποίηση και αποτροπή της ροής του υγρού προς την μπαταρία.

-Το ο-ρινγκ κάτω από το pin του UFS χρειάζεται για να έχει κάποια "ελαστικότητα" η επαφή του pin με τον πόλο του ατμοποιητή και να μην τον πιέζει πολύ, αφού βιδώσουμε το UFS στο GGTS.

-Στην αποσυναρμολόγηση προσοχή χρειάζεται στο πιν και τα ο-ρινγκς του κονέκτορα: αν τραβήξουμε απότομα ή δυνατά το pin για να το βγάλουμε, μπορεί να κοπούν τα ο-ρινγκς. Επίσης, αν στην επανασυναρμολόγηση δεν προσέξουμε, μπορεί να μην μπουν καλά στη θέση τους ή να μην περάσει το pin ανάμεσα τους, με αποτέλεσμα διαρροές.

-Αν αφήσουμε το UFS για αρκετές ώρες, κλείνουμε τον ρυθμιστή υγρού, τον ρυθμιστή αέρα και το επιστόμιο για να μην έχουμε διαρροή.

-Ο αντάπτορας (extension) για τους ατμοποιητές 510 μπορεί, σε ορισμένους, να μην μπαίνει εύκολα. Δοκιμάζουμε να βάλουμε λίγο υγρό στο ο-ρινγκ του αντάπτορα και να το βάλουμε βιδωτό. (tzougas)

-Όταν χρησιμοποιούμε τον 510 αντάπτορα  (extension) χρειάζεται το λεπτό ορινγκ που μπαίνει στο καπάκι (κάτω από το drip tip) και όχι το αρχικό του UFS, το οποίο είναι παχύτερο.

-To Collector Tank του UFS είναι λίγο διαφορετικό από αυτό του GGTS γιατί εκτός από τον Ρυθμιστή τζούρας, έχει επιπλέον και ρυθμιστή υγρού. Μπορεί να λειτουργήσει στο GGTS, αντικαθιστώντας το δικό του για να μπορούμε να βιδώσουμε πάνω του 510 ατμοποιητές (πχ Iatty, Πηνελόπη) χωρίς την χρήση αντάπτορα.

-Δεν χρειάζεται να ανοίγουμε τον ρυθμιστή υγρού όταν αρχίσουμε να ατμίζουμε με το UFS, μόνο τον αέρα. Ήδη με το βίδωμα του καπακιού, έχει δημιουργηθεί πίεση και έχει τροφοδοτηθεί ο ατμοποιητής με μια ποσότητα υγρού.

-Το συνολικό εύρος της περιστροφής του ρυθμιστή υγρού είναι 1,5 στροφή από το κλειστό στο ανοικτό.

-Το δαχτυλίδι ρύθμισης τζούρας τοποθετείται στο Collector tank με το ο-ρινγκ προς τα κάτω.

-Τα ο-ρινγκς του μεσαίου μέρους (είτε γυάλινου είτε μεταλλικού) είναι ελάχιστα διαφορετικά μεταξύ τους. Αυτό που είναι πιο παχύ, όπως είναι φυσικό, βιδώνει πιο σφιχτά. Όταν λοιπόν θέλουμε να ανοίξουμε το UFS (πχ για να αλλάξουμε ατμοποιητή), μπορούμε να κανονίσουμε από που θα ξεβιδώσει (από το πάνω ή το κάτω μέρος του τζαμένιου κομματιού), ανάλογα πως θα το έχουμε τοποθετήσει: αν το παχύτερο ο-ρινγκ είναι από κάτω, τότε θα ξεβιδώσει το πάνω μέρος, επειδή έχει πιο χαλαρή σύνδεση και αντίστροφα.

-Αν η ρύθμιση υγρού γίνεται δύσκολα, δηλαδή δυσκολευόμαστε στο βίδωμα-ξεβίδωμα του τανκ του UFS, ακόμα κι αν έχουμε βάλει βαζελίνη στα ο-ρινγκς, μπορούμε να δοκιμάσουμε να βγάλουμε το κάτω ο-ρινγκ από τα δύο που υπάρχουν στον κονέκτορα.

-Το UFS έχει κατασκευαστεί για χρήση αποκλειστικά με το GGTS. Για να μπορέσει να βιδώσει σε διαφορετικό μοντ, έχουν κατασκευαστεί από τρίτους βάσεις που του προσθέτουν σπείρωμα 510. Αν και η λειτουργία τους δεν φαίνεται να είναι απροβλημάτιστη (θέματα καλής επαφής, καθαρισμού κλπ), μέχρι σήμερα είναι η μόνη λύση για όποιον θέλει να χρησιμοποιήσει το UFS σε άλλο μοντ.


adapter 510 (φτιάχνεται από μόντερ στο UKvapers - μετά από παραγγελία) (Pstelios)


Άλλη βάση Πολωνού μόντερ

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
8. Προβλήματα και λύσεις
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:17 »
Η βασική συμβουλή
Δεν κάνουμε μεγάλες ούτε απότομες αλλαγές στις ρυθμίσεις . Αν θέλουμε να ανοίξουμε ή να κλείσουμε την ροή του υγρού, βιδώνουμε ή ξεβιδώνουμε αντίστοιχα το τανκ, αλλά λίγο (π.χ 1/8 της στροφής) και βλέπουμε τα αποτελέσματα. Αν χρειάζεται περισσότερο δοκιμάζουμε πάλι με τον ίδιο τρόπο. Βιδώνουμε τα καπάκια αργά και όχι σφικτά.

Μπούκωμα και φύσημα
Αν το UFS μπουκώσει, σε σημείο που δεν μπορεί να διορθωθεί με το κλείσιμο του ρυθμιστή υγρού, ανοίγουμε τελείως το control ring και φυσάμε δυνατά μέσα από τις τέσσερις τρυπούλες του collector tank. Το υγρό που περισσεύει φεύγει από το επιστόμιο (καλό είναι να το έχουμε τυλίξει με μια χαρτοπετσέτα).

Πρώτες βοήθειες για καμένο
Αν έχουμε καμένο, ακόμα και με ανοικτό το υγρό,
-μπορούμε να ανοιγοκλείσουμε 2-3 φορές το ρυθμιστή υγρού,
-μπορούμε να κλείσουμε τελείως τον αέρα και να ρουφήξουμε 2-3 φορές (χωρίς να πατάμε το κουμπί) για να ανέβει υγρό στον ατμοποιητή (pseiras)
ή μπορούμε να ξεβιδώσουμε και να βιδώσουμε το επιστόμιο για να κυκλοφορήσει ο αέρας (θα δούμε μια φυσαλίδα να ανεβαίνει στο τανκ) (gabriel74)

Αέρας από το πάνω μικρό καπάκι
Για την καλή λειτουργία του UFS δεν αρκεί μόνο η σωστή τοποθέτηση του ατμοποιητή, αλλά χρειάζεται να υπάρχει και επαρκής κυκλοφορία του αέρα για να εξασφαλιστεί η ροή του υγρού και η τροφοδοσία του ατμοποιητή. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι το UFS λειτουργεί καλά, όταν εμφανίζονται μικρές φούσκες αέρα να ανεβαίνουν στο υγρό μέσα στο τανκ, όταν ρουφάμε: αυτό είναι σημάδι καλής κυκλοφορίας του αέρα. Εδώ βοηθάει όχι μόνο ο ρυθμιστής τζούρας, αλλά και το πάνω μικρό καπάκι. Αν ο ατμοποιητής, μέσα στο UFS, ήταν αεροστεγώς κλεισμένος από πάνω, δεν θα είχαμε καλή τροφοδοσία γιατί δεν θα υπήρχε κυκλοφορία του αέρα. Στις περιπτώσεις που, παρά το άνοιγμα της ρύθμισης υγρού, έρχεται καμένο, επιβάλλεται το καπάκι να είναι χαλαρά βιδωμένο, ώστε να διευκολύνει τον αέρα να μπαίνει στο τανκ και επομένως και την ροή του υγρού. Μια πιο δραστική λύση είναι η χρήση ενός λεπτότερου ο-ρινγκ κάτω από το μικρό καπάκι, ώστε να έχουμε την είσοδο του αέρα που θέλουμε. (jonybda, nassos33)
φωτογραφία nassos33

Συμπληρωματικά, αν χρειάζεται κι άλλος αέρας, ξεσφίγγουμε και το upper body (alex74)

Συναρμολόγηση πάνω στο GGTS
Μια λύση που προτάθηκε για προβλήματα τροφοδοσίας είναι να βιδώνουμε πρώτα το UFS πάνω στο GGTS και μετά να βιδώνουμε τον ατμοποιητή. Ο πόλος του UFS δεν μπορεί να υποχωρήσει, αφού ακουμπάει στον πόλο του GGTS και μ' αυτόν τον τρόπο ο ατμοποιητής βιδώνει σε διαφορετική (πιο ψηλή) θέση και οι δύο τρύπες στη βάση του έρχονται ακριβώς στα ανοίγματα του κονέκτορα του UFS και υπάρχει καλύτερη τροφοδοσία. (slaybas) Η πρόταση αυτή φαίνεται να αποδίδει σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά έχει τον κίνδυνο, λόγω του ότι δεν βιδώνουμε τελείως τον ατμοποιητή, αυτός να ξεβιδωθεί και να βγει από τη θέση του. (giorgoskilkis)

Στρώσιμο του ατμοποιητή
Ορισμένοι (λίγοι) ατμοποιητές θα λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα από την αρχή. Οι περισσότεροι όμως θα χρειαστούν ένα διάστημα, από μερικές ώρες μέχρι 1-2 ημέρες. Δηλαδή αφού δοκιμάσουμε διάφορες ρυθμίσεις, χωρίς να μένουμε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα, ας κρατήσουμε την πιο ικανοποιητική από αυτές για κάποιο χρόνο. Είναι πολύ πιθανό ο ατμοποιητής, μετά από κάποιες ώρες χρήσης στο UFS, να στρώσει και να αποδώσει τέλεια.

Μπουρμπουλήθρες
Όταν έχουμε βράσιμο (μπουρμπουλήθρες) ανοίγουμε πολύ τον ρυθμιστή τζούρας και κλείνουμε τελείως τον ρυθμιστή υγρού. Ετσι καταναλώνουμε το υγρό που υπάρχει στο collector tank, χωρίς να μπαίνει κι άλλο υγρό στον ατμο από το τανκ.

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
Απ: GG UFS
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 15:21 »
Το νήμα αυτό είναι η συνέχεια του "UFS" που ήταν ενεργό πάνω 1 1/2 χρόνο, αλλά πλέον είχε ξεπεράσει το στάδιο του "δύσχρηστου". Οι πληροφορίες που υπάρχουν εκεί έχουν χαθεί ανάμεσα στις 80 σελίδες του.
Για να μη φτάσει κι αυτό το νήμα στο ίδιο στάδιο, ας κάνουμε μια προσπάθεια αυτοσυγκράτησης στο τι γράφουμε. Πριν θέσουμε το ερώτημα, ας κοιτάξουμε μήπως έχει ήδη απαντηθεί. Πριν γράψουμε ένα αυθόρμητο μήνυμα, ας σκεφτούμε πόση ώρα χρειάζεται καμιά φορά να ψάχνουμε σε "φορτωμένα" νήματα για να βρούμε μια πληροφορία.

Αποσυνδεδεμένος steliosss

  • ***
  • 737
  • Φύλο: Άντρας
Απ: GG UFS
« Απάντηση #9 στις: Δεκεμβρίου 02, 2012, 18:47 »
Στα Ιταλικά αλλά... πολύ κατατοπιστικό :)

Οι διαφορές V1-V2-V3

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ueejpS7Ff_Y#![/youtube]

UFS-510 adaptor
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 13, 2012, 23:43 »
Να ρωτησω αν ο κατασκευαστης εχει πει αν θα φτιαξει (ή εχει φτιαξει και δεν το βρισκω) UFS to 510 adapter?
Ή αν τελος παντων καποιος αλλος φτιαχνει τετοιο ανταπτορα?

Ευχαριστω.

Αποσυνδεδεμένος Dep-ON

  • ***
  • 900
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμί-Ζω ProVari+Iatty+GG Stealth+Zeus+DVW

Αποσυνδεδεμένος white varadero

  • ***
  • 871
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιωργος.
Απ: UFS-510 adaptor
« Απάντηση #12 στις: Δεκεμβρίου 14, 2012, 00:05 »
αυτος δεν υπαρχει πια σε φορουμ.
εχω κανει και αναζητηση για ανταπτορα.βρειτε καμια ακρη ρε παιδια να βρουμε τιποτα.

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
Απ: UFS-510 adaptor
« Απάντηση #13 στις: Δεκεμβρίου 14, 2012, 00:18 »

Διαθέσιμος από εδώ
(είναι αυτός στην τελευταία φωτογραφία αυτού του ποστ)...
...μόνο που κοστίζει 50$  :thumpdown:

Κι αυτός, μάλλον με παραγγελία (για όποιον ξέρει ιταλικά)

Και για να απαντήσω και στην αρχική ερώτηση: ναι, ο Θανάσης έχει πει ότι θα φτιάξει.

Απ: UFS-510 adaptor
« Απάντηση #14 στις: Δεκεμβρίου 14, 2012, 00:21 »
ο αμερικανος δεν στελνει ελλαδα.....και ο ιταλος δεν εχει πλεον

ο θανασης εχει δωσει καμμια ημερομηνια ποτε θα φτιαξει?

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Υγρά αναπλήρωσης Black Note Έτοιμα υγρά 125 33641 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 19:13
από ΛΥΚ
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4914 534056 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 15:18
από kkoumas
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 229 59516 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 13:39
από Chris66
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 14 8028 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 10:44
από Sergios
La Tabaccheria (Αρώματα Εκχυλίσματος Καπνού - ΝΕΤ) [Αρώματα] 3047 236760 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:41
από Milarepa
Υγρα νετ απο παλιά! ΥΓΡΑ (γενικά) 2 385 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:13
από tsep12
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 185 13934 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 20, 2024, 20:16
από e-akapnos
Υγρά Αναπλήρωσης Dinner Lady Έτοιμα υγρά 1239 135985 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 12:53
από Apostolosz
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8819 1084661 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 00:26
από Σταύρος 63
Taifun GTR clones [Κλώνοι επισκευάσιμων] 169 35140 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 20:19
από axilleaspro
Υγρα net ΥΓΡΑ (γενικά) 24 9743 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 17:45
από tsep12
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4679 477701 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 17, 2024, 08:56
από georgeboy