****χχ: exei polli diavasma alla siga siga tha kataliksis se kati pou tha sou teriazei |
****χχ: ta prota 8 |
*υυ*: poio apola na do???? |
****χχ:[link] (http://e-kapnisma.gr/index.php/board,17.0.html) |
****χχ: diavase ta review pou exei sto foroum |
****χχ: min viazesai |
*υυ*: e?? |
Σε επίσημο review μην περιμένεις προτάσεις για άλλα προϊόντα. Εδώ το θέμα είναι καθαρά αποκλειστικό για το προϊόν της δοκιμής, διάβασε κι εδώ: http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,49.msg111750.html#msg111750 (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,49.msg111750.html#msg111750)Ακολουθώντας το λινκ...
Αυτό που καταλαβαίνω, και που νόμιζα πως ίσχυε, είναι να μην γίνεται αναφορά σε links με ίδια προϊόντα (που είναι και λογικό). Αν απαγορευτεί τελείως η σύγκριση, πώς θα μιλήσει κάποιος για πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα; Αυτή ακριβώς είναι η δουλειά των παρουσιάσεων: η σύγκριση με τα άλλα, τα αντίστοιχα, μοντέλα των ανταγωνιστών.
Παρακαλώ, στα θέματα των ΕΠΙΣΗΜΩΝ REVIEWS να αποφεύγονται οι αναφορές και τα link σε άλλα sites ή παρόμοια προϊόντα εκτός της εταιρίας που τα διέθεσε. Από τη στιγμή που τα πακέτα δόθηκαν στο φόρουμ από μια εταιρία για τη δοκιμή του δικού της προϊόντος κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον αντιδεοντολογικό.
Ο λόγος, για όσους δεν το καταλαβαίνουν, είναι απλός: Μια εταιρία διαθέτει στο φόρουμ κάποια πακέτα για δοκιμή. Αυτό συνεπάγεται κάποια έξοδα εκ μέρους της αλλά και κάποιο ρίσκο. Αν λοιπόν ένα προϊόν αποσπάσει καλές κριτικές, δεν είναι σωστό να εμφανίζεται κάποιος που θα δίνει ένα λινκ από το ίδιο ή παρόμοιο προϊόν κάποιας άλλης εταιρίας η οποία ούτε έξοδα διέθεσε ούτε πήρε το ρίσκο της κριτικής και να παραπέμπει τους αναγνώστες να το αγοράσουν από εκεί.
...
Μπορείτε να δημοσιεύσετε τέτοια μηνύματα που αναφέρονται σε ίδια προϊόντα κάθε εταιρίας, να κάνετε συγκρίσεις κτλ. σε άλλα θέματα του φόρουμ που ασχολούνται με αυτά και δεν είναι επίσημα review.
Οι παραπάνω λόγοι πιστεύω ότι δείχνουν ότι δεν πρόκειται για προώθηση προϊόντων από μέρους του φόρουμ αλλά για έναν τρόπο καλά προετοιμασμένης και δοσμένης ενημέρωσης.
Όταν κάποιος ψάχνει για πληροφορίες για ένα προϊόν και μπαίνει σε ένα ανεπίσημο θέμα που οι πρώτες δέκα σελίδες του είναι ερωτήσεις π.χ. το πήρε κανένας; πότε θα 'ρθει; πληρώνουμε με PayPal; καλορίζικο, κτλ. και οι βασικές πληροφορίες βρίσκονται διασκορπισμένες σε 50 ερωτήσεις σε διάφορες σελίδες του θέματος, τα επίσημα reviews προσφέρουν την πιο άμεση, γρήγορη και συγκεντρωμένη πληροφόρηση. Γι' αυτό και πιστεύω ότι αξίζει να ξεχωρίζουν.
Parpen, είναι δύσκολο να κρατηθούν καθαρά τα θέματα που λες. Τα περισσότερα (αν όχι όλα) δεν αρχίζουν καν με ένα καλό review αλλά με σκόρπιες πληροφορίες. Να σβήσουμε όλα τα προηγούμενα μέχρι να 'ρθει πρώτο το "καλό" μήνυμα θα είναι και άδικο αλλά και θα φέρει σύγχυση γιατί μπορεί να υπάρχουν παραθέσεις από αυτά στη συνέχεια και θα γίνει αλαλούμ.
Μια καλή ιδέα είναι να φτιάξω ένα θέμα με τίτλο "Επιλεγμένα Reviews (ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ) " σε κάθε πίνακα, με παραθέσεις από επιλεγμένα μηνύματα παρουσίασης μελών του φόρουμ εφάμιλλα ή σχεδόν εφάμιλλα των επίσημων reviews και να είναι κι αυτό μόνιμο.
Πατώντας πάνω στην κάθε παράθεση ο αναγνώστης, θα μπορεί να κατευθυνθεί με ένα κλικ στο θέμα από το οποίο προήλθε το μήνυμα και να λάβει μέρος στη συζήτηση αν το επιθυμεί. Το θέμα με τα επιλεγμένα θα είναι κλειδωμένο ώστε να κρατιέται καθαρό.
Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή λύση για να μην πηγαίνουν χαμένα μερικά καλά reviews μελών του φόρουμ μέσα στο χάος των σχολίων στα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Και για να μην παρανοήσουν μερικοί τα γραφόμενά μου, θυμηθείτε ότι έχω ίσως και 2 χρόνια να κάνω δοκιμή προσωπικά. Δεν το λέω λοιπόν για να πάρω τσάμπα πακέτο.Δεν νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος που να αμφιβάλλει την ακεραιότητά σου. Το αντίθετο μάλιστα!
Για να μην παρανοηθώ και γώ, δεν αντιπροσωπεύω καμία εταιρία ούτε έχει έρθει σε επαφή μαζί μου καμία εταιρία, ούτε γνωρίζω αν κάποια εταιρία θεωρεί ότι αδικήθηκε. Το κίνητρό μου είναι η αντίληψή μου περί ίσης αντιμετώπισης, η αίσθηση δίκαιου και άδικου αν προτιμάτε. Επίσης η επιθυμία να είναι αυτό το καλύτερο φόρουμ!
Αν κάποια εταιρία πιστεύει ότι οι δοκιμές από μέλη του φόρουμ δεν είναι καλός τρόπος προώθησης, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να διαμαρτύρεται στη συνέχεια γιατί το κάνουν άλλες εταιρίες ή να νιώθει ότι το προϊόν της έχει αδικηθεί.
Έχει ένα κενό: δεν μιλάμε για την τακτική των εταιριών. Μιλάμε για τον τρόπο που την αντιμετωπίζει το φόρουμ: στο παραπάνω παράδειγμα, το αντίστοιχο θα ήταν κάποιος περιπτεράς να παρουσίαζε τα Μάλμπορο στα σημεία που πέφτει το μάτι του πελάτη, επειδή οι κοπέλες είχανε σκάσει μύτη στη γειτονιά. Ο περιπτεράς είτε μάλμπορο είτε κάμελ πουλήσει τα ίδια θα βγάλει, αλλά λέει 'κοίτα, οι άνθρωποι προωθούν το προϊόν στη γειτονιά μας, ας τους τιμήσουμε και μεις με λίγη βοήθεια'.
Τα κορίτσια της Malboro ...
Έχει κάποιο λάθος ο συλλογισμός μου;
Δεν ξέρω αν σε έπεισα σε αυτό, Atmos...
Αν κάποια εταιρία πιστεύει ότι οι δοκιμές από μέλη του φόρουμ δεν είναι καλός τρόπος προώθησης, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να διαμαρτύρεται στη συνέχεια γιατί το κάνουν άλλες εταιρίες ή να νιώθει ότι το προϊόν της έχει αδικηθεί. Δεν την εμποδίζει κανείς να κάνει το ίδιο.