vaping.gr
Παρουσιάσεις και κριτικές προϊόντων => Mods => [Ηλεκτρονικά mods] => Μήνυμα ξεκίνησε από: Zarko27 στις Σεπ 03, 2014, 13:45
-
Ανοίγω αυτό το θέμα για το Seven-22, για να σας μεταφέρω την εμπειρία χρήσης του, μια και το mod κοντεύει να κλείσει ένα μήνα χρήσης στα χέρια μου. Μια και αμτίζω μόλις πέντε μήνες, και το Seven-22 είναι μόλις το τρίτο μου ηλεκτρονικό mod, ότι σας γράφω εδώ αποτελεί μόνο τη προσωπική μου άποψη και θα πρέπει να το βλέπετε υπό το πρίσμα της πολύ μικρής εμπειρίας που έχω. Τα άλλα μου δύο mods είναι το Vamo V5 (τέσσερις μήνες χρήσης) και το e-Huge (μερικές μέρες χρήσης μόνο σε δύο διαφορετικά κομμάτια).
Το mod το αγόρασα από αυτόν τον Αμερικάνο πωλητή στο ebay (http://www.ebay.co.uk/itm/161270688691?var=460308624031&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649), και από τον οποίο έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Αρχές Αυγούστου ήταν ο μοναδικός πωλητής του Seven-22 που δεν ζητούσε και τέλη εκτελωνισμού για την Ελλάδα, τρεις άλλοι πωλητές ζητούσαν 20-25 ευρώ τέλη. Κόστισε 95 ευρώ, μαζί με την MNKE μπαταρία των 3500mAh και τα μεταφορικά. Μέσα σε 11-12 μέρες ήρθε το mod μέσω USPS, ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα με το τελωνείο. :)
Αν και δεν νομίζω ότι έχει νόημα μια και είναι ήδη γνωστά, ας αναφέρω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του mod:
α. Φοράει το τσιπάκι SX220 της Green Leaf και η πλακέτα του θεωρείται κλώνος του DNA20. Όπως ορίζει και το όνομά του, το mod μπορεί να αποδώσει από εφτά (μίνιμουμ), μέχρι είκοσι δύο (μάξιμουμ) βατ.
β. Δέχεται ατμοποιητές με αντίσταση από 0,5Ω (μίνιμουμ) μέχρι 3Ω (μάξιμουμ).
γ. Δίνει συνεχές ρεύμα και όχι παλμικό, όπως π.χ. το Vamo V5.
Στο Seven-22 ρυθμίζονται από το χρήστη μόνο τα βατ, και το mod αναλαμβάνει να δώσει τα ιδανικά βολτ. To mod ελέγχει συνεχώς τόσο την αντίσταση του ατμοποιητή που φοράει, αλλά και την μπαταρία του. Αυτό διακρίνεται εύκολα από τις μικρές αλλαγές στην αντίσταση μέχρι 0,1Ω που μπορεί να εμφανιστούν τη στιγμή που πατιέται το κουμπί του mod, όσο και από τις μικρές διακυμάνσεις στη τάση φόρτισης της μπαταρίας που παρουσιάζεται real time στην οθόνη. Επίσης, το Seven-22 δείχνει στην οθόνη του τη διαφοροποίηση της τάσης φόρτισης της μπαταρίας, από τη κατάσταση stand by, στη κατάσταση που η μπαταρία παρέχει ρεύμα, πατιέται δηλαδή το πλήκτρο.
Μετά από τρεις βδομάδες συμβίωσης με το Seven-22, μπορώ να πω ότι το έχω "καψουρευτεί" κυριολεκτικά, :_love_heart: οπότε τα σχόλιά μου ίσως και να μην είναι τόσο αντικειμενικά. Το mod το πρωτοείδα σε ένα βιντεάκι στο youtube και το ερωτεύτηκα εμφανισιακά επιτόπου. Αργότερα είδα reviews και έμαθα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Για μένα η αυτονομία του mod είναι ο σημαντικότερος παράγοντας, για αυτό τα 26650 mods αποτελούν πλέον μονόδρομο, ούτε καν το συζητώ πλέον για μπαταρίες 18350 κτλ., μου φαίνονται απλά αστείες. Ατμίζω πάνω από 5ml την ημέρα, και μία μπαταρία 18350 με πάει κάπου έξι με εφτά ώρες το πολύ. Η κόκκινη AW 18650 των 2000 mAh με πάει μία μέρα το μέγιστο. Αυτές οι αυτονομίες μου φαίνονται πολύ μικρές, για αυτό το Seven-22 έχει παραμερίσει εντελώς το Vamo V5, ακόμα και στις εξόδους μου τα βράδια προτιμώ να παίρνω το Seven-22 μαζί μου.
Σε σύγκριση τόσο με το Vamo V5 όσο και με το e-Huge, το Seven-22 κερδίζει σχεδόν παντού, δείχνει (και είναι) τουλάχιστον μία κατηγορία επάνω, σε φινίρισμα, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα και ομοιογένεια ατμίσματος κτλ. Ειδικά σε ζευγάρι με τον Ναυτίλο μου, όλες οι τζούρες είναι ακριβώς ίδιες γευστικά, από τη πρώτη μέχρι και τη τελευταία που θα παραδώσει πνεύμα η μπαταρία. Το Seven-22 χάνει φυσικά μακράν μόνο στην αυτονομία από το e-Huge με τον σωλήνα επέκτασης και τις δύο 26650 μπαταρίες, και σε φορητότητα από το Vamo V5.
Η εφαρμογή των τμημάτων του Seven-22 είναι άψογη, ειδικά το βίδωμα και ξεβίδωμα του επάνω δαχτυλιδιού είναι κυριολεκτικά βελούδινη, σκέτη απόλαυση. :)
Στα αρνητικά του mod, όπως ακριβώς έχει πει και ο PBusardo στο review του, είναι η μειωμένη ακρίβεια στα πολύ χαμηλά βατ που δίνει το mod στις χαμηλές αντιστάσεις, δηλαδή 1,4Ω και κάτω. Συγκεκριμένα, δεν δίνει κάτω από εννέα βατ σε αυτές τις αντιστάσεις, ακόμα κι αν το έχεις βάλει στα εφτά βατ. Από τα 9-10 βατ και πάνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, και το mod δίνει ακριβώς τα σωστά βατ.
Στα θετικά του mod, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι η ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμα και η συνολικότερη αίσθηση χρήσης. Το mod έχει γίνει το άλλο μου μισό, φαίνεται μέχρι στιγμής να μου δίνει όλα όσα εγώ θα ήθελα.
Πάμε σε μερικές φωτό.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven22_sidelogo_zpsfb6a505f.jpg)
Ο floating πόλος της αρχικής έκδοσης, έχει αντικατασταθεί με μία βίδα ρυθμιζόμενη στο ύψος.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven22_top_zps8779d22f.jpg)
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven22_bottom_zps8f2b805f.jpg)
Η ΜΝΚΕ των 3500 mAh που μου έστειλε ο Αμερικάνος πωλητής, τη χρεώνει μόλις 10 ευρώ. Παρόλο που δεν μου γέμισε καθόλου το μάτι αρχικά, αποδείχτηκε πολύ δυνατή. Δίνει με άνεση 12-13 ml κατανάλωση υγρού αυτονομία, εμένα δηλαδή με πάει στις δυόμισι μέρες. Χάνει φυσικά από τις γαϊδούρες Enerpower των 4500 mAh που έχω, που δίνουν 15-16 ml κατανάλωση υγρού, και ξεπερνάνε οριακά τις τρεις μέρες σε αυτονομία.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/MNKE_battery_zps03b9ebf6.jpg)
Εδώ ζευγάρι με τον Ναυτίλο μου. Το οπτικό τους ταίριασμα είνα αρκετά καλό, ενώ ο Ναυτίλος βιδώνει άψογα στο Seven-22. :)
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven22ampNautilus_1_zpseb2d740c.jpg)
Σε σύγκριση με το Vamo V5.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven22ampNautilusvsVamoV5ampAspireBDCmini_zps3c7c9c03.jpg)
Εδώ με τον 26650 κλώνο του Kayfun από το fasttech. Το οπτικό ταίριασμα είναι απλά άψογο, νομίζεις ότι ο Kayfun αποτελεί συνέχεια του Seven-22. Ταυτόχρονα βέβαια, το βάρος εκτοξεύεται στα ύψη. ;D
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven-22ampKayfunklone_1_zps7389a537.jpg)
Και μία με όλα μου τα mods μαζί, για να έχετε τις τάξεις μεγέθους...
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Allmods_1_zpsd0f694b5.jpg)
-
Συνυπολογιζόμενης της οικονομίας που αναγκαστικά γίνεται σε όργανα γυμναστικής, η αγορά κρίνεται συμφέρουσα!!!
Σίριουσλι, βρές μια ζυγαριά κουζίνας και ζυγισε και αυτό και το e-huge. εχω μνιά περγιέργια!!!!!! :tongue_smilie: :tongue_smilie: :tongue_smilie:
Τί προέλευσης είναι αυτός ο μόνδ? Δεν τον έχω ξανακούσει για να είμαι ειλικρινής.
Και ωραία παρουσίασις!!! :thumpup: :thumpup: :thumpup:
-
Κατ' αρχάς, είσαι ο άνθρωπός μου!!!
Κατά δεύτερον, στείλε μου το SKU του ατμοποιητή!!!
Κατά τρίτον, όσον αφορά την "ανακρίβεια" στα χαμηλά βατ, ισχύει το εξής: επειδή η πλακέτα δεν έχει λειτουργία step down, αν ρυθμίσεις χαμηλότερα από ότι μπορεί να δώσει η μπαταρία στο επίπεδο φόρτισης που βρίσκεται σε συνδυασμό με την αντίσταση, τότε η πλακέτα παρακάμπτεται και πάει το ρεύμα της μπαταρίας απ' ευθείας στην αντίσταση!
Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει με τις πλακέτες DNA, αυτή ως κλώνος λογικά θα έχει ίδια συμπεριφορά!
-
Σε ευχαριστώ φίλε alexmach. Έχω πολλές φωτό στη ζυγαριά, μην ανησυχείς. ;)
Το mod είναι κινέζικο φυσικά, μιας εταιρείας που ονομάζεται Pioneer4you.
Εδώ μία φωτό με τον Kayfun στο χέρι.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven-22ampKayfunklone_3_zps10079b1b.jpg)
Κι εδώ στη ζυγαριά. 539 γραμμάρια με... σχεδόν άδειο τον Kayfun! Με τον Kayfun τίγκα γεμάτο με 12 ml υγρό, θα πλησιάσει τα 550 γραμμάρια!
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven-22ampKayfunklone_4_zps8e69a182.jpg)
Εδώ με τον Ναυτίλο σχεδόν τίγκα, όπου ελαφραίνει βέβαια αρκετά στα 417 γραμμάρια...
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven22ampNautilus_weight_zpsd6a1db87.jpg)
Όσο για το e-Huge, εκεί ξεφεύγουμε εντελώς σε βάρος, μιλάμε όντως πλέον για βαράκι γυμναστικής. Με τον σωλήνα επέκτασης, τις δύο Enerpower, και τον Kayfun τίγκα γεμάτο, ξεπερνάει τα 750 γραμμάρια βάρος! :))
Κατά δεύτερον, στείλε μου το SKU του ατμοποιητή!!!
Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στον Kayfun. Είναι αυτός εδώ (https://www.fasttech.com/products/1733905), και το SKU είναι 1733905. :)
Συγχώνευση συνεχόμενων πόστ.
-
Ο Cruiser θα τα βρεί ισως λίγα τα 750! Χμμμ....
Τα 500+ με τον ατμοποιητή του "μικρού" παντως δεν μου φαίνονται και τραγικό νούμερο. (Δεδομένου του μεγέθους και της μπαταρίας)
Επίσης δεν με χαλεί καθόλου αισθητικά το δέσιμο με 22ρη. με το 30ρι σαφώς καλυτερα αλλα και με το 22ρι μια χαρά το βρίσκω.
Βλέπω στον πωλητή οτι εχει μενού με gravity sensor κλπ. Βολικό? Αστοχίες? Μπέρδεμα? Τέλειο? Μούφα? Εκπληκτικό?
-
Επίσης δεν με χαλεί καθόλου αισθητικά το δέσιμο με 22ρη. με το 30ρι σαφώς καλυτερα αλλα και με το 22ρι μια χαρά το βρίσκω.
Βλέπω στον πωλητή οτι εχει μενού με gravity sensor κλπ. Βολικό? Αστοχίες? Μπέρδεμα? Τέλειο? Μούφα? Εκπληκτικό?
Συμφωνώ απόλυτα, κι εμένα μου αρέσει πολύ με τον Ναυτίλο επάνω, ενώ ο Ναυτίλος βιδώνει απλά άψογα επάνω του, μέχρι κάτω, δεν αφήνει καθόλου κενό! ;)
Αντίθετα, δυστυχώς, ο Kayfun δεν βιδώνει μέχρι κάτω, αφήνει ένα μικρούλι κενό. :'(
Να σου πω την αλήθεια, τη πρώτη μέρα χρήσης με δυσκόλεψε λίγο το μενού, που με τρία κλικ πάει στο κλείδωμα, και με πέντε κλικ πάει στις ρυθμίσεις. Τώρα που το έχω συνηθίσει, το έχω λατρέψει. Ο αισθητήρας βαρύτητας έχει πολλή φάση. Στο μενού ρύθμισης των βατ, αρχικά ανεβοκατεβάζει πολύ αργά και σταδιακά ανεβάζει τα γκάζια, ανεβοκατεβάζοντας τα βατ πολύ γρήγορα, πολύ έξυπνο κολπάκι αυτό. ;)
Σε σύγκριση με το Vamo V5, δεν το συζητώ καθόλου, μου αρέσει πολύ που στο Seven-22 μόλις βάλεις τα βατ που θέλεις δεν έχεις να ανησυχείς μήπως πατηθούν τα πλήκτρα πάνω κάτω και αλλάξουν π.χ. τα βολτ.
-
Όμορφη παρουσίαση :thumpup:
Για μπαταρίες 18650 παίρνει αντάπτορα ή δεν παίρνει καθόλου 18650 ?
Ο πόλος του για να σου αφήνει κενό με ατμοποιητή δεν είναι ρυθμιζόμενος φαντάζομαι.
Μπορείς να διακρίνεις από τι υλικό είναι ?
ΥΓ. Το τασάκι μακρυά :))
-
Γιάννη, έχω την εντύπωση ότι οι αντάπτορες 26650->18650 μπαίνουν σε όλα τα μοντ. Μιλάς για κάτι τέτοιο προφανώς, έτσι?
(http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1622687927/outdoor-fishing-battery-converter-adapter-for-18650-into-26650-sheath-tube-battery-fitted-plastic-tube.jpg)
Υπάρχει περίπτωση ένα 26650 μοντ να παρουσιάσει πρόβλημα αν του βάλεις τέτοιο αντάπτορα?
-
Αν συνοδεύεται με τον αντάπτορα ή τον εμποδίζει κάτι να μπει (μικρότερος χώρος στον σωλήνα)
Πολλά 30 αρια mods έχουν αντάπτορα από πλαστικό ή τεφλόν :)
-
Όμορφη παρουσίαση :thumpup:
Για μπαταρίες 18650 παίρνει αντάπτορα ή δεν παίρνει καθόλου 18650 ?
Ο πόλος του για να σου αφήνει κενό με ατμοποιητή δεν είναι ρυθμιζόμενος φαντάζομαι.
Μπορείς να διακρίνεις από τι υλικό είναι ?
ΥΓ. Το τασάκι μακρυά :))
Σε ευχαριστώ φίλε Giannis Pap.
Με πιάσατε κυριολεκτικά αδιάβαστο για το θέμα του αντάπτορα και χρήση με 18650 μπαταρία, δεν είχα ιδέα καν ότι υπήρχε τέτοιο μαραφέτι! :))
Εδώ μια φωτό με τον σωλήνα εσωτερικά του Seven-22. Δεν υπάρχει τίποτα στο εσωτερικό που θα εμπόδιζε θεωρητικά τη χρήση αντάπτορα που περιγράφετε.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven22_parts_2_zpsee304180.jpg)
Εγώ αναρωτιέμαι όμως, ποιά είναι είναι η χρησιμότητα για κάτι τέτοιο; :hmmm: Ένα 26650 mod υποτίθεται ότι το επιλέγει κάποιος για την αυξημένη αυτονομία του. Εάν βάλει με αντάπτορα μια 18650 μπαταρία, δεν την αποχαιρετά αυτομάτως; :))
Ο πόλος του Seven-22 ήταν floating αρχικά στις πρώτες εκδόσεις, με ελατήριο εσωτερικά που τον έσπρωχνε προς τα πάνω. Εδώ και 1-2 μήνες περίπου, έχει αντικατασταθεί από μία σταυρόβιδα ρυθμιζόμενη στο ύψος, δες την αντίστοιχη φωτό της παρουσίασης. Όσο την ξεβιδώνεις ανασηκώνεται σε ύψος, όσο την βιδώνεις αντίστοιχα κατεβαίνει. Από μαμά έρχεται τέρμα βιδωμένη, με το μικρότερο δυνατό ύψος δηλαδή. Με αυτή τη ρύθμιση, ο Ναυτίλος βιδώνει άψογα, κατεβαίνει μέχρι εντελώς κάτω, και ακουμπάει ουσιαστικά στο επάνω δαχτυλίδι του Seven-22, μην αφήνοντας καθόλου κενό. Ο Kayfun όμως, δεν βιδώνει μέχρι κάτω, αλλά είναι δικό του πρόβλημα, και όχι του Seven-22.
Δες εδώ και μία φωτό με τον RG500 πάλι από το fasttech, μόλις τώρα την τράβηξα. Βιδώνει και αυτός άψογα στο Seven-22, κατεβαίνει μέχρι εντελώς κάτω.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/Seven-22ampRG500_1_zps3102bf74.jpg)
Προφανώς είναι κακοσχεδιασμένα τα σπειρώματα του κλώνου του kayfun ή μπορεί και να φταίει το δικό μου κομμάτι, άλλωστε είχε τόσα άλλα κουσούρια η συγκεκριμένη έκδοση του Kayfun.
Να συμπληρώσω και μερικά στοιχεία που μου διέφυγαν: Οι αυτονομίες που αναφέρω με την MNKE και την Enerpower αντίστοιχα, έγιναν με τον Ναυτίλο με κεφαλή 1,8Ω ρυθμισμένο στα 9W, που ζητούσε δηλαδή 2,2Α ρεύμα από τις μπαταρίες.
Επίσης να συμπληρώσω ότι για τη μεταφορά του Seven-22, αλλά και του e-Huge (χωρίς τον σωλήνα επέκτασης) και άλλων κυλινδρικών 26650 mods, εγώ χτύπησα από το fasttech αυτήν εδώ (https://www.fasttech.com/products/1395405). Είναι μεν λίγο πιο μαλακή από ότι θα ήθελα, αλλά σε αυτά χρήματα τη θεωρώ πραγματικό κελεπούρι! :thumpup:
Χωράει μέσα πραγματικά πολύ πράγμα!
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/26650mod_case_1_zps91c7e66f.jpg)
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/26650mod_case_2_zpscd4971d2.jpg)
-
Καλησπέρα σχετικά με τον 18650 -> 26650 adaptor μπαινει κανονικά και δουλευει αψογα ουτε κουνιεται η μαπταρια ουτε τιποτα. Παρ' όλα αυτα η διαφορά σε αυτονομια ειναι τεραστια (ουτε η μιση) ακομα και με μπαταριες με μαγαλη χωρητικοτητα (Panasonic NCRB 3400mah) Και σε σχετικά χαμηλη ισχυ (10-12.5 W) αν ανεβουμε πιο ψηλα αστα να πανε....
Θα αναρτησω και φωτο αργότερα ... ειμαι γραφειο και δεν το εχω μαζι μου ...
-
Αυτό που αναφέρεις με τις μεγάλες διαφορές στην αυτονομία που παρατηρείται, αναλογικά πάντα, ανάμεσα στις μπαταρίες τύπου 18τάδε και τις 26650 το έχω παρατηρήσει κι εγώ φίλε toufas, αλλά επειδή δεν έχω καθόλου εξειδικευμένες ηλεκτρονικές γνώσεις δεν ήξερα πώς να το εξηγήσω.
Π.χ., έχω μια τετράδα 18350 μπαταρίες, δύο κόκκινες Efest V2 800άρες και δύο 1200άρες Trustfire. Με το ζόρι να δώσουν 2 ml αυτονομία υγρού στον Ναυτίλο μου, στα 9W και 4V στο Vamo V5. Άρα θα περίμενε κανείς, αναλογικά πάντα, η 26650 MNKE των 3500 mAh να δώσει το πολύ 9 ml αυτονομία υγρού στο Seven-22 με τον Ναυτίλο στα 9W και πάλι. Αλλά δίνει πολύ παραπάνω, τουλάχιστον 12 ml.
Με τις Enerpower των 4500 mAh, η διαφορά φαίνεται να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο. Θα έπρεπε να δίνουν το πολύ 11 ml αυτονομία υγρού, αναλογικά πάντα με τις 18350, αλλά αγγίζουν τα 16 ml. Βέβαια, υπάρχει και μία διαφορά στη παλαιότητα, για να πω την αλήθεια, μια και όλες οι 26650 μπαταρίες μου είναι ολοκαίνουριες, αλλά η μία από τις δύο Efest μου είναι πολύ φρέσκια, μόλις ενάμισι μήνα, και οι άλλες τρεις είναι όλες μόλις τεσσάρων μηνών μπαταρίες... :hmmm:
-
Καλημέρα,
Κατ' αρχην οι φωτο που υποσχέθηκα
(http://s29.postimg.org/wy57ekup3/CAM00090.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/xcb4rx46f/CAM00091.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/3yfecc1gn/CAM00092.jpg) (http://postimage.org/)
Συγνώμη για την κακη ποιοτητα ειναι τραβηγμενες απο κινητο.
Σχετικά με τις διαφορές στην αυτονομία σε μπαταριες ιδιας η παρομοιας χωρητικοτητας αυτό εχει να κανει με την εσωτερική αντίσταση της μπαταριας (και αντιστοιχα με τα Amperes που μπορει να δωσει)
Απλο παραδειγμα ειναι οι Sony Konion VTC5 18650 υψηλής απόδοσης high drain 30Α που παρόλο που ειναι 2600mAh εχουν μεγαλυτερη αυτονομια ειδικά σε υψηλες απαιτησεις απο τις πχ. Panasonic NCR18650B 3400mAh 18650
Αυτο συμβαίνει γιατι σε καταναλώσεις κοντα στο max εχουν μεγάλες πτωσεις τασεις. Μπορεις να το δεις στο Seven 22 καθως ο δεικτης της μπαταριας μετράει την ταση και οταν πατας το Fire button.
-
(http://i325.photobucket.com/albums/k400/whitevaradero/IMG_9444_zpse12abbbf.jpg) (http://s325.photobucket.com/user/whitevaradero/media/IMG_9444_zpse12abbbf.jpg.html)
(http://i325.photobucket.com/albums/k400/whitevaradero/IMG_9443_zps5e73627e.jpg) (http://s325.photobucket.com/user/whitevaradero/media/IMG_9443_zps5e73627e.jpg.html)
-
Δεν έχει άμεση σχέση με το Seven-22, αλλά με το μεγαλύτερο αδελφάκι του, το Seven-30 πάλι από την Pioneer4you, αλλά μια και δεν υπάρχει αντίστοιχο νήμα, το αναφέρω εδώ. Δείτε εδώ (http://www.ebay.com/itm/Seven-30-Watt-Mod-DNA-30-7-30-Watt-by-Pioneer-4-You-USA-Seller-/131286270416?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e914581d0), τι υποστηρίζει ο Αμερικάνος πωλητής του ebay.
Please be informed of this before purchasing this item[/i][/font]
There have been several reports, and we have confirmed, that there are issues when using Kanger Aerotank Mega or Giant with this mod. That will cause it to short the unit and fry the PCB[/i][/font]
Δηλαδή, όχι μόνο υποστηρίζει ότι υπάρχουν αναφορές από χρήστες για σοβαρά προβλήματα με τη χρήση του Aerotank Mega και Giant στο συγκεκριμένο mod, αλλά ότι ότι το έχουν επιβεβαιώσει και οι ίδιοι, το έχουν τσεκάρει δηλαδή με δικές τους δοκιμές! ;D
Παρόλο που υπάρχουν και αρκετοί άλλοι πωλητές του Seven-30 στο ebay, κανένας άλλος δεν αναφέρει κάτι τέτοιο, αλλά και πάλι γιατί ο συγκεκριμένος να το αναφέρει αν δεν είναι αλήθεια, τρελός είναι και θέλει να βλάψει από μόνος του τις πωλήσεις του;! ???
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι πώς γίνεται δύο μόνο συγκεκριμένα μοντέλα ατμοποιητών, που προφανώς δουλεύουν απροβλημάτιστα σε άλλα mods, να καταφέρνουν να "βραχυκυκλώνουν" και στο τέλος να "ψήνουν" κιόλας την πλακέτα του Seven-30; :hmmm:
Και πάνω που ήμουν έτοιμος να αγοράσω τον Aerotank Mega, για να τον δοκιμαζα στο Seven-22. :))
-
Δηλαδή καίγεται η πλακέτα του mod λόγω ενός ατμοποιητή clearo? :hmmm:
Δεν έχει προστασία από βραχυκύκλωμα η πλακέτα ? ( συνήθως αυτό υπάρχει
για περιπτώσεις κακής διαχείρισης της μπαταρίας )
-
Όντως πολύ περίεργο, αλλά μια και δεν είμαι ο πλέον ειδικός στα θέματα περί των ηλεκτρονικών πλακετών στα mods, το αναφέρω μήπως και υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας διαφωτίσει.
Το μόνο που μπορώ να συνεισφέρω στο συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει ένας συγκεκριμένος clearomizer σε συγκεκριμένα mods, είναι η πολύ "περίεργη" συμπεριφορά που έχω διαπιστώσει, του RG500 από το fasttech (https://www.fasttech.com/products/1497902) με τα δικά μου mods. Το δεύτερο e-Huge που μου ήρθε σε αντικατάσταση του πρώτου ελαττωματικού, "λάλησε" κυριολεκτικά και αυτό, :)) όταν του βίδωσα πάνω του τον RG500 με την αντίσταση των 2,2Ω. Για μια ολόκληρη μέρα μετά από αυτό, δεν μπορούσε να διαβάσει σωστά κανέναν ατμοποιητή, μέχρι που έστρωσε από μόνο του την επόμενη μέρα.
Επίσης, το Vamo V5 "έσβησε" κανονικά, :o με τον RG500 βιδωμένο πάνω του, με την αντίσταση των 1,8Ω. Δηλαδή τραβάω μία τζούρα, όλα καλά, πάω να τραβήξω δεύτερη, τίποτα. Αμάν, τι έγινε βρε παιδια, πατάω όλα τα πλήκτρα, τίποτα, νεκρό το Vamo!!! Με πέντε κλικ άναψε και πάλι, αλλά ΠΟΤΕ δεν μου έχει παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα το Vamo V5 με κάποιον άλλο ατμοποιητή. Τυχαίο; Ίσως.
Στο Seven-22 πάλι, ο RG500 δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, πέραν του ότι οι κεφαλές του φαίνονται εντελώς μάπα, τόσο οι 2,2 όσο και οι 1,8Ω. Αλλά επειδή τον φοβήθηκα τόσο πολύ με αυτά που μου έκανε στο e-Huge και στο Vamo V5, τον παράτησα στην άκρη και τον έχω παροπλίσει...
-
Παρόλο που δεν έχω ανοίξει ειδικό θέμα για το e-Huge γιατί βαριέμαι, η πραγματικότητα είναι ότι μου ήρθαν δύο e-Huge από το fasttech, και τα δύο είχαν πολύ σοβαρό πρόβλημα με το πώς διάβαζαν τις αντιστάσεις σε όλους τους ατμοποιητές μου, με αποτέλεσμα να τα επιστρέψω και τα δύο. Ήθελα λοιπόν ένα δεύτερο 26650 mod, πρώτον για να αντικαταστήσω το e-Huge, και δεύτερον για να δώσω κάποιες ανάσες στο Seven-22 που το έχω ξεσκίσει κυριολεκτικά στη χρήση το τελευταίο δίμηνο, μια και άτμιζα σχεδόν τα πάντα πάνω του, εκτός από τους δύο μικρούς Aspire BDC mini που τους έχω στο Vamo V5. Στην αρχή σκέφτηκα να αγοράσω ένα δεύτερο Seven-22 αφού το έχω λατρέψει, αλλά τελικά τσιγκουνεύτηκα τα παραπάνω χρήματα και παράγγειλα ένα X-Man 35 από το fasttech, απλά επειδή μου γυάλισε. :)
Με το πού το παράγγειλα, μερικές μέρες μετά ανέβηκε το πρώτο feedback στο fasttech από έναν Γάλλο που έλεγε ότι μετά από ελάχιστες τζούρες του έβγαζε το μήνυμα της υπερβολικής θερμοκρασίας “too Hot” και έβγαινε εκτός λειτουργίας, οπότε με έζωσαν τα φίδια. Ευτυχώς το δικό μου δεν έχει τέτοιο πρόβλημα.
Το X-Man 35 πλασάρεται έξυπνα από τον Κινέζο κατασκευαστή του, σαν ο «διάδοχος» ή η «αναβάθμιση» του Seven-22. Οι μεγάλες ομοιότητες στην εξωτερική εμφάνιση με το Seven-22 και παρόλο που το X-Man δεν είναι κλώνος του, καταμαρτυρούν ότι το target group είναι οι υποψήφιοι αγοραστές του Seven-22 που τους έχει «γυαλίσει» μεν, αλλά τσγκουνεύονται τα χρήματα που ζητάει.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Χ-Man 35 μπορείτε να τα δείτε εδώ (http://www.ecigator.net/variable-voltage-ecig/xman-35w.html#t_1), αλλά ο κατασκευαστής τηρεί σιγήν ιχθύος για το ποιο ακριβώς τσιπάκι φοράει το mod, απλά αναφέρει: “This is a mod that uses the REAL 7-35W chip wich is developed by Ecigator and a secret chip solution company togeter”. Γκουγκλάροντας δεν μπόρεσα να βρω απολύτως καμία πληροφορία για το συγκεκριμένο τσιπ. Για την ιστορία λοιπόν να πούμε ότι το x-Man 35 μπορεί να αποδώσει από 7 (μίνιμουμ) μέχρι 35 (μάξιμουμ) βατ, ενώ μπορεί να δεχτεί ατμοποιητές από 0,2 (μίνιμουμ) έως 3Ω (μάξιμουμ).
Πάμε να το γνωρίσουμε από κοντά, αλλά να επισημάνω ότι το mod το έχω μόλις τρεις μέρες, οπότε κάποια από τα παρακάτω συμπεράσματα μπορεί να αλλάξουν μελλοντικά, αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.
Εδώ βλέπετε το κουτί όπως έρχεται με το ταχυδρομείο.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-ManPackage_zps8a0582fc.jpg)
Κι εδώ με το κουτί ανοιχτό.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-ManPackageopen_zpse528720a.jpg)
Τα περιεχόμενα της συσκευασίας. Το mod, ένα μικρό manual εντελώς κακογραμμένο και άχρηστο, ένα πιστοποιητικό ελέγχου καλής λειτουργίας (και καλά), ;D κι ένα μικρούλι ίσιο κατσαβιδάκι Philips για τη ρύθμιση του ύψους του κεντρικού πόλου.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-ManPackagecontent_zpsf0cc971d.jpg)
Οι ομοιότητες με το Seven-22 είναι εμφανείς.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_1_zps1bb2b84e.jpg)
Εδώ βλέπετε την οθόνη του X-Man σε ημερήσια σημερινή φωτογράφιση με συννεφιά. Δεν αποτυπώνεται σωστά στη φωτό, αλλά η οθόνη είναι πολύ φωτεινή, μακράν πολύ φωτεινότερη από αυτή του Seven-22, μπορείς να διαβάσεις με σχετική άνεση τις ενδείξεις σε φως ημέρας μια μέρα με συννεφιά. Θα το δείτε πολύ καλύτερα αυτό στη τελευταία φωτό της παρουσίασης.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_2_zps66304e7d.jpg)
Ο κεντρικός πόλος του X-Man 35 είναι μία ίσια βίδα ρυθμιζόμενη σε ύψος. Είναι όμως αρκετά χαλαρή, και ενδέχεται να χάσει κάποιες φορές την επαφή με συγκεκριμένους ατμοποιητές, όπως π.χ., τους Aspire BDC mini που δοκίμασα, και να χρειαστεί νέα ρύθμιση, δηλαδή επιπλέον ξεβίδωμα. Με τον 26650 Kayfun όπως και με τον Ναυτίλο μου, δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα, τέλεια επαφή με τη βίδα τέρμα βιδωμένη, δηλαδή στο χαμηλότερο δυνατό ύψος.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_3_zps7d224637.jpg)
Μία πλαϊνή φωτό. Όπως μπορείτε να δείτε, η εφαρμογή των επιμέρους τμημάτων δεν είναι άψογη, προσέξτε το κενό που αφήνει το επάνω δαχτυλίδι με τον κεντρικό κορμό του mod στην αριστερή πλευρά.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_4_zps443ca1f0.jpg)
Τα σπειρώματα του X-Man δεν είναι και τα τελειότερα του κόσμου, αλλά δεν νομίζω ότι θα προβληματίσουν κιόλας. Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, είναι το πόσο «ψιλή φέτα» μετάλλου, αφήνει ο τόρνος στο σημείο που σβήνει το βαθούλωμα της οθόνης στην οροφή του mod. Ο Κινέζος «αντιγραφέας» προσπάθησε να μιμηθεί το σβήσιμο και την καμπύλη που κάνει αντίστοιχα το Seven-22, αλλά δεν του προέκυψε τόσο καλό αισθητικά το τελικό αποτέλεσμα.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_5_zpsbd4887be.jpg)
Το επάνω δαχτυλίδι του X-Man. Ένα ιδιαίτερα βαρύ και συμπαγές κομμάτι μετάλλου. Ωστόσο χάνει αρκετά σε ποιότητα φινιρίσματος απέναντι στο Seven-22.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_6_zps25b125ac.jpg)
Με τον Ναυτίλο μου τοποθετημένο επάνω. Στα δικά μου μάτια, μου αρέσει το οπτικό αποτέλεσμα. Να διευκρινίσω εδώ, ότι ο τελικός μου σκοπός είναι να έχω έτοιμα «ματσαρισμένα» για τα γούστα μου setup, που να τα αρπάζω και να ατμίζω επιτόπου χωρίς να έχω να ασχοληθώ με το οτιδήποτε. Το πρώτο setup που έχω κασταλάξει, είναι το Seven-22 με τον 26650 Καϊφούν. Το δεύτερο setup θα είναι το X-Man με τον Ναυτίλο μου. Σαν τρίτο setup θα είναι ένα άλλο mod και σαν τέταρτο (και καταϊδρωμένο) :)) το Vamo V5 με τους Aspire BDC mini.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_7_zps563c4266.jpg)
Σε σύγκριση με το Seven-22. Το X-Man 35 είναι κατά μερικά χιλιοστά κοντύτερο και ένα χιλιοστό φαρδύτερο, στα 31 χιλιοστά έναντι των 30 του Seven-22.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_8_zps597292fd.jpg)
Με τον 26650 Καϊφούν τοποθετημένο. Αν δεν υπήρχε το κενό του ενός χιλιοστού και βάλε, το οπτικό αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο. Όλοι ανεξαιρέτως οι ατμοποιητές που δοκίμασα, δυστυχώς, αφήνουν ένα κενό μεγαλύτερο από ένα χιλιοστό. :(
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_9_zps746776f9.jpg)
Εδώ μπορείτε να δείτε καλύτερα το κενό που μένει. Το αξιοπερίεργο της υπόθεσης είναι ότι στο τελευταίο feedback που ανέβηκε στο fasttech, ο τύπος αναφέρει ότι όλοι του οι ατμοποιητές κάθονταν τέλεια στο δικό του X-Man. :dontknow:
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_10_zpsd24680ec.jpg)
Τέλος εδώ, μπορείτε να δείτε σε κανονικό φωτισμό δωματίου, πόσο φωτεινότερη είναι η οθόνη του X-Man από αυτήν του Seven-22. Ακόμα και με πατημένο το πλήκτρο στο Seven-22 που ανεβαίνει πολύ η φωτεινότητα της οθόνης, η οθόνη του X-Man είναι πολύ φωτεινότερη.
(http://i66.photobucket.com/albums/h243/Panos2722/X-Man_11_zps7bdabc14.jpg)
Εμπειρία χρήσης
Το Χ-Man 35 είναι ένα θηριώδες, βαρύ και στοιβαρό mod! Μου αρέσει πολύ το κράτημά του στο χέρι μου, αν και ξέρω ότι η συντριπτική πλειοψηφία από εσάς, δεν θέλει ούτε να ακούει για τα 26650 mods! Σας παραθέτω τον συγκριτικό πίνακα με τα βάρη των τριών 22650 mods που έχουν περάσει από τα χέρια μου. Για το e-Huge, δεν περιλαμβάνεται το βάρος με τον σωλήνα επέκτασης με την δεύτερη 26650 μπαταρία.
Βάρος
X-Man Seven-22 e-Huge (με μία 26650 μπαταρία)
Σκέτα τα mods
315 269 286
Με μπαταρία Enerpower 4500 mAh (βάρος 97 γραμμάρια περίπου)
412 366 383
Με Ναυτίλο (μισoγεμάτο) και Enerpower
472 426 443
Με 26650 Καϊφούν (2/3 γεμάτο) και Enerpower
571 523 542
Όπως βλέπετε το X-Man 35 είναι το βαρύτερο και από τα τρία mods.
Το μενού στο X-Man 35 δεν είναι απλά σπαρτιάτικο, δεν υπάρχει καθόλου μενού! Όλες οι πληροφορίες απεικονίζονται στην αρχική οθόνη, και ουσιαστικά το mod δεν παρέχει τίποτα παραπάνω, εκτός από δύο επιπλέον πράγματα. Κρατώντας πατημένα ταυτόχρονα τα δύο μικρά πλήκτρα ρύθμισης των βατ για πέντε δευτερόλεπτα, το mod κλειδώνει τη ρύθμισή του και ατμίζει κανονικά χωρίς δυνατότητα αλλαγής της ρύθμισης. Με τον ίδιο τρόπο ξεκλειδώνει τη ρύθμιση. Επίσης, κρατώντας πατημένο το κεντρικό πλήκτρο ταυτόχρονα με το δεξί μικρό για πέντε δεύτερα, το mod σβήνει μεν την οθόνη για οικονομία στη μπαταρία, αλλά ατμίζει κανονικά. Με τον ίδιο τρόπο ενεργοποιεί ξανά την οθόνη.
Στο άτμισμα
Αρχικά απογοητεύτηκα πολύ, όταν διαπίστωσα ότι το X-Man 35 διάβαζε λανθασμένα την αντίσταση προς τα πάνω κατά 0,3Ω σχεδόν σε όλους τους ατμοποιητές μου. Του βάζω αρχικά τον 26650 Καϊφούν που ήταν στημένος στα 1,7Ω και τον βλέπει στα 2Ω. Με δεύτερο πάτημα όμως τον είδε στα 1,8Ω και με τρίτο στα 1,7Ω οπότε και αναθάρρησα. Μπούρδες, με 1-2 πατήματα ακόμα ξαναγύρισε στα 2Ω.
Έπειτα του έβαλα τον Ναυτίλο που είναι τώρα στα 1,9Ω (κεφαλή 1,8Ω με 25 ml χρήση) και τον διαβάζει στα 2,2Ω χωρίς η ένδειξη να αλλάζει ποτέ. Ότι ατμοποιητή και να δοκίμασα, έπαιρνα ένδειξη αντίστασης κατά 0,3Ω παραπάνω από το σωστό. Ταυτόχρονα όμως, το άτμισμα με τον Ναυτίλο, σε σχέση τουλάχιστον με το Vamo V5 ήταν απλά εξαιρετικό, πολύ περισσότερο ντουμάνι, καλύτερο χτύπημα, και εμφανώς καλύτερη γεύση στο υγρό (Umami Frosty Melontic στα 9mg). Όλα αυτά και με τα δύο mods ρυθμισμένα στα 9W. Η μόνη ουσιαστική διαφορά ήταν στα Volts, το Vamo V5 έδινε 4,13V στον Ναυτίλο, ενώ το X-Man του έδινε 4,44V.
Ελαφρά μπερδεμένος από την συμπεριφορά του X-Man, σκέφτηκα να ζητήσω και μία δεύτερη άποψη, από έναν ατμιστή πολύ εμπειρότερο από εμένα, συγκεκριμένα του Κυριάκου από το CrazyVaper. Χτες λοιπόν, πήρα και τα δύο 26650 mods παραμάσχαλα και πήγα στο CrazyVaper. Εκεί με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι από ένα όριο αντίστασης και κάτω (δηλαδή κάτω από τα 1,5Ω) το X-Man διάβαζε με απόλυτη ακρίβεια την αντίσταση!
Αρχικά του κοτσάραμε τον Omega dripper του Κυριάκου, στημένο στα 0,6Ω. Στο ωμόμετρο έδειξε 0,6Ω και το ίδιο ακριβώς έδειξε και το X-Man 35. Και όχι μόνο τον μέτρησε σωστά, αλλά τον άτμιζε και με ιδιαίτερη άνεση, τα ντουμάνια ήταν φοβερά. Επίσης, ο Κυριάκος μου έκανε νέο στήσιμο στον Καϊφούν στα 1,4Ω το οποίο επίσης μετράει πολύ σωστά το X-Man 35.
Εκεί που κουφάθηκα εντελώς όμως, ήταν όταν ο Κυριάκος μέτρησε τον Ναυτίλο στο δικό του ωμόμετρο. Έπαιρνε μετρήσεις αντίστασης από 2Ω έως και 2,4Ω λες και ο Ναυτίλος ήταν ελαφρά βραχυκυκλωμένος, ενώ τόσο στο Seven-22 όσο και στο Vamo V5 έπαιρνα πάντα σταθερότατες ενδείξεις αντίστασης όλο αυτό το διάστημα στα 1,9Ω. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Το δεύτερο τεστ που έκανε ο Κυριάκος στο X-Man 35 ήταν οι μετρήσεις με το βολτόμετρό του, όπου απλά σιγουρευτήκαμε ότι το mod δίνει συνεχές ρεύμα και όχι παλμικό. Παρόλα αυτά, δεν έχουμε ιδέα για το ποιο chip φοράει, όποιος έχει κάποια πληροφορία ας μας διαφωτίσει...
Συμπερασματικά
Στα 40 ευρώ που στοιχίζει το X-Man στο fasttech, κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα, αποτελεί μία πολύ τίμια αγορά. Στα 71 ευρώ όμως που στοιχίζει, π.χ., στο ebay, εγώ τουλάχιστον, θα προτιμούσα να δώσω ακόμα 13 ευρώ και να έπαιρνα ένα δεύτερο Seven-22 στα 84 ευρώ, πάλι από το ebay. Εκτός εάν κάποιος χρειάζεται τα παραπάνω γκάζια στα βατ που μπορεί να δώσει το X-Man 35, ας μην το ξεχνάμε αυτό.
Σε συνδυασμό με μία πολύ δυνατή (όσον αφορά την αυτονομία) μπαταρία 26650 όπως είναι η Enerpower των 4500 mAh, το X-Man 35 θα σας πάει... πολυυυυύ μακριά μέχρι να ξαναπάτε στον φορτιστή σας. Δείτε ξανά την τελευταία φωτό. Έχω ατμίσει ενάμισι τανκ στον Ναυτίλο, δηλαδή περίπου 6-7 ml, έχω ατμίσει 1 ml περίπου στον Καϊφούν και άλλο μισό με τους Aspire BDC mini. Βάλτε μία ώρα παιχνίδια και μετρήσεις στο CrazyVaper, τρίτη μέρα σήμερα και ακόμα δείχνει την Enerpower στο 70% περίπου! Οι μετρήσεις της τζούρας είναι περίπου στις 1.000...
Προσθήκη στις 19-10
Μερικά ακόμα στοιχεία που ξέχασα να αναφέρω για το X-Man 35. Κυρίως για την οθόνη και τις πληροφορίες που απεικονίζει. Επάνω δεξιά που απεικονίζονται τα βολτς, το μοντ δείχνει 0.0V και μόνο όση ώρα πατιέται το πλήκτρο το μοντ δείχνει την τάση που εφαρμόζει στον ατμοποιητή. Π.χ. με τον Ναυτίλο μου που παίζει όλες αυτές τις μέρες ρυθμισμένο στα 9W, και εφόσον τον βλέπει σαν 2,2Ω αντίσταση, δείχνει 4.4V μόλις πατιέται το πλήκτρο.
Η στάθμη της μπαταρίας απεικονίζεται μόνο σε μεγάλα τμήματα δυστυχώς, αν έχω καταλάβει καλά σε διαβαθμίσεις του 15% περίπου. Δηλαδή αρχικά την απεικονίζει στο 100%, μετά κάπου στο 85%, στο 70% κτλ.
Επειδή μου αρέσουν πολύ τα νούμερα και η στατιστική, ήθελα να δω σε απόλυτα νούμερα σε τι αριθμό από τζούρες θα φτάσει το X-Man 35, με μια πολύ δυνατή μπαταρία όπως είναι η Enerpower των 4500 mAh, όταν της ζητάει περίπου 2Α ρεύμα, δηλαδή με έναν τυπικό ατμοποιητή των 1,8-2Ω στα 9W. Δυστυχώς αναγκάζομαι να κρατάω σημειώσεις ;D γιατί, πρώτον αν βγάλεις τη μπαταρία και τη ξαναβάλεις μηδενίζει ο μετρητής και δεύτερον, μετράει μόνο μέχρι τις 999 τζούρες και μετά μηδενίζει και πάλι! :idiot1:
Αντίθετα, το X-Man 35 δεν χάνει τον αριθμό από τις τζούρες αν το σβήσεις με πέντε κλικ και το ανάψεις ξανά. :)
Αυτό όμως που μου αρέσει περισσότερο από όλα, είναι ότι το mod δεν μετράει σαν τζούρα το στιγμιαίο πάτημα του πλήκτρου, για να δεις τις ενδείξεις της οθόνης. Μέχρι δηλαδή τα 0,1 ίσως και 0,2 δευτερόλεπτα πατήματος του πλήκτρου, το mod δεν αλλάζει τη μέτρηση στις τζούρες. Επειδή δεν είχα ποτέ mod με μετρητή στις τζούρες, δεν έχω ιδέα τι κάνουν τα άλλα mods και πώς συμπεριφέρεται ο μετρητής τους. :dontknow:
Τα δεδομένα λοιπόν μέχρι σήμερα, πέμπτη μέρα λειτουργίας του X-Man: έχω ξεπεράσει τις 1.500 τζούρες συνολικά, με τον Ναυτίλο πάντα στα 9W κι έχω ατμίσει τουλάχιστον 10ml, αφού έχω αδειάσει ακριβώς δύομισι τανκ μέχρι στιγμής. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι το mod δείχνει ακόμα την Enerpower στο 50%. Μόλις αδειάσει εντελώς η μπαταρία και ολοκληρωθούν οι μετρήσεις, θα σας τις ανεβάσω.