Μάνο, λες με 28άρι (0,32mm!!!) δοκιμή κι εσύ να κάνω;
Να κάνεις αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη θα ήταν καλύτερα αν τον λειτουργούσες με σχετικά "σφιχτό" τον αέρα με τόσο λεπτό σύρμα. Δοκιμάζεις και βλέπεις Χρηστάρα.
Μερικά συμπεράσματα κι από μένα λοιπόν μετά από χρήση λίγων ημερών. Ο ατμοποιητής είναι καλός σε γενικές γραμμές αλλά με ένα μεγάλο ελάττωμα, φλερτάρει πολύ έντονα με τις διαρροές. Και από κάτω (airflow ) αλλά και από πάνω στο καπάκι αναπλήρωσης, με αποκλειστικό υπεύθυνο γι' αυτό το χαζό λευκό "σιλικονάκι" που είναι στενότερο απ' όσο πρέπει με αποτέλεσμα να μην σφραγίζει σωστά το τανκ όταν κλείνει το καπάκι - το θεωρώ πιθανά υπεύθυνο ακόμα και για τις διαρροές από κάτω φυσικά.
Ο ατμοποιητής εμφανίζει συχνά υγρό ανάμεσα στο πάνω καπάκι και τη "βάση" του, ειδικά αν πέσει σε τσάντα κι αρχίσει τις τούμπες το όλο πράγμα. Εγώ το "έσωσα" κάπως βάζοντας στο σημείο εκείνα τα χαρακτηριστικά λαστιχένια rings που προστατεύουν τον ατμοποιητή από πτώση, αυτό φυσικά δεν είναι λύση για ένα κομμάτι που κατά τα υπόλοιπα δείχνει άψογο. Τολμώ να πω ότι τα σπειρώματά του είναι αντάξια ενός γνήσιου Skyline, τέτοια εντύπωση πήρα. Πόσο κρίμα να έχει ένα τέτοιο χαζό ελάττωμα εκεί πάνω..
Παρακάτω. Στο deck καταλήγω σιγά σιγά σε 2,5 πυρήνα αντί 3mm για έναν σημαντικό λόγο. Ο 3άρης ή που θα σε αναγκάσει να κατεβάσεις το coil χαμηλά στο airflow - πράγμα που δημιουργεί πανεύκολη "μεταφορά" όμως του υγρού στο airflow μέσα απ' το ίδιο το coil - άρα και διαρροές στη βάση, ή σε περίπτωση που απομακρύνεις λίγο παραπάνω απ' το airflow κινδυνεύεις να ακουμπήσεις την κορυφή της καμπάνας με τα γνωστά αποτελέσματα.
Με το 2,5άρι λοιπόν και μπορείς άφοβα να "απομακρύνεις" άνω του 1mm πάνω απ' το airflow (μεγαλύτερη σιγουριά ότι δεν θα υπάρξει "μετακίνηση" υγρού προς την κεντρική τρύπα ), και να κρατήσεις το συνολικό ύψος του coil σε σχετικά χαμηλά επίπεδα έχοντας την απόσταση ασφαλείας που χρειάζεσαι και από την ίδια την καμπάνα.
Tip: Απλώς τοποθετείστε τα ποδαράκια της αντίστασης από την κάτω πλευρά του coil και σε απόλυτη ευθεία με τα σημεία που πατάνε πάνω στα posts. Μην κατεβάσετε/μην ανεβάσετε το coil καθόλου μετά στο σφίξιμό του στις βίδες. Ευθεία γραμμή, μια χαρά έρχεται εκεί. Άντε ίσως μισό χιλιοστό προς τα κάτω θα είναι το τέλειο. Αρκεί να υπάρχει αρκετή απόσταση απ' το airflow.
Εννοείται στο 2,5αρι θα βάλετε όσο περισσότερο βαμβάκι μπορείτε και θα το αφρατέψετε ακόμα περισσότερο, πρέπει να γεμίσει τα λούκια πάση θυσία. Κόψτε τις άκρες ανάμεσα σε deck και "πάτωμα" του τανκ, τέλος.
Φυσικά το πρόβλημα στο καπάκι παραμένει, τουλάχιστον "προστατεύουμε" τον εαυτό μας λίγο παραπάνω με το σωστό στήσιμο.
Λυπάμαι γιατί από κάτι χαζό χαντακώνεται μία πολύ καλή κατά τα υπόλοιπα κατασκευή, μου αρέσει τόσο πολύ σε όλα του που σχεδόν παραβλέπω μέχρι τώρα τις σταγόνες που εμφανίζονται (στο πάνω μέρος περισσότερο ). Θα μπορούσε όμως τόσο εύκολα να αποφευχθεί.
Εγώ συνεχίζω να τον δουλεύω ακατάπαυστα πάντως, ίσως βρω και καλύτερη λύση στο πρόβλημα απ' το λαστιχένιο προστατευτικό δαχτυλίδι έξω απ' τον ατμοποιητή στο τέλος. Κάτι να σηκώνει το λευκό λάστιχο του καπακιού λίγο πιο πάνω ώστε να υπάρχει σωστή σφράγιση στο σημείο.
Θα ενημερώνω.
Edit με νέα υποψία για τη διαρροή απ' το πάνω καπάκι. Ίσως τελικά το υγρό που "συσσωρεύεται" ανάμεσα στο καπάκι αναπλήρωσης και την βάση του να μην προέρχεται μόνο μέσα απ' το tank (σίγουρο αυτό αφού ούτως ή άλλως υπάρχει άμεση επαφή του υγρού με το καπάκι όταν γυρίσει ανάποδα ο ατμοποιητής
) αλλά και μέσα από την υποδοχή του drip tip. Αν παρατηρήσετε θα δείτε ότι το drip tip μαζεύει αρκετό ατμοποιημένο υγρό μετά από μερικές τζούρες στη βάση του, αυτό το υγρό θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει κάτω απ' το καπάκι και να αρχίσει να γίνεται ένα με το υπόλοιπο που μαζεύεται απ' το τανκ.. σε περίπτωση που δεν υπήρχε αυτός ο τρόπος αναπλήρωσης η λογική μου λέει ότι το περίσσιο υγρό απ' το drip tip θα επέστρεφε μέσα απ' την καμινάδα πίσω στο deck μας, επειδή όμως υπάρχει το "χείλος" στο καπάκι για να "πατάει" πάνω του το drip tip, ίσως το υγρό "γλύφει" όταν συσσωρευτεί πολύ στο σημείο και αρχίζει να κυλάει κάτω απ' το καπάκι αναπλήρωσης με τα γνωστά αποτελέσματα.
Ίσως θα έπρεπε να βάλουν ένα drip tip με "σωληνάκι" από κάτω που να εφαρμόζει απ' ευθείας στο εσωτερικό της καμινάδας για να αποφευχθεί αυτό. Θα έπρεπε όμως να βγάζουμε το drip tip σε κάθε αναπλήρωση για να μπορεί να ανοίξει το καπάκι..
Επιστημονική φαντασία ακούγεται ε;
Edit 2 με την απόλυτη απογοήτευση να έχει χτυπήσει κόκκινο. Διαρροή διαρροή διαρροή! Ο ατμοποιητής από τη μέση του airflow του και κάτω (στα σφιχτά του δηλαδή ) απλώς δεν μπορεί να λειτουργήσει. Προφανώς αυξάνεται η πίεση μέσα στο τανκ από τις τζούρες και το υγρό όπου φύγει φύγει. Άμεσα εμφανίζονται σταγόνες γύρω απ' το δαχτυλίδι του airflow όπως και από το πάνω καπάκι. Τέλος από εμένα, αύριο πρωί φεύγει στο κατάστημα για επιστροφή και αμφιβάλλω αν θα τον αντικαταστήσω με νέο Ares, μου άρεσε αλλά τέτοια απογοήτευση ούτε απ' τη wismec όμως.
Σε αναζήτηση νέου τσιγαρίσιου, τέλος.