Αν έχει συνεχή αποφόρτιση στα 35 Amps, νομίζω πολλοί θα την κοιτάξουν φίλε Shado. Όταν μπαταρίες σαν τις Vamped πουλιούνται σαν τρελές στα 17 δολλάρια, μόνο και μόνο επειδή έχουν κοτσάρει ένα "40A" στο περιτύλιγμα, τις Sony θα ντραπούν;
Εγώ προσωπικά περιμένω μια απάντηση της Sony στις Samsung 30Q και LG HG2. Οι ποικιλία δεν έβλαψε ποτέ κανέναν
Εσυ περιμενεις τη Sony και ΄γω εδω και δυο χρονια , περιμενω μια μπαταρια απο την Panasonic στα 2800mAh με 40 Amps , αλλα μαλλον δεν θα τη δω ποτε...........
Αυτη τη στιγμη μαλιστα δεν πολυκοιταω καμια 18650 και μαλιστα καμια δεν εχω δει να εχει και ανωτερη αποδοση σε σχεση με τις καλες μπαταριες πρηγουμενων γενεων.
Ναι ειναι πιο δυνατες οι VTC4/5 - 20/25R/30Q - HE2/4/HG2 , αλλα με τιποτα δεν μπορει να πει καποιος οτι η τοσο μικρη διαφορα που εχουν οι μπαταριες αυτες , ειναι δειγμα εξελιξης.
Αυτο το λεω γιατι σε μετρησεις που εγιναν απο καποιο site , με 1.0 Ωμ σε μηχανικο , απο 4.20V η Panasonic CGR CH εδωσε 3.87V , ενω η VTC4 απο τα 4.20V εδωσε 3.91V.
Αυτη τη διαφορα εγω παντως ουτε θα την καταλαβω , ουτε θα την πω διαφορα ικανη να δωσει τιτλο σε μια μπαταρια με διπλα και τριπλα Amperes.
Η Panasonic CGR CH ειναι μπαταρια των 10 Amps και η Sony VTC4 των 30 Amps.
Η μια εχει 2250mAh και η αλλη 2100mAh. Σχεδον στα ιδια δηλαδη , αλλα τρεις φορες πιο δυνατη η Sony .
Oπως τοτε , ετσι και τωρα με τις καινουριες 18650 των 3000mAh και των 20Αmps , βλεπω το ιδιο πραγμα.
Οι παλιες καλες VTC5-25R-HE2 , με τους μεγαλους ρυθμους αποφορτισης που εχουν , μπορουν ακομα και σημερα να στεκονται αξια απεναντι στις μεγαλες , που λογο των μικροτερων ρυθμων αποφορτισης που εχουν , δεν κανουν και την τεραστια διαφορα.
Ειναι καλυτερες φυσικα , αλλα ημουν κατα πολυ αισιοδοξος με την εξελιξη τους και περιμενα περισσοτερα απο 10 C αποδοση .
Βλεπω ομως οτι ο αιωνιος πολεμος μεταξυ mAh και Amps καλα κρατα . Ακομα και σημερα.
Θα δικαιολογήσω τις εταιριες αυτες γιατι πλεον κοιτανε σε αλλα μονοπατια και μπορω να πω οτι η εξελιξη στις Li-Ion εχει μεινει λιγο πισω λογο των μεγαλων πλεον απαιτήσεων πολλων εταιριων κατασκευης αυτ/των , μηχανηματων κλπ. κλπ. κλπ. και η καλυτερη λυση για μπαταριες μικρου μεγεθους , αλλα πολλαπλάσιων ικανοτητων αποδοσης ενεργειας , ηταν- ειναι και οπως γαινεται θα ειναι για πολυ καιρο ακομα οι Lipo
Ηδη εταιριες οπως η Panasonic - Sony - LG ηταν , αλλα προχωρησαν ακομα περισσοτερο στην εξελιξη των Lipo , με αποτελεσμα οι μπαταριες αυτες πλεον , να μπορουν να καλυπτουν πολλους περισσοτερους τομεις απο τις Li-Ion.
Eχω δει κιολας καποιες εταιριες η.τ. να εχουν χωσει μεσα στα κουτακια τους κατι τερατακια των 5000mAh , με ικανοτητα 40 C και βαλε ρυθμο αποφορτισης . Αυτο το 40C + , σημαινει ουτε λιγο ουτε πολυ αποδοση ακομα και περισσοτερο απο 100 Amperes.
Αποσπωμενα pack , που με ενα φτηνο balance φορτιστη που μπορει να ισσοροπρισει τη φορτιση των στοιχειων ωστε να εχουν ολα το ιδιο Voltaz και απο 'κει και περα .................. απολαυση στο μεγαλειο της.
Bαλε μεσα 50αρι,60αρι,80αρι συρμα , δωσε Watts και παρε το απολυτο.............
Τωρα πια πιστευω ειναι αργα για τη Sony , αν και καπου στο βαθος του μυαλου μου πιστευω οτι θα ειναι η ιδια μπαταρια και αυτο μπορει και να ειναι μονο και μονο ενα κολπακι marketing..........
Θα δουμε ........... Κοντα , σιμα τα Γιαννενα ........ Λενε στο χωριο μου το Μασαμπουκε της Κενυα.......
@Camber Ώου! Ναι, για αυτό ρώτησα "τι παίζει με τις διπλές μπαταρίες" - δεν το είχα καταλάβει. Οπότε, όταν ο τυπάς λέει στον πίνακα "απροβλημάτιστη χρήση σε μέχρι 46W" μιλάω για την καθεμιά ξεχωριστά, οπότε σε μοντάκι με 2 (σαν το Σιγκέλι που τσίμπησα) είναι 2x46 = 92W;
Και κάτι άλλο - αν και δεν ξερω αν είναι το σωστό νήμα για αυτή την ερώτηση: πώς και είναι ρε παιδιά τόσο διαφορετική η αίσθηση στον ίδιο τον ατμό και τη θερμοκρασία ανάμεσα στο iStick 30W που είχα και το Sigelei 150W TC; Εννοώ... Εμ... Τώρα, πώς το περιγράφεις αυτό; Στο iStick 30W, η Ατλαντίδα σου δίνει Χ ατμό στα 14W. Παραπάνω άρχιζε να μου δίνει αίσθηση καμμένου. Στο Sigelei μου δίνει λίγο ατροφικό ατμό στα ίδια W, αλλά αν την ανεβάσω μέχρι τα 18-22 (τουλάχιστον, με το coil που έχει τώρα μέσα) παίζει κανονικά, ΔΕΝ μου δίνει αίσθηση καμένου μα, αντίθετα, λίγο πιο θερμού ατμού, και, ταυτόχρονα, πολύ πλουσιότερη γεύση! Είναι ιδέα μου ή παίζει όντως τέτοια διαφορά ανάμεσα στα μοντάκια (και γενικά από μοντάκι σε μοντάκι); Έχει να κάνει με αυτά που λέτε περιστασιακά για το "πώς δίνει ρεύμα το καθένα";
Εννοείται πως ΔΕΝ μιλάω για TC mode σε σχέση με VW mode, έτσι; VW το iStick, "Power" το Sigelei.
Και μια ακόμα ερώτηση: λέμε συνεχώς "να προσέχουμε τη φόρτιση στις μπαταρίες". Έχωσα δυο φορτισμένες στο Sigelei και... ανάθεμα και αν μου έπεσε κάτω από το 95%, με chain vaping! Κάτι τα coils που τρέχω πάνω από το Ohm, κάτι το ότι έχω συνηθίσει στα 12 - 18W... Αντέχει! Πες, λοιπόν, πως μου κρατάει και 2, και 3 και 5 μέρες. Μπορώ "να το λυώνω" μέχρι να αποφορτίσει πλήρως, ή είναι καλύτερα να βγάζω ούτως ή άλλως τις μπαταρίες και να τις ξαναφορτίζω κάθε μια-δυο μέρες, π.χ. για την περίπτωση που έχει αποφορτιστεί περισσότερο η μια; Δεν είναι και οι συνεχείς φορτίσεις "επιβλαβείς" (με την πιο... "ελαφριά" έννοια της λέξης) για τις μπαταρίες;
Οι πλακετες σαν του iStick , δινουν το ρευμα τους με πολυ μεγαλο παλμο.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ξαφνικα η θερμοκρασια να ανεβαινει κατακόρυφα και σε μεγαλο βαθμο.
Αυτος ειναι και ο λογος που σου χαλαει τη γευση.
Στο ''αλλο'' η αποδοση ρευματος στον ατμ/τη , ειναι πιο ομαλη και εχεις πιο ηπια ανοδο θερμοκρασιας και μαλιστα σε πολυ κοντινα επιπεδα με οτι εχεις ρυθμισει.
Δεν μιλαω για το TC , αφου και με τα Watts σκετα , θα εχεις την αντιστοιχη θερμοκρασια που θα δωσουν αυτα τα Watts που θα ρυθμισεις.
Μπερδεμενο εεεεεεε.....;;;;;;;;;
Καθολου. Τα Watts που ρυθμιζεις , θα αποδοσουν καποια θερμοκρασια στην αντισταση γενικα. Αν αυτη η θερμοκρασια ειναι υπερβολικη και ξαφνικη , οπως στο istick , θα στραγγιξει το βαμβακι και ετσι θα παρεις καμμενο ή ασχημη γευση.
Με πιο ομαλο ρευμα , η θερμοκρασια αυτη θα ερθει πιο ομαλα και θα προλαβαινει το βαμβακι να ποτιζει το συρμα.
Οποτε απο τη μια μερια θα μπαινει υγρο , απο την αλλη θα ατμοποιηται και θα εχεις αυτο που λεμε ωραια αποδοση ατμισματος.
Οσο για τις δυο μπαταριες , θα πρεπει να ειναι ζευγαρι , να φορτιζονται μαζι και στην καθε φορτιση να αλλαζεις τη θεση της καθε μιας.
Αυτο ειναι γνωρισμα των μπαταριων που δουλευουν σε σειρα και οχι αυτων που δουλευουν σε παραλληλη συνδεση , αλλα στο χωριο μου λενε --'' φυλαγε τα ρουχα σου , να εχεις τα μισα ''--.
Οι αποφορτισεις και οι φορτισεις πλεον δεν ειναι θεμα.
Οπως θελεις το κανεις . Δεν εχεις προβλημα κανενα.
Μπορω να σου πω οτι οσο πιο νωρις τις βαζεις για φορτισμα , τοσο περισσοτερη ζωη θα εχουν , γιατι αν ενας κυκλος φορτισης αποφορτισης ειναι απο τα 4.2V --> 3.3V , αν εσυ τις σταματας στο 3.7V , εχεις κανει μισο κυκλο......
Καθε τοσο ομως θα πρεπει να κανεις και καποιες αποφορτισεις πολυ πιο κατω .
Ακομα και να κατεβεις καποιες φορες κατω απο τα 3.0V , καλο θα τις κανει.
Μια φορα στουν τρεις μηνες , αποφορτιζω τις μπαταριες μου στα 2.8V.
Δεν εχουν αναγκη . Ξυπνανε κιολας..........
Αν μπορεις να εχεις τις μπαταριες σου ομως στο ιδιο Voltaz καθε φορα πριν τις βαλεις στο μοντακι , ειναι το καλυτερο.