vaping.gr
Παρουσιάσεις και κριτικές προϊόντων => Ατμοποιητές "εμπορίου" => [Cartomizer και ατμοποιητές παλαιού τύπου] => Μήνυμα ξεκίνησε από: koalex στις Οκτ 22, 2009, 13:12
-
Ξερω πως οι "παλιοί" θα πέσετε να με φάτε που το ξαναβάζω ενω υπάρχει παρόμοιο. Αλλα έιναι παρόμοιο και λίγο παλιό πλέον καθώς η αγορα του η.τ. εξελίσετε ραγδαία.
Επίσης ως νεος χρηστης ειναι εκει που κατεληξα και επειδη δεν με θεωρω διαφορετικό αλλα μέρος του συνολου, πιστευω οτί ειναι και εκεί που όλοι όσοι ψαχνονται καταλήγουν.
Το 510 Vs 401 ειναι πιο πρέπον μιας και πλέον υπάρχουν πολλές επιλογές στις εν λογω κατηγοριές και είναι άδικο να το περιορίζουμε στις 2 αυτες μάρκες που ναι μεν έχουν μεγάλο μέρος τις ελληνικής αγοράς αλλα αυτό μάλλον οφείλετε στην ύπαρξη εξαιρετικών αντιπροσώπων που τα καθιέρωσαν είτε γιατι είχαν σωστό marketing είτε γιατι δεν είχαν αντιπαλο.
Και κάνοντας ενα μεγάλο search και σε φορουμ του εξωτερικου ειναι εκεί που όλοι καταλήγουν για αρχη. Μετα εκτροχιάζονται σε mod καταστασεις :tongue_smilie:
Σιγουρα η πιο safe επιλογή είναι μαλλον να έχεις και τα δύο... αλλα αν πρέπει να διαλέξεις τι κάνεις? Γιατι το σωστό και λογικο είναι να διαλέξεις ώστε να αρχίσεις να έχεις ανταλακτικά από την επιλογή σου. Να κάνεις ένα stock από μπαταρίες και ατμ.
Και τώρα έρχετε the 1 million dollars question... πιο απο τα 2? Με λιγοτερο απο 10 λέξεις και όχι με αναλύσεις επί αναλύσεων! Μονολεκτικά ακόμα καλύτερα :)
-
510 με mod τροφοδοσία :respect:
Δεν υφίσταται για μένα σειρά Μ4xx 8)
-
M4xx με Mod τροφοδοσια!!!
Τρομερος ατμος και χτυπημα...
Ειμαι βεβαια στα σκαρια για να δοκιμασω και 510 στο ιδιο Mod για να δω διαφορα οποτε μπορει και να με διαψευσω,,, ;D
-
επικύνδυνες ερωτήσεις, θανάσιμες απαντήσεις :)) :))
-
Άτμισμα χαλαρό, στο στιλ του κ.τ., κυρίως σε εσωτερικούς χώρους, χωρίς ένταση εργασίας, οικονομία στα ''καύσιμα'' = Μ401
Άτμισμα έντονο, ''το ένα πίσω απ'το άλλο'', κυρίως σε εξωτερικούς χώρους και με ένταση εργασίας, καταναλώσεις σε επίπεδο κ.τ. και βάλε = 510
Για την ώρα μένω στο δεύτερο
-
M4xx με Mod τροφοδοσια!!!
Τρομερος ατμος και χτυπημα...
Ειμαι βεβαια στα σκαρια για να δοκιμασω και 510 στο ιδιο Mod για να δω διαφορα οποτε μπορει και να με διαψευσω,,, ;D
Θάνο δοκίμασε 901 στα 7.5 V που δουλεύεις εσύ και θα με θυμηθείς ;) Δεν λέω για 510 γιατί ΔΕΝ αντέχει στα 7.5 ούτε για 5 sec :laugh1:
Άτμισμα χαλαρό, στο στιλ του κ.τ., κυρίως σε εσωτερικούς χώρους, χωρίς ένταση εργασίας, οικονομία στα ''καύσιμα'' = Μ401
Άτμισμα έντονο, ''το ένα πίσω απ'το άλλο'', κυρίως σε εξωτερικούς χώρους και με ένταση εργασίας, καταναλώσεις σε επίπεδο κ.τ. και βάλε = 510
Για την ώρα μένω στο δεύτερο
Kαι καλά κάνεις :yes:
-
Θάνο δοκίμασε 901 στα 7.5 V που δουλεύεις εσύ και θα με θυμηθείς ;) Δεν λέω για 510 γιατί ΔΕΝ αντέχει στα 7.5 ούτε για 5 sec :laugh1:
To mod του Θάνου είναι όντως ειδική περίπτωση. :))
Δοκίμασε τον 901 ή τον 4075 και τότε θα δεις...
Μεταξύ 510 και 401 προτιμώ τον 510 λόγω πιο δυνατού throat hit.
Νομίζω όμως ότι ο φίλος koalex δεν εννούσε τους ατμοποιητές σε mod, αλλά για ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό μαζί με τις αυθεντικές μπαταρίες.
Παρότι η εμπειρία μου σ' αυτό είναι μικρή, για μένα ένα ολοκληρωμένο 510 είναι μάλλον καλύτερο.
-
Δεν έχω δοκιμάσει το 401 οπότε μπορώ μόνο να πω το εξής:
Ξεκίνησα το η.τ. με 510 και με κράτησε με μεγάλη ευκολία.
Κάπνιζα βαριά και πολλά τσιγάρα και το 510 τα αντικατέστησε χωρίς καν να προσπαθήσω.
Απλά με γέμιζε το ίδιο, μην πω και περισσότερο....
-
Εγώ δεν ξαναλέω τίποτα!
-
Εγώ δεν ξαναλέω τίποτα!
το σκέφτομαι μέρες τώρα.
το σκεφτόμουν καί το απόγευμα, δεν άντεξα τελικά.
τώρα με έπεισες!!
έκανα edit το παραπάνω σχόλιό μου καί ... τέρμα!
-
:respect_hat: :respect_hat: :respect_hat:
-
Εεε...θα ελαγα ..τ..εεε..[σσσσ μην με ακουσει καποιος ....] το 510 ειναι πιο καλο...
-
Τα πραγματα ειναι πολύ μπερδεμενα στο μυαλό μου!!! αλλαζω γνωμη 2-3 φορες την μερα !!
Εχω ενα 410 που τυχαια επεσε στα χερια μου. Ειμαι μια χαρα με αυτό. Τα φιλτρακια του κρατανε σχεδον ολη μερα και με καλυπτει το γεγονος οτι μπορω να το εχω πιπιλα στο στομα και να τραβαω τζουρες καθως πληκτρολογω! Πραγμα που το 510 δεν γινετε να κανει.
Απο την αλλη παγκοσμιως θα έλεγα πως το 510 έχει το προβαδισμα. Και αυτο με βάζει σε σκέψεις.... Αλλα αμα είναι να το γεμίζω κάθε μισή ώρα θα με ξενερώσει. Αλλα αμα τα λέω απλώς αυτά γιατι δεν το εχω δοκιμασει ?(το 510)
Και πάνω που κλείνω προς το 510 ... τσουπ το 401 κλέβει το σημαντικότερο πλεονέκτημα του αντιπάλου που είναι η manual μπαταριες!! και φτου και απο την αρχη!
PS
Και για να λεμε και την αληθεια ως gadgetακιας κοιταω και κάτι μαραφέτια που δεν μοίζουν με τσιγαρο αλλα ειναι soooo cooooollll ::)
-
Αποψη μου!
τιμή = εβο (μ401)
ατμοποιητη = εβο
διαρκεια μπαταριας = 100% εβο
καταναλωση υγρων = εβο
σκουπιζα και ξανασκουπιζα τα υγρα απο την μπαταρια = εβο
εμφανιση και ποιοτητα = εβο
διακοπη της μπαταριας = bl (δεν εχω παρει μανουαλ μπαταρια εβο ακομα )
Δεν εχω δοκιμασει αλλα ητ εκτος το bl και το εβο της ιντελισιγκ.
Χαρισα το bl και μου εκοψαν την καλημερα αρα = εβο
Ισως μια μπαταρια με διακοπτη εφοσον το λετε εσεις.
υγρα, φιλτρα και αξεσουαρ του εβο βρισκω ευκολα στη περιοχη μου στο Περιστερι αρα δεν κανω παραγγελιες απο το ιντερνετ. = εβο
-
Οντως το ερωτημα του koalex ειναι το συνεχως επανερχομενο
Η αποψη μου στο " to be or not to be" ειναι οτι τελευταια εισχωρει και 3ο ερωτημα "cartomizer or atomizer? This is the Question ! "
Σ' αυτο δεν εχω αποψη γιατι δεν εχω δοκιμασει cartomizer.
Οσο για το 401 vs 510 απο την 1η μερα που εκοψα το ΚΤ ατμιζω και τα 2 , εχω να παρατηρησω τα εξης:
- 401 για νικοτινη , 510 για ΝΟΝ
- 510 πιο αξιοπιστο , αλλα αν 8ες να μειωσεις την εισερχομενη νικοτινη, την πατησες , το 510 ειναι μεγαλη φαγανα ! τα 20 ml θα στα φαει , ετσι για πλακα , μεσα σε 3-4 μερες , ενω το 401 8α τα κρατησει με σ8ενος 1 και 2 ακομα βδομαδες , για τετοια τεραστια διαφορα μιλαμε !
- Τα mods λυνουν το προβλημα αυτονομιας , μην το συγχεουμε με αλλα παρεμφερη προβληματα , οπως κτηπημα, γευση κτλ.
-
Abet, όταν δοκιμάσεις με cartomizer, θα ξεχάσεις όλα τα άλλα ;)
-
- 510 πιο αξιοπιστο ,
?????????? :hmmm: :hmmm:
-
ok το παιρνω πισω alfisti
Απλα αισθανομαι ως διχασμενη ατμοπροσωπικοτητα !
Τελικα το το γενικο συμπερασμα για το ΗΤ ειναι οτι δεν υπαρχει γενικο συμπερασμα !!!
Ατμιζεις BL και αηδιαζεις , το αφηνεις 1 ωρα και μετα ωωωω! τι καλο που ειναι !
Το ιδιο και με το 401 σφιγγει η τζουρα , ζεσταινεται ο ατμ. η γευση 0 ! Και μετα απο λιγο ολα αυτα πανε περιπατα και απολαμβανεις γευση και ατμισμα.
Το μονο συμπερασμα που εχω βγαλει ειναι οτι χρειαζομαι και τα 2 για να μη καπνισω ΚΤ.
-
στο 510 μπουκώνει ο χρήστης μετά από ώρα, αν είναι έντονη η γεύση τού υγρού.
στο 401, μόλις σφίξει η τζούρα, βγάζεις το φιλτράκι (αφήνεις τον ατμ. καί την μπαταρία) καί φυσάς 2-3 φορές, στις τρυπούλες μεταξύ μπαταρίας καί ατμ. Θα δείς πολύ ατμό να βγαίνει. Καθάρισε.
Χρειάζονται καί τα 2, διότι με το 401 δεν αισθάνεσαι ποτέ "γεμάτος". Όσο είχα μόνο 401, ήθελα καί τα τσιγαράκια μου -ειδικά το πρωί πού ξύπναγα καί το βράδυ πριν κοιμηθώ-. Λίγες τζούρες 510 καί τέρμα η έλλειψη :)
Χρειάζονται καί τα 2, λοιπόν :D
-
Βρηκα αυτο σε ξενο forum και το μεταφέρω ατόφιο... γιατι είναι ότι καλύτερο έχω διαβάσει μεχρι τωρα
M401 = Economy car, great gas mileage, automatic transmission, weak performance. Has a problem with an engine that starts on it's own in certain situations.
510 = Performance car, terrible gas mileage, manual transmission, performance leaves the competition in the dust.
Μαλλον θα πάρω και τα δυο :) δεν το γλυτωνω. Να βγαίνω με το economy car τις καθημερινές και με το sport cambrio τα σαβατοκυριακα :))
-
χαχαχαχα !!! πολυ καλος ο χαρακτηρισμος!!
-
- Τα mods λυνουν το προβλημα αυτονομιας , μην το συγχεουμε με αλλα παρεμφερη προβληματα , οπως κτηπημα, γευση κτλ.
Abet εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω! :nope:
Όχι τα mods (18650) Δεν λύνουν μόνο το πρόβλημα της αυτονομίας αλλά και του χτυπήματος και του ντουμανιού :yes:
TRUST ME ;)
-
taxtsom εχεις δικιο
αλλα ολοι οσοι πειραματιζονται με πανω απο 3.7 volts για καλυτερη αποδοση να εχουν υποψη τους οτι οι κινεζοι δεν ειναι ασχετοι
οπωσδηποτε εχουν πειραματιστει με μεγαλυτερες τασεις , τωρα το γιατι δεν τις εχουν υιο8ετησει ας κρινει ο κα8ενας μονος του
Με την απλη λογικη , απλα , σκεπτομαι οτι δεν ειναι δυνατον οι κινεζοι να αρκεστηκαν σε αυτη την ταση , τη στιγμη που σαφως βλεπουν οτι 5-7 volts εχουν καλυτερο κτηπημα. Αρα κατι παιζει εδω που δεν το ξερουμε .
Νομιζω ?
-
Όχι δεν έχεις άδικο. Ωστόσο στο mod που έχoυμε φτιάξει με 18650 2500 mAh χρησιμοποιούμε την τάση "ασφαλείας" 4 - 4,2 V. Η διαφορά είναι ότι αυτή η μπαταρία διατηρεί αυτή την τιμή για αρκετές ώρες λειτουργίας τη στιγμή που οι μπαταριούλες των 200 mAh μετά από 10 τζούρες ρίχνουν διαρκώς την τάση τους έως τα 3 V. Και τότε το έργο είναι αντίο ...ζωή :))
-
Πολυ σωστα...
-
Όχι δεν έχεις άδικο. Ωστόσο στο mod που έχoυμε φτιάξει με 18650 2500 mAh χρησιμοποιούμε την τάση "ασφαλείας" 4 - 4,2 V. Η διαφορά είναι ότι αυτή η μπαταρία διατηρεί αυτή την τιμή για αρκετές ώρες λειτουργίας τη στιγμή που οι μπαταριούλες των 200 mAh μετά από 10 τζούρες ρίχνουν διαρκώς την τάση τους έως τα 3 V. Και τότε το έργο είναι αντίο ...ζωή
Σωστος , συμφωνω
-
Η συζήτηση για το mod του Θάνου μετακόμισε στο δικό της θέμα:
http://vaping.gr/index.php/topic,400.msg10234.html#msg10234