Taifun GT II Air
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/000e%202_zpswcfjmegv.jpg)
[justify]Εισαγωγή χρήστη: Χμμ. Πρέπει, σκέφτηκα, να κάνω μία θεαματική είσοδο, μπας κι ο σοφός γέροντας πάψει να μιλάει με γρίφους. Τελικά θα ήταν άδικος κόπος, κι αυτό γιατί μ' έκανε σαν τα μούτρα του. Θα μιλούσα κι εγώ με γρίφους. Πέρα απ' τις κρυάδες μου, θα είμαι τηλεγραφικός. Όλα τα παρακάτω ήταν ένα μαγευτικό ταξίδι στη γεύση. Δηλ. δεν φέρνει κάτι καινούργιο ο GT II Air πέρα από αέρα. Αέρα αέρα όμως.[/justify]
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/II2-vert_zpsuhwrznz1.jpg)
[justify]Πρώτες εντυπώσεις: Ψυχρός Γερμανός. Τελειομανής. Όπως κι ο γέροντας, έτσι κι ο Taifun GT II, είναι ήδη θρύλος (έτσι μου λένε κάποια ατμιστικά πουλάκια, εγώ δεν ξέρω πολλά πολλά). Εδώ τώρα. Έχουμε: Taifun + GT II + αέρα. Εντυπωσιακό. Μία σχεδιαστική σταθερότητα με κάποιες σύγχρονες πινελιές. Μέσα σ' όλα αυτά τα όμορφα, βάζουν κι ένα επιστόμιο τέρας. Στην αρχή χαμογέλασα, ύστερα με σοβάρεψε για τα καλά ο Γερμανός. Με το 1ο στήσιμο είδα: πνευμονικές και 4 εισαγωγές αέρα με σύνολο 17 οπών (4-4-4-5). Από την πρώτη κιόλας εισπνοή κατάλαβα για τα καλά, δεν αστειεύεται καθόλου. Ήξερε τι σχεδίασε. Παρ' όλα αυτά είναι τεράστιο (θα έλεγα και ασχημούτσικο).[/justify]
[justify]Στήσιμο: Πολλά. Δεν σταματούσα με τίποτα. Μονή, διπλή, λεπτά σύρματα, λεπτότερα, λίγο πιο χοντρά, χοντρότερα, απλά οργανικά βαμβάκια, c.b. κ.λπ., επιστόμια μικρά, μεγάλα, στενά, μπουριά, κ.ο.κ. Στις παρακάτω εικόνες έχω: Kanthal 0,36mm, πυρήνας 3mm, 7 σπείρες, 1,4Ω, και 14 – 16W. [/justify]
[justify]Υγρά Αναπλήρωσης: Five Pawns, 1) Taken Three – Brevity (6mg), 2) Black Flag Risen (Enriched), (12mg).[/justify]
[justify]Χαρακτηριστικά:[/justify]
[justify]Specifications:[/justify]
[justify]- Diameter: 23mm
- Length: approx. 97g
- Capacity: approx. 5ml
- Material: Stainless steel (1.4301), Borosilicate glass, PTFE
[/justify]
[justify]Package Include:[/justify]
[justify]- 1x Rebuildable Atomizer Taifun GT II Air
- 1x Info card for authenticity verification
- 1x Drip Tip GT II Air
- 1x Sealing Rings (spare parts)
- 2 x PTFE tubes (air channel reduction)
- 1x Wooden Gift Box
[/justify]
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/II-vert_zps7ygvqv4q.jpg)
[justify]Εντυπώσεις: Τρέλα. Γεύση, πυκνότατο ντουμάνι, πνευμονικές για πλάκα, κατασκευαστική κορυφή των κορυφών, απίστευτα δεσίματα, σπειρώματα κ.λπ., ρυθμίσεις που αγγίζουν το τέλειο. Με λίγα λόγια, η αεράτη διαδοχή του GT II. Με διάμετρο 23mm και μήκος 55,4mm, το δε βάρος αγγίζει τα 100g. Νέο και το επιστόμιο τερατάκι, με διάμετρο κορυφής 15mm (12,3mm – 6mm) και ύψος 13,50mm (αν τα έγραψα καλά γιατί βαρέθηκα να γυρίζω πίσω...). Ρύθμιση αέρα με εξωτερικό δακτύλιο (4 εισαγωγές και 7χ2mm). Στη βάση, χαραγμένο όνομα-τύπος ατμοποιητή, καθώς και με τον κλασικό αύξοντα αριθμό του.[/justify]
[justify]Κάτι μικρό. Η τιτανομαχία των τριών, έχει νικητές και μόνο νικητές, όφειλα να το πω. Αυτό που δεν θέλω να παραδεχτώ σε αυτό το νήμα είναι η δική μου αδυναμία σε έναν από τους 3.
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/II6-vert_zpstp49wglg.jpg)
[/justify]
[justify]Η ροή του αέρα σε μονή αντίσταση ήταν μοναδική. Όλα λειτουργούσαν απίστευτα με στόχο τη γεύση. Επίσης, πρέπει να σημειώσω και κάτι ακόμα. Με το μικρό τανκ (XS Tank kit), είχα την εντύπωση μιας ιδέας παραπάνω γεύσης (λογικό σκέφτηκα, μιας και είμαστε πιο κοντά στα γεγονότα...). Δοκίμασα αρκετά επιστόμια και το προσωπικό μου γούστο κατέληξε στο στενόμακρο Taifun Drip-Tip / Gerade - “Straight”. Στην επιλογή αυτή, έπαψα τις πνευμονικές και απόλαυσα άνετες στοματικές, και όλα αυτά με απίστευτη γεύση και ανάλυση αυτής. Στα 2 υγρά αναπλήρωσης που επέλεξα, το ένα με high vg, και το άλλο, το αγαπημένο μου καπνικό 50/50, νικοτίνη στα 6 και 12mg αντίστοιχα. Είχα εξίσου κορυφαία απόδοση και δεν έχω κάτι άλλο να πω.[/justify]
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/II3-vert_zpscjbwuiji.jpg)
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/II.14_zpso4y9ysl2.jpg)
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/II8-vert_zpsfjpdovys.jpg)
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/II5-vert_zps0baseler.jpg)
[justify]Συμπέρασμα: Χωρίς λόγια. Απλά παραθέτω 2 σημεία δικής μου επιλογής: Taifun (http://shop.smokerstore.de/taifun/verdampfer/), & GT II Air. (http://www.thevapersboutique.com/index.php?route=product/product&path=3_45&product_id=782&sort=p.price&order=DESC)[/justify]
[justify]Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε.[/justify]
[justify]@thodorisrodatos, καλησπέρα.[/justify]
[justify]Έτσι όπως έρχεται ο GT II Air, όχι, δεν φτάνω σε τσιγαρίσια τζούρα με τίποτα. Σε προετοιμάζει ανάλογα το τέρας που έχει για επιστόμιο. Εγώ έφτασα μέχρι άνετες στοματικές-τσιγαρίσιες (με PTFE tube, άλλο επιστόμιο, και αρκετά κλειστές οι εισαγωγές αέρα).[/justify]
[justify]@Alien1980, καλησπέρα.[/justify]
[justify]Ευχαριστώ πολύ. Έχω δοκιμάσει κάποιους και μπορώ να έχω μία μικρή άποψη. Ο GT II Air, είναι για πνευμονικές και μέχρι άνετες στοματικές. Γεύση, για μένα πάντα, κορυφαία. [/justify]
[justify]@kaklis, καλησπέρα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια. Καλοάτμιστος πάντα.[/justify]
[justify]@Petrosa, καλησπέρα.[/justify]
[justify]Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κι εγώ με τη σειρά μου, στη διαφωνία σου. Πήρα κορυφαία γεύση. Αν το γενικεύσω μάλιστα, θα πω πως μέχρι τώρα, όσους Taifun έχω δοκιμάσει, όλοι έχουν πιάσει κορυφές γεύσης. [/justify]
[justify]Όμως, θα συμφωνήσω μαζί σου στο βάθρο. Κι εγώ βάζω 1ο τον GSL. Απίστευτο εργαλείο. Τώρα, όσο αφορά το μεγάλο μείον που λες. Προφανώς αναφέρεσαι για όλους τους Taifun που συζητάμε εδώ. Όλοι τους είναι 23mm, κι η δική σου προτίμηση σε χωνευτές καταστάσεις θα έχει πρόβλημα με όλους. Οι δακτύλιοι όντως ξεφεύγουν από τα 23mm. [/justify]
Στο τελευταίο που διαφωνώ. Ο GT II Air είναι τρελός παιχνιδιάρης, αρκεί να αναφέρω τα στησίματα που μπορεί να κάνει (βέβαια, μου αρέσει καλύτερα η δική του βάση, στα δικά μου γούστα). Αν προσθέσουμε και τον αέρα με το 4-4-4-5, τότε γίνεται πόλεμος. Πάντως θα συμφωνήσω για τον σπουδαίο τρόπο εισαγωγής αέρα στον GSL.
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/o28-vert_zpse893wndu.jpg)
[justify]Καλημέρα σε όλους τους φίλους.[/justify]
[justify]Με αφορμή τον μικροσκοπικό PitBull RDTA v1.5 (Animodz), και μετά από την υπέροχη παρουσίασή του από τον αγαπητό φίλο drakmor, επανέρχομαι στον αεράτο Taifun, GT II Air. Ύστερα κι απ' τις παρατηρήσεις των 2 αγαπητών φίλων, drakmor & Varaderum, πως δηλ. ο PitBull είναι γευσάτος και μπαίνει στα χωράφια γεύσης του GSL, σκέφτηκα να τους κοντράρω. Λίγο μετά όμως, μπήκα στον πειρασμό να τον πάω πρώτα κόντρα με τον αεράτο Taifun. Και σαν μέγεθος (λέμε τώρα...), αλλά και σαν γεύση (+ ντουμάνι). Τον GSL τον αφήνω για άλλη μέρα. [/justify]
[justify]Λοιπόν. Ακόμα δεν θα πω κάτι για την κόντρα, είναι νωρίς, δεν πρόλαβα σχεδόν τίποτα. Παρ' όλα αυτά είπα να χαμογελάσουμε με τα μεγέθη. Στις παρακάτω εικόνες, έβαλα το κοντό κουστουμάκι του GT II Air, (XS Tank Kit), βέβαια, μην περιμένουμε σοβαρή ακρίβεια απ' το παχυμετράκι, όμως δίνει μία εικόνα. Όντως, κάνει μεγάλη δουλειά, κόβει μπόι και το σημαντικότερο, φέρνει ακόμα πιο καλή ανάλυση στη γεύση. Τώρα, δίπλα στον PitBull είναι γίγαντας ο GT II Air. Η κόντρα τους στα υπόλοιπα, σαν πρώτη ανιχνευτική ματιά, υπέροχο ντουμάνι και οι 2, αν σκεφτούμε πως ο PitBull έχει μινιόν στήσιμο, τότε το γαλλικό κατόρθωμα αξίζει διπλά. Από γεύση; πιο απλή σχεδιαστική φιλοσοφία ο PitBull και παρ' όλα αυτά τον κοιτά στα μάτια με απίστευτο θράσος. Για τη γεύση τους θα επανέλθω. [/justify]
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/air2abc_zps6gebuvig.jpg)
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/cc1-tile_zpsrdsbkkhm.jpg)
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/cc3x-tile_zpswymqibe8.jpg)
[justify]Επανέρχομαι για το μεγάλο θέμα της γεύσης. Λοιπόν, υπερέβαλα στη δυσκολία για τον PitBull. Τι εννοώ. Έστησα τον GT II Air με ένα από τα καλύτερα στησίματα που μπορεί να πάρει, αυτό σε σχήμα “S”. Ειλικρινά, αν κάποιος θέλει να δει τι σημαίνει ρύθμιση αέρα, τότε πρέπει οπωσδήποτε να δει τον Air. Στο συγκεκριμένο στήσιμο, τοποθετήθηκε αφράτο το βαμβάκι, δοκιμάστηκαν όλες οι επιλογές εισαγωγής αέρα και το άτμισμα έγινε στα 13 και 14w (12w στον PitBull), και στα 2 καπνικά, η απόδοση ήταν χωρίς ανταγωνισμό. Δυνατό χτύπημα, έντονο ντουμάνι (ακόμα και με το γευσάτο επιστόμιο), και η ανάλυση ήταν πέρα από σχολιασμούς, (ειδικά το καπνικό της “λ” το απογείωσε, με ανάλυση που δεν είμαι ικανός να χαρακτηρίσω, πέρα από το πιπεράτο τελείωμά του).[/justify]
[justify]Ο PitBull. Σαφέστατα τον κατατάσσω στους γευσάτους ατμοποιητές. Σαφέσαστα ανήκει σε ιδιαίτερη κατηγορία ατμίσματος. Σαφέστατα τον ερωτεύτηκα. Αν και είχαν το ίδιο στήσιμο, δεν είχα το έντονο χτύπημα του Air. Παρ' όλα αυτά, χρειάστηκε να κατέβω σε ισχύ (12w), κι αυτό γιατί, είχα αύξηση θερμοκρασίας στο μεταλλικό σώμα (όχι στο επιστόμιο). Ο ατμός ήταν δροσερότατος αλλά και χωρίς έντονο χτύπημα. Η ανάλυση στη γεύση ήταν γαλλική υπόθεση. Απαλή, απαλότατη γεύση σε κάθε βήμα. Δεν πήρα έντονο το πιπεράτο τελείωμα στο “λ” πέρα απ' τη διακριτική του παρουσία, όμως η γεύση ήταν μαγική και στην εκπνοή. Στο δε Black Flag Risen, έδωσε ρεσιτάλ ποιότητας ατμίσματος.[/justify]
[justify]Συμπέρασμα χρήστη: Ναι, ο GT II Air ήταν νικητής. Ναι, η ανάλυση ήταν σαφώς ανώτερη (και δεν ξέρω τι θα γίνει στην κόντρα με τον GSL, κι αν χρειάζεται να πάω κι εκεί). Όμως, ένα τεράστιο όμως. Ο PitBull πρέπει να είναι στην φαρέτρα έμπειρου γευσιγνώστη, εγώ όσα κι αν έγραψα είναι ελάχιστα και δεν έχουν την αξία ενός τέτοιου ατμιστή, καλώς ή κακώς δεν μπορούμε όλοι να έχουμε τα ίδια ταλέντα ή χαρίσματα.[/justify]
[justify]Στήσιμο: kanthal 0,36mm, πυρήνας 2,5mm, 1Ω, 12 & 14w. [/justify]
[justify]Υγρό αναπλήρωσης: α) f.p. Black Flag Risen (Enriched), β) λ (Gaucho Verano).[/justify]
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/1-tile_zpsy5ednwpi.jpg)
(http://i1354.photobucket.com/albums/q682/stomega/3c-tile_zpseqtydrmg.jpg)