vaping.gr
Παρουσιάσεις και κριτικές προϊόντων => Mods => [Ηλεκτρονικά mods] => Μήνυμα ξεκίνησε από: Atrum στις Αυγ 23, 2012, 18:07
-
Το έπιασα στα χέρια μου.
Φαίνεται για πολύ καλή κατασκευή. Δίνει πράγματι 5 amper (1.2 αντίσταση στα 6V), είναι μεγάλο αλλά με τα χέρια που έχω δεν φάνηκε άσχημο με τον RCA. Βάρος, αρκετό.
Xωρίς χρήση δεν μπορώ να ορκιστώ για τις αντοχές της βαφής. Επίσης έχει μόνο 1 κουμπάκι με όσα κακά αυτό συνεπάγεται.
-
http://www.atmistique.gr/new-products?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=290&category_id=14 η τιμη του σε νορμαλ πλαισια κατα την γνωμη μου,προσωπικα θα το παρω για να μην εχω το αγχος με το προβαρι μου εκτος σπιτιου,οποτε θα το πεταω δεξια και αριστερα χωρις να το σκεφτω
-
η τιμη ειναι αρκετα καλη...
αλλα το μοντ αυτο δεν ειναι... "ευκινητο"... ειδικα για εκτοσ σπιτιου..
-
Προσωπικα δεν με πειραζει,ετσι και αλλιως παντα κουβαλαω τσαντα,τσαντακι οποτε θα το πεταω μεσα χυμα και τελος,πραγμα που δεν θελω να το κανω για το προβαρι μου επειδη το λυπαμε!λογικα οπως το βλεπω πρεπει να ειναι στις διαστασεις του vmax,αλλα πιο βαρυ
-
Για δεύτερο mod vv είναι μια χαρά ειδικά για μέσα στο σπίτι, για έξω κάτι πιο διακριτικό
είναι οπωσδήποτε καλύτερα.
Τώρα όσον αφορά το mod είναι ευχάριστο η μια μπαταρία :thumpup:και δυσάρεστο μέγεθος και βάρος :thumpdown:
Σχετικό θέμα στο κατάστημα Atmistique (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,12686.msg479063.html#msg479063)
-
επειδη αρκετές μέρες παραμένει κρυφό το λινκ στο alibaba
είναι στα προϊόντα sex.....
μήπως είναι τελικά για 2 χρήσεις στην κίνα οπως είπε κ ο σοφός ?? :lotpot: :lotpot: :lotpot:
http://www.alibaba.com/product-gs/621309801/2012_newest_e_cigarette_CigStar_IMotion2.html
-
οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικες,μου αρεσε η ποιοτητα κατασκευης του και το κουμπακι του(πιο πολυ απο του προβαρι :-[ )για τα χρηματα του ειναι μια καλη επιλογη,βεβαια απο μεγεθος και βαρος ειναι θηριο ανημερο :))
-
και μια για συγκριση με το προβαρι..... :-[
-
Προσωπικα δεν με πειραζει,ετσι και αλλιως παντα κουβαλαω τσαντα,τσαντακι οποτε θα το πεταω μεσα χυμα και τελος,πραγμα που δεν θελω να το κανω για το προβαρι μου επειδη το λυπαμε!λογικα οπως το βλεπω πρεπει να ειναι στις διαστασεις του vmax,αλλα πιο βαρυ
σε σχέση με το vmax είναι πολύ πιο βαρύ και πιο χοντρό στη διάμετρο , το βίδωμα κάτο είναι καμία σχέση με vmax απλά όπως πρέπει να είναι και όχι να κάνεις το σταυρό σου όταν το βιδώνεις ;D
-
οντως το βιδωμα του ειναι πολυ καλο..... ;) και στα συν του για μενα η μια μπαταρια
-
και μια για συγκριση με το προβαρι..... :-[
το αγορασα αλλα επειδη δεν εχω προβατακι
to προβατο ειναι με προεκταση?φορανε την ιδια μπαταρια στη φωτο??
-
ναι φιλε μου το μινι προβατακι στην φωτο επανω ειναι με το εξτενσιον για μπαταρια 18490 ενω το IMotion2 παιρνει 18650... :bye:
-
ευχαριστω για την απαντηση.
απο βαρος τι λεει η σύγκριση?.το μοσιον εκτος απο μεγαλο ειναι και για γυμναστικη στο σπιτι με βαρακια
-
Εγώ που χρησιμοποιώ το μεγάλο προβάρι με extension μια χαρά το βλέπω το μέγεθος.
-
Είναι αρκετά βαρύ αλλά είναι ποιότητα το άτιμο. Τα μεταλλικά του μέρη τουλάχιστον φαίνονται να μην σπάνε με τίποτα.
Το χρώμα όπως είπα δεν ξέρω αν θα αντέξει αν και φαίνεται για καλή δουλειά και αυτό. Επίσης το ένα κουμπί είναι κάπως ενοχλητικό, κατά τα άλλα είναι ένα πολύ ποιοτικότερο και αρκετά πιο δυνατό λάβα. Ίσως πιο κοντά στο πρόβατο.
-
ευχαριστω για την απαντηση.
απο βαρος τι λεει η σύγκριση?.το μοσιον εκτος απο μεγαλο ειναι και για γυμναστικη στο σπιτι με βαρακια
το iMotion2 V+ ειναι 160 γραμμαρια σκετο σωμα, το προβαρι ειναι 119 και το προβαρι μινι 108 :bye:
-
Το θέμα είναι V-max SS, Z-max SS ή αυτό.
-
απλα αυτο αν το στισεις ορθιο με επισκευασιμο ss και σου πεσει εστω και στο τραπεζι κανα 2-3 φορες.. το 510 θα γινει φουτανα..
οποτε θελει προσοχη :yes:
-
οποιοδηποτε VV της κατηγοριας αυτης τα ιδια αποτελεσματα θα εχει σε αναλογο σεναριο... και σχεδον οποιαδηποτε μπαταριοθηκη γενικα.... ;)
-
το iMotion2 V+ ειναι 160 γραμμαρια σκετο σωμα, το προβαρι ειναι 119 και το προβαρι μινι 108 :bye:
δηλαδη 40 % κατω στην τιμη 40% πανω στα κιλα.
γραμμαριο και ευρω
-
Πωπω έχουν κολλήσει οι κινέζοι προσπαθώντας να αντιγράψουν το provari και βάζουν οθόνες με όλο και μεγαλύτερα νούμερα... Μόνο σε εμένα φαίνεται άσχημο αυτό;
-
Kαι σε όσους έχουνε provari! ;D
-
Kαι όχι μόνο αυτό... Αλλά επιμένουν σε 2 digits μόνο. Λες και είμαστε αρχές του '80...
-
Σχεδιαστικά είναι όμορφο πάντως, το μέγεθος είναι που ξεφεύγει από τα μέχρι τώρα δεδομένα
που όλα τείνουν σε μικρότερο μέγεθος, το mod imotion να γίνεται 50% μεγαλύτερο από το
mini ProVari σε μέγεθος και βάρος :yes:
-
Kαι όχι μόνο αυτό... Αλλά επιμένουν σε 2 digits μόνο. Λες και είμαστε αρχές του '80...
είναι πιο φθηνά βρε :laugh1: :laugh1: :laugh1:
αλήθεια θα το προτειμούσα με μικρότερη led ή στη καλύτερη oled αλλά που :idiot1: :idiot1:
-
Το έπιασα στα χέρια μου σήμερα στο Αtmistique...Φαίνεται πάρα πολύ καλό σαν εξωτερική κατασκευή και ριφινιρισμα (πολύ καλύτερο του αναμενόμενου), λίγο βαρύ για τα σημερινά standard αλλά εγώ το προτιμώ έτσι...
Κατα τ' άλλα θα δείξει...
-
Ευτυχής κάτοχος από την Πέμπτη. Μια και νέος στο άτμισμα (στο συνεχές και αδιάλειπτο, χωρίς καθόλου κ.τ.), ήθελα κάτι τέτοιο και αποφάσισα να πάρω αυτό και λόγω τιμής (μετα τις πρέπουσες αποσβέσεις βλέπουμε για κάτι άλλο).
Καλό και στιβαρό είναι, εύχρηστο είναι και με 2000 mhA μπαταρία κράτησε από το πρωί της Παρασκευής μέχρι 7 το απόγευμα. Με την δεύτερη μπαταρία (πάντα και καβάντζα) μέχρι τώρα και πιστεύω έχουμε ακόμη.
Τώρα για το βάρος, ναι είναι λιγάκι βαρύ, αλλά δείτε το και αλλιώς: άμα σας κολλάει κανείς προϊστάμενος, μόλις το βλέπει, το βουλώνει και φεύγει...
edit: τώρα μόλις (12:30) την άλλαξα την 2η
-
εντυπωσεις
μετα απο μερικες μερες ατμισματος με dct tank
1)η τζουρα πολυ σφιχτή σαν να μην αναπνεει ο ατομιζερ /ετσι αναγκάστηκα να τον χαλαρωσω λιγο ωστε να εχει λιγο αερα σαν τον λαβα.το προβλημα ειναι οτι το τανκ κουνιεται και μου ερχεται ναυτια.
2)παρατηρησα οτι για να εχω ιδια γευση και θερμοκρασια με το λαβα ,πρεπει να ανεβασω τα βολτ.ετσι ατμιζω τωρα στα 5,8
3) ερεθισμένος λαιμος
4)η κατασκευη βαρια αλλα φαινεται αξιοπιστη.
-
2)παρατηρησα οτι για να εχω ιδια γευση και θερμοκρασια με το λαβα ,πρεπει να ανεβασω τα βολτ.ετσι ατμιζω τωρα στα 5,8
5,8 :o με ποσα ωμ ? ???
-
2,2
-
το ιδιο προβλημα εχω και εγω,παρατηρησα οταν η μπαταρια ειναι φορτισμενη τελειως,δηλαδη στα 4.1 που βγαινει απο τον φορτιστη πηγαινει μια χαρα,με το που θα παει στα 3.8 ειναι ψοφιμι,και πρεπει να πας τα βολτ στον θεο για να νιωσεις κατι...πολυ περιεργο αυτο και ειναι λιγο σπαστικο εως πολυ θα ελεγα,ισως κατι δεν παει καλα στην πλακετα...ας μας πουνε και αλλοι την αποψη τους
-
κάτι πρέπει να παίζει με την πλακέτα πάντως, σε ακανόνιστε στιγμές (δεν έχω παρατηρήσει ακόμη κοινές συνθήκες που το παρουσιάζει) μου βγάζει καμένο.
Εκεί που τρελένεται στο καμένο είναι μόλις βάλω καινούργια μπαταρία επάνω. Για 1 λεπτό τρελαίνεται και μετά επανέρχεται στο ακανόνιστο...
-
το ιδιο προβλημα εχω και εγω,παρατηρησα οταν η μπαταρια ειναι φορτισμενη τελειως,δηλαδη στα 4.1 που βγαινει απο τον φορτιστη πηγαινει μια χαρα,με το που θα παει στα 3.8 ειναι ψοφιμι,και πρεπει να πας τα βολτ στον θεο για να νιωσεις κατι...πολυ περιεργο αυτο και ειναι λιγο σπαστικο εως πολυ θα ελεγα,ισως κατι δεν παει καλα στην πλακετα...ας μας πουνε και αλλοι την αποψη τους
Aκριβως την ιδια συμπεριφορα εχει και σε μενα μολις πεσει στα 3.8 πρεπει να το ανεβασω στα 5.5 για να αρχισει παλι ναπαιζει ικανοποιητικα οσο για τις μπαταριες αυτονομια εχω απο 3 εως 6 ωρες αλλα μαλλον θα φταινε και οι μπαταριες γιατι ειναι λιγο πεσμενες :yes: :yes: :yes: :yes: καμμενο δεν μου εχει βγαλει ποτε.. :yes: :yes: :yes: :yes:
-
δηλαδη παιδια δεν βγαζει οτι του σετταρεις απο βολτ? παιζει ρολο το υπολοιπομενο της μπαταριας?
και στις ενδιαμεσες καταστασεις (οχι γεματη.. οχι σχεδον αδεια) πρεπει να παιζεις συνεχως με το κουμπι για να βρεις τη σωστη ρυθμιση? Αυτο ειναι πολυ αρνητικο..
-
Ακριβως :thumpup: :thumpup: :thumpup: :thumpup:
Διαγραφη αμεσης παραθεσης
-
ετσι νομιζω και εγω...αν πας να το συγκρινεις με προβαρι θα σε πικρανει....αλλα ειπαμε αλλα χρηματα δινεις για το προβαρι αλλα για αυτο,για τα χρηματα του οκ,αν εκανε 150 ευρω δεν θα ηταν καλη αγορα,ετσι απλα εχουν τα πραγματα
-
όντως έτσι είναι , για να φτάσουν την αξιοπιστία του provari όσα χρόνια και να δουλέψουν οι κινέζοι δέν πρόκειται να βγάλουν κάτι για να του κάθετε δίπλα. ;)
Διαγραφη αμεσης παραθεσης.
-
Σ΄αυτά τα κινέζικης version Provari παίζει μεγάλο ρόλο και το τι μπαταρία θα του βάλεις...
-
προσωπικα του εχω efest imr δεν νομιζω να ειναι ασχημη μπαταρια..... :-[
-
Kαι εγω aw αλλα ..... :hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm:
-
Το έχω στα χέρια μου απο χθές :D
(http://imageshack.us/a/img255/408/imotion2vpenelope.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/255/imotion2vpenelope.jpg/)
Απίστευτό το πώς κάθησε ο άτμο και το λογότυπό του ακριβώς στην ευθεία με την οθόνη :D
Συμφωνώ με όλους σε ότι έχει αναφερθεί
Να προσθέσω ότι πήγα να το μετρήσω με βολτόμετρο να δω γιατί είναι ψοφίμι όταν πέσει η μπαταρία στα 3.8 αλλα δεν...(είναι παλμικό)? :hmmm:
Μέτρησα όμως τη μπαταρία με πολύμετρο.
3.8 στο μόντ 3.8 και στο πολύμετρο.
Αυτό σημαίνει ότι τη μετράει χωρίς φορτίο (ενώ το προβάρι τη μετράει με φορτίο) και πατώντας το κουμπί η μπαταρία εκείνη τη στιγμή μπορεί να πέφτει και κάτω απο 3.4 γι'' αυτό δεν έχει δύναμη.
Επίσης παρατήρησα ότι είναι πολύ παχύ το μέταλό (εξού και το βάρος)
(http://imageshack.us/a/img534/9421/imotion2v1.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/534/imotion2v1.jpg/)
Και εκεί που τελειώνουν τα σπειρώματα και αρχίζει το σώμα είναι ακόμα πιό παχύ.
Πολύ στιβαρή κατασκευή ;)
Και ακόμα στη μέσα μεριά ενώ φαίνετε η κατεργασία του μετάλου (το τορνίρισμα δηλαδή , δεν είναι βαμμένο η κάτι άλλο) το χρώμα παραπέμπει σε ss (ας μας διαφωτίσει κάποιος πιό ειδικός σε μέταλα)
(http://imageshack.us/a/img839/8163/imotion2v2.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/839/imotion2v2.jpg/)
Το σώμα πάντως ΔΕΝ μαγνιτίζεται :hmmm:
Tέλος αυτό που μου άρεσε πιό πολύ είναι ότι είναι η πιό πιστή αντιγραφή προβάρι που έχει βγεί.(τηρουμένων των αναλογιών βέβαια)
Το μενού είναι ακριβώς το ίδιο με την ίδια σειρά στα κλίκ.
Μπροστά οθόνη (που δεν ανάβει όταν πατάμε το κουμπί) πίσω ακριβώς το κουμπί που ανάβει σε μπλέ χρώμα και απενεργοποιείται απο το μενού όπως το προβάρι.
Για όσους δεν με ξέρουν έχω και προβάρι μίνι και απο χθές το παρόπλισα για να μπορέσω να δω τι κάνει το I Motion2 v+
Επίσης δεν έχω πρόβλημα με το μέγεθος και το πώς με βλέπουν οι άλλοι (τα έχω ξεπεράσει προ πολλού αυτά) 8)
Του κότσαρα και τον ίδιο ατμοποιητή και βλέπουμε
Για οτιδήποτε νεώτερο εδώ είμαστε :) :bye:
-
Όχι δεν είναι SS. Είναι το κλασικό χρωμιομένο που βλέπεις σε όλα σχεδόν τα mods. Αν είναι μπρούτζος δεν ξέρω, αλλά πολύ πιθανόν, καθώς συνηθίζεται. Όπως είπα και στις αρχικές εντυπώσεις, δεν ξέρω πόσο καλή είναι η μπογιά του, αλλά για να μη βλέπω να παραπονιέται κανείς, μάλλον θα κρατάει καιρό. :)
Στο κάτω κάτω αν ήταν SS θα το βάζανε στην περιγραφή με μεγάλα γράμματα και καλά θα κάνανε. Δεν μας πειράζει που δεν είναι πιστεύω, ε; :D
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QA_RY7CalI0[/youtube]
-
Πώς το βλέπει περιληπτικά?
-
του εκανε κατι κολπα,ετσι κ ετσι.
-
Είναι ορειχάλκινο παιδιά, το γράφουν στην σελίδα στο atmistique.
-
Να ρωτήσω κάτι τους ποιό έμπειρους, μια και είμαι νέοπας.
Εχω το συγκεκριμένο modάκι. Πήρα εξ αρχής 2 μπαταρίες efest imr 2000άρες. Με την μία τέλεια απόλαυση με τις ώρες, πιπίλα. Με την άλλη μου έρχεται πολύ τακτικά καμμένο, ακόμη και αν το έχω ρυθμίσει στα 3V. Η πλάκα είναι ότι μου το κάνει μόνο με την μία μπαταρία, από τις δύο.
Σήμερα το πρωί το ξεκίνησα με την προβληματική, μέχρι να την τελειώσω (2 το μεσημέρι), μου έβγαλε την πίστη. Οι μισές τζούρες χάλια και οι άλλες μισές καλές. Ακόμη και 2 ρουφιξιές πριν μου δείξει το modάκι ένδειξη Lo για την μπαταρία, πήρα καμμένο. Τελείωσε η μπαταρία και την άλλαξα.
Μόλις έβαλα την άλλη επάνω, λες και άλλαξα modάκι. 4 volt και πετάει.
Ολα τα στοιχεία τα ίδια (atmo - αντίσταση, υγρό τα πάντα).
Σας έχι ξανατύχει ? Είναι η μπαταρία για πέταμα με 2 εβδομάδες χρήση ?
-
Σε τι άτμο σου συμβαίνει αυτό; Γενικά του εμπορίου είναι λίγοι αυτοί που δεν βγάζουν καμένο σε τέτοια mods. Έχεις τσεκάρει τις μπαταρίες αν βγάζουν τα ίδια volt όταν πχ είναι και οι 2 φορτισμένες;
Κάτοχος και εγώ του imotion εδώ και λίγες μέρες, σαν κατασκευή φαίνεται πολύ ποιοτική για κινέζους. Έχει ένα θέμα όμως με την εισαγωγή αέρα και στον πόλο εκεί που ακουμπάει το κάτω μέρος του άτμο, που τουλάχιστον στο δικό μου παίζει πολύ. Το αποτέλεσμα είναι να πρέπει να βιδώσεις τέρμα τον άτμο για να περάσει το ρεύμα, αλλά στο τέρμα δεν περνάει ο αέρας.
-
Το έχω βιδωμένο τέρμα, γι αυτό και τα παιδιά στο Atmistique έκαναν μια ψιλο επεμβασούλα με dremel και περνάει ο αέρας κανονικά.
Αυτό που λες με τον πόλο πρέπει να επηρεάζει. Ισως να μην υπάρχει τόση σταθερότητα στο ρεύμα που δίνει, οπότε αν κάθε λίγο και λιγάκι αλλάζω τα Volt να γίνεται ένας αχταρμάς. Ισως να χρειάζεται τακτικός έλεγχος του πόλου και ένα μικρό ανεβασματάκι, μου έδειξαν και τα παιδιά στο Atmistique πώς γίνεται.
edit: Βέβαια μιλάμε ότι κάνω υπερβολική χρήση. Το modάκι είναι πολύ ζεστό και εγώ δεν σταματάω να ατμίζω, Πιπίλα μιλάμε. Μια υδρόψυξη θα βοηθούσε. Εχθές πήρα ένα lava 2.0 για την οδήγηση, γιατί με το iMotion είχα δυσκολία να στρίψω το τιμόνι, άσε που κινδύνευα να με συλλάβουν για οπλοκατοχή :))
-
Κάτοχος και εγώ του imotion εδώ και λίγες μέρες, σαν κατασκευή φαίνεται πολύ ποιοτική για κινέζους. Έχει ένα θέμα όμως με την εισαγωγή αέρα και στον πόλο εκεί που ακουμπάει το κάτω μέρος του άτμο, που τουλάχιστον στο δικό μου παίζει πολύ. Το αποτέλεσμα είναι να πρέπει να βιδώσεις τέρμα τον άτμο για να περάσει το ρεύμα, αλλά στο τέρμα δεν περνάει ο αέρας.
Βασίλη επειδή είχα πηνελόπη πάνω του τις λίγες μέρες που το κράτησα ανέβασε λίγο τον πόλο όπως σου είπαν και τα παιδιά ;)
Κι όποτε μπορέις πήγαινε απο το Atmistique να σου το σενιάρουν γενικώς :thumpup:
-
Τον ανεβάζω αλλά ξαναπέφτει ο άτιμος :tongue_smilie: . Κατά τα άλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος
-
Είναι ορειχάλκινο παιδιά, το γράφουν στην σελίδα στο atmistique.
πρεπει να εχει και κασσιτερο οπως οι ego π.χ το vmax δεν εχει :yes:
αλα για να ειστε σιγουροι αφηνετε το καπακι να πεσει απο ενα μετρο στο μωσαϊκο η μαρμαρο :yes: αν στραβωσει τοτε δεν εχει ;D
δεν παιζει ρολο το τα λιγα χιλ παραπανω στο παχος :D
-
Το πήρα στα χέρια μου την Τετάρτη 5 του μηνός.Πολύ στιβαρή κατασκευή,πολύ καλή και η τιμή του.Συγχαρητήρια στο Βασίλη και στον Κωνσταντίνο.Αψογη η εξυπηρέτηση τους και τους εύχομαι να παραμείνουν τόσο καλοί επαγγελματίες και τόσο εξυπηρετικοί όσο ήταν απέναντι μου.Το συγκεκριμένο mod το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους τους συνατμιστές.
-
πριν μια εβδομαδα πηρα ενα imotion αλα δεν ξερω αν το κανει μονο το δικο μου η αν ειναι γενικο το προβλημα,ενω το εχω κλειστο απο το κουμπι αυτο μου τελειωνει την μπαταρια σε μια νυχτα.εβαλα κ καμερα μπας και υπνοβατω (υπνοατμιζω )αλλα τιποτα :D .
-
Εγώ τις βγάζω τη νύχτα. Ετσι κι αλλιώς τις φορτίζω και τις 2 γιατί 2 Χ 2000mAh ίσα ίσα με φτάνουν μια μέρα.
-
μονο τον ατμο να βγαζετε αρκει πιστευω,ανοιγει το κυκλωμα τελειως χωρις ατμο
-
Να πω και εγώ τις εντυπώσεις μου μετά από ένα μήνα περίπου λειτουργίας. Αν και είχε ένα θεματάκι με τον πόλο του, τα παιδιά στο Atmistique το έφτιαξαν αμέσως. Γενικά το έχω καταβολευτεί. Επιτέλους ξέθαψα και κάτι dct 1.25 ohm, που δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω στο vmax.
Σε σχέση με το vmax είναι πολύ αδύναμο, αλλά εγώ το βρίσκω θετικό αφού το vmax σχεδόν ποτέ δεν το πάω πάνω από 3 βόλτ που ακόμα και εκεί σε αρκετούς άτμο μου βγάζει καμένο. Ένα ακόμα θεματάκι που έχει είναι ότι και αν έχει ego σπείρωμα, δεν βιδώνουν όλοι οι ego πάνω του χωρίς αντάπτορα, π.χ. ο steam machine.
Τέλος, η κατασκευή φαίνεται πολύ στιβαρή και ανθεκτική.
-
Καλησπέρα σε όλους τους συνατμιστές.Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το imotion2.Προχθές αγόρασα 2 μπαταρίες AW-IMR 1600mah,όταν μετά από κάποιες ώρες ατμίσματος η ισχύς της μπαταρίας πέσει στα 3.7volt,βραχυκυκλώνει σε όποιον ατμοποιητή και αν ατμίζω και πρέπει να αλλάξω την μπαταρία.Ενώ οι πρώτες μπαταρίες που είχα αγοράσει(18650)EFFEST IMR 2000mah,ατμίζουν κανονικά στο συγκεκριμένο mod,μέχρι να πέσουν στα 3.4volt,οπότε το mod μου δείχνει την ένδειξη low και τις αλλάζω.Οποιος γνωρίζει θα το εκτιμούσα πολύ αν με βοηθούσε.
-
Ετσι όπως το λες, μάλλον έπεσες σε ελαττωματικές μπαταρίες.
-
Μάλλον θα έχεις δίκιο,αλλά απορώ γιατί μέχρι τα 3,7volt ατμίζω κανονικά χωρίς διακοπές και άλλα παρατράγουδα.Μήπως γνωρίζεις αν παίζουν ρόλο τα ohm του ατμοποιητή?
-
Δεν είμαι και ο μάστερ των μπαταριών, αλλά λέω, μήπως έχει θέμα κάποιο τμήμα της μπαταρίας, και γι αυτό σε κάποιο επίπεδο volt γίνεται αυτό ? Σε μία το κάνει ή σε περισσότερες ? Μετά, έχεις κι άλλες του ίδιου τύπου και το κάνει και σ' αυτές ?
Τα Ohm παίζουν ρόλο στο εξής: Ο συνδυασμός αντίστασης και τάσης, αναγκάζει το mod να ζητάει συγκεκριμένο ρεύμα (ένταση) από την μπαταρία. Αν δεις διαγράμματα μπαταριών, έχουν διαφορετική συμπεριφορά ανάλογα την ένταση εκφόρτισης.
-
Καλησπέρα σε όλους τους συνατμιστές.Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το imotion2.Προχθές αγόρασα 2 μπαταρίες AW-IMR 1600mah,όταν μετά από κάποιες ώρες ατμίσματος η ισχύς της μπαταρίας πέσει στα 3.7volt,βραχυκυκλώνει σε όποιον ατμοποιητή και αν ατμίζω και πρέπει να αλλάξω την μπαταρία.Ενώ οι πρώτες μπαταρίες που είχα αγοράσει(18650)EFFEST IMR 2000mah,ατμίζουν κανονικά στο συγκεκριμένο mod,μέχρι να πέσουν στα 3.4volt,οπότε το mod μου δείχνει την ένδειξη low και τις αλλάζω.Οποιος γνωρίζει θα το εκτιμούσα πολύ αν με βοηθούσε.
Σε εμένα με τις aw 1600mah, όταν πέσουν στα 3.7ν συνεχίζει κανονικά αλλά με σαφώς μειωμένη ισχύ.
-
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.Εχω 1 ζευγάρι effest(οι οποίες πετάνε).Το άλλο ζευγάρι είναι aw(κόκκινο χρώμα) και σέρνονται.Ισως το imotion v2 να μην συνεργάζεται απόλυτα με τις συγκεκριμένες μπαταρίες.Πληροφοριακά ατμίζω στα 3,3volt και ο ατμοποιητής είναι 1,5 ohm-άρα είμαι στα 7,26watt.
-
Μια χαρά τάση και αντίσταση. Δεν ζορίζεται και τόσο η μπαταρία. Μήπως οι συγκεκριμένες έχουν πρόβλημα. Για τις AW έχω ακούσει καλά λόγια, δεν είναι γενικά μάπα.
-
Αρα δεν φταίει το mod,εφόσον σε εσένα λειτουργούν οι aw κανονικά.Δεν ξέρω μήπως φταίει το λαστιχάκι του πόλου,αν και μου το σενιάρισαν τα παιδιά στο atmistique.
Eχεις δίκιο για τις aw,όντως έχουν πολύ καλές κριτικές από τα παιδιά στο forum.Μάλλον είμαι Μητσοτάκης για να μου τύχουν 2 ελλατωματικές και στις 2.
Συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
Αν ξεχάσατε να γράψετε κάτι στο τελευταίο μήνυμά σας δεν είναι απαραίτητο να απαντήσετε με ένα καινούργιο ακριβώς από κάτω. Πατήστε απλά "Τροποποίηση" στο τελευταίο σας μήνυμα και συμπληρώστε αυτό που θέλετε.
Όχι συνεχόμενα μηνύματα από τον ίδιο χρήστη, κάντε τροποποίηση του μηνύματός σας (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,6.msg40659.html#msg40659)
-
Και γώ μετά από σχεδόν ενάμισι μήνα που το έχω οι εντυπώσεις μου δεν είναι και oι καλύτερες...
Από την αρχή ο πόλος είχε κατασκευαστικό προβλημα (δεν ήταν σταθερός αλλά με "τζόγο" δεξιά-αριστερά & μπρός-πίσω (σαν να είναι πάνω σε ελατήριο) και δεν είχε σιλικονένιο o-ring) με επαναλαμβανόμενα F1 σε τυχαίους χρόνους εναλασσόμενα μερικές φορές με F2 ανεξάρτητα αν είχα επάνω ατμοποιητή ή όχι, προβλημα που τελικά έλυσα βιδώνοντας μόνιμα επάνω έναν αντάπτορα 510 to eGo της Provape γιατί οι κοινοί το βραχυκύκλωναν...
Τώρα τον χρησιμοποιώ με τον ατμοποιητές Zeus / SS A7 2.4 Ω , CE4+ Crystal Thor 2.8 Ω, T2 2.8 Ω ViVi Nova 2.8 Ω στα 4.5Volt και προς το παρόν δουλεύει χωρίς προβλήματα -αν και καμιά φορά στα καλά καθούμενα βγάζει F1 & F2 αλλά σε απόδοση δεν πλησιάζει καν το Provari & το Vmax και σε μερικές περιπτώσεις π.χ. στη διαχείρηση της μπαταρίας ούτε καν το Lava...
Τελικά -κρίνοντας και από τα review- πρέπει να είναι το πιό failed e cig mod της χρονιάς...
-
Και σε μένα βγάζει συνέχεια F1,άρα μάλλον είναι προβληματικό το συγκεκριμένο mod.Απά ποιό κατάστημα το αγόρασες το imotion?
-
και για αυτους που εχουν το θεματακι τους με τα χρυσα αλλα το χρυσο προβατακι τους φαινεται ακριβο μπορουν να δουν και αυτο με 64.95 ευρω...
http://highendsmoke.de/de-de/e-zigaretten/akkutraeger/0202030000004/imotion-v-plus---body.html
(http://highendsmoke.de/mall/1/pic/imotion_gold.jpg)