vaping.gr

Παρουσιάσεις και κριτικές προϊόντων => Mods => [Μηχανικά mods] => Μήνυμα ξεκίνησε από: nickstam στις Μαΐου 30, 2018, 00:35

Τίτλος: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: nickstam στις Μαΐου 30, 2018, 00:35
Καταρχήν θα ήθελα να διευκρινήσω τα εξής:
Αρχικά είχα σκοπό να ποστάρω το παρόν στο νήμα "Μηχανικά mods - Είναι ασφαλή; Τι πρέπει να προσέχουμε (http://vaping.gr/index.php/topic,27646.0.html)". Όμως μετά σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να υπάρχει ένα ξεχωριστό νήμα με ατυχήματα ή περιστατικά που έχουν συμβεί σε μηχανικά. Αν και έψαξα δεν μπόρεσα να βρώ κάποιο τέτοιο νήμα στο φόρουμ. Μου έκανε εντύπωση και θεώρησα ότι 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Πρώτον, όλα αυτά τα χρόνια που λειτουργεί το φόρουμ και υπάρχουν ατμιστές με μηχανικά, σε ΚΑΝΕΝΑΝ δεν έχει κάτσει "στραβή". Δεύτερον, έχουν συμβεί "στραβές" αλλά είτε δεν έχουν αναφερθεί στο φόρουμ είτε κάποιες έχουν αναφερθεί αλλά έχουν χαθεί μέσα σε κάποια άλλα νήματα. Είναι χρήσιμο να αναφέρει κάποιος ένα τέτοιο συμβάν σε άλλους ατμιστές? Πιστεύω ΝΑΙ. Πάντως, αν οι διαχειριστές θεωρούν ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει ξεχωριστό νήμα, παρακαλώ μεταφέρετέ το στο κατάλληλο σημείο.
Ο λόγός που αναφέρω το περιστατικό είναι να μάθουν και κάποιοι άλλοι από τα δικά μου λάθη. Ήμουν τυχερός και η έκβαση ήταν καλή, αλλά θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιον άλλο με διαφορετικά αποτελέσματα. Μικρές λεπτομέρειες και λίγη τύχη ίσως έκαναν τη διαφορά. Ακόμα και ένας ατμιστής στο μέλλον να θυμηθεί το παρόν και να γλυτώσει ένα ατύχημα, τότε κατά τη ταπεινή μου γνώμη, έχει πετύχει το σκοπό του η παρούσα ανάρτηση.

Τι συνέβει:
Ετοιμάζομαι να στήσω 24άρη Pulse rda σε μηχανικό squonk. Γενικά μικρή εμπειρία στα μηχανικά, λίγο μεγαλύτερη στους επισκευάσιμους. Στο συγκεκριμένο άτμο μέχρι τώρα όλα τα στησίματα που έχω κάνει είναι με διπλή αντίσταση αλλά αυτή τη φορά αποφασίζω να στήσω μονή. Ο άτμο έχει ήδη επάνω διπλή αντίσταση (από χρήση σε regulated mod), οπότε αφού τη βγάλω, καθαρίζω, και στήνω το νέο single coil. Σε αυτό το σημείο κάνω το ΛΑΘΟΣ Νο1: Στις 2 θέσεις του deck που μένουν κενές χωρίς σύρμα, ΔΕΝ βιδώνω πάλι μέσα τα βιδάκια. Εκ πρώτης όψεως δεν εξέχουν από τη θέση τους, αλλά όπως θα φανεί και στις φωτογραφίες παρακάτω, το ένα από τα 2 βιδάκια εξέχει ελάχιστα.

Μετά το στήσιμο, κούμπωμα σε ωμόμετρο, μέτρηση και εξάλειξη των hot spots. Στη συνέχεια κούμπωμα σε regulated mod, επιβεβαίωση σωστής μέτρησης, βαμβάκωμα, πότισμα με υγρό και πάτημα για έλεγχο. Όλα ΟΚ. Μετά ξεκούμπωμα με σκοπό να βιδωθεί στον τελικό του προορισμό, το μηχανικό. Σε αυτό το σημείο κάνω το ΛΑΘΟΣ Νο2: Ο τελευταίος έλεγχος στο regulated mod, έγινε με ανοικτό deck ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ και το drip tip.

Αφού βιδώσω τον Pulse στο μηχανικό, τοποθετώ και το καπάκι και αρχικά μου φαίνεται σαν να μην έχει πατήσει καλά. Διακρίνω μία σχεδόν ανεπαίσθητη γραμμή κενού μεταξύ deck-καπάκι. Το πιέζω μία δύο φορές και τελικά κάθεται αλλά με μικρή δυσκολία. Έχω μία αίσθηση ότι κάτι δεν μου κάθεται και πολύ καλά αλλά βιάζομαι να τελειώσω το στήσιμο και να δοκιμάσω τζούρα, οπότε δεν δίνω σημασία στο ένστικτό μου. Όπως καταλάβατε, αυτό ήταν το ΛΑΘΟΣ Νο 3: Από τη στιγμή που κάτι δεν μου φαινόταν απόλυτα σωστό, θα έπρεπε να ακυρώσω το μηχανικό, να ελέγξω τον άτμο και να δοκιμάσω σε regulated.

Συνεχίζω ακάθεκτος για τη μ@λ@κί@, και αφού έχω κουμπώσει τον άτμο στο mod, πατάω μία σύντομη. Τίποτα! Πατάω δεύτερη, αυτή τη φορά για περισσότερη ώρα. Πάλι τίποτα ! Ξαναπατάω 3η φορά, αρκετά παρατεταμένα. Τίποτα από παραγωγή ατμού, αλλά ακούω ένα φύσημα και αρχίζω να μυρίζω κάτι διαφορετικό και όχι το γνωστό υγρό που έχω ποτίσει (όπως διαπίστωσα αργότερα αυτό που μύριζε ήταν ένα καμμένο o-ring). Και σε αυτό το σημείο έκανα το ΛΑΘΟΣ Νο4: Μετά την 1η, άντε και βαριά την 2η πατημασιά (σύντομες και όχι παρατεταμένες και οι 2), δεν έπρεπε να ξαναπατήσω και μάλιστα παρατεταμένα.

Πιάνω τον ατμο και διαπιστώνω ότι ζεματάει. Ανοίγω καπάκι, πιάνω την μπαταρία και διαπιστώνω ότι και αυτή ζεματάει. Δεν ξέρω τι θερμοκρασία είχαν πιάσει πάντως δεν μπορούσες να τα αγγίξεις για πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Κατευθείαν αφήνω το μοντάκι στην άκρη και περιμένω για vent ή για μπαμ. Ευτυχώς τίποτα από τα δύο !!
Μετά από ώρα και αφού άνοιξα τον Pulse, διαπίστωσα ότι το ένα βιδάκι ακουμπούσε στο καπάκι του άτμοποιητή και έκανε βραχυκύκλωμα. Από το ρεύμα, κάηκε το επάνω o-ring του Pulse, και άφησε κάποια σημάδια στο εσωτερικό και λίγο στο εξωτερικό στο καπάκι. Επίσης στο μοντάκι (ένα XBM) στο 510 connector διαπιστώθηκαν ίχνη καμμένου.

Η Μπαταρία ήταν μία VTC5A καινούργια με μόνο έναν κύκλο φόρτισης-αποφόρτισης. Τη χρησιμοποιούσα από το πρωί όχι συνεχόμενα, αλλά περιστασιακά. Μετά από αρκετή ώρα από το περιστατικό τη μέτρησα και είχε ίδια τιμή εσωτερικής αντίστασης όπως στην αρχή και τάση 3,7V ! Απότι φαίνεται δεν έχει πρόβλημα και θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία αλλά νομίζω ότι αν ήταν μία άλλη 18650, μάλλον θα είχα και άλλα παρατράγουδα.
Ακολουθούν κάποιες φώτο.

Υπολείμματα καμμένου o-ring
(https://s6.postimg.cc/58n61ahsh/ypoloimata.png)

Η καταραμένη βίδα
(https://s6.postimg.cc/wj8h97sf5/vida-2.png)
(https://s6.postimg.cc/4vvrv4udt/vida-3.png)

Σημείο επαφής με το καπάκι
(https://s6.postimg.cc/4j4doy4e9/ypoloimata-2.png)

Εξωτερικά από το σημείο επαφής εμφανή σημάδι θερμικής αλλοίωσης
(https://s6.postimg.cc/5lek7hfht/impact-point-2.png)

Εσωτερικό του 510 connector
(https://s6.postimg.cc/e3o0bsyv5/xbm-kameno.png)
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό
Αποστολή από: Κώστας Άλεξ στις Μαΐου 30, 2018, 00:49
Φτηνά και λόγω καλής μπαταρίας την γλίτωσες, φίλε. Πολύ χρήσιμο το νήμα  :thumpup:

Το βασικό σου λάθος που καλύπτει όλα τα προηγούμενα είναι ότι ο έλεγχος του στησίματος ολοκληρώνεται σε regulated mod, ατμίζοντας κανονικά με όλο τον ατμοποιητή βιδωμένο. Μετά από μερικές τζούρες περνάμε στο μηχανικό.

Το έγραψες βέβαια σε κομμάτια το λάθος, αλλά ας το βάλουμε και ας κανόνα σε μία πρόταση για να το βλέπουν αυτοί που δεν ξέρουν.

1) Δοκιμή τον ατμοποιητή σε regulated mod. Τον συναρμολογούμε ολόκληρο και βεβαιωνόμαστε ότι ατμίζει κανονικά.

Edit: Πάντως, μαγκιά σου που δημοσιοποίησες το ατύχημα από δικό σου λάθος. Οι περισσότεροι απλά δεν θέλουν να παραδεχτούν το λάθος τους. Γι' αυτό δεν βλέπεις πολλές τέτοιες αναρτήσεις.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό
Αποστολή από: panoskatz στις Μαΐου 30, 2018, 03:01
Συνηθως προειδοποιει και δεν γινεται το σκασιμο αμεσως.Πρεπει να εισαι πολυ αφελης για να μην παρεις χαμπαρι οτι κατι ασχημο συμβαινει.Εαν εσκαγαν ευκολα οι μπαταριες θα ειχαμε εκατονταδες περιστατικα ενω σπανια ακους για καποιο σκασιμο μπαταριας.Κατι παρομοιο ειχα παθει εγω πριν αρκετα χρονια με μηχανικο κλωνο νεμεσις και ατμο τζενεσις που βραχυκυκλωναν για πλακα.Μπαταρια ειχα μια μαιμου πανασονικ γκρι χωρις καμια προστασια και μετα απο 3 πατηματα μου καψε στην κυριολεξια το χερι το μηχανικο.Ακαριαια το πεταω στο κηπο και παω μετα απο μερικα λεπτα να δω τι εγινε.Η μπαταρια στο πανω μερος ειχε καρβουνιασει αλλα δεν εσκασε.Βεβαια εκεινες τις εποχες μολις ειχαμε πρωτομπει στα subohm και δεν ξερω με καμια αντισταση κατω απο 0.5 εαν θα προλαβαινα να αντιδρασω η θα εσκαγε αμεσως γιαυτο κραταω μια πισινη και συστηνω μεγαλη προσοχη με τα μηχανικα και παντα imr μπαταρια κορυφαιας ποιοτητας.
Παντως μπραβο φιλε που αναφερεις το περιστατικο για γνωση και συμορφωση κυριως στα νεα παιδια που μπαινουν στο σπορ αλλα και ενα ξεσκουριασμα στους παλιοτερους.Και παλι μπραβο σου!!!!
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό
Αποστολή από: Cruiser79 στις Μαΐου 30, 2018, 03:26
Η περιγραφή σου, παραήταν ζωντανή για τα γούστα μου. Ένιωσα το κάψιμο...

Επειδή ο τίτλος με τρομοκράτησε λίγο, και δε με λες και χ#στη, θα τον φτιάξουμε λίγο ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα το σκοπό του νήματος.

Για άλλη μια φορά θα πω ότι πρέπει να προσέχουμε και να γνωρίζουμε ακριβώς τι κάνουμε όταν ασχολούμαστε με μηχανικά ιδιαίτερα. Εύχομαι να είναι η τελευταία εμπειρία τέτοιου είδους που διαβάζουμε εδώ.

Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες πάντως, είναι σαν να λέμε "Μηχανικά μοντς - τι να ΜΗΝ κάνετε"!
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: mpari στις Μαΐου 30, 2018, 07:46
Σε φίλο αυτό (περίπου) έχει συμβεί όχι όμως μετά από φρέσκο στήσιμο αλλά μετά από πέσιμο. Οπότε καλό είναι και μετά από κάποιο λόγο που ενδεχόμενα "κούνησε" την αντίσταση όπως μετά από πέσιμο πρέπει να έχουμε το νού μας και ίσως καλή συμβουλή να είναι αν με το πρώτο πάτημα δεν "δουλεύει" αφαιρούμε άμεσα την μπαταρία και το ψάχνουμε βάζοντας τον ατμο σε regulated mod και δεν επιμένουμε μέχρι να δουλέψει.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: paloukaros στις Μαΐου 30, 2018, 09:23
1)Mπράβο σου για το νήμα που άνοιξες,θα φανεί αρκετά χρήσιμο σε πολύ κόσμο.Απο τα λάθη μας μάθαμε όλοι.
2)Χρυσός κανόνας που έχω βαρεθεί να τον λέω και με έχεις δει πάντα στην πράξη οτι το κάνω.Πάντα το στήσιμο να δουλεύει πάνω σε πλακέτα πρώτα  :yes:
3)...Ελα να σε κεράσω καφεδάκι,το αξίζεις  :fight_knuppel: :))  (μπράβο σου και πάλι :thumpup: )
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: Αποστολης στις Μαΐου 30, 2018, 09:37
Τυχερός ήσουν φίλε μου,μπράβο για το θέμα.Εμένα μου χε κάνει δυνατό μπαμ,έφυγε το μοντάκι από τα χέρια έσπασε την οθόνη του υπολογιστή,έπεσε φλεγόμενο στο πάτωμα και μ ου άρπαξε ένας επιγειος ανεμιστήρας φωτιά.Μόλις συνήλθα από το σοκ του μπαμ έφυγα για ράμματα στο αριστερό χέρι.Το στήσιμο ήταν καλό αλλά είχε φαγωθεί το oring του top cup του gg4s που ήταν υβριδικό,φορούσε και μία lg hg2 μαιμού και καταλαβαίνεις..πάθημα-μαθημα.Πάντα δοκιμή σε πλακέτα όπως λένε και οι φίλοι.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: nickstam στις Μαΐου 30, 2018, 09:55
3)...Ελα να σε κεράσω καφεδάκι,το αξίζεις  :fight_knuppel: :)) 
Κέρασμα καφέ . . . και καμμιά δοκιμή σε "FlavorShot" (για να είμαστε και politically correct  ;D) δεν  χάνω. 
Οπότε θα περάσω σύντομα.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: drum στις Μαΐου 30, 2018, 10:20
2)Χρυσός κανόνας που έχω βαρεθεί να τον λέω και με έχεις δει πάντα στην πράξη οτι το κάνω.Πάντα το στήσιμο να δουλεύει πάνω σε πλακέτα πρώτα.
:thumpup: :respect:
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: TheMadGreek στις Μαΐου 30, 2018, 10:21
Συγχαρητηρια και απο εμενα για το θεμα αυτο.
Ειναι αυτονοητο οτι πρεπει να εχουμε τα παντα βιδωμενα μεσα στον ατμοποιητη και να δοκιμαζουμε πρωτα σε ηλεκτρονικο αλλα οσο αυξανεται η εμπειρια μας καποιες φορες τα αυτονοητα τα θεωρουμε περιττα γιατι εχουμε... εμπειρια... ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: cloak στις Μαΐου 30, 2018, 10:43
Μπραβο στον νηματοθέτη, πολυ χρησιμο θέμα.

Η δική μου κακή εμπειρία εχει ως εξης: ειχα ξεμείνει απο mod και ατμιζα τον επισκευασιμο ατμοποιητή μου (οχι dripper) στο pico μια χαρα.
τελειώνει ομως η μπαταρία και λεω ας τον βαλω στο μηχανικο για λιγο μεχρι να φορτισει η αλλη μπαταρια.
το βαζω κλεινω υγρα γιατι ηθελε αναπληρωση, και παω να ατμισω, παταω τιποτα, παταω 2η φορα ακουγεται το φφσσσσσσ αλλα δεν ηταν του ατμο!!
ανοιγω το mod, ζεστή η μπαταρια, (Samsung 30Q) την βγαζω, βαζω τον ατμο στο ωμομετρο 0Ωμ, βραχυκυκλωμένος, ανοιγω καμπανα (που ηταν κλειστη λογω αναπληρωσης), 0,45Ωμ. το λαθος μου ηταν πως απο κεκτημενη ταχυτητα δεν τσεκαρα τον ατμο που μερικες φορες το κανει αυτο οταν κλεινει η καμπάνα

Συμπερασμα για μενα : πολλες φορες τσεκαρισμα: στησίματα και μπαταρίες.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: Athanasios στις Μαΐου 30, 2018, 10:58
Ερώτημα 1ο:Το squonk mod είχε κάποια προστασία π.χ.μοσφετ ή ήταν απολύτως μηχανικό;
Ερώτημα 2ο:Εαν ήταν απολύτως μηχανικό,η ύπαρξη μοσφετ θα προστάτευε από τα παραπάνω;
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: Π. Γιούρσης στις Μαΐου 30, 2018, 11:11
Πολύ καλή ιδέα η εξειδίκευση του θέματος. 
Θα αποδειχθεί πάρα πολύ χρήσιμο για τους ενδιαφερόμενους.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: drum στις Μαΐου 30, 2018, 11:34
Ερώτημα 1ο:Το squonk mod είχε κάποια προστασία π.χ.μοσφετ ή ήταν απολύτως μηχανικό;
Ερώτημα 2ο:Εαν ήταν απολύτως μηχανικό,η ύπαρξη μοσφετ θα προστάτευε από τα παραπάνω;
Η παρουσία μοσφετ ναι, παρέχει προστασία, αλλά πλέον δεν μιλάμε για απόλυτα μηχανικό μοντ. 
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: Athanasios στις Μαΐου 30, 2018, 11:54
Αρα στην περίπτωση αυτή η ύπαρξη μοσφετ θα σταματούσε την τροφοδοσία και δεν θα εξελισόταν το φαινόμενο;Ναι [member=7533]drum[/member] όντως τότε δεν μιλάμε για μηχανικό αλλά για κατ' ουσίαν ηλεκτρονικό.Όμως ένας μεγάλος αριθμός πλέον squonk mod δεν έχουν μεν πλακέτα αλλά κάποιο ηλεκτονικό κύκλωμα προστασίας.Απλά θέλω να ξέρω αν στην περίπτωση του φίλου αυτού του είδους η προστασία είναι αρκετη και θα προστάτευε.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: drum στις Μαΐου 30, 2018, 12:00
Σε συγγενικο νήμα, έχει αναφερθεί κ αναλυθεί η δουλειά που κάνει το μοσφετ, από τους πλέον ειδικούς.
Αν θες την άποψη μου κ μέσα από τις οποίες γνώσεις μου, θα έλεγα πως ναι. Υπάρχει προστασία μεχρι ενός σημείου. 
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: paloukaros στις Μαΐου 30, 2018, 12:07
Ερώτημα 1ο:Το squonk mod είχε κάποια προστασία π.χ.μοσφετ ή ήταν απολύτως μηχανικό;
Ερώτημα 2ο:Εαν ήταν απολύτως μηχανικό,η ύπαρξη μοσφετ θα προστάτευε από τα παραπάνω;
Όχι δεν έχει mosfet το συγκεκριμένο. Αλλά και να είχε τίποτα δεν σου εγγυάται ότι θα καλυτέρευε τα πράγματα....


Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: drum στις Μαΐου 30, 2018, 12:20
Συμφωνώ με την άποψη του νεαρού. . 
Αν πατήσεις μια δυο οκ... Έχει προστασία .. Αν συνεχίσεις να το ζοριζεις...... 
Τίτλος: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: estorial στις Μαΐου 30, 2018, 12:26
Εγώ είμαι υπερβολικός και κάνω ένα βήμα παραπέρα.

Στο ένα μηχανικό που έχω όταν κάνω rebuild το δουλεύω πρώτα 1-2 ώρες σε ηλεκτρονικό έτσι άμα μου έχει ξεφύγει κάτι να μου βγάλει το πρόβλημα εκεί.

Το mosfet δεν είναι εκεί μόνο και μόνο για να μην πετάει τα ρεύματα πάνω στο κουμπί ?? Επίσης πολλά mosfet δεν κάνουν fail closed ??
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: nickstam στις Μαΐου 30, 2018, 12:32
Ερώτημα 1ο:Το squonk mod είχε κάποια προστασία π.χ.μοσφετ ή ήταν απολύτως μηχανικό;
To XBΜ είναι πλήρως μηχανικό.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: Π. Γιούρσης στις Μαΐου 30, 2018, 12:43
Σε λειτουργία bypass τα ηλεκτρονικά τι διαφορά έχουν από τα κανονικά μηχανικά αφού και στις δύο περιπτώσεις η μπαταρία δίνει την ισχύ που έχει εκείνη την ώρα ?

Το σκεπτικό είναι, αν έχουν την ίδια απόδοση, γιατί να μην χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικό (με όλες τις ασφάλειες που έχει) σε λειτουργία bypass,  αντί του μηχανικού.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: paloukaros στις Μαΐου 30, 2018, 13:12
Σε οτι λειτουργία και να βάλεις ένα mod με πλακέτα παλμικό ρεύμα θα πάρεις ...
Σαν το γραμμικό του μηχανικού δεν έχει  :nope:

Εγώ είμαι υπερβολικός και κάνω ένα βήμα παραπέρα.

Στο ένα μηχανικό που έχω όταν κάνω rebuild το δουλεύω πρώτα 1-2 ώρες σε ηλεκτρονικό έτσι άμα μου έχει ξεφύγει κάτι να μου βγάλει το πρόβλημα εκεί.

Το mosfet δεν είναι εκεί μόνο και μόνο για να μην πετάει τα ρεύματα πάνω στο κουμπί ?? Επίσης πολλά mosfet δεν κάνουν fail closed ??
1)εντάξει είπαμε,μην το τραβάμε και πολύ  :)) μερικά τσαχτίσματα φτάνουν
2)mosfet= σατανάς ,απεταξάμην αυτά  :yes:
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: redortho στις Μαΐου 30, 2018, 13:18
2)mosfet= σατανάς ,απεταξάμην αυτά  :yes:
:laugh1: :laugh1: :laugh1:
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: bretsos στις Μαΐου 30, 2018, 13:23

2)mosfet= σατανάς ,απεταξάμην αυτά  :yes:
Γιατί το λες αυτό?
Θα το πάω σε παπα να μου το διαβάσει το δικό μου mosfet 
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: Cruiser79 στις Μαΐου 30, 2018, 14:03
Μην το κάνουμε ερωτήσεις εξπρές όμως...
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: infernity στις Ιουλίου 23, 2018, 16:20
Σωστό πασχαλιάτικο ατύχημα δεν ειχα, αλλα ειχα ενα autofire με το pulsar επειδή έκανα την μαμακία και έβαλα την μπαταρια ανάποδα. Αυτο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ειχα σφίξει τα πράγματα λίγο παραπάνω απο ότι έπρεπε ηταν που προκάλεσε το σκηνικό. Ευτυχώς το ξεβιδωσα «αμέσως» και ολα Καλα.
Τίτλος: Απ: Ατύχημα σε μηχανικό. Εμπειρίες μελών - τι να προσέχετε.
Αποστολή από: ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ στις Νοεμβρίου 23, 2018, 17:51
προσοχή στους πόλους τον ατμοποιητων που προορίζονται για μηχανικό σωλήνα , πρέπει να προεξέχει αισθητά ο θετικός από το σπείρωμα 510.

εγώ για κανα 2 χρόνια δούλευα μόνο μηχανικά , κάποια στιγμή αγόρασα έναν SSM μεταχειρισμένο από φίλο , είδα τον πόλο μια χαρά ταμαμ για μηχανικό λέω , αλλά η αλήθεια ήταν εντελώς διαφορετική .
πάω σπίτι τον έπλυνα , τον έστησα , τον γέμισα και άρχισα να τραβάω τζούρες .

ξαφνικά ακούω έναν  βουητό , δεν  είχα ξανακούσει παρόμοιο ήχο ,  το γεγονός ότι ήμουνα στο σπίτι σε ένα ήσυχο περιβάλλον βοήθησε να καταλάβω ότι κάτι πήγε στραβά με την πρώτη .
διαλύω τον σωλήνα η μπαταρία ήταν παράλογα ζεστή ,  και μια μυρωδιά καμένου .

ανοίγω το ντεκ του ατμοποιητη και βλέπω η μια από της τέσσερις βίδες που στήνεις την αντίσταση να είναι μαύρη , πιάνω τον θετικό πόλο μέσα στο ντεκ και κουνιέται σαν πατσαβούρα ,

τι έγινε λοιπόν ?
ο φίλος μου που είχε πρώτα τον ατμοποιητη λάσκαρε την βίδα του θετικού πόλου στο 510  νόμιζε ότι ειναι ρυθμιζόμενος . στην πραγματικότητα κρατάει σταθερά  τον θετικό του ντεκ και φυσικά μεταφέρει και το ρεύμα .
όταν εγώ έβαλα τον ατμοποιητη στον σωλήνα η μπαταρία έσπρωξε ποιο μέσα την βίδα ,  ο θετικός που δενουμε την αντιστασει μέσα στο ντεκ  σηκώθηκε μέχρι που βρήκε καμπάνα  και βραχυκύκλωσε .

-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ-
προσέχετε ποιους κάνετε φίλους :laugh1: :laugh1: :laugh1: