vaping.gr

Γενικά για το άτμισμα => Θέματα υγείας => ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ => Μήνυμα ξεκίνησε από: spectrum στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 12:41

Τίτλος: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: spectrum στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 12:41
Η χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου κατά την εγκυμοσύνη δεν συνδέεται με  χαμηλό βάρος κατά τη γέννηση  (https://www.ajog.org/article/S0002-9378(18)31229-8/fulltext?fbclid=IwAR1L8RE6mEjQQy2GgFSIIsokkceGYHRDLg2LcLbRZtDP6Ku7SqtVa0YFCKM)
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: Nai_Ego στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 13:12
Άλλο πάλι και τούτο :peace1: :peace1:
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: spectrum στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 13:24
Τέτοιες μελέτες είναι κυρίως στατιστικές, άρα δεν χρειάζονται μεγάλα κονδύλια.
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: rosenred στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 14:31
Κι εδώ έρχεται αυτό που έλεγε ο Δρ. Φαρσαλινός στο live χτες. Αν υπήρχε κάποιος που δουλειά του ήταν να ενημερώνει τους γιατρούς (αλλά και τα media) για τέτοια πράγματα δεν θα βοηθούσε να μειωθεί η προκατάληψη ενάντια στο άτμισμα;
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: tsiv στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 14:43
Θα βοηθούσε αλλά αυτόν τον "κάποιο" ποιός θα τον πληρώνει? :dontknow:
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: rosenred στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 14:50
Ξέρω γω; Στο τσιγάρο πώς δουλεύει το πράμμα; Κάθε εταιρεία πληρώνει τον δικό της "τέτοιον"; Σίγουρα ιδιώτες καπνιστές δεν το κάνουν. :))
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: e-spy στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 21:52
Θεωρητικά αυτόν τον κάποιον τον πληρώνουν οι έχοντες το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος από την κυκλοφορία ενός προϊόντος.

Στην περίπτωση των φαρμάκων για παράδειγμα, τα κονδύλια προέρχονται από τα τμήματα marketing των μεγάλων φαρμακοβιομηχανίων, και έπειτα από μια σύντομη ή όχι διαδρομή (διάφοροι μεσάζοντες) φτάνουν σε αυτούς που κάνουν τη δουλειά.

Στην περίπτωσή μας (και ειδικά στην Ελλάδα) μην περιμένετε κάτι τέτοιο να συμβεί. Τα καταστήματα, οι χονδρέμποροι, αλλά και ολόκληρη η εφοδιαστική αλυσίδα δεν έχει τέτοιου μεγέθους κονδύλια. Για τα καταστήματα και τους ίδιους τους καταναλωτές θεωρώ πως δεν είναι καν δουλειά τους να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο. Εφόσον δεν μιλάμε για ένα ή για λίγα μεμονωμένα προϊόντα, αλλά για τα γενικότερα οφέλη του ατμίσματος, η μόνη ελπίδα θα ήταν να συνασπιστούν οι "γίγαντες" της ατμιστικής βιομηχανίας και να διαθέσουν κονδύλια.

Αυτό, επίσης ΔΕΝ θα συμβεί, για πολλούς λόγους:
α) ο καθένας από αυτούς "ανήκει" πλέον σε κάποια καπνοβιομηχανία.
β) οι μεγαλύτεροι εξ αυτών είναι κινέζικες εταιρίες (με ότι αυτό συνεπάγεται).
γ) η νομοθεσία διαφέρει δραματικά από χώρα σε χώρα, το οποίο κάνει απείρως πιο ακριβή τη δημιουργία τοπικής στρατηγικής, αλλά και υλοποίησης της λύσης.
δ) τα κέρδη των εταιριών αυτών δεν συγκρίνονται ούτε στο ελάχιστο με τα κέρδη των φαρμακοβιομηχανιών.
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: haros στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 22:13
O Αγραφιωτης, εδω και καιρο, ειχε παει στην Κινα και ειχε μιλησει με τους μεγαλους Κινεζους κατασκευαστες, δημιουργωντας μια οργανωση (δεν θυμαμαι το ονομα) που την χρηματοδοτουσαν οι Κινεζοι, με σκοπο την νομοθετικη και δημοσιοσχετιστικη υπερασπιση του ατμισματος στις ΗΠΑ.
Βεβαια η εκει αγορα ειναι τεραστια και οι εκει νομοθετες και υπηρεσιες εχουν βαλθει να εξαφανισουν το ατμισμα.

Εδω, τα μεγεθη της Ελληνικης αγορας ισως δεν ειναι για να ασχοληθουν οι Κινεζοι, αν παντως δεν ασχοληθουν οι επαγγελματιες που κερδιζουν απο αυτο, μαλλον οι γιατροι των γνωστων ειδικοτητων τελικα θα το θαψουν, απο ελλειψη ενημερωσης.
9 στις 10 φορες που καποιος μου τα πρηζει για το ατμισμα, ξεκινα λεγοντας "ο γιατρος μου ειπε..."
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: angelospower στις Φεβρουαρίου 17, 2019, 23:58
Ηρεμήστε κ διαβαστε προσεκτικά τί λέει το άρθρο. Αθωώνει το ηλεκτρονικό για την εγκυμοσύνη όσον αφορά το βάρος γεννησης. Αυτη η μελέτη ειναι υπερ του ηλεκτρονικου κ ένα ακόμα λιθαράκι στην  μελέτη για το ηλεκτρονικό οσον αφορά τους κινδυνους στην υγεία. Το έμβρυο ειναι επιρρεπες σε κάθε ουσία κ το πρωτο πράγμα που επηρρεάζεται είναι το βάρος του. Εφόσον δεν επηρρεάζει συμφωνα με τη μελέτη στους 9 μήνες η χρηση του, τότε κ για το μέσο άνθρωπο οι επιδράσεις ειναι μειωμένες σε σχέση με το κανονικό τσιγάρο.
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: Dr Farsalinos στις Φεβρουαρίου 18, 2019, 00:02
Θεωρητικά αυτόν τον κάποιον τον πληρώνουν οι έχοντες το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος από την κυκλοφορία ενός προϊόντος.

Στην περίπτωση των φαρμάκων για παράδειγμα, τα κονδύλια προέρχονται από τα τμήματα marketing των μεγάλων φαρμακοβιομηχανίων, και έπειτα από μια σύντομη ή όχι διαδρομή (διάφοροι μεσάζοντες) φτάνουν σε αυτούς που κάνουν τη δουλειά.

Στην περίπτωσή μας (και ειδικά στην Ελλάδα) μην περιμένετε κάτι τέτοιο να συμβεί. Τα καταστήματα, οι χονδρέμποροι, αλλά και ολόκληρη η εφοδιαστική αλυσίδα δεν έχει τέτοιου μεγέθους κονδύλια. Για τα καταστήματα και τους ίδιους τους καταναλωτές θεωρώ πως δεν είναι καν δουλειά τους να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο. Εφόσον δεν μιλάμε για ένα ή για λίγα μεμονωμένα προϊόντα, αλλά για τα γενικότερα οφέλη του ατμίσματος, η μόνη ελπίδα θα ήταν να συνασπιστούν οι "γίγαντες" της ατμιστικής βιομηχανίας και να διαθέσουν κονδύλια.

Αυτό, επίσης ΔΕΝ θα συμβεί, για πολλούς λόγους:
α) ο καθένας από αυτούς "ανήκει" πλέον σε κάποια καπνοβιομηχανία.
β) οι μεγαλύτεροι εξ αυτών είναι κινέζικες εταιρίες (με ότι αυτό συνεπάγεται).
γ) η νομοθεσία διαφέρει δραματικά από χώρα σε χώρα, το οποίο κάνει απείρως πιο ακριβή τη δημιουργία τοπικής στρατηγικής, αλλά και υλοποίησης της λύσης.
δ) τα κέρδη των εταιριών αυτών δεν συγκρίνονται ούτε στο ελάχιστο με τα κέρδη των φαρμακοβιομηχανιών.
Το αν υπάρχουν τα κονδύλια ή όχι εξαρτάται από μια απλή ερώτηση. Πόσος είναι ο τζίρος του ηλ τσιγάρου στην Ελλάδα? Πόσα εκατομμύρια? (και μόνο η τελευταία ερώτηση, που αφορά τον αριθμό εκατομμυρίων, απαντάει από μόνη της αν υπάρχουν τα κονδύλια).
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: angelospower στις Φεβρουαρίου 18, 2019, 00:14
Να συμπληρώσω επίσης πως τα κέρδη από το ηλεκτρονικό μοιράζονται σε πολλές τσέπες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κοινό συμφέρον για την προώθηση κ την υπεράσπιση του. Σε πρώτη φάση πρέπει να ενδιαφερθουν οι άμεσα εμπλεκόμενοι στον τομέα (καταστηματάρχες,έμποροι, youtubers) και εν συνεχεία να ζητηθεί η συνδρομή από όλους εμάς που θέλουμε μια ξεκάθαρη απάντηση αν είναι βλαβερή συνήθεια, σε τί ποσοστό και για πόσο διάστημα.
Τίτλος: Απ: Άτμισμα και βάρος νεογνού
Αποστολή από: Nai_Ego στις Φεβρουαρίου 18, 2019, 08:28
Θεωρητικά αυτόν τον κάποιον τον πληρώνουν οι έχοντες το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος από την κυκλοφορία ενός προϊόντος.

Στην περίπτωση των φαρμάκων για παράδειγμα, τα κονδύλια προέρχονται από τα τμήματα marketing των μεγάλων φαρμακοβιομηχανίων, και έπειτα από μια σύντομη ή όχι διαδρομή (διάφοροι μεσάζοντες) φτάνουν σε αυτούς που κάνουν τη δουλειά.

Στην περίπτωσή μας (και ειδικά στην Ελλάδα) μην περιμένετε κάτι τέτοιο να συμβεί. Τα καταστήματα, οι χονδρέμποροι, αλλά και ολόκληρη η εφοδιαστική αλυσίδα δεν έχει τέτοιου μεγέθους κονδύλια. Για τα καταστήματα και τους ίδιους τους καταναλωτές θεωρώ πως δεν είναι καν δουλειά τους να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο. Εφόσον δεν μιλάμε για ένα ή για λίγα μεμονωμένα προϊόντα, αλλά για τα γενικότερα οφέλη του ατμίσματος, η μόνη ελπίδα θα ήταν να συνασπιστούν οι "γίγαντες" της ατμιστικής βιομηχανίας και να διαθέσουν κονδύλια.

Αυτό, επίσης ΔΕΝ θα συμβεί, για πολλούς λόγους:
α) ο καθένας από αυτούς "ανήκει" πλέον σε κάποια καπνοβιομηχανία.
β) οι μεγαλύτεροι εξ αυτών είναι κινέζικες εταιρίες (με ότι αυτό συνεπάγεται).
γ) η νομοθεσία διαφέρει δραματικά από χώρα σε χώρα, το οποίο κάνει απείρως πιο ακριβή τη δημιουργία τοπικής στρατηγικής, αλλά και υλοποίησης της λύσης.
δ) τα κέρδη των εταιριών αυτών δεν συγκρίνονται ούτε στο ελάχιστο με τα κέρδη των φαρμακοβιομηχανιών.
Καλημέρα σε όλους, ας δούμε πως δουλεύουν αυτοί οι "κάποιοι" και οι προωθητικές ενέργειες.

Οι σοβαροί κατασκευαστές που ενδιαφέρονται για το προϊόν τους, για το όνομά τους αλλά και για τον χώρο έχουν ένα ετήσιο budget Marketing, το λεγόμενο co-op (ή co-ad). Αυτό χωρίζεται σε 2 κατηγορίες, τα ATL και τα BTL activities. ATL (Above the Line) ονομάζονται οι τηλεοπτικές προωθητικές ενέργειες και BTL (below the Line) οι υπόλοιπες. Σε κάποιες εταιρείες υπάρχει και διάκριση του BTL σε promotional και gifts. To ATL δεν το εξηγώ, φαίνεται από μόνο του, το BTL χρηματοδοτεί ενέργειες από banners και πτώση τιμής σε προϊόντα με χαμηλές πωλήσεις μέχρι business promoters (εμφανίσιμους νέους και νέες που μοιράζουν προωθητικό υλικό ή δωρεάν δείγμα, φυλλάδια, μπλουζάκια, καπέλα κλπ) & product promoters κάθε φορά που κυκλοφορεί ένα νέο προϊόν. Οι λεπτομέρειες των ATL & BTL είναι μεγάλο κεφάλαιο και ίσως τέχνη, δεν αξίζει να μπούμε εδώ σε περισσότερες λεπτομέρειες.

Πως δουλεύει στην πράξη. Αυτό το ετήσιο budget το "μοιράζει" ο κατασκευαστής/προμηθευτής ως ποσοστό επί των αγορών και το διαχειρίζεται από κοινού με αυτόν που θα το πάρει. Τυχαίο το παράδειγμα και τυχαία τα ποσοστά, δανεισμένα από άλλο χώρο εκτός ητ: Η E-Leaf διαθέτει ένα ποσό 1Μ Ευρώ. Δίνει λοιπόν ένα ποσοστό 2% επί των πωλήσεων σε αυτόν που θα αγοράσει προϊόν με τον όρο της προώθησης σε ποσοστό 50%-50%. Άρα, κάθε φορά που αγοράζω κάτι απ' την E-Leaf μου κρατάει ένα επιπλέον 2% για co-op. Αγοράζω κάτι που κοστίζει 10.000€ και μου αναλογούν 200€, συνεχίζω να αγοράζω και συγκεντρώνω ένα ικανό ποσό πχ 5.000€. Αυτά τα 5.000€ που στην πραγματικότητα είναι 10.000€ καθώς μιλάμε για συμμετοχή 50%-50% μπορούν, μεταξύ άλλων, να καταλήξουν σε ενέργειες σαν αυτές που μιλάμε (γιατρούς, προώθηση μέσω άρθρων) κλπ.

To make the long story short: Μόνο αν υπήρχαν 2-3-4 μεγάλοι "παίχτες" στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει κάτι οργανωμένα. Απ' την ελάχιστη επαφή μου με τον χώρο του ητ όμως δεν βλέπω να ασχολείται κανένας σοβαρά με κάτι τέτοιο οπότε... Γνωριμίες και κανένα δωράκι. Αλλά...you buy peanuts you get monkeys.