vaping.gr

Γενικά για το άτμισμα => Περιοχή νέων μελών => Μήνυμα ξεκίνησε από: Yeti στις Ιουνίου 19, 2016, 10:24

Τίτλος: Volts !
Αποστολή από: Yeti στις Ιουνίου 19, 2016, 10:24
Παρά την ομολογουμένως εντονότατη ενασχόλησή μου με το άτμισμα κατά τους τελευταίους μήνες, θεωρώ τον εαυτό μου ακόμα αρχάριο. Μιά γενική παρατήρησή μου λοιπόν, που ίσως φανεί χρήσιμη σε άλλους νεοεισερχόμενους ατμιστές, είναι ότι τα καλύτερα αποτελέσματα για ένα ήπιο (όχι όμως υποτονικό) άτμισμα με πολύ καλή γεύση και μπόλικο (αλλά όχι cloud chasing) ατμό, είναι ότι σε όλες τις περιπτώσεις που είχα καταλήξει, τα Volt είναι στο διάστημα από 3,4 ως 4,0V με τις περισσότερες περιπτώσεις γύρω στο 3,5 ως 3,8V. Φυσικά παίζουν ρόλο και ο ατμοποιητής και το στήσιμο και τα ρεύματα και όλα, αλλά γενικά σαν μπούσουλας ισχύει (τουλάχιστον για μένα).
Ελπίζω αυτό να βοηθήσει κάποιους που μόλις ξεκινάνε. :D
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: dartaholics στις Ιουνίου 19, 2016, 11:40
Τα καινούργια μοντ λειτουργούν σχεδόν όλα σε watt άρα λίγοι νομίζω δίνουν πλέον σημασία στα volt..
Επίσης όπως είπες το σημαντικότερο απ όλα είναι το στήσιμο και τα γούστα του καθενός..
Το καλύτερο δικο σου μπορεί να είναι το χειρότερο άλλων πχ..
Subohm.. Τσιγαρισια.. Ατμοποιητης ακόμα και το dripaki..
Οπότε νομίζω ότι είναι λίγο γενικός ο μπούσουλας που αναφέρεις.


Sent from my MX5 using Tapatalk

Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Diver στις Ιουνίου 19, 2016, 11:55
Τα βολτ από μόνα τους δε λένε τίποτα .
Αν δεν αναφέρεται τουλάχιστον ή αντίσταση , είναι δίχως νόημα .
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: shadockan στις Ιουνίου 19, 2016, 11:59
Φιλε μου Yeti  δεν ειναι κακο που ανοιξες νημα για τα Volts , αλλα δεν υπαρχει κατι ουσιας να συζητησουμε εδω .
Oποτε γιατι να μιλαμε για κατι που στην ουσια δεν ρυθμιζεται .........;;;;;

Δεν ατμιζουμε με Volts .
Ατμιζουμε με Watts.
Στην πραγματικοτητα ατμιζουμε με αυξηση θερμοκρασιας σε ενα αγωγο.
Ανεβαζουμε θερμοκρασια σε ενα αγωγο και αυτος με τη σειρα του ατμοποιει το υγρο με το οποιο ειναι σε επαφη.
H ισχυ με την οποια θα διαπερασει τον αγωγο το ηλεκτρικο ρευμα , λεγεται Watt.
Τα Volts δεν εχουν θεση πλεον στον κοσμο μας , ουτε καποια  χρησιμοτητα στο ατμισμα.
Αντιθετα μαλιστα θα σε μπερδεψουν αντι να σε βοηθησουν.

Χρησιμοτητα των Volts υπαρχει για εντελως διαφορετικο λογο .
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: e-spy στις Ιουνίου 19, 2016, 12:08
Φίλε μου Ιορδάνη, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες.
Ένα μέγεθος από μόνο του, σε μια εξίσωση με τρεις (τουλάχιστον) παραμέτρους δεν λέει απολύτως τίποτα.
Χρειάζεσαι οπασδήποτε και ένα δεύτερο.
Αν τώρα βάλουμε και τις (άπειρες) διαφορές στα γούστα του καθενός, το χάσαμε το... κορμί πατριώτη.  ;D

Για παράδειγμα, εγώ με μεγάλες αντιστάσεις (άνω του 1,2Ω) και λίγα watt (9-12)
δεν παίρνω καθόλου χτύπημα όταν έχω κάτω από 4 volts. Μερικές φορές φτάνω και στα 5.
Το "χτύπημα" για παράδειγμα είναι μία από τις επιπλέον παραμέτρους πέραν των 3 βασικών της εξίσωσης.
Και υπάρχουν κι άλλες.

Και μιας και τα mods πλέον δεν ρυθμίζουν Volts όπως παλιά, αλλά Watts,
έχω απλά σταματήσει να ασχολούμαι εντελώς με το μέγεθος αυτό.
Δεν μπορώ να το ρυθμίσω = δεν με απασχολεί.

Πραγματικά δεν νομίζω να έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα η συζήτηση αυτή,
και πέραν όλων των διαφορών στα γούστα που θα προκύψουν
θα ξαναρχίσουμε την ατέρμονη συζήτηση για το κατά πόσον είναι "επικίνδυνο" να ατμίζουμε από "x" Volts και πάνω,
η οποία κατά τη γνώμη μου είναι πολύ κουραστική και έχει γίνει πολλές φορές στο φόρουμ...
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: microchip στις Ιουνίου 19, 2016, 12:39
Εγώ διαφωνώ με όλους σας.
Το καλύτερο άτμισμα και με διαφορά μάλιστα, το έχω στα 3.9V.
Οι αποκλίσεις είναι πολύ μικρές.

Το γράφω για να βοηθήσω κάποιους που έχουν τον ίδιο ατμοποιητή με εμένα, έχουν το ίδιο σετάπ με εμένα, χρησιμοποιούν το ίδιο VV μοντ με εμένα και έχουμε τα ίδια γούστα.
Βασικά το γράφω για να φέρω θύμισες στους παλιούς.
Επίσης το γράφω μπας και τσιμπήσει κάνας νέος με σαμπ-σαμπόμ. Μου αρέσει η μυρωδιά του καμένου βαμπακιού.
Η αιτία όμως που το γράφω είναι το προλαλήσαντες. Προγράψαντες είναι τρομάρα τα ριβιούζ σου.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: vamaxin στις Ιουνίου 19, 2016, 12:44
Ναι ατμιζουμε σε wat

Τα περισσοτρα μοντ  σου δειχνουν σε ποσα  βολτ αντιστοιχουν τα βατ που ατμιζεις
Φυσικά και    τι αντισταση χρησιμοποιείς, εχει σημσια    σημαντική.
Την  καλυτερη , για εμενα , ατμιστική απόλαυση την εχω στα 3.8 v ---4.2 , 4.3 volt , μεταφραζόμενη στα αντιτοιχα wat , σε συναρτησει βεβαια με την αντίσταση.
Πάντως οι περισσότερες εργασίες και έρευνες  του    Κ.Φαρσαλινού έχουν γίνει σε χαμηλά wat.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: camber στις Ιουνίου 19, 2016, 12:50
Παλιά το είχαμε ξεκαθαρίσει το θέμα αλλά τους τελευταίους μήνες βλέπω όλο και πιο συχνές αναφορές στα volts. Συμβουλές τύπου μην ατμίζετε πάνω από 4.8V και άλλα τέτοια φαιδρά.

Άραγε ποιοι γκουρού του ατμίσματος τα διαδίδουν σε σκοτεινά δωμάτια του φατσοβιβλίου;

Τώρα δημιουργήθηκε και νήμα για τα volts!
Καλώς κατά τη γνώμη ώστε κάθε φορά που προκύπτει αναφορά στα volts να τους παραπέμπουμε σ' αυτό το νήμα.

Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Atmos στις Ιουνίου 19, 2016, 13:11
Εγώ θα πρότεινα να κλειδώσει.
Είναι δύσκολο η συζήτηση να μείνει μόνο στα Volt. Πάλι θα καταλήξουμε στα παρακάτω με ένα ακόμα "παράλληλο" θέμα:
Γενική ερώτηση Volts - Ohms - Amperes - Watts (http://vaping.gr/index.php/topic,7256.0.html)
Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm (http://vaping.gr/index.php/topic,9481.0.html)
Kαρτα αντιστοιχιας ohm/volt (http://vaping.gr/index.php/topic,6837.0.html)
Έτοιμος πίνακας υπολογισμού τιμών volt-watt ανάλογα την αντίσταση-μπαταρία (http://vaping.gr/index.php/topic,6032.0.html)
Υπολογισμός Watt ανάλογα με την αντίσταση και ο ρόλος των Joule (http://vaping.gr/index.php/topic,24501.0.html)
Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ? (http://vaping.gr/index.php/topic,21054.0.html)
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Yeti στις Ιουνίου 19, 2016, 16:04
Μιας και εγώ ξεκίνησα αυτό το πρόβλημα...
Κατ´ αρχάς ΔΕΝ είπα οτι ειναι επικίνδυνο να ατμιζεις σε οποιαδήποτε volt ή watt! Τελειώσαμε με αυτό??
Ο νόμος του Ohm έχει 3 μεταβλητές. Μόνο! Όλα τα υπόλοιπα ειναι παράπλευροι παράγοντες/αποτελέσματα προσωπικών πειραμάτων/γούστα/παρατηρήσεις/προτιμήσεις/συνεπακόλουθα/you name it.
Ατμίζουμε με Watt είπατε? Λάθος! Ατμιζουμε με Watt σε σχέση με τα Ohm που έχουμε! Φάσκετε και αντιφάσκετε λοιπόν!
Αν κάτι παραμένει σχετικά σταθερό πάντοτε, ή τέλος πάντων ευριςκόμενο εντός μικρών ορίων, αυτο ειναι τα Volt! Ούτε τα Watt, ούτε τα Ohm!
Και μην τρελένεστε, μπούσουλα σαν αρχάριος προς αρχάριους έδωσα, δεν έκανα δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό για κατοχύρωση ευρεσιτεχνίας!!
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Diver στις Ιουνίου 19, 2016, 16:20
Δε χρειάζεται να αρπάζεσαι .
Αλλά αυτό που έγραψες , όπως το έγραψες , δε βγάζει νόημα .
Διόρθωσε το βάζοντας τουλάχιστον μια ακόμα μεταβλητή :bye:
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Yeti στις Ιουνίου 19, 2016, 16:21
@vamaxin @microchip, δεν κατάλαβα που ακριβώς διαφωνείτε μαζί μου. Μάλλον συμφωνείτε απ´ ότι βλέπω. Εκτός και αν 0,1 η 0,2 volt διαφοράς συνιστούν διαφωνία!  :D
@e-spy φίλε μου καλέ... Δεν μπορώ να το ρυθμίσω άμεσα μεν, μπορώ να το παρακολουθώ δε! Εκεί είναι, είπαμε μπούσουλα δίνουμε, όχι οδηγίες για διάβαση σε ναρκοπέδιο...  ;D


Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,6.msg40659.html#msg40659)
@Diver  φίλε μου, δεν τό πιάσεις ακόμα! Δεν χρειάζεται να σου δώσω άλλη μεταβλητή, αυτό που λέμε αφορά οποιαδήποτε αντίσταση, δίνοντας ένα ¨μπούσουλα¨ για τα Watt ΠΕΡΙΠΟΥ που ειναι ΠΙΘΑΝΟ να αποδώσει καλά! ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ! ΠΕΡΙΠΟΥ! 
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Diver στις Ιουνίου 19, 2016, 16:43

Έχω την εντύπωση ότι δεν κατάλαβες που διαφωνούμε .
Σκέτα τα βολτ που αναφέρεις μπορούν να μεταφραστούν από μισό έως 50βαλε βατ.
Εκτός και ανεφερες κάπου κάποια στάνταρ κεφαλή με φιξ αντίσταση .
Όπως το έγραψες,είναι σα να λες , "9000btu είναι αρκετά για ένα δωμάτιο"
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: nikos523 στις Ιουνίου 19, 2016, 17:08
Ατμίζουμε με Watt είπατε? Λάθος! Ατμιζουμε με Watt σε σχέση με τα Ohm που έχουμε! Φάσκετε και αντιφάσκετε λοιπόν!

Δεν είδα να αντιφάσκει κανείς φίλε μου πουθενά.
Ίσα ίσα, διάβασα ήδη αρκετούς έμπειρους χρήστες να σου απαντάνε ορθά στον προβληματισμό σου σαν αρχάριος, όπως ο ίδιος ανέφερες.

Τα Χ βολτ που δίνουμε στα Ψ ωμ, μας δίνουν "τόσα" βατ. Τα βατ είναι το αποτέλεσμα, όχι παράγοντας της πράξης.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: JoeBarTeam στις Ιουνίου 19, 2016, 17:14
[justify]Αγαπητέ φίλε Yeti, καλησπέρα.[/justify]
[justify]Αν μου επιτρέπεις κάτι μικρό. Πρώτα απ' όλα ξεκαθαρίζω πως προσωπικά πάντα σε διαβάζω και πως συντάσσομαι στο πλευρό της καλής σου διάθεσης αλλά και του νήματος, δηλ. να παραμείνει ως έχει, κι αυτό γιατί όσα επόμενα θέματα-απορίες έρθουν σχετικά με τα βολτ να μπαίνουν μόνο εδώ.[/justify]

[justify]Παρ' όλα αυτά, οι παραπάνω φίλοι είναι γνώστες του θέματος και κάθε φορά παλεύουν να ξεκαθαρίζουν τα σχετικά μπερδέματα, μπορούν με 1 μόνο ερώτηση να μας εκθέσουν όλους και δεν το κάνουν από ευγένεια. Τα λάθη όμως διαδίδονται αστραπιαία και πολλές φορές φτάνουν ακόμα και να θεωρούνται χρυσοί ατμιστικοί κανόνες, ή ακόμα και από εξειδικευμένα καταστήματα ή και έμπειρους ατμιστές. Πολλά είναι αυτά που τα πιάσαμε λάθος ή μισά ή στο περίπου, οι περισσότεροι από εμάς. [/justify]

Ελπίζω να μην κλειδωθεί το νήμα. 
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: drum στις Ιουνίου 19, 2016, 17:26
εχει χιλιοσυζητηθει το θεμα.
πραγματικα πλεον δεν εχουν ιδιαιτερη χρησιμοτητα τα volt στα σημερινα μοντακια... αλλωστε ειναι γνωστο οτι ατμιζουμε με βατ, κ οχι με βολτ.
χρησιμοτητα στα βολτ βρισκεις σε παλιοτερα μοντακια οπως ας πουμε ενα 2.5 προβαρι που συχνα χρησιμοποιω εγω, κ δεν εχει ενδειξη βατ. εκει ξερω οτι με μια Ωμικη αντισταση στο 1.2 εως 1.5, περιπου τα 3.8-4.0 βολτ μου δινουν το αποτελεσμα που θελω.... απλα ως ρυθμιση για καλο αποτελεσμα κ τιποτα αλλο.
τεσπα...  συζητηση κανουμε. ;)
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Yeti στις Ιουνίου 19, 2016, 17:28
Να στο θέσω διαφορετικά λοιπόν, μιας και δεν προσέχεις ακριβώς τι γράφω.
Εγώ σου έδωσα ένα πολύ περιορισμένο εύρος σε Volt μεσα στο οποίο κυμαίνεται ένα καλό ατμισμα, ανεξάρτητα απο αντίσταση. Αν κυτταξετε σε τι settings ατμίζετε, οι περισσότεροι θα είσαστε μεσα σε αυτά τα Volt.
Δώσε μου και εσύ τώρα ένα αντίστοιχα περιορισμένο εύρος σε Watt ή σε Ohm για ένα καλό ατμισμα, και μετά ετοιμάσου να αντιμετωπίσεις τα μηνύματα όλων των υπολοίπων!
Το πρόβλημα πολλών απο μας ειναι ότι δεν διαβάζουν με ΠΡΟΣΟΧΗ τι γράφει ο άλλος. Οι περισσότεροι Ελληνες όταν ο άλλος τους μιλάει, σκέφτονται ήδη τι θα απαντήσουν, αντί να ακούν προσεκτικά.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: drum στις Ιουνίου 19, 2016, 17:32
φανταζομαι δεν ηταν για εμενα το μνμα σου.. μαλλον μπηκα ενδιαμεσα.
κοιτα ενα παραδειγμα τωρινο. εχω μια αντισταση στον τηλεμαχο 1.34Ω.
για να παρω αποτελεσμα καλο, γιατι εχω στριψει σε 3αρι αξονακι, αρα εχω πολυ βαμβακι κ μπολικο υγρο, ειμαι στα 26+ βατ... νομιζω καταλαβαινεις.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: microchip στις Ιουνίου 19, 2016, 17:41
Ατμίζουμε σε θερμοκρασία.
Ότι και να ρυθμίζουμε, με βάση την θερμοκρασία ατμίζουμε.
Αυτό είναι που "πιάνουν" οι αισθήσεις μας.

Ο τρόπος που ρυθμίζουμε την θερμοκρασία, διαφέρει από χρήστη σε χρήστη και πάντα σε σχέση με τον εξοπλισμό που διαθέτει.
Κάποιος ρυθμίζει την αντίσταση του ατμοποιητή, επειδή έχει μηχανικό.
Κάποιος άλλος τα Βολτ (αν του δίνει την δυνατότητα το μοντ).
Άλλος τα Βατ.
Άλλος την θερμοκρασία (αν του δίνει την δυνατότητα το μοντ).
Όποιος έχει απ' όλα, ρυθμίζει ότι τον βολεύει ή κατά περίπτωση.
Κοινή συνισταμένη όλων, η αίσθηση που θα αποκομίσει και η οποία έχει να κάνει με την θερμοκρασία και μόνο.
Άντε και την ταχύτητα επίτευξης.

Τα ηλεκτρονικά μοντ ρυθμίζουν τα Βολτ.
Άσχετα με οποιαδήποτε δυνατότητα ρύθμισης δίνουν στον χρήστη, το μόνο που μπορούν να μεταβάλουν είναι τα Βολτ.

Αυτό που έχει επικρατήσει στις συζητήσεις αλλά και στον εξοπλισμό μας είναι τα Βατ.
Είναι το λιγότερο υποκειμενικό.
Ευχής έργο θα ήταν η απροβλημάτιστη λειτουργία σε θερμοκρασία, για να έχουμε την μέγιστη αντικειμενικότητα και κοινή αναφορά.

@Yeti
Από ποια μεριά θέλεις να δούμε σε τι ατμίζουμε;
Από ηλεκτρολογική;
Από την μεριά του μοντ;
Από την μεριά του ατμιστή;
Θα σε παρακαλούσα μόνο να παραμείνουμε ήρεμοι.
Δεν με νοιάζουν οι άλλοι, για εμάς τους 2 το λέω, δεν μου επιτρέπει η ηλικία μου φωνές.
Κάτω από τα μηνύματά μου υπάρχουν τα κουμπάκια (http://e-kapnisma.gr/rates_types/14diafono.gif)  (http://e-kapnisma.gr/rates_types/13demaresei.gif)
Πάτησέ τα και έχε μου εμπιστοσύνη, θα το καταλάβω το υπονοούμενο.

Το μήνυμά σου #16 το διάβασα αφού έγραψα το δικό μου.
Λυπήθηκα την πληκτρολόγηση και δεν έσβησα το δικό μου.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Kωστας Τ. στις Ιουνίου 19, 2016, 17:49
να ρωτησω κατι και εγω. :hmmm:
4,2 ειναι τα volt που δινει μια φρεσκοφορτισμενη μπαταρια.
εγω που στηνω μια αντισταση π.χ 1,3Ω βαζω στο μοντακι
4,2v  και μου δινει μια αντιστοιχια 14w οπου και ατμιζω.
προαφανως και ατμιζω με watts, αλλα γνωμονας μου ειναι να ατμιζω
εκει.στα 4,2v χωρις να κοιταω τα watts.
ειναι λαθος σαν πρακτικη?αν υπαρχει τελικα σωστο η λαθος στο πως
αντιλαμβανεται κανεις την ατμιστικη εμπειρεια.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: shadockan στις Ιουνίου 19, 2016, 17:57
Εγώ θα πρότεινα να κλειδώσει.
Είναι δύσκολο η συζήτηση να μείνει μόνο στα Volt. Πάλι θα καταλήξουμε στα παρακάτω με ένα ακόμα "παράλληλο" θέμα:
Γενική ερώτηση Volts - Ohms - Amperes - Watts (http://vaping.gr/index.php/topic,7256.0.html)
Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm (http://vaping.gr/index.php/topic,9481.0.html)
Kαρτα αντιστοιχιας ohm/volt (http://vaping.gr/index.php/topic,6837.0.html)
Έτοιμος πίνακας υπολογισμού τιμών volt-watt ανάλογα την αντίσταση-μπαταρία (http://vaping.gr/index.php/topic,6032.0.html)
Υπολογισμός Watt ανάλογα με την αντίσταση και ο ρόλος των Joule (http://vaping.gr/index.php/topic,24501.0.html)
Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ? (http://vaping.gr/index.php/topic,21054.0.html)

Ο Atmos εδωσε τη λυση....
Εδω εχουν απαντηθει ολα........
Ο camber το εγραψε οτι εχει δωθει η απαντηση και εχει γινει συζητηση πιο παλια.

Αν ειναι ομως να το συνεχίσουμε , ας το παρουμε απο την αρχη.

- Οποια και αν ειναι η Ωμικη τιμη της αντιστασης , αν τα Watts ειναι σταθερα , το αποτελεσμα σαν ατμισμα θα ειναι το ιδιο.  Θα δουμε ομως τα Volts να αλλαζουν. 
(Aρα δεν δινουμε σημασια στα Volts........... ;))


- Tα Volts δεν δηλωνουν ισχυ, ενταση , αγωγιμοτητα , θερμοκρασια , τζαουλ κλπ. κλπ. κλπ. 
Δηλωνουν τη διαφορα δυναμικου. 
Πολυ πιο απλα ..........  (παραδειγμα οσο μπορω πιο ευκολα κατανοητο) :
<<< Δηλωνουν τη διαφορα που εχει το ρευμα στην αρχη και στο τελος του κυκλωματος .>>>
<<< Δηλωνει δηλαδη τη διαφορα που υπαρχει απο τον αρνητικο στο θετικο πολο τη στιγμη που το ρευμα επιδρά>>>

Συγνωμη αλλα δεν ξερω πως να το περιγραψω πιο απλα.......... :-\ :dontknow:



Φιλε μου Υeti , το να σου πω εγω (και οποιος αλλος φυσικα απο εδω μεσα ή οχι) το που ειναι καλα για 'μενα να ατμιζω , δεν ειναι ουτε λυση , ουτε θα σε βοηθησει καπου.
Εγω ατμιζω πιο πολυ με μηχανικα και 0mg νικοτινη.
Kανω καθε μερα πανω απο 20+ml και χρειαζομαι 3+ μπαταριες LG HG2 - Samsung 30Q.
Ο λογος ειναι οτι ατμιζω με πολυ χαμηλες αντιστασεις και σχεδον παντα εχω πανω απο 20 - 25 Watts οταν οι μπαταριες ειναι στο τελειωμα τους.
Σαν Volts ομως , ειμαι στα 3.00 - 3.60 V.
Ατμιζω ομως και με ηλεκτρονικα και αντιστασεις ακομα και  3.00Ωμ και ετσι φτανω ακομα και στα 9.00 V.
Και στις δυο περιπτωσεις ομως , τα Watts ειναι σχεδον αναλογα στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
Οποτε και παλι βλεπουμε οτι σαν ατμιστικο αποτελεσμα και στις δυο περιπτωσεις ειμαι στο ιδιο (θεωρητικα) αποτελεσμα...

Αρα το να σου πει καποιος αλλος που ατμιζει , δεν το βλεπω κατι καλο ωστε να παρεις καποια βοηθεια.

Το που θα σου αρεσει εσενα , εμενα μπορει να μου φανει ''πεδιαδα'' ή ''βουνο''.


Κωστας Τ ,
και στα 3.7V να ειναι η μπαταρια σου , αν ειναι σε ηλεκτρονικο μοντακι , παλι τα ιδια Watts θα σου δωσει.
Η πλακετα θα τραβηξει ρευμα απο τη μπαταρια και θα μας δωσει αυτο που ζηταμε.
Οποτε και χαμηλοτερη να ειναι η ταση σε ηλεκτρονικο , παλι θα παρεις αυτο που ζητας μεχρι να φτασει η μπαταρια σε επιπεδα να μην ειναι ικανη να δωσει το ρευμα που ζηταει η πλακετα ωστε να μας δωσει αυτο που εχουμε ρυθμισει.
Αναλογα τη μπαταρια και την ποιοτητα της παλκετας..........
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: s-volcan στις Ιουνίου 19, 2016, 18:11
μήπως όμως, κάπου χρησιμεύουν και τα volts;(σελ. 11-12 πχ) :hmmm:
https://gfn.net.co/downloads/2016/Konstantinos%20Farsalinos.pdf
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Kωστας Τ. στις Ιουνίου 19, 2016, 18:17
ειναι κατανοητο οτι τα ηλεκτρονικα μοντακια
ανεξερτητου των volt που εχει ακομα η μπαταρια
ακομα και στο τελειωμα τους μας δινουν τα volt/watt
που εχουμε ορισει σαν επιλογη εμεις.
λεμε οτι τα δεν ατμιζουμε με volt αλλα στα μηχανικα μοντακια
ατμιζεις με τα volt που εχει αποθεμα η μπαταρια.
εγω που δουλευω περισσοτερο με ηλεκτρονικα μοντακια θελω να μου δινει
το μοντ σταθερα 4,2 μεχρι την εκφορτιση της μπαταριας με οποια watt ειναι η αντιστοιχια.
σιγουρα θα μπορουσα να εχω περισσοτερα watt/volt μεχρι να αποφορτιστει η μπαταρια
μεσω της πλακετας αλλα υπαρχει ιδιαιτερος λογος να ανεβεις παραπανω?
μεχρι ποσα volt/watt θα μπορουσα να δουλεψω μια αντισταση 1,3Ω χωρις προβλημα(καμμενο,κτλ)
αντι των 4.2v που οριζω εγω συνηθως?
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: camber στις Ιουνίου 19, 2016, 18:59
μήπως όμως, κάπου χρησιμεύουν και τα volts;(σελ. 11-12 πχ) :hmmm:
https://gfn.net.co/downloads/2016/Konstantinos%20Farsalinos.pdf
Όχι τα volt από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Στη μελέτη αναφέρεται ξεκάθαρα ότι οι δοκιμές έγιναν με ατμοποιητή CE4. Αν αναφέρεσαι σε συγκεκριμένο ατμοποιητή με συγκεκριμένη αντίσταση, τότε ναι, τα volt έχουν νόημα.

Εγώ σου έδωσα ένα πολύ περιορισμένο εύρος σε Volt μεσα στο οποίο κυμαίνεται ένα καλό ατμισμα, ανεξάρτητα απο αντίσταση. Αν κυτταξετε σε τι settings ατμίζετε, οι περισσότεροι θα είσαστε μεσα σε αυτά τα Volt.
Αυτή τη στιγμή ατμίζω με SS316L 0.4mm στα 0.5Ω και 15W, δηλαδή στα 2.7V και αρκετά έξω από το εύρος 3.4-4.0V που δίνεις.
Αν άτμιζα με kanthal 0.40mm θα ήμουν στο 1.0Ω και θα άτμιζα πάλι στα 15W (3.9V).
Τα 2 αυτά setup δίνουν το ίδιο ατμιστικό αποτέλεσμα αφού έχουν το ίδιο heat flux αλλά έχουν τεράστια διαφορά στα volt.. Αν έδινα 3.9V στο setup με το SS316 θα έπαιρνα καμένο μέχρι τα νύχια των ποδιών.


Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: shadockan στις Ιουνίου 19, 2016, 19:00
μήπως όμως, κάπου χρησιμεύουν και τα volts;(σελ. 11-12 πχ) :hmmm:
https://gfn.net.co/downloads/2016/Konstantinos%20Farsalinos.pdf


Aν καταλαβα καλα , αναφερεσαι στο οτι ο Γιατρος (κ. Κ. Φαρσαλινος) , αναφερει οτι τα αποτελεσματα ειναι στα 4.00 - 4.20 V.
Αν προσεξεις ομως , ο ατμοποιητης που χρησιμοποιηθηκε ηταν ο CE4.
Αυτος ο ατμοποιητης σε εργοστασιακη μορφη ειναι στα 1.8 - 2.6 Ωμ με συρμα NiChr 0.13mm.
Σαν αποτελεσμα ατμιστικο αυτος η συνδιασμος εχει :
1.8 Ωμ + 4.0 V =  8.80 W.
1.8 Ωμ + 4.2  V = 9.80 W

2.6 Ωμ + 4.0 V = 6.15 W
2.6 Ωμ + 4.2 V = 6.78 W

Αν δοκιμασεις να ατμισεις σημερα με τα συρματα που εχουμε αυτες τις δυναμεις , δεν θα βγαλεις ουτε δειγμα ατμου.
Με τοσο μικρη δυναμη ομως ατμιζαμε καποτε  ,  αλλα τα συρματα δεν ηταν 40αρια.... 80αρια...
Το πιο χοντρο συρμα , ηταν το NiChr 0.20mm
Mε 0.13mm συρμα αν προσπαθησεις να πας πανω απο 12 - 15 W , θα παρεις ενα ''εξωτικο'' καμενο , που θα το θυμασαι για παντα.
Ολοι μας τα θυμομαστε απο εκεινες τις εποχες........



Κωστας Τ ,
λιγο πιο πανω γραφω οτι το που θα σου αρεσει , ειναι καθαρα δικο σου θεμα και μονο εσ μπορεις να το βρεις αυτο το σημειο.
Το να θελεις να ατμισεις στα 4.20 V και παλι δεν ειναι σημειο αναφορας.
Αν δοκιμασεις να κανεις αντισταση με 0.20mm συρμα στο 0.80  Ωμ και δωσεις 4.20V , θα δεις οτι θα παρεις καμενο.
Ο λογος ειναι οτι στο 0,20mm συρμα , δεν μπορει να περασει πολυ ποσοτητα ρευματος , αρα και θα υπαρξει πολυ μεγαλη θερμοκρασια απο το ζορι και τη συσσώρευση ρευματος στο συρμα.
Αν παλι κανεις την ιδια αντισταση με 0.50mm συρμα  στα ιδια Ωμ , ουτε τα 6.00V  δεν θα μπορεσουν να σου δωσουν αποτελεσμα (θεωρητικα βεβαια , γιατι μπορει και να αρεσει σε καποιον αυτο το αποτελεσμα).
Οποτε δεν μπορουμε απλα να μιλαμε για Volts - Watts - Ohm - Αmperes - ''Coulomb'' - Joule (θερμιδες) - Farad κλπ.κλπ.κλπ. ,  ετσι χωρις να εχουμε την αντιστοιχια ολων των παραμετρων της επιδρασης του ηλεκτρικου ρευματος .
Ρολο θα παιξει το συρμα (ακομα και το υλικο του συρματος) , η μπαταρια , η παλκετα , η αγωγιμοτητα του μοντ και του ατμοποιητη (σε δευτερη μοίρα βεβαια) ............ κλπ.κλπ.κλπ.

Οτιδηποτε ομως και να πουμε , σημασια εχει οτι το ατμιστικο εργο θα παραχθει απο την αυξηση θερμοκρασιας σε ενα αγωγο , που στη δικη μας περιπτωση ονομαζουμε συρμα.
Ανεβαζοντας τη θερμοκρασια στο συρμα , θα εχουμε ατμοποιηση του υγρου με το οποιο ερχεται σε επαφη.
Το αναφερω και στο ποστ  #3 αυτο .

Για να εχουμε ανοδο θερμοκρασιας , θα εχει επιδραση η ενταση του ηλεκτρικου ρευματος (Amperes) , η ισχυ του (Watts) και η ποσοτητα του ρευματος (C) που θα διαπερασει τον αγωγο αυτο , καθως και το μεγεθος / υλικο του αγωγου.
Για να εχουμε παντα το ιδιο ατμιστικο αποτελεσμα ( ότι Ωμικη τιμη αντιστασης και αν εχουμε και ότι υλικο κι αν χρησιμοποιουμε ) , ο πιο απλος τροπος ειναι να βλεπουμε και να ρυθμιζουμε τα Watts.......

Oσο αφορα τα μηχανικα , ναι βλεπουμε τα Volts και μετα παμε στο
http://www.rapidtables.com/calc/electric/power-calculator.htm
βαζουμε τα Volts που ειδαμε στους πολους του ατμοποιητη (οχι τα Volts που εχει η μπαταρια , γιατι υπαρχουν και οι απωλειες που εχουν σχεση με την αγωγιμοτητα του μοντ και του ατμοποιητη , τη μπαταρια που εχουμε και σε τι σταδιο υγειας ειναι αυτη και σαν τελευταιος παραγοντας το υλικο της αντιστασης , δηλαδη το συρμα) και την Ωμικη τιμη της αντιστασης και μας λεει με ποσα Watts και Amperes ατμιζουμε.
Αρα και παλι εδω με Watts ατμιζουμε....

Το να ατμιζεις στα 4.20V παντα , δεν ειναι σωστο σαν σκετο νουμερο ομως φιλε μου.
Μπορει σε καποια αλλα Volts να σε ικανοποιησει καλυτερα ενα αλλο στησιμο.
Αρα για να ατμισεις αποκλειστικα με Volts , θα πρεπει να προσαρμόζεις συνεχεια την αντισταση σου στα Volts αυτα....... , αλλαζοντας παντα υλικα , εσωτερικη διαμετρο coil , μηκος συρματος κλπ. κλπ. κλπ.
Αν αλλαξεις ατμοποιητη και εχεις αλλη Ωμικη τιμη , θα πρεπει να αλλαξεις και τα Volts , για να παρεις αυτο που θελεις.
Ειτε προς τα πανω , ειτε προς τα κατω....
Αυτο ειναι και το σημειο που τα Watts εχουν τη χρησιμότητά τους στο μεγιστο.
Οτι αντισταση και να εχεις , θα παρεις το ιδιο αποτελεσμα σαν ατμισμα .
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Yeti στις Ιουνίου 19, 2016, 19:05
Επειδή ομολογουμένως βαρέθηκα το νήμα που άνοιξα, θα σας παραπέμψω στο πρώτο μου εισαγωγικό κείμενο. Ελεος, διαβάστε τι ακριβώς λέει.
Σε ποιούς απευθύνεται? Στους νεοειςερχόμενους σαν εμένα. Τους παραπλανεί μήπως και τους δίνει λάθος μπούσουλα? Τότε παρακαλώ τους διαχειριστές όχι μόνο να κλειδώσουν αλλά και να διαγράψουν τελείως το νήμα. Μην πάρω και κανένα Χριστιανό στο λαιμό μου...

Στο σημείο αυτό, εγώ τουλάχιστον τελείωσα.  :lipssealed:
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: vaporaki στις Ιουνίου 19, 2016, 19:12
δεν καταλαβαινω πραγματικα την εμμονη με τα βατ. αμα βαλω πανω μια αντισταση 0,9 και μετα μια 1,7 και μετα μια 0,5 θα πρεπει να γυρναω παντα τα βολτ γυρω στα 4 για να μην καψω το βαμβακι μου. αμα κρυψεις τα βατ ατμιζεις. αμα κρυψεις τα βολτ οχι. για μενα τα βολτ επρεπε να μενουν σταθερα οταν αλλαξεις κεφαλη/ατμο και οχι τα βατ. γιατι ενδιαφερει καποιον αν ειναι 10 η 15 η 20 τα βατ?!
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Diver στις Ιουνίου 19, 2016, 19:18
.................... Στους νεοειςερχόμενους σαν εμένα. Τους παραπλανεί μήπως και τους δίνει λάθος μπούσουλα? ...........
:yes:
Πάντως δεν θεωρώ ότι πρέπει να κλειδώσει .
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: netsplit στις Ιουνίου 19, 2016, 19:19
Πολλή φασαρία και ένταση για ένα πολύ απλό θέμα.
Φυσικά και ατμίζουμε με volts.
Αν πάμε λίγα χρόνια πίσω στα μηχανικά mods, όταν δεν υπήρχαν τα regulated, θα καταλάβουμε πως με μία φρέσκια μπαταρία και ένα σοβαρό μοντάκι, ατμίζαμε με 4,1-4,15 volt στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Κρατώντας αυτό σαν μπούσουλα, όταν έχουμε πχ έναν ντρίπερ με 0,3 Ωμ αντίσταση, το άτμισμά μας γίνεται κοντά στα 60 watt.
Μην μπερδεύουμε το άτμισμα με T/C αν και αμφιβάλω έντονα πως ατμίζει κανείς με 2,7 ή 3 volt όπως διάβασα.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: shadockan στις Ιουνίου 19, 2016, 19:36
Επειδή ομολογουμένως βαρέθηκα το νήμα που άνοιξα, θα σας παραπέμψω στο πρώτο μου εισαγωγικό κείμενο. Ελεος, διαβάστε τι ακριβώς λέει.
Σε ποιούς απευθύνεται? Στους νεοειςερχόμενους σαν εμένα. Τους παραπλανεί μήπως και τους δίνει λάθος μπούσουλα? Τότε παρακαλώ τους διαχειριστές όχι μόνο να κλειδώσουν αλλά και να διαγράψουν τελείως το νήμα. Μην πάρω και κανένα Χριστιανό στο λαιμό μου...

Στο σημείο αυτό, εγώ τουλάχιστον τελείωσα.  :lipssealed:

Υeti,
γιατι αρπαζεσαι βρε παλικαρι μου ;;;;
Συζήτηση κανουμε , τις γνωμες μας γραφουμε , τις γνωσεις μας πανω σε κατι .... και αν βγει κατι καλο θα βοηθηθει και καποιος αλλος.
Δεν ειναι κακο να γινεται συζητηση φιλε μου..... :)
Και να σου πω και κατι αλλο.......;;;;;
Ωραια αφορμη για να θυμηθουμε ξανα τι ειναι το καθε τι.............. 8) 


vaporaki , 
ακριβως αυτο ειναι το θεμα με τα Watts και τα Volts.
Οτι και να βαλεις επανω , θα παρεις το ιδιο αποτελεσμα που σου αρεσει χρησιμοποιοντας τα Watts.
Αν ατμιζεις ρυθμιζοντας τα Volts , θα χρειαστει να κανεις συνεχεια αλλαγες.

Στην πραγματηκοτητα ομως και παλι τα Watts ρυθμιζουμε αλλαζοντας τα Volts.

Παιδες , δεν γινεται να αλλαξει καποιο μεγεθος χωρις να αλλαξει το ατμιστικο αποτελεσμα .
Απλα με τα Watts η παλκετα θα δωσει την ιδια ισχυ στην οποιαδηποτε Ωμικη τιμη και εμεις θα δουμε τις αλλαγες που θα κανει για να καταφερει η πλακετα να δωσει αυτη την ισχυ , σαν Volts , Amperes αναλογα παντα με την Ωμικη τιμη που θα διαβασει.

Τα Volts ειναι μεγεθος που δηλωνει τη διαφορα της ενεργειας του ηλεκτρικου ρευματος απο το ενα σημειο του κυκλωματος στο αλλο.
Ειναι δηλαδη κατι σαν μια ολικη εικονα του κυκλωματος αναλογα τις υπολοιπες ρυθμισεις και παραμετρους.
Ξεχαστε τα Volts παιδες.
Χωρις να τα βλεπουμε πουθενα και να βλεπουμε μονο τα Watts ....... , αντε και τη σταθμη της μπαταριας και τιποτε αλλο γενικα , μποπουμε ανετα να ατμισουμε χωρις κανενα απολυτως προβλημα.
Ουτε τα Ωμ δεν χρειαζεται να βλεπουμε σε ηλεκτρονικο μοντακι και μαλιστα step down.....


netsplit , 
εσυ εχεις δουλεια....   
Ασε τη συζητηση και στρωσου στη δουλεια.....
Ετοιμασε ενα Castle Long και ενα Gandalf............ ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Kωστας Τ. στις Ιουνίου 19, 2016, 19:43

Aν καταλαβα καλα , αναφερεσαι στο οτι ο Γιατρος (κ. Κ. Φαρσαλινος) , αναφερει οτι τα αποτελεσματα ειναι στα 4.00 - 4.20 V.
Αν προσεξεις ομως , ο ατμοποιητης που χρησιμοποιηθηκε ηταν ο CE4.
Αυτος ο ατμοποιητης σε εργοστασιακη μορφη ειναι στα 1.8 - 2.6 Ωμ με συρμα NiChr 0.13mm.
Σαν αποτελεσμα ατμιστικο αυτος η συνδιασμος εχει :
1.8 Ωμ + 4.0 V =  8.80 W.
1.8 Ωμ + 4.2  V = 9.80 W

2.6 Ωμ + 4.0 V = 6.15 W
2.6 Ωμ + 4.2 V = 6.78 W

Αν δοκιμασεις να ατμισεις σημερα με τα συρματα που εχουμε αυτες τις δυναμεις , δεν θα βγαλεις ουτε δειγμα ατμου.
Με τοσο μικρη δυναμη ομως ατμιζαμε καποτε  ,  αλλα τα συρματα δεν ηταν 40αρια.... 80αρια...
Το πιο χοντρο συρμα , ηταν το NiChr 0.20mm
Mε 0.13mm συρμα αν προσπαθησεις να πας πανω απο 12 - 15 W , θα παρεις ενα ''εξωτικο'' καμενο , που θα το θυμασαι για παντα.
Ολοι μας τα θυμομαστε απο εκεινες τις εποχες........



Κωστας Τ ,
λιγο πιο πανω γραφω οτι το που θα σου αρεσει , ειναι καθαρα δικο σου θεμα και μονο εσ μπορεις να το βρεις αυτο το σημειο.
Το να θελεις να ατμισεις στα 4.20 V και παλι δεν ειναι σημειο αναφορας.
Αν δοκιμασεις να κανεις αντισταση με 0.20mm συρμα στο 0.80  Ωμ και δωσεις 4.20V , θα δεις οτι θα παρεις καμενο.
Ο λογος ειναι οτι στο 0,20mm συρμα , δεν μπορει να περασει πολυ ποσοτητα ρευματος , αρα και θα υπαρξει πολυ μεγαλη θερμοκρασια απο το ζορι και τη συσσώρευση ρευματος στο συρμα.
Αν παλι κανεις την ιδια αντισταση με 0.50mm συρμα  στα ιδια Ωμ , ουτε τα 6.00V  δεν θα μπορεσουν να σου δωσουν αποτελεσμα (θεωρητικα βεβαια , γιατι μπορει και να αρεσει σε καποιον αυτο το αποτελεσμα).
Οποτε δεν μπορουμε απλα να μιλαμε για Volts - Watts - Ohm - Αmperes - ''Coulomb'' - Joule (θερμιδες) - Farad κλπ.κλπ.κλπ. ,  ετσι χωρις να εχουμε την αντιστοιχια ολων των παραμετρων της επιδρασης του ηλεκτρικου ρευματος .
Ρολο θα παιξει το συρμα (ακομα και το υλικο του συρματος) , η μπαταρια , η παλκετα , η αγωγιμοτητα του μοντ και του ατμοποιητη (σε δευτερη μοίρα βεβαια) ............ κλπ.κλπ.κλπ.

Οτιδηποτε ομως και να πουμε , σημασια εχει οτι το ατμιστικο εργο θα παραχθει απο την αυξηση θερμοκρασιας σε ενα αγωγο , που στη δικη μας περιπτωση ονομαζουμε συρμα.
Ανεβαζοντας τη θερμοκρασια στο συρμα , θα εχουμε ατμοποιηση του υγρου με το οποιο ερχεται σε επαφη.
Το αναφερω και στο ποστ  #3 αυτο .

Για να εχουμε ανοδο θερμοκρασιας , θα εχει επιδραση η ενταση του ηλεκτρικου ρευματος (Amperes) , η ισχυ του (Watts) και η ποσοτητα του ρευματος (C) που θα διαπερασει τον αγωγο αυτο , καθως και το μεγεθος / υλικο του αγωγου.
Για να εχουμε παντα το ιδιο ατμιστικο αποτελεσμα ( ότι Ωμικη τιμη αντιστασης και αν εχουμε και ότι υλικο κι αν χρησιμοποιουμε ) , ο πιο απλος τροπος ειναι να βλεπουμε και να ρυθμιζουμε τα Watts.......

Oσο αφορα τα μηχανικα , ναι βλεπουμε τα Volts και μετα παμε στο
http://www.rapidtables.com/calc/electric/power-calculator.htm
βαζουμε τα Volts που ειδαμε στους πολους του ατμοποιητη (οχι τα Volts που εχει η μπαταρια , γιατι υπαρχουν και οι απωλειες που εχουν σχεση με την αγωγιμοτητα του μοντ και του ατμοποιητη , τη μπαταρια που εχουμε και σε τι σταδιο υγειας ειναι αυτη και σαν τελευταιος παραγοντας το υλικο της αντιστασης , δηλαδη το συρμα) και την Ωμικη τιμη της αντιστασης και μας λεει με ποσα Watts και Amperes ατμιζουμε.
Αρα και παλι εδω με Watts ατμιζουμε....

Το να ατμιζεις στα 4.20V παντα , δεν ειναι σωστο σαν σκετο νουμερο ομως φιλε μου.
Μπορει σε καποια αλλα Volts να σε ικανοποιησει καλυτερα ενα αλλο στησιμο.
Αρα για να ατμισεις αποκλειστικα με Volts , θα πρεπει να προσαρμόζεις συνεχεια την αντισταση σου στα Volts αυτα....... , αλλαζοντας παντα υλικα , εσωτερικη διαμετρο coil , μηκος συρματος κλπ. κλπ. κλπ.
Αν αλλαξεις ατμοποιητη και εχεις αλλη Ωμικη τιμη , θα πρεπει να αλλαξεις και τα Volts , για να παρεις αυτο που θελεις.
Ειτε προς τα πανω , ειτε προς τα κατω....
Αυτο ειναι και το σημειο που τα Watts εχουν τη χρησιμότητά τους στο μεγιστο.
Οτι αντισταση και να εχεις , θα παρεις το ιδιο αποτελεσμα σαν ατμισμα .

ευχαριστω για τις απαντησεις. :thumpup: :thumpup:
επιμενω παντως λιγο στο τελευταιο ερωτημα.
σε μια αντισταση 1,3 με συρμα 30g μεχρι ποσα watt μπορω να ατμισω χωρις τα γνωστα θεματα?
δεν μιλαω για πιο καλη γευση μιας και ειναι υποκειμενικο αυτο.αλλα να μην παρω καμμενο για παραδειγμα.

Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: vaporaki στις Ιουνίου 19, 2016, 19:46
με σοκαρει το ποσο αντιθετες αποψεις εχουμε!

Οτι και να βαλεις επανω , θα παρεις το ιδιο αποτελεσμα που σου αρεσει χρησιμοποιοντας τα Watts βολτ!! αυτο ισχυει για μενα.

Αν αλλάξεις κεφαλη απο 0,5 σε 1,5 και δεν προσεξεις οτι πρεπει αμεσως να κατεβασεις τα βατ/βολτ το εκαψες το βαμβακι σου. ελπιζω εδω να συμφωνουμε  :))

αν εμεναν σταθερα τα βολτ εισαι κομπλε.


ετσι οπως το λες εσυ ατμιζεις στα 10 βατ με αντισταση 0,6 και στα 10 βατ με αντισταση 1,8 και εισαι οκ! δεν καταλαβαινω.... 
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: shadockan στις Ιουνίου 19, 2016, 20:01
Kωστη μου και παλι φιλε μου δεν υπαρχει απαντηση 100% απολυτη.
1.3Ωμ μπορεις να βγαλεις με πολλους τροπους .
To 30g (0.25mm) εγω το στρηβω σε 2.5mm αξονακι και ανεβαζω μεχρι και 30W.
Εκει μου αρεσει εμενα .
Καποιος αλλος μπορει να δωσει παραπανω ή πιο λιγα Watts.
Αλλα και παλι υπαρχει και ο παραγοντας ατμοποιητης .
Τι τροφοδοσια εχει απο τα λούκια , τι υλικο τροφοδοσιας εχει , αν ειναι σωστο το βαμβακι , αν εχει κανει στησιμο για υπερτροφοδοσια ή αν ειναι στημενος για νορμαλ καταστασεις και ενα σορο αλλα πραγματα που αρεσουν στον καθενα ξεχωριστά.

Αντε να σου γραψω τι εχω δει εγω σε αλλους μηπως και απαντησω στο ερωτημα σου.
Φιλος δουλευει στα 15W τον Τηλεμαχο , στημενο με 30g συρμα , σε 2.5mm αξονακι.
Αν θα σου αρεσει , αυτο ειναι που ζητας.
Αν δεν σου αρεσει , σημαινει οτι τα γουστα σου ειναι διαφορετικα και ειναι το απολυτα ότι πιο φυσικο , γιατι ο καθενας εχει διαφορετικα γουστα.

Vaporaki , 
δεν το καταλαβες σωστα.
Αναλογα και το συρμα εχεις ......
Αν εχεις κανει αντισταση με 0.32mm συρμα σε ολες σου τις αντιστασεις , τοτε το συρμα ειναι ικανο να αντεξει το φορτιο των 30W για παραδειγμα.
Αν η μια αντισταση ειναι με 0.32mm και η αλλη με 0.20mm , τοτε ειναι φυσικο να υπαρξει καμενο.
Αρα οπως εγραψα και σε προηγουμενο ποστ μου , δεν μπορουμε ετσι απλα να μιλαμε για Watts - Volts κλπ. ετσι με γενικοτητες , χωρις να παιρνουμε σαν βαση και διαφορες αλλες παραμετρους....

Το οτι μπορεις να φτιαξεις ομως με 0.25mm συρμα αντισταση με 0.50 Ωμ και με το ιδιο συρμα μια αντισταση 1.50 Ωμ και να ατμισεις και στις δυο περιπτωσεις με 20 W , ναι ειναι εφικτο και θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: netsplit στις Ιουνίου 19, 2016, 20:09
Σας διαφεύγει πως τα μοντάκια ασχέτως αν δείχνουν ΚΑΙ τα Βαττ, αυτό που δίνουν είναι ΒΟΛΤ.
Και ο όρος step up/down που χρησιμοποιείς Βασίλη σε Βολτ αναφέρεται και όχι σε βατ.
Μην ξεχνάς πως ειδικά το step down κάναμε καιρό να το δούμε στα regulated mods.
Ο νόμος του Ωμ δεν αλλάζει, το ρεύμα (ή η διαφορά δυναμικού για τους προχώ) αλλάζει.
Και πιστεύω πως 1,3 Ωμ αν της δώσεις 5 volt, (δηλαδή 19 Βαττ) δεν γλυτώνεις το καμένο.
Φυσικά το τι θεωρώ εγώ καμένο και τι ο άλλος διαφέρει  :lotpot:

Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Diver στις Ιουνίου 19, 2016, 20:16
..............Το οτι μπορεις να φτιαξεις ομως με 0.25mm συρμα αντισταση με 0.50 Ωμ και με το ιδιο συρμα μια αντισταση 1.50 Ωμ και να ατμισεις και στις δυο περιπτωσεις με 20 W , ναι ειναι εφικτο και θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα

:hmmm:
Με τριπλάσια επιφάνεια ατμοποίησης ;
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: netsplit στις Ιουνίου 19, 2016, 20:21
με 0,50 ωμ δεν ατμίζεις με 20 βαττ.
ομοίως με 1,5 και πάλι δεν ατμίζεις με 20 βαττ.
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: vaporaki στις Ιουνίου 19, 2016, 20:22

Το οτι μπορεις να φτιαξεις ομως με 0.25mm συρμα αντισταση με 0.50 Ωμ και με το ιδιο συρμα μια αντισταση 1.50 Ωμ και να ατμισεις και στις δυο περιπτωσεις με 20 W , ναι ειναι εφικτο και θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα

0,5 και 1,5 στα 20W ίδιο αποτέλεσμα?!  :confused1:

τι να πω... εγω δεν κοιταω τα βατ ποτε. δεν με νοιαζουν, δεν αλλαζει κατι στο ατμισμα μου να ξερω ποσα ειναι. 
Τίτλος: Απ: Volts !
Αποστολή από: Cruiser79 στις Ιουνίου 19, 2016, 20:24
Επειδή ομολογουμένως βαρέθηκα το νήμα που άνοιξα, θα σας παραπέμψω στο πρώτο μου εισαγωγικό κείμενο. Ελεος, διαβάστε τι ακριβώς λέει.
Σε ποιούς απευθύνεται? Στους νεοειςερχόμενους σαν εμένα. Τους παραπλανεί μήπως και τους δίνει λάθος μπούσουλα? Τότε παρακαλώ τους διαχειριστές όχι μόνο να κλειδώσουν αλλά και να διαγράψουν τελείως το νήμα. Μην πάρω και κανένα Χριστιανό στο λαιμό μου...

Στο σημείο αυτό, εγώ τουλάχιστον τελείωσα.  :lipssealed:

Αν το βαρέθηκες εσύ, να δεις πόσο το βαρέθηκαν αυτοί που έχουν κάνει τον κόπο να διαβάσουν και κάποια παλαιότερα νήματα στα οποία έχει αναλυθεί διεξοδικά το θέμα. Επιπλέον, καλό είναι να χαλαρώσεις λίγο, ΔΕΝ έπεσε ο πλανήτης πάνω σου να σε φάει, ίσα ίσα πήρες απαντήσεις με επιχειρήματα που αποδεικνύουν ότι και το σκεπτικό σου είναι λάθος αλλά και ο υποτιθέμενος μπούσουλας. Θα σου δώσω κι εγώ άλλο ένα, με την προοτροπή να το δοκιμάσεις: δοκίμασε να ατμίσεις μεταξύ 3.8-4.0V μία σε αντίσταση 3.0Ω και μία σε αντίσταση 0.3Ω. Δεν σε πάω σε πιο ακραία σενάρια, όπως η αντίσταση των 3.0Ω να είναι από 30 σπείρες 50ρι σύρμα και η αντίσταση των 0.3Ω να είναι από 2 σπείρες 20ρι σύρμα, γιατί θα ήταν σαν να σου λέω να κάνεις τον πυροτεχνουργό, αλλά you get my point.

Νομίζω ότι μια παραπομπή σε ένα από τα θέματα που επεσήμανε ο Atmos


Εγώ θα πρότεινα να κλειδώσει.
Είναι δύσκολο η συζήτηση να μείνει μόνο στα Volt. Πάλι θα καταλήξουμε στα παρακάτω με ένα ακόμα "παράλληλο" θέμα:
Γενική ερώτηση Volts - Ohms - Amperes - Watts (http://vaping.gr/index.php/topic,7256.0.html)
Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm (http://vaping.gr/index.php/topic,9481.0.html)
Kαρτα αντιστοιχιας ohm/volt (http://vaping.gr/index.php/topic,6837.0.html)
Έτοιμος πίνακας υπολογισμού τιμών volt-watt ανάλογα την αντίσταση-μπαταρία (http://vaping.gr/index.php/topic,6032.0.html)
Υπολογισμός Watt ανάλογα με την αντίσταση και ο ρόλος των Joule (http://vaping.gr/index.php/topic,24501.0.html)
Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ? (http://vaping.gr/index.php/topic,21054.0.html)

 είναι αρκετή και εκεί έχουν απαντηθεί όλα, και φυσικά μπορούν να απαντηθούν κι άλλα.

:lock2: