vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

204 επισκέπτες, 4 χρήστες
marauder800, Alexander20, Buliwyf, Christos Z

Twitter

Taifun - GT One

Αποσυνδεδεμένος Paso

  • **
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
Taifun - GT One
« στις: Νοεμβρίου 12, 2021, 17:42 »
Μιας και έψαχνα πληροφορίες σχετικά με τον συγκεκριμένο ατμοποιητή και δεν υπάρχουν, είπα μετά από 4 χρόνια στο φόρουμ να ανοίξω ένα θέμα και εγώ.

Λοιπόν τον ατμοποιητή τον αγόρασα πρόσφατα για ζευγάρι του Eviva V2.
Ήθελα άλλον έναν RTA με καλή γεύση & στεγανό να τον έχω μαζί μου μόνιμα για να τον τραμπάρω όταν ο Eviva θέλει αλλαγή βαμβακιού κ.τ.λ.

Βασικοί λόγοι που τον αγόρασα :
1. Η φιλοσοφία του είναι σχεδόν ίδια με του Eviva
2. Είχα μείνει ευχαριστημένος με ένα κλονάκι του GTR (ήταν ένα plus στην αγορά)



Χαρακτηριστικά:
Τύπος Ατμοποιητή: RTA
Διάμετρος: 23mm
Ύψος: 46mm (χωρίς DripTip)
Υλικό Κατασκευής: Ανοξείδωτο ατσάλι 1.4301, PEEK, PSU
Χωρητικότητα Υγρού: 4,3ml
Υποδοχή DripTip: 510
DripTip: 510 DripTip του Taifun GTR (εσωτερική διάμετρος 4mm)
Θετικός Πόλος: 510
Αντίσταση: Μονή


Περιεχόμενα Συσκευασίας:
1x Taifun GT ONE including Air Pin 1.2 mm
1x 510 DripTip of the Taifun GTR
1x Taifun Spaced Coil 1.7Ω
1x replacement O-rings
1x 1.3 mm Allen key
1x 0.9 mm Allen key
1x instruction manual




Θα αναφέρω τα αρνητικά που έχω εντοπίσει & τα θετικά, τα οποία είναι λίγο πολύ αυτά που λένε και οι κλασικοί youtubers.

Αρνητικά

1. Γέμισμα από κάτω
2. Συσκευασία του φτωχού - Δεν περιέχει κανένα ανταλλακτικό πέρα από Orings. Ούτε βίδα πόλου ούτε deck ούτε τανκάκι ούτε τίποτα.
3. Η αλλαγή του pin για 2 λόγους :
   α) Αναγκαστικά χαλάμε το στήσιμο για να βγεί
   β) Για να βγει θέλει πολύ παίδεμα και ταλεπωρία
4. Alen βίδες
5. Έρχεται μόνο με ένα pin 1.2


Θετικά

1. Ελάχιστα κομμάτια - Βασικά μια καμινάδα ενωμένη με top cap, η βάση και το τανκάκι.
2. Γεύση πολύ καλή & όπως και ανάλυση
3. 4.2 ml είναι σούπερ για mtl
4. Χοντρές βίδες του deck οπότε τα claptonακια τα πιάνει για πλάκα.
5. Δεν έχει ίχνος διαρροής και έχει φάει ήδη πολύ κούνημα & μεταφορά


Να πω κάποιες εντυπώσεις και σχετικά με τα όσα συζητάνε κάτω από τα review :

Γέμισμα από κάτω : Οκ κατανοητό ότι το 2021 είναι old school, αλλά με 4.2 ml δεν είναι τόσο πρόβλημα.

Πλαστικό τανκ που βιδώνει στο deck : Αναφέρθηκε και στα βίντεο ότι θέλει προσοχή για να μην γίνει ζημιά, όσοι έχουμε eviva ξέρουμε ότι αυτό δεν παίζει. Έχω το jojo kit, στο οποίο είχα αγοράσει επιτόπου επιπλέον τανκ και μέχρι σήμερα δεν έχει πάθει τίποτα. Επίσης πολλές φορές έχω ξεχαστεί και έχω σφίξει το τανκ με πολύ δύναμη στο deck και στον Eviva και στον GT One και δεν είχα κανένα θέμα.

Απουσία ελέγχου ροής υγρών : Κάποιοι το θέλουν, ειδικά σε hi end ατμοποιητές. Προσωπικά το θεωρώ άτοπο, έχωντας εμπειρία από skyline & GTR, αφού δεν λειτουργεί σαν ιδέα στο 100% και όταν έχω την δυνατότητα να έχω στεγανό ατμοποιητή που τροφοδοτεί τα βαμβάκια του συνέχεια, τι να την κάνω την επιπλέον ρύθμιση ροής υγρών (μου θυμίζει που βάζανε την δεκαετία του 90 στα αμάξια 100 όργανα, πίεση νερού υαλοκαθαριστήρα και θερμοκρασίας πορτμπαγκάζ (φυσικά αστιεύομαι)). Πάντως ο GT One τροφοδοτεί χωρίς προβλήματα.

Αλλαγή pin : Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Έλληνες youtuber που έχουν πιάσει 100άδες ατμοποιητές προσπαθούν να αφαιρέσουν το pin με τσιμπίδες ενώ ο πόλος είναι πάνω στο deck. Ο πόλος ο οποίος αφαιρείτε από το deck ξεβιδώνοντας την βίδα από κάτω. Μετά εφόσον κρατάμε τον πόλο στα χέρια με την κεραμική βγαίνει σχετικά εύκολα. (Πραγματική απογοήτευση από όσους δεν το έδειξαν στα βίντεο τους... δεν είναι ήταν τόσο δύσκολη σκέψη και ούτε την έκανα εγώ πρώτος)

Ρύθμιση αέρα : Αυτό το θέμα για εμένα είναι ίδιο με το θέμα του ελέγχου ροής υγρών, προσωπικά δεν έχει δει πολλά δαχτυλίδια που να αποδίδουν-απομονόνουν στο 100% τον αέρα ρύθμισης που υποστηρίζουν. Ίσως επειδή τόσα χρόνια είμαι Evivaκιας έχω αποδεχθεί την απλότυτα του μονού pin με σταθερή τρύπα εισαγωγής αέρα στο δαχτυλίδι. Εγώ και αυτό το θεωρώ θετικό. Επίσης εδώ να αναφέρω ότι έχει και μια 2η μικρή τρύπα εισαγώγής αέρα την οποία έχουμε την δυνατότητα να την κλείσουμε με ένα βιδάκι που περιέχει η αρχική συσκευασία. Οι reviewers λένε ότι δεν βλέπουν διαφορά είτε με κλειστή είτε με ανοιχτή την τρύπα. Δεν βέπουν διαφορά γιατί όλοι τον παρουσιάζουν και τον δοκιμάζουν με 1.2 pin. Εγώ τον δουλεύω με pin 1.8 το οποίο είναι πολύ κοντά στο 2 mm του Eviva και με το βιδάκι στην δεύτερη τρύπα η τζούρα γίνεται πιο smooth.



Σε γενικές γραμμές τον έχω μόνιμα με Smoke After 8, με 6αρα νικοτίνη, coilogy mtl fused clapton 5 σπείρες σε 2.5άρι πυρήνα και σχεδόν πάντα ατμίζω στα 2.5V.
Η γεύση του σούπερ όπως και το χτύπημα του.
Το γέμισμα απο κάτω γίνεται λιγότερο κουραστικό γιατί τα σπειρώματα πιάνουν εύκολα και τα 4.2 ml σε κρατάνε αρκετά. Είναι πιο "οικονομικός" σε κατανάλωση από τον Eviva άλλα όχι αισθητά.
Η ποιότητα κατασκευής είναι άψογη.
Από θέμα φασαρίας θα έλεγα νορμάλ, δεν είναι τελείως αθόρυβος με τα κλαπτον αλλά δεν κάνει και σαν τραίνο. Επίσης δεν έχω εμπειρία από το θόρυβο που κάνει με το Pin 1.2 γιατί δεν το δούλεψα καθόλου αλλά πιστεύω θα είναι ακόμα πιο αθόρυβος.
Το βαμβάκωμα είναι εύκολο και γίνεται και με ένα μικρό κατσαβιδάκι.
Από extra μπορούμε να αγοράσουμε τανκ, orings, βίδες τα οποία όλα μαζί βγαίνουν κάπου στα 27€ (16 το τανκ και κάπου 11 τα υπόλοιπα) τα pins είναι διαμέτρου 0,8  1,0  1,2 (στην συσκευασία)  1,5  1,8 τα οποία κοστίζουν κάπου στα 6€ έκαστος.

Πήγα να τον παραγγείλω από Vape Experts και είχε εξαντληθεί και τον πήρα από atmology που κλασικά το κατάστημα δεν τον έστειλε έτσι απλά, αλλά με συνοδευτικά δωράκια τα οποία ήταν και πολύ χρήσιμα.


Ότι αναφέρω είναι προσωπική άποψη, δεν είμαι reviewer ούτε σκοπεύω να γίνω. :D

Υ.Γ.1. Αν έχω ξεχάσει κάτι θα το συμπληρώσω από κάτω.
Υ.Γ.2. 4 χρόνια ακόμα να μάθω να ανεβάζω φωτογραφίες.




Αποσυνδεδεμένος treloneritis

  • *****
  • 2289
  • Φύλο: Άντρας
  • I am not anti-social, just not user friendly
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 12, 2021, 19:30 »
Σε λάτρεψα λέμε. Το παθαίνω με όλους όσους τονίζουν ότι αναφέρουν καθαρά τις προσωπικές τους απόψεις απεκδυόμενοι τον τίτλο του ρηβΓιούερ ή του ινφλουένσα...  :respect_hat:

Αποσυνδεδεμένος Paso

  • **
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 12, 2021, 19:45 »
Το μόνο ινφλουέσινγκ που μπορώ να προσφέρω στον λαό είναι να με δουν να τρώω πίτσα με σουβλάκι ώστε να ξεκινήσουν όλοι την δίαιτα  :popcorn: :party_beer_01: :Yummy: :delicious: :thumbsup_move_1:

Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 12, 2021, 22:20 »
ανάβει το clapton της coilology sta 2,5 V??

Λογικά η αντίσταση αυτή βγαίνει περίπου στα 0,6 και στα 2,5V μεταφράζεται στα 10W, που νομίζω είσαι πάρα πολύ χαμηλά.

Αποσυνδεδεμένος Paso

  • **
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 12, 2021, 22:53 »
Κοντά είσαι, 0,51 αντίσταση στα 2.5V μεταφράζεται στα 12,2w.

Στήσιμο που έχω σε όλους τους RTA μου.

Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 13, 2021, 09:29 »
ακόμα χειρότερα αν είσαι στα 0,5Ω . Νομίζω οτι για να δεις τις αρετες του πλεκτού θα πρέπει να ανέβεις , αλλά επειδή και εγώ αυτό το σύρμα δουλευω ξέρω οτι ανεβάζει πολύ θερμοκρασία στις μακρόσυρτες τζούρες.(υποθέτω οτι για αυτό το λόγο το κρατάς χαμηλά)

Αποσυνδεδεμένος Paso

  • **
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 13, 2021, 10:55 »
Ακριβώς όπως το έγραψες, πολλές φορές μπορεί να με κόψει και το όριο των 10 δευτερολεπτων από το mod στην τζούρα.
Είναι στήσιμο που με βόλεψε κοντά 2 χρονια.
Πριν ήμουν στα 3.5 - 3.7 V.
Θέλει πολύ πειραματισμό και δοκιμές το Η.Τ. 😀

Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 13, 2021, 11:39 »
τα πιο καλά Ω σε πλεκτό τα δίνουν τα σύρματα της  Vandy Vape αλλά είναι μάπα ποιοτικά (τουλάχιστον το Ni80) . Επόμενη δοκιμή θα είναι με το πλεκτό της Vandy Vape αλλά σε Kanthal που βάση τα λεγόμενα του Tem είναι πολύ καλύτερα τα πράματα. Θα σου πρότεινα την επόμενη να το δοκιμάσεις, η αντίσταση θα βγαίνει 1Ω το οποίο για μένα είναι spot on για MTL και μακρόσυρτες.
Εδώ κλείνω μιας και σε ξέσκισα στο off topic :)

Αποσυνδεδεμένος vag21

  • ****
  • 1449
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 13, 2021, 14:47 »
σε σχεση με τον gtr?αναφερομαι κυριως στην γευση και σε smooth τζουρα.
επισης αν εχει δοκιμαστει και σε γλυκα -φρουτενια υγρα.

Αποσυνδεδεμένος Paso

  • **
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 13, 2021, 15:37 »
Από τον GTR (κλωνος) πιο smooth τζουρα και πιο ωραία γεύση.
Φρούτα και γλυκά δεν έχω, μόνο ημικαπνικα που εκεί είναι απολαυστικός!

Αποσυνδεδεμένος dred

  • **
  • 212
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #10 στις: Νοεμβρίου 14, 2021, 12:30 »
Να κάνω μια ερώτηση γιατί μόνο από βίντεο έχω εικόνα κ όχι ζωντανά : 
όταν θέλουμε να γεμίσουμε ,το διάκενο μεταξύ τάνκ κ καμπάνας όπου θα πρέπει να τοποθετήσουμε την μύτη του απ το πλαστικό μπουκαλάκι του υγρού μας , είναι αρκετό ώστε να γίνει αυτό με ευκολία ?

Αποσυνδεδεμένος anetost

  • **
  • 210
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #11 στις: Νοεμβρίου 14, 2021, 15:51 »
δεν εχει μεγαλο κενο να ξερεις, θελει λιγο προσοχη!!!

Αποσυνδεδεμένος Paso

  • **
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #12 στις: Νοεμβρίου 15, 2021, 13:33 »
Το γέμισμα δείχνει στα βίντεο και στις φώτο πιο δύσκολο από ότι πραγματικά είναι. Απλά ακουμπάς την μύτη στα σπειρώματα του τανκ και καθάρισες.

Αποσυνδεδεμένος Eternal

  • ****
  • 1079
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 10, 2022, 21:12 »
[member=21554]Paso[/member] Επειδή οπτικά μου αρέσει σαν ατμο και πλέον και εγώ αυτά τα θέματα περί γεμισματος από κάτω η ρύθμιση υγρών τα έχω ξεπεράσει, γιατί αυτόν και όχι ας πούμε τον tripod? Π.χ η διαφορα τιμής-παρελκομενων, δεν είχα ποτέ μου taifun για αυτό ρωτάω.

Αποσυνδεδεμένος Paso

  • **
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun - GT One
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 10, 2022, 21:17 »
Tripod είχα μόνο τον κλωνο. Πολλοί λένε τα καλύτερα, εμένα προσωπικά δεν με ενθουσίασε, ειδικά η φιλοσοφία του.
Ο GT One είναι πολύ απλός και με μετρημένα κουκιά. Επίσης να κάνω ένα update σε όσα έγραψα πιο πάνω. Είναι ο πιο οικονομικός στην κατανάλωση υγρών που έχω δοκιμάσει.
Με τον eviva εκεί που θέλω 7 ml με τον GT One θέλω κάπου 3-4.
Απλά τον eviva τον έχω ένα κλικ πιο αερατο.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 950 110442 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 09:42
από Antiprosopos
ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ: Μια δική μας "έρευνα" Θέματα υγείας 855 159666 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 04:04
από tasos1976
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ Περιοχή νέων μελών 10856 1515246 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 27, 2024, 21:55
από mrandrepap
Υγρά NATURA by HEXOCELL (εντυπώσεις) Έτοιμα υγρά 1010 146419 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 27, 2024, 13:04
από lounik
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2107 303191 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 25, 2024, 11:01
από Nikrom
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 183 12778 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 24, 2024, 20:33
από VapeSniper
αγορα μαγνητων Ηλεκτρονικά αξεσουάρ και εξαρτήματα 0 178 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 23, 2024, 20:43
από hlias bax
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4912 530700 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 23, 2024, 19:24
από stamatisgr
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1394 201449 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 22, 2024, 14:45
από Xxristos
Ηλεκτρονικά mods - Νέες κυκλοφορίες [Ηλεκτρονικά mods] 4070 801532 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 22, 2024, 11:23
από Antiprosopos
Επιλογή 2μπάταρου box mod Mods 40 11030 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 20, 2024, 11:16
από lounik
ULTON Millennium RTA clone [Κλώνοι επισκευάσιμων] 121 40965 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 15, 2024, 11:54
από chrismet