vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

135 επισκέπτες, 2 χρήστες
Jorge, thodoris20vt

Twitter

"Kayfunοειδής" τροφοδοσία, υποπιέσεις και άλλα διευκρινιστικά.

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Εγώ πιστεύω, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αφού κανένας μας δεν έχει δει τι γίνεται μέσα από τα κανάλια κατά την διάρκεια του ατμίσματος, ότι γίνεται το εξής:

Ακριβώς όπως τα είπες είναι, αλλά εδώ είσαι λάθος...υπάρχει και το clear από fasttech με το οποίο βλέπεις μια χαρά τι γίνεται μέσα:
http://www.fasttech.com/product/1570900

Αποσυνδεδεμένος spkok

  • **
  • 448
  • Φύλο: Άντρας
Camber έχεις δίκιο, δεν το είχα διαβάσει. Αυτό που δεν είχα σκεφτεί είναι το ότι μετά την τζούρα ο αέρας πάει προς το τανκ και εξισορροπεί ξανά τα πράγματα μηδενίζοντας την διαφορά πίεσης !!


mpekas και εγώ clear έχω αλλά εννοούσα μέσα στην καμπάνα και όχι στο τανκ

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Το συγκεκριμένο clear έχει και clear καμπάνα...μη τη βλέπεις άσπρη, διάφανη γίνεται όταν βραχεί.

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Στον kayfun, και σε όλους τους άτμο σε τανκ, η τροφοδοσία βασίζεται στην εξισορρόπηση της πίεσης. Από τη μια μεριά, αυτή του θαλάμου ατμοποίησης, έχουμε, πάντα, την ατμοσφαιρική πίεση, έστω Pa. Από την άλλη (τανκ) έχουμε την υδροστατική πίεση του υγρού (έστω Pl) + την πίεση του αέρα που βρίσκεται μέσα στο τανκ (έστω Pg). Οπότε κατά το άτμισμα υπάρχουν τρεις καταστάσεις:

α) Όταν Pa<Pg+Pl για να εξισορροπηθεί η ΔΡ περνάει υγρό από το τανκ προς το θάλαμο.
β) Όταν Pa=Pg+Pl δεν γίνεται τίποτα, το υγρό δεν πάει προς το θάλαμο και παραμένει ως έχει.
γ) Όταν Pa>Pg+Pl τότε για να εξισορροπηθεί η ΔΡ περνάει αέρας από το θάλαμο προς το τανκ.

Ο λόγος για τον οποίο κάποιοι άτμο που τροφοδοτούνται με υποπίεση πλημμυρίζουν όταν πέσει πολύ η στάθμη είναι ότι στο τέλος της τζούρας, επειδή η υδροστατική πίεση του υγρού είναι πολύ μικρή περνάει προς το τανκ περισσότερος αέρας απ' όσο χρειάζεται για να εξισορροπηθεί η πίεση, οπότε υφίσταται πάλι η κατάσταση α) άρα περνάει και πάλι υγρό προς το θάλαμο.

Θεωρητικά, δλδ, υπάρχει μέγιστο ύψος τανκ άνω του οποίου ο θάλαμος θα πλημμυρίζει συνεχώς και εξαρτάται από την πυκνότητα του υγρού.

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Άφησες απ'έξω τη σημαντικότερη πίεση (έστω PR) που δημιουργεί υποπίεση εντός του θαλάμου ατμοποίησης, δημιουργώντας ταυτόχρονα ροή αέρα εντός του θαλάμου αλλά και διαφορά πίεσης μεταξύ των δύο θαλάμων άρα διαφοροποίηση των σταθερών και ροής υγρού, γνωστή και ως ρούφηγμα.

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Ναι, όντως, η Pr είναι αυτή που προκαλεί την κατάσταση α).
Πάντως, έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ, σε κάθε τζούρα ατμίζουμε το υγρό που προυπάρχει στο θάλαμο από την προηγούμενη, και τραβάμε το υγρό για την επόμενη τζούρα.

ΥΓ: Roufigma Pressure, γνωστός όρος της ρευστοδυναμικής.  :))
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 27, 2014, 21:03 από renesis »

Αποσυνδεδεμένος spkok

  • **
  • 448
  • Φύλο: Άντρας
renesis, η ανάλυσή σου είναι πολύ ακριβής, μπράβο.

Όπως λέει και ο exispathi, την διαφορά την κάνει η τζούρα, η Pr δηλαδή η πίεση που ρουφάμε :)) Όταν ρουφάμε η Pr προστίθεται στο δεξί σκέλος και ισχύει η (α) συνθήκη, μετά το τέλος της τζούρας η πίεση που μένει στον θάλαμο είναι μικρότερη από την ατμοσφαιρική και ισχύει η (γ) συνθήκη (οι φυσσαλίδες του αέρα που βλέπουμε μετά το τέλος της τζούρας), μέχρι να αποκατασταθεί η ισορροπία που τότε έχουμε την (β) συνθήκη.

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Εγώ πάλι, και να με συγχωρεί ο κατασκευαστής, δεν πιστεύω πως δεν υπάρχει υγρό εντός των καναλιών παρά μόνο στο ρούφηγμα. Μην ξεχνάμε πως η πίεση αέρα εντός του θαλάμου ατμοποίησης εκτονώνεται συνέχεια από την ανοιχτή οδό και της εισαγωγής αέρα αλλά το βασικότερο, το επιστόμιο! Δεν υπάρχει κάτι να εμποδίζει το υγρό να ανεβαίνει, έστω μέχρι το δεύτερο πάτωμα. Θα μου πεις υπάρχει η υποπίεση εντός του τανκ, πάνω από το υγρό, αλλά μην ξεχνάμε πως αρκεί ένα ακούμπησμα του ατμοποιητή στο πλάι (έως ανάποδα), για να εκτονωθεί κι αυτή από την ίδια οδό.

Το οποίο με βάζει σε δεύτερες σκέψεις. Αν στεγνώνουν ατμοποιητές με τέτοια τροφοδοσία, αντί να τραβάμε τζούφιες μήπως να κάνουμε απλά το παλιό vivi nova style γύρισμα, να εκτονώνεται η υποπίεση εντός προσωρινά, και να γεμίζει πάλι λιγάκι ο θάλαμος ατμποίησης..;

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Δεν ξέρω τι λέει η θεωρία, αλλά στα κανάλια υπάρχει πάντα υγρό ή τουλάχιστον αυτό παρατηρώ με το clear...μετά τη τζούρα αδειάζει
το περισσότερο υγρό απ'το θάλαμο ατμοποίησης, βγαίνει ίσως και λίγος αέρας μέσα στο tank, αλλά μετά γεμίζουν πάλι τα κανάλια.

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Κι εγω τις λιγες ωρες που χρησιμοποιησα την διαφανη καμπανα, χαζευα το υγρο που με καθε ρουφηγμα ανεβαινε, ποτιζε τα βαμβακια και κατεβαινε για:
1. να μεινει μεσα στα καναλια κι ελαχιστα πιο πανω οσο ηταν γεματο το τανκ.
2. να μεινει λιγο πιο ψηλα (σε ασφαλη ομως αποσταση απο τον ψηλοτερο οροφο) οσο το τανκ πλησιαζε προς το τελος.

Αποσυνδεδεμένος Buliwyf

  • *****
  • 1931
  • Φύλο: Άντρας
  • ιέεεεεεεεεπ!!!! αστ ναγκλίτσα κατ ρε!!!

Ο λόγος για τον οποίο κάποιοι άτμο που τροφοδοτούνται με υποπίεση πλημμυρίζουν όταν πέσει πολύ η στάθμη είναι ότι στο τέλος της τζούρας, επειδή η υδροστατική πίεση του υγρού είναι πολύ μικρή περνάει προς το τανκ περισσότερος αέρας απ' όσο χρειάζεται για να εξισορροπηθεί η πίεση


Όχι, δεν είναι αυτός ο λόγος.
Αυτό συμβαίνει γιατί ο αέρας που βρίσκεται μέσα στο τανκ, είναι τώρα περισσότερος. Έτσι λοιπόν, είναι αντίστοιχα μεγαλύτερη και η διόγκωσή του, κάθε φορά που ρουφάμε. Οπότε μπαίνει και μεγαλύτερη ποσότητα υγρού μέσα στον θάλαμο, με αυτό το αποτέλεσμα.
Για να γίνει κατανοητό θα δώσω ένα ποσοτικό παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι ο αέρας, παρουσιάζει για δεδομένη δύναμη στην τζούρα μια εκτόνωση της τάξης του 10%. Επειδή το υγρό δεν συμπιέζεται, περνάει ελεύθερα μέσα στον θάλαμο κλπ κλπ. Όταν αρχικά έχουμε ένα κενό της τάξης του 1ml πχ, αυτή η διόγκωση (άρα και η ποσότητα του υγρού που περνάει μέσα), θα είναι στο 0,1ml. Αν όμως, το κενό είναι 3ml, τότε θα έχουμε την τριπλάσια ποσότητα υγρού μέσα στο θάλαμο.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Υγρά αναπλήρωσης Black Note Έτοιμα υγρά 125 33643 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 19:13
από ΛΥΚ
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4914 534081 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 15:18
από kkoumas
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 229 59527 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 13:39
από Chris66
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 14 8029 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 10:44
από Sergios
La Tabaccheria (Αρώματα Εκχυλίσματος Καπνού - ΝΕΤ) [Αρώματα] 3047 236769 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:41
από Milarepa
Υγρα νετ απο παλιά! ΥΓΡΑ (γενικά) 2 387 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:13
από tsep12
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 185 13940 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 20, 2024, 20:16
από e-akapnos
Υγρά Αναπλήρωσης Dinner Lady Έτοιμα υγρά 1239 135985 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 12:53
από Apostolosz
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8819 1084675 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 00:26
από Σταύρος 63
Taifun GTR clones [Κλώνοι επισκευάσιμων] 169 35140 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 20:19
από axilleaspro
Υγρα net ΥΓΡΑ (γενικά) 24 9748 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 17:45
από tsep12
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4679 477765 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 17, 2024, 08:56
από georgeboy