vaping.gr
Αξεσουάρ ατμίσματος => Μπαταρίες, USB pass-through και φορτιστές => [Μπαταρίες για mod] => Μήνυμα ξεκίνησε από: dionysg στις Φεβρουαρίου 28, 2012, 19:42
-
Καλησπερα σε ολους . Θελω να κανωμια ερωτηση αλλα παρακαλω να απαντησουν μονο οσοι εχουν γνωση στο θεμα. Βρηκα μια μπαταρια με τα εξης spec:
Capacity & Voltage: 1100mah, 3.3v
Standard charge method: 1.5A to 3.6v CCCV, 45min
Fast charge current: 5A to 3.6v CCCV, 15min
Max continuous discharge: 30A
Pulse discharge at 10sec: 65A
Κανουν για μηχανικα mod ? Προκειται για πολυ ποιοτικες μπαταριες και καπως δυσευρετες
-
ΧΩΡΙΣ να ειμαι τρελος γνωστης,νομιζω οτι 30Α max discharge ειναι παααρα πολλα.:dontknow:
Σκεψου οτι με 3Α εισαι υπερκαλυμενος...
-
Εχει παρει το μάτι μου μοντελιστικες μπαταρίες με 20C Discharge νομίζω (η ηταν 20Α?)
Αλλα οπως και να χει ηταν σαν μπαταριες μοτοσυκλετας! :tongue_smilie:
30Α ειναι 25C η καπου εκει! Και μενα μου φαινεται υπερβολικο! Τουλαχιστον για κυλινδρικη μπαταρια!
Λίνκ υπαρχει?
-
Περιμενω και εγω απο ενα φιλο link μιλαγαμε για ενα mod και μου ειπε οτι εχει κατι στο νου του.
-
Από τα χαρακτηριστικά που δίνεις, φαίνεται πολύ ανώτερη από αυτήν που θεωρείται η καλύτερη LiFePo4 (AW με 10C) αυτή τη στιγμή. Σίγουρα λοιπόν από specs είναι κατάλληλη και με το παραπάνω για μηχανικό μοντ. Από διαστάσεις δεν ξέρω.
-
Το πολυ πολυ θα την βαλω στο αυτοκινητο. :)) :)) :))
-
Εχει παρει το μάτι μου μοντελιστικες μπαταρίες με 20C Discharge νομίζω (η ηταν 20Α?)
Αλλα οπως και να χει ηταν σαν μπαταριες μοτοσυκλετας! :tongue_smilie:
30Α ειναι 25C η καπου εκει! Και μενα μου φαινεται υπερβολικο! Τουλαχιστον για κυλινδρικη μπαταρια!
Λίνκ υπαρχει?
O παραγοντας C δηλωνει ποσες φορες μπορει να "δωσει" μια μπαταρια το ρευμα της, αρα δεν υπαρχει στανταρ αντιστιχια μεταξυ C και A.
Αυτη που βρηκες λοιπον ειναι 30Α/1.1Α=27,7C
και burst rate C= 65A/1.1A=59C και αφου θα χρησιμοποιησεις την μπαταρια για η.τ. και θα πατας το κουμπι και θα το αφηνεις, αυτο το C πρεπει να κοιτας εσυ.
Αν χρησιμοποιησες την μπαταρια για φακο πχ, επειδη θα δουλευε πανω απο αυτα τα 10 δευτερα, ναι τοτε κοιτας τα 30Α.
Εχω σκεφτει και εγω να κανω mod με lipo, περιμενουμε αποτελεσματα με την life ;)
-
επειδη ασχολουμε με μοντελισμο αεροπλανα ελικοπτερα και ξερω τις lipo ενα θα σας πω,ειναι οι ποιο επικινδυνες μπαταριες που υπαρχουν.γνωμη μου μακρια απο μοντες οι lipo!!!
-
Μιχαλη παρομοιως! :thumpup:
Μην ανυσηχεις παλιοτερα ειχα ενα σερταρι lipo, οτι κανω το κανω εν γνωση μου ;)
-
πετας ακομα?
-
O παραγοντας C δηλωνει ποσες φορες μπορει να "δωσει" μια μπαταρια το ρευμα της, αρα δεν υπαρχει στανταρ αντιστιχια μεταξυ C και A.
Αυτη που βρηκες λοιπον ειναι 30Α/1.1Α=27,7C
και burst rate C= 65A/1.1A=59C και αφου θα χρησιμοποιησεις την μπαταρια για η.τ. και θα πατας το κουμπι και θα το αφηνεις, αυτο το C πρεπει να κοιτας εσυ.
Αν χρησιμοποιησες την μπαταρια για φακο πχ, επειδη θα δουλευε πανω απο αυτα τα 10 δευτερα, ναι τοτε κοιτας τα 30Α.
Εχω σκεφτει και εγω να κανω mod με lipo, περιμενουμε αποτελεσματα με την life ;)
Αρα ειμαστε στα 60C στο ΗΤ. Παρα πολυ ενδιαφερον. Συμφωνο οτι ειναι επικινδυνες οι LIFePo4 αν μιλαμε για κινεζικη μπαταρια. Ειπαμε προκειται για ποιοτικη μπαταρια ;D
-
Μιχαλη πλεον οχι...Κρατησα 2 αεροπλανα, ολα τα υπολοιπα φυγανε λογο οικονομικων :thumpdown:
Σχεδον ολα τα εργοστασια ειναι κινα φιλε μου ακομα και της enerland ;) :laugh1: :laugh1: :laugh1:
αυτο δεν σημαινει οτι επειδη ειναι απ'την κινα ειναι χαλι, ειναι ποιοτικη η μπαταρια σου 4+C charge ρευμα σημαινει μικρη εσωτερικη αντισταση.