Αν κάναμε μια δημοσκόπηση για το ποιο είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στους RTA ατμοποιητές μας, το πιο πιθανό ενδεχόμενο θα ήταν στην κορυφή της λίστας των προβλημάτων να ήταν το πρόβλημα των διαρροών.
Φιλοδοξία και στόχος της OBS σε αυτή την επανασχεδιασμένη έκδοση του Engine ήταν αφενός να διατηρήσει όλα τα προτερήματα και τα θετικά της πρώτης έκδοσης κι αφετέρου να δώσει μια ριζική λύση στο πρόβλημα των διαρροών.
Έχω στην κατοχή μου εδώ και 3 εβδομάδες τον OBS Engine v2, μια προσφορά της HeavenGifts (https://www.heavengifts.com/product/OBS-Engine-2-RTA.html) που μου τον έστειλε γι αυτήν ακριβώς τη δοκιμή και παρουσίαση και την οποία ευχαριστώ θερμότατα.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/2_zpsvxilkwv5.jpg)
Έρχεται σε μια πολύ όμορφη κίτρινη κασετίνα που περιβάλλεται από ένα λευκό χάρτινο περίβλημα στο οποίο αναγράφεται τι περιέχει η συσκευασία και υπάρχει και το scratch προς επιβεβαίωση της γνησιότητας του προϊόντος.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/11_zpsowctx3me.jpg)
Στη συσκευασία περιέχονται τα εικονιζόμενα.
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/1_zpsruc7bkfr.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/aragiannisaragiannis/media/1_zpsruc7bkfr.jpg.html)
Οι διαστάσεις του φαίνονται παρακάτω. Το βάρος του είναι 42g και τα μεταλλικά του μέρη είναι ατσάλι 304
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/10_zpsnzvmabbq.jpg)
Ο ατμοποιητής αποτελείται από τέσσερα μόνο μέρη. Το velocity deck, το γυάλινο τανκ, ένα ενιαίο κομμάτι που είναι η σχεδόν κυλινδρική και ευρύχωρη καμπάνα με το σύστημα αναπλήρωσης του υγρού και το 360 μοιρών (χωρίς στοπ) airflow, που μετακόμισε από την βάση στην κορυφή και τέλος το 810 resin επιστόμιο.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/3_zpskw7khek9.jpg)
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/6366387762864350502694342_zps6kuqvwcg.jpg)
Ας δούμε πιο αναλυτικά μια περιγραφή του ατμοποιητή από πάνω προς τα κάτω.
Στην κορυφή έχουμε όπως προανέφερα το 810 resin επιστόμιο. Είναι πολύ όμορφο και ποιοτικό και σφραγίζει με δύο o rings στο top cap. Ακριβώς από κάτω, το top cap είναι ταυτόχρονα και το σύστημα εισαγωγής airflow του αέρα.
Ένα περιστρεφόμενο δακτυλίδι, με περιστροφή 360 μοιρών, χωρίς στοπ, αφενός ρυθμίζει πολύ άνετα την εισαγωγή του αέρα κι αφετέρου κρατάει σταθερότατα τη ρύθμισή του.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/6_zps6wkn2hmm.jpg)
Η ρύθμιση κάνει τον ατμοποιητή από τέρμα αεράτο έως πολύ σφιχτό. Ο εισερχόμενος αέρας κατέρχεται περιφερειακά γύρω από την καμπάνα και από δύο εισόδους έρχεται και χτυπά από κάτω τις δύο αντιστάσεις και συνεχίζει αντίστροφα την κατακόρυφη διαδρομή του προς τα πάνω μέσω της καμπάνας μέχρι το επιστόμιο.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/5_zpsnmrciqrc.jpg)
Η καμπάνα περιβάλλεται από το γυάλινο τανκ χωρητικότητας 5ml.
Tέλος η βάση υποδέχεται το velocity deck των δύο αντιστάσεων που έχει μια σημαντική ιδιαιτερότητα. Οι αντιστάσεις στήνονται και βιδώνονται ανάποδα από ότι συνήθως συμβαίνει στα περισσότερα decks κι αυτό κατά κάποιο τρόπο είναι αναπόφευκτο, αφού οι αντιστάσεις πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στις εισαγωγές του αέρα ώστε ο αέρας να τις χτυπά αρχικά κατακόρυφα προς τα πάνω και στη συνέχεια να τις αγκαλιάζει πριν συνεχίσει την πορεία του μέσω της καμπάνας προς το επιστόμιο.
Η όλη καινοτομία είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Ο αέρας ρέει ομαλότατα από το airflow με τις τρεις τρύπες εισαγωγής, κατανέμεται ομοιόμορφα περιφερειακά της καμπάνας καθώς κατέρχεται, συμπυκνώνεται στις δύο τρύπες που βρίσκονται αντίστοιχα κάτω από τις δύο αντιστάσεις, ανεβάζει ταχύτητα και τις χτυπάει από κάτω.
Το αποτέλεσμα κατατάσσει τον ατμοποιητή στους πιο αθόρυβους της κατηγορίας με μια από τις πιο smooth επίσης τζούρες.
Η δε γεύση που τελικά είναι και το ζητούμενο είναι κορυφαία. Ίσως η καλύτερη γεύση που έχω πάρει από ατμοποιητές αυτής της κατηγορίας. Αναμενόμενο η ένταση της γεύσης, αλλά απρόσμενα εντυπωσιακή κι η ανάλυση του γευστικού προφίλ του εκάστοτε υγρού. Για την γεύση δεν θέλω να πω περισσότερα μιας που είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα.
Να επανέλθω στην κορυφή του ατμοποιητή για να ολοκληρώσω την περιγραφή του. Ακριβώς κάτω από το airflow υπάρχει ένα δακτυλίδι πάνω στο οποίο αναγράφεται το λογότυπο της εταιρείας, το οποίο ανασηκώνεται για να αποκαλύψει την τρύπα αναπλήρωσης του υγρού.
Η τρύπα είναι αρκετά ευρύχωρη κι η αναπλήρωση μπορεί να γίνει άνετα από οποιοδήποτε δοχείο, με οποιοδήποτε ακροφύσιο.
Ένα μικρό λευκό τριγωνάκι επισημαίνει τη θέση που βρίσκεται η τρύπα όταν το δακτυλίδι είναι κλειστό, για να ξέρουμε που ακριβώς είναι και να την βρίσκουμε εύκολα. Το δακτυλίδι αυτό ανεβοκατεβαίνει πολύ εύκολα και εφαρμόζει άψογα.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/4_zps7gk33ego.jpg)
Τώρα, αφού στήσουμε τις αντιστάσεις και τις φέρουμε αρκετά κοντά στις εισαγωγές του αέρα, το βαμβάκωμα θέλει λίγο προσοχή.
Αφενός μεν να είναι αφράτο κι αφετέρου το κόψιμο να είναι σχεδόν ως το άκρο της βάσης του ατμοποιητή, δηλαδή σχετικά κοντό.
Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση αφού βάλουμε τις άκρες του στις τέσσερις υποδοχές αυτές να φτάνουν μέχρι τη βάση του deck γιατί θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα υποτροφοδοσίας. Πρέπει οι άκριες του βαμβακιού να μπαίνουν αφράτες σχετικά λίγο μέσα στις υποδοχές και το αποτέλεσμα θα είναι άριστο.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/12_zps9wxpkk71.jpg)
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/13_zpszazb5cfn.jpg)
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/14_zps24km3gvd.jpg)
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/17_zpsb6qwyirz.jpg)
Ο ατμοποιητής είναι 25mm στη βάση του, αλλά η μέγιστη διάμετρός του, λίγο υψηλότερα, στο γυάλινο τανκ, φτάνει τα 26mm.
H διπλή αντίσταση που τοποθέτησα βγήκε 0,2Ω. Αρχικά ο ατμοποιητής τοποθετήθηκε πάνω στο Joyetech Εvic Primo 75W. Το μοντάκι αναστέναξε. Το πάνω μέρος του υπερθερμάνθηκε ενώ ο ατμοποιητής καθόλου.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/18_zps1ik6fu0l.jpg)
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/19_zpsobxxlnon.jpg)
Στη συνέχεια τοποθετήθηκε πάνω στο Mad Mod της Desire με την 21700 μπαταρία του και τα 108W κι ο ατμοποιητής βρήκε τον μάστορά του. Το μοντάκι δεν πήρε χαμπάρι από άνοδο θερμοκρασίας και τιθάσευσε τον ατμοποιητή σαν τον καβαλάρη το άγριο άλογο στο ροντέο. Ο ατμοποιητής πήγε τρένο κι η γεύση στα ουράνια.
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/20_zps987rgeym.jpg)
(http://<a href=)(http://i1381.photobucket.com/albums/ah230/aragiannisaragiannis/21_zpsakiydj9o.jpg)
Κλείνοντας να πω πως το καλύτερο αποτέλεσμα, προσωπικά πάντα, το πήρα εκεί γύρω στα 60W
Δεν θα κλείσω με την κατά κάποιο τρόπο…παραδοσιακή λίστα θετικών και αρνητικών, γιατί αρνητικά πραγματικά δυσκολεύομαι να βρω. Να πω ένα για τον ανορθόδοξο ανάποδο τρόπο στησίματος των αντιστάσεων που είναι όπως εξήγησα αναπόφευκτος; Να πω. Εύκολα τον συνηθίζει όμως κάποιος. Να πω άλλο ένα για το προσεκτικό βαμβάκωμα που θέλει; Να το πω κι αυτό.
Άντε να πω κι ένα τελευταίο πως δεν παίρνει άλλο επιστόμιο εκτός από το δικό του. Μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά εγώ δεν είχα κανένα άλλο 810 drip tip που να του ταιριάζει. Νομίζω πως κάποιος θα πρέπει να αναλάβει δράση. Ακούς Δημήτρη; manajoma (http://vaping.gr/index.php/topic,39419.0.html)
Απ’ την άλλη τα θετικά είναι πάρα πολλά κατά τη γνώμη μου πάντα.
Ποιότητα κατασκευής. Σχεδίαση. Εμφάνιση. Χωρητικότητα. Πλούσια παραγωγή ατμού. Μηδενικές διαρροές. Καινοτόμο και αποδοτικότατο airflow. Άψογη και υποδειγματική εφαρμογή των επί μέρους κομματιών του ατμοποιητή. Και φυσικά το σπουδαιότερο. Γεύση! Γεύση! Γεύση!
Ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε.