vaping.gr

Αξεσουάρ ατμίσματος => Μπαταρίες, USB pass-through και φορτιστές => [Μπαταρίες για mod] => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vangos στις Οκτωβρίου 08, 2011, 01:50

Τίτλος: Πεθαμένη μπαταρία LiIon, μπορεί να αναστηθεί;
Αποστολή από: Vangos στις Οκτωβρίου 08, 2011, 01:50
Πρόσφατα παρέλαβα αυτές τις μπαταρίες:
Soshine LiIon 16340/RCR123 3.0 V 650mAh
(http://soshine.com.cn/Upload/Pic/201039222335561.jpg)
Τις χρησιμοποιούσα σε σειρά, για εξάβολτο άτμισμα στο GGTB. Οι δυο-τρεις πρώτες φορτίσεις μου πήγαιναν πολύ καλά. Διάρκεια χρήσης 4,5-5 ώρες και ανακάλυψα ότι ακόμη και "ψιλοτελειωμένοι" ατμοποιητές μπορούν να δώσουν αρκετά καλά αποτελέσματα με υψηλό βολτάζ.
Ξαφνικά όμως και χωρίς να τις ζωρίσω (σε εκφόρτιση εννοώ), μετά από περίπου δύο ώρες χρήσης, η μια από τις δύο παρέδωσε το πνεύμα... :(
Κι όταν λέω ότι παρέδωσε το πνεύμα εννοώ εντελώς !
Φινίτο.
Νάδα.
Καπούτ.
Ένδειξη βολτ= 0 (ναι, μηδέν)
Φυσικά εννοείται ότι δεν φορτίζει ούτε για δείγμα :(
Η άλλη παίζει κανονικά, φορτίζει, τροφοδοτεί, κανένα πρόβλημα.
Τονίζω ότι δεν γράφουν πουθενά "protected" ή κάτι άλλο σχετικό.
Πώς είναι δυνατόν μια μπαταρία LiIon, χωρίς κύκλωμα προστασίας και χωρίς να "ζοριστεί", να πέσει σε "κατάσταση ύπνου"; :confused1:


Κι αν είναι τελικά αυτή η περίπτωση, υπάρχει τρόπος αναζωογόνησης; (protected και unprotected μπαταρίες)
 :hmmm: :confused1:
Δεν είναι ότι με καίει το κόστος (5,85€), απλά πρέπει να ξαναμπώ στη διαδικασία παραγγελίας και η προπληρωμένη είναι στα κάτω της και πρέπει να ξανατρέχω στη τράπεζα, να περιμένω καναδυό βδομάδες κτλ. κτλ. κτλ.


Υπάρχει κανείς να με διαφωτίσει σχετικά;
Τίτλος: Απ: Πεθαμένη μπαταρία LiIon, μπορεί να αναστηθεί;
Αποστολή από: alex74 στις Οκτωβρίου 08, 2011, 10:43
Οι λογοι που η μια μηδένισε ειναι οτι πιθανότατα ο φορτιστής σου δεν τι φόρτισε σωστά την προηγούμενη φορά οποτε τα δυο στοιχεία δεν ήταν στα ίδια βολτ κατά την χρήση η οτι στη χρήση ειχε βραχυκύκλωμα που δεν το κατάλαβες,
Το πιθανότερο ειναι το πρώτο παντός οποτε δεν ειναι κακή ιδέα να έχεις και ενα πολύμετρο καλούτσικο να τις μετράς οταν μπαίνουν και οταν βγαίνουν απο χρήση, δεν θέλεις διαφορά στα βολτ μεγαλύτερη του 0,05 με 0,1

Θεωριτικα πάντα γιατι δεν εχεις τα κατάλληλα εργαλεία υποθετω και γιατι τι αποτέλεσμα παίζει παρά πολύ.
Βαλτη στο φορτιστη της και αστη κανα δυο μερες, αυτοι δινουν συνεχωμενα φορτιο, ισως καταφέρει να την ανεβάσει αρκετά ωστε να ξεκινήσει η φόρτιση, οπως και να εχει δεν θα ειναι για χρήση σε σετ μετα πάντως.
Αν το απο πάνω δεν δουλέψει μπορεις να κανεις και αυτο
Βρες ενα φορτιστή για Nimh και βάλτη επάνω προσπαθώντας να μετρήσεις τα βολτ που τις δίνεις, με το που θα ξεπεράσουν τα 2, κόψεις την φόρτιση και βάλτη επάνω στο δικό της
Αν το κάνεις φίλε μου, παρα πολυ προσοχη, δεν ενδεικνύεται καθόλου, ειναι τελείως διαφορετικά προγράμματα φόρτισης και σαν διαδικασία ειναι επικίνδυνη αν σου ξεφύγει για φωτιά.
Τίτλος: Απ: Πεθαμένη μπαταρία LiIon, μπορεί να αναστηθεί;
Αποστολή από: Vangos στις Οκτωβρίου 08, 2011, 11:15
Δηλαδή "μηδενίζουν" και οι unprotected;
Ήξερα ότι πέφτουν κάτω από το "κρίσιμο βολτάζ" εκφόρτισης και υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης-έκρηξης του στοιχείου. (στις συγκεκριμένες πρέπει να είναι 2,5 Volt περίπου)

Βραχυκύκλωμα δεν έπαιξε, και η φόρτιση έγινε ταυτόχρονα (όχι μία-μία) στις δύο θέσεις του φορτιστή (wf-188).


Υπάρχει περίπτωση να είναι protected και να μην το γράφουν; Σαν να παρατηρώ κάτι στον πάτο τους, σαν PCB, αλλά δε μπορώ να είμαι σίγουρος 100% :hmmm:


Κάπου διάβασα ψάχνοντας πληροφορίες, ότι υπάρχει διαδικασία φόρτισης τύπου "boost" με μεγαλύτερο βολτάζ για ένα-δύο λεπτά ώστε "να ξυπνήσει" η μπαταρία, αλλά θέλει καλής ποιότητας φορτιστές που διαθέτουν αυτή τη λειτουργία.
Ισχύει ή είναι μούφα; (δλδ όντως συνέρχονται οι μπαταρίες, ή μετά από δυο-τρεις χρήσεις ξαναταβλάρουν;)


Πολλές ερωτήσεις, ε;


Μπάι δε γουέι, φχαριστώ Άλεξ :thumpup: 

Τίτλος: Απ: Πεθαμένη μπαταρία LiIon, μπορεί να αναστηθεί;
Αποστολή από: alex74 στις Οκτωβρίου 08, 2011, 11:29
Ολες μηδενιζουν Βάνγκο
Η φόρτιση μπορεί να εγινε ταυτόχρονα αλλά, χωρις να ξερω τον συγκεκριμένο φορτιστή, αυτοι οι φορτιστές τσεκάρουν στην αρχή το βολταζ και μετά το φορτίο, οχι και τα δύο μαζι συνεχόμενα, οπότε αν κουνήθηκε λιγο  η μπαταριά ο φορτιστής θεωρούσε οτι έδινε ρεύμα αλλα η μπαταριά δεν έκανε επαφή και τελικά δεν φόρτισε τελείως.
Με 16340 και τον ΤΡ-001 το εχω δει να γίνετε αυτό που σου λέω.
Δεν νομίζω αν ηταν protected θα το έγραφαν πιστεύω.
Για αυτο σου ειπα αν βρεις τυποποιημένο για Nimh φορτιστή, εκει η φόρτιση έχει να κάνει με τα βολτ, δηλαδή όσο υψηλότερο το φορτίο που θέλουμε να δώσουμε τόσο μεγαλύτερο το βολταζ που δίνει ο φορτιστής στο στοιχείο.
μια - δυο χρήσεις δεν ξέρω, ισως είναι και πολυ παραπάνω, αλλα δεν θα εχει διάρκεια και ισχυρή εκφορτισή.
Βάλτη και άστη στο φορτιστή της στα 3V για κάνα δύο μέρες, μπας και την ξυπνήσει λίγο, δεν αξίζει να παιδευτείς με τίποτα άλλο και μπορεί να γίνει και επικίνδυνο τελικά.

Τιποτα φίλε μου.
Τίτλος: Απ: Πεθαμένη μπαταρία LiIon, μπορεί να αναστηθεί;
Αποστολή από: Vangos στις Οκτωβρίου 08, 2011, 11:34
ΟΚ :thumpup: , ελήφθη.
Τελικά από δω και πέρα, μόνο AW, IMR και LiFePO, ιδιαίτερα για χρήση σε σειρά.
Απλά μου τη σπάει γιατί θα πρέπει να ξαναπεριμένω να έρθουν :(
Τίτλος: Απ: Πεθαμένη μπαταρία LiIon, μπορεί να αναστηθεί;
Αποστολή από: alex74 στις Οκτωβρίου 08, 2011, 11:45
http://www.lighthound.com/ (http://www.lighthound.com/)

4 μέρες παράδοση σε εμενα

Oi IMR δεν θα κάναν κάτι για αυτο το πρόβλημα αλλά οι IC (R123a 3,6 - 3,7 μαύρες) δεν θα το επετρεπαν να γινει (συμφωνα με αυτα που δηλώνει η εταιρια παντα, εγω δεν το εχω τσεκαρει) τα PCB τους κανουν 5 διαφορετικους ελεγχους.
Οι lifepo πάλι θα το αφηναν να γίνει μιας και δεν εχουν PCB.
Η σωστή λύση ειναι VV mod πιστευω