vaping.gr

Αξεσουάρ ατμίσματος => Ηλεκτρονικά αξεσουάρ και εξαρτήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: IreneS στις Αυγούστου 21, 2015, 02:20

Τίτλος: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: IreneS στις Αυγούστου 21, 2015, 02:20
Ξεκίνησα να γράφω στις ερωτήσεις express, αλλά μάλλον δεν είναι express η ερώτηση και ίσως θέλει δικό της νήμα. Εν ολίγοις: αδυνατώ να καταλάβω τις διαφορές στις πλακέτες των μοντακίων. Μπορεί να φταίει ότι δεν έχω δοκιμάσει αρκετές/σε διαφορετικές συνθήκες ατμίσματος, αλλά δεν καταλαβαίνω τί διαφορά έχει η πλακέτα του iStick π.χ. σε σχέση με DNA ή της Yihi. Πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά στα ρεύματα (που για μένα είναι απλά νούμερα, δεν καταλαβαίνει) ή στο μενού, τί σημαίνουν οι διαφορές πρακτικά, να το συζητήσουμε λίγο;
(μην πείτε όχι, κουβέντα να γίνεται!  :tongue_smilie: )
Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: georgis4 στις Αυγούστου 21, 2015, 09:23
Η απαντηση κρυβεται στο κειμενο σου. Ολη η *ιστορια* τα ρευματα ειναι και εκει ειναι η διαφορα τους, αφου απο το αναλογο ρευμα εξαρτατε και η ατμιστικη εμπειρια.Οι διαφορες τους ειναι στην ουσια η αποδοση και το ποσο μπορει να δωσει το καθενα και ποσο σταθερα χοντρικα. Βεβαια η γνωμη μου ειναι οτι εχει ξεφυγει λιγο το πραμα και σε λιγο καιρο τα mod θα καταντησουν να τηγανιζουμε και πατατες.  ;D
Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: guzzi στις Αυγούστου 21, 2015, 10:12
Αν ατμιζεις εναν ναυτιλο πανω σε αιστικ εικοσαρι η σε προβαρι στα 13 βατ και τα δυο μοντ μπορει να μην δεις διαφορες στο ρευμα.Αμα ωμως στησης ενα καυφουν η ενα φενομαινο που το σεταπ θελει 13 βατ και τους ατμισεις στα δυο παραπανω μοντ στα 13 βατ και τα δυο θα καταλαβης αμεσως την διαφορα στα ρευματα.
Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: billcrx στις Αυγούστου 21, 2015, 11:25
Να μην μπαίνουμε σε λεπτομέρειες να το πιάσουμε "χοντρικά" το πράγμα....

Στο eleaf istick TC 40W βάζεις τον ατμοποιητή κλειδώνεις αντίσταση και ατμίζεις και το μόνο που έχεις να ρυθμίζεις ανάλογα με τις εκάστωτε προτιμήσεις σου είναι η θερμοκρασία πάνω-κάτω πανεύκολα ανά πάσα ώρα και στιγμή ακόμη και την ώρα που οδηγείς.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως λειτουργούν τα Modakia με πλακέτες yihi...δηλαδή βάζω ατμοποιητή,επιλέγω Ni/Ti , κλειδώνω αντίσταση, επιλέγω θερμοκρασία και μετά τι ?? ρυθμίζω τα joule ???
Δηλαδή σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί η ποιότητα του ατμίσματος θα πρέπει να μπαίνω στο μενού και να ανεβοκατεβάζω τη θερμοκρασία ή (κρατώντας σταθερή τη θερμοκρασία) από την κεντρικό μενού θα ανεβοκατεβάζω τα joule μέχρι να πετύχω τον ατμό που θέλω κάθε φορά  ???

Θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει  :confused1:
Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: petra στις Αυγούστου 21, 2015, 11:40
Eιρήνη, Oi διαφορές έχουν να κάνουν με ποιοτικές διαβαθμίσεις με περισσότερους του ενός παράγοντες:
Τα ρεύματα που δίνει η πλακέτα
Η διαχείριση που κάνει στην μπαταρία
Η ασφάλεια που παρέχει στον χρήστη
Η αντοχή στον χρόνο
Οι δυνατότητές της σε λειτουργίες
Ο ευφυής σχεδιασμός ώστε να έχει μικρό μέγεθος και να είναι εύκολη στη χρήση.
Από κει και πέρα, ο κατασκευαστής του μοντ πρέπει να αξιοποιήσει τις χ δυνατότητες τις πλακέτας και να μην τις θάψει με μια συναρμολόγησή ανάξιά της. πχ κολλήσεις με απώλεια ρευμάτων, πόλος που αν χτυπήσει ένα κινητό δίπλα στο μοντάκι, θα αλλάξει την ένδειξη της ωμικής αντίστασης ενώ δουλεύεις tc, κουτί που ξεβάφει ή γίνεται κομμάτια μετά από πτώση κλπ







Καμιά πλακέτα ως τώρα δεν έχει άριστη απόδοση στα πάντα. Ολες κάπου υπολείπονται και όλες έχουν τα δυνατά τους σημεία.


Tη διαφορά στα ρεύματα θα τη δεις εμφανή σε κάποια μοντ, όχι τόσο εμφανή σε άλλα. Αν πάλι έχεις συνηθίσει σε κάποιο μοντ και δε σε χαλάει, δεν θα ψάχνεις κάποιο άλλο με καλύτερα ρεύματα. Και ξέρεις, το θέμα δεν είναι να λες ότι βάζω τον ατμοποιητή στο χ μοντ στα 12 βατ και στο ψ στα 14 για να πάρω το ίδιο αποτέλεσμα. Aλλά να νιώθεις ότι το ρεύμα είναι αυτό που λέμε "πλούσιο" και δεν το νιώθεις να χάνει σε ένταση όσο ατμίζεις ή να δίνει περίεργα peak.


Νομίζω τα υπόλοιπα της λίστας είναι κατανοητά και θα πρέπει να συνυπολογίζονται από τον ατμιστή στην έρευνα αγοράς, ανάλογα με τις ανάγκες του, ώστε να μην πληρώσει για να αγοράσει κάτι που δε χρειάζεται, αφήνοντας έξω κάτι που θα χρειαζόταν.
ή να μην βρεθεί με κάτι υπερτιμημένο ή με κάτι που είναι σκουπίδι από πλευράς ποιότητας, ανεξάρτητα από την τιμή του.

Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: tsiv στις Αυγούστου 21, 2015, 12:30

Στο eleaf istick TC 40W βάζεις τον ατμοποιητή κλειδώνεις αντίσταση και ατμίζεις και το μόνο που έχεις να ρυθμίζεις ανάλογα με τις εκάστωτε προτιμήσεις σου είναι η θερμοκρασία πάνω-κάτω πανεύκολα ανά πάσα ώρα και στιγμή ακόμη και την ώρα που οδηγείς.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως λειτουργούν τα Modakia με πλακέτες yihi...δηλαδή βάζω ατμοποιητή,επιλέγω Ni/Ti , κλειδώνω αντίσταση, επιλέγω θερμοκρασία και μετά τι ?? ρυθμίζω τα joule ???
Δηλαδή σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί η ποιότητα του ατμίσματος θα πρέπει να μπαίνω στο μενού και να ανεβοκατεβάζω τη θερμοκρασία ή (κρατώντας σταθερή τη θερμοκρασία) από την κεντρικό μενού θα ανεβοκατεβάζω τα joule μέχρι να πετύχω τον ατμό που θέλω κάθε φορά  ???

Θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει  :confused1:

Σωστά το έχεις καταλάβει.

Στo στικ δεν μπορείς να ρυθμίσεις watt σε λειτουργία tc άρα... ρυθμίζεις τη θερμοκρασία με τα κουμπιά
Στα μοντ με πλακέτες yihi ρυθμίζεις και joule και watt και αυτοί που τις κατασκεύασαν αποφάσισαν να ρυθμίζεις τα joule με τα κουμπιά και τη θερμοκρασία μέσα από μενού.

Στα μοντ με πλακέτες evolv DNA ίσχύει κάτι αντίστοιχο...

Ελπίζω να διαφωτίστηκες τώρα...
Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: billcrx στις Αυγούστου 21, 2015, 13:42
Ευχαριστώ !!!!  :respect: Διαφωτίστηκα αρκετά  :angel:

Αυτό που μένει είναι να αγοράσω ένα και να το δοκιμάσω στην πράξη να δω αν δουλεύει πιο γραμμικά σε σχέση με το istick  :) , το οποίο κρατάει σταθερή τη θερμοκρασία που του ορίζεις και ξεκινάει να δίνει ισχύ αυξομοιώνοντας τα watt ξεκινώτας από 40 και κάτω, 40+- δηλαδή για να επτυγχάνει τη θερμοκρασία που του έχουμε ορίσει.

Οπότε στις πλακέτες yihi κλπ αφού ορίσουμε τη θερμοκρασία, και του ορίσουμε και τα joule (ισχύ) αυτό πάει και αυξομειώνει τα watt από μόνο του για να επιτύχει τη θερμοκρασία που του έχουμε ορίσει.




Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: petra στις Αυγούστου 21, 2015, 13:54
Στα mod με dna ή αφήνεις τα βατ στα 40 και αποφασίζει το μοντ πόσο θα αυξομειώσει για να πετύχει τη θερμοκρασία
ή ρυθμίζεις τα βατ στο όριο που θέλεις, οπότε αφήνεις το μοντ να κινηθεί μέσα σε συγκεκριμένο εύρος βατ για να την πετύχει.


Το τυράκι είναι αυτό. Η φάκα είναι ότι γυρνάς σε VW mode για να ρυθμίσεις τα βατ. Μετά επανέρχεσαι σε tc mode και η πλακέτα βλέπει τα βατ που όρισες όταν ήσουν σε vw mode, ώστε να τα έχει ως όριο. Αυτό σημαίνει α) πατάς πολλά κουμπιά β) όταν θέλεις να ατμίσεις σε VW mode, πρέπει να ελέγξεις τα βατ, ώστε να μην ατμίσεις έναν ΚΛ+ στα 40 βατ και τα δεις όλα γ) πρέπει πριν ξαναγυρίσεις σε TC mode να επαναφέρεις τα βατ εκεί που επιθυμείς ως όριο για το TC, διότι αν ξεχαστείς και πας να ατμίσεις με τα 11 βατ ενός καυφούν, θα ατμίζεις αρκετά υποτονικά σε tc mode.


Βέβαια, τα ρεύματα του dna σε αποζημιώνουν για την όποια ταλαιπωρία.

Τίτλος: Απ: Πρακτικές διαφορές στις διάφορες πλακέτες ηλεκτρονικών mods
Αποστολή από: billcrx στις Αυγούστου 21, 2015, 15:14
 :sun: έριξες άπλετο φως... !!!! :respect:

Είναι πολλά τα πατήματα..... ;D
Και καλά όταν είσαι αραχτός και πίνεις το καφεδάκι σου...αντε και ασχολείσαι και το κάνεις και το φέρνεις στα ίσια του έκει που σε ευχαριστεί.....και ωραία και καλά όλα τα ρεύματα του DNA 40.
Το πρόβλημα είναι όταν είσαι εν κινείσει....εκεί θες απλά πράγματα.
Είναι θέμα χρόνου να τα εξελίξουν.....απλά μέχρι τότε ψαχνόμαστε να γλυτώσουμε όσο το δυνατόν τα πολλά πατήματα και να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη... :)