vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Twitter

Γενική συζήτηση για επισκευάσιμους ατμοποιητές

Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί εμένα προσωπικά μ αρέσει το πολύ ντουμάνι.
Είμαι σχετικά αρχάριος οπότε η εμπειρία μου μέχρι τώρα και η κρίση μου σχετικά με τους ατμοποιητές που έχω δοκιμάσει μάλλον επηρεάζεται πολύ από το γεγονός ότι δεν φτιάχνω ακόμα καλές αντιστάσεις και σίγουρα δεν έχω εξαντλήσει το παίδεμα που απαιτείται για να πετύχεις το μέγιστο αποτέλεσμα σε κάθε ατμοποιητή.
Αφού λοιπόν άρχισα με μερικούς μικρούς εργοστασιακούς των 6-10 ευρώ κατέληξα στον Nautilus. O Nautilus λόγω bdc και μεγάλης αντίστασης και καμπάνας έχει εξαιρετικό ντουμάνι , αλλά έχει δύο μεγάλα θέματα. Φτωχή απόδοση στην γεύση και οι αντιστάσεις δουλεύουν καλά μόνο όταν είναι φρέσκες. Μετά από 10-15 ml η απόδοση πέφτει δραματικά και 3 ευρώ κάθε 2 μέρες για μένα ήταν απαγορευτικά. Φυσικά τραβούσα την χρήση κάθε αντίστασης μέχρι εσχάτου αλλά από ένα σημείο και μετά δεν ευχαριστιόμουν άτμιση.  Διάβασα λοιπόν αρκετά και πολλά σχόλια γράφανε ότι καλός ο Nautilus αλλά δεν φτάνει τους επισκευάσιμους.