tsabasid παρόλο όμως που έχεις 5 μήνες στον ατμό, έχεις ήδη μεγάλη εμπειρία από μοντ και άτμο. Και πιθανότατα από μπαταρίες και φορτιστές. Νομίζω πως ένας σκράπας σαν εμένα ας πούμε που ασχολούμαι με επισκευάσιμο μόλις ένα μήνα και το istick 30 δεν έχει ούτε tc ούτε ειδικό φορτιστή, νομίζω ως το βήμα είναι τεράστιο
Και οικονομικά εννοούσα αλλά κυρίως πως μόνο που σκέφτομαι πως πρέπει να διαβάσω τόσες σελίδες για μπαταρίες κλπ τρομάζω. Εντάξει. Προφανώς δεν είναι πυρηνική επιστήμη και είμαι σίγουρος πως το άτμισμα πάει σε άλλο λέβελ
Να θυμίσω πως όταν βγήκαν τα πρώτα μηχανικά οι μπαταρίες μας δεν είχαν σχέση με τις σημερινές.Εννοείς ότι δεν υπάρχει λόγος να πάει κάποιος σε μηχανικό mod από ηλεκτρονικό?
Τα δε σύρματα ...
Το πιο χοντρό θεωρούσαμε το 0,25μμ !
Στήναμε silica με σύρματα 0,15 μπορεί και λιγότερο.
Αντιστάσεις 2 Ωμ και πάνω.
Οπότε ίσως σήμερα τα μηχανικά να μην έχουν πλέον θέση στο καθημερινό άτμισμα.
Νοσταλγία ναι, χρηστικότητα αμφίβολη.
.....
Οπότε ίσως σήμερα τα μηχανικά να μην έχουν πλέον θέση στο καθημερινό άτμισμα.
Νοσταλγία ναι, χρηστικότητα αμφίβολη.
PalasdΗ αλήθεια είναι ότι δεν είχα βάλει τα νούμερα να τα υπολογίσω και πήγαινα βάσει αποτελέσματος το προυηγούμενο ήταν με 0.5 και δεν μου άρεσε και πολύ αν και ήμουν κοντά στους παραμέτρους που ατμίζω με πλακέτα μάλλον στο επόμενο θα πάω στο 0.4. Αν κάνω αντίσταση στο 1 Ω στον wasp δεν είμαι σίγουρος ότι θα ατμίζει.
με μια αντίσταση στα 0,3Ω και την τάση της μπαταρίας σου έστω στα 3,9 V καταλαβαίνεις ότι θα ζητήσεις 50W έτσι; Όχι και ότι καλύτερο για μηχανικό με μονή μπαταρία, θα την ξελιγώσεις και δε θα σου αντέξει για πολύ με αυτού τους είδους τις παραμέτρους, χώρια η υπερθέρμανση που θα φας (χωρίς πραγματικά κανένα λόγο). Θα σου συνιστούσα μια αντίσταση γύρω στο 1Ω για να σαι ασφαλής.
Εγώ ετοιμάζω μία. Έσκισα το wrap στην μπαταρία του [member=17746]paloukaros[/member] και περιμένω...Παραδέξου οτι με αγαπάς μόδιστρε :yes:
Τικ τακ. Τικ τακ.
Παραδέξου οτι με αγαπάς μόδιστρε :yes:Έλα, όχι μπροστά σε όλο τον κόσμο... :love_hearts:
Κατα τα άλλα πολύ το έχετε κουράσει το θέμα.Θα συμφωνήσω σε όλα με τον φίλο [member=4133]makis206[/member]
Σωστή μπαταρία,καλά wrappαρισμένη,ατμοποιητής στημένος σε ηλεκτρονικό mod για αποφυγή βραχυκυκλώματος,μια - δυο φορές ελαφρύ πάτημα του κουμπιού να δούμε αν τσαχτάει σωστά και όμορφα και εβίβες.Δεν είναι πυρηνική φυσική,σεβασμό χρειάζεται και τον νου μας :thumpup:
Να θυμίσω πως όταν βγήκαν τα πρώτα μηχανικά οι μπαταρίες μας δεν είχαν σχέση με τις σημερινές.
Τα δε σύρματα ...
Το πιο χοντρό θεωρούσαμε το 0,25μμ !
Στήναμε silica με σύρματα 0,15 μπορεί και λιγότερο.
Αντιστάσεις 2 Ωμ και πάνω.
Οπότε ίσως σήμερα τα μηχανικά να μην έχουν πλέον θέση στο καθημερινό άτμισμα.
Νοσταλγία ναι, χρηστικότητα αμφίβολη.
Συμφωνώ κι επαυξάνω. :thumpup:εγώ δυστυχώς έχω κανονίσει κοπάνα σήμερα :laugh1: Να μου δώσει την ύλη όποιος μπορεί...
Και επειδή και ο κύριος Χάλαρης, αλλά και το ακριβώς αποπάνω σεμνό παληκάρι, είναι δύο άνθρωποι που το κατέχουν πολύ γερά το άθλημα, θα σύστηνα κι εγώ με τη σειρά μου να μην τη χάσετε την εκπομπή αν ενδιαφέρεστε σοβαρά για τα μηχανικά παντός τύπου. ;) Σχολείο.
Ναι αλλά έχει DWTS και μια νεαρά που θα αφρισει έτσι και αράξω μπροστά στο YouTube μέχρι αργά :/Πες μου οτι αυτό το DWTS είναι το dancing with the stars... :wall: :laugh1:
[justify]Δεν βλέπω κι εγώ χρηστικότητα σε καθημερινή ατμιστική εξάντληση, επιθυμώ πλέον να θαυμάζω ένα μηχανικό ως ατμιστικό κόσμημα και βέβαια η χρήση του σχεδόν αποκλειστικά εντός σπιτιού όταν θέλω να δω τα καλύτερά μου κολλήματα, άντε, και σε ξεχωριστές ατμιστικές απολαύσεις, κάπου. Αυτά. Αγάπη παντού! :D[/justify]δεν σε αφήνουν να κυκλοφορήσεις με μηχανικό ε? :)
Πες μου οτι αυτό το DWTS είναι το dancing with the stars... :wall: :laugh1:Αυτό είναι αλλά όπως εννοούσα επέλεξα την έξοδο :)
H κονσέρβα της εκπομπής θα ανέβει όπως όλα τα live Σάββατο πρωί στο κανάλι του Bill
...
Το γεγονος οτι πουλιουνται στο εμποριο ελευθερα και στον οποιοδηποτε ...
Οταν γινει το επομενο σοβαρο δυστυχημα, (γιατι "σκετα" ατυχηματα γινονται καθημερινα, μερικα καταληγουν στο yοutube, τα περισσοτερα οχι,) θα αρχισουν παλι οι κουβεντες για τα "μυαλα που πρεπει να υπαρχουν στο κεφαλι", για το οτι "και τα οπλα με κακη χρηση σκοτωνουν" κλπ κλπ. και τους "ηλιθιους" χρηστες που βγαζουν κακο ονομα στο ατμισμα.
Το γεγονος οτι πουλιουνται στο εμποριο ελευθερα και στον οποιοδηποτε συσκευες χωρις καμια ασφαλεια που ειναι ατυχηματα που περιμενουν να συμβουν, οχι μονο απο αγνοια, αλλα και απο αφηρημαδα η την κακια στιγμη, δεν μας αφορα γιατι εμεις ειμαστε σουπερ προσεκτικοι και δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα.
Αρκει το επομενο θυμα να μην ειναι Ελληνας και πιτσιρικας γιατι μερικοι εδω μεσα θα καταπιουν την γλωσσα τους για την συνηγορια που κανουν στα μηχανικα. (ξενος δεν πειραζει να ειναι, ειναι μακρια, τον λες πιο ευκολα "ηλιθιο" και ξεμπερδευεις.).
Και καποιοι "δημοσια ατμιστικα προσωπα" που κανουν στα βιντεακια πλακα με αφορμη την ειδηση για τον φρικτο θανατο ενος ανθρωπου "μην παιρνετε απο αυτα, αυτα σκανε", θα ψαχνουν λαγουμι να κρυφτουν.
Μέχρι που λιώνει μια ένωση και σου κάνει hard short την μπαταρία.Για να λιώσει μια ηλεκτρική συγκόλληση θα πρέπει να ξεπεράσεις τους 200οC.
Αν δουλεύονται sub OHM τα σύρματά τους, στα μηχανικά υπάρχει θέμα...Τι θέμα υπάρχει ??
https://www.youtube.com/watch?v=z1QNTumAPeY (https://www.youtube.com/watch?v=z1QNTumAPeY)
Πάρα πολλά μηχανικά έχουν ασφάλεια / προστασία. Είτε με τη μορφή μικρού φυσιγγιού που καίεται στα Χ Υ Ζ amperes είτε με τη μορφή ελατηρίου το οποίο συστέλλεται αν ζεσταθεί περισσότερο από το επιτρεπτό όριο. Και στις δύο περιπτώσεις διακόπτεται το κύκλωμα και σταματάει η παροχή ρεύματος.Τα μηχανικά με ασφάλεια νομίζω είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Οι ασφάλειες προσθέτουν απώλειες στο κύκλωμα και μπορεί να ενεργοποιηθούν κατά λάθος στα χαμηλά subohm.
[member=6669]camber[/member]Ενώ τα κλωνονέμεσις ή τα μηχανικά squonk τα φτιάχνουν αρχιμηχανικοί της NASA :))
Επειδή το QC στις ενώσεις των κινέζομοντακιων είναι πολύ καλό.
Δεν μιλάω για φυσιολογικές συνθήκες. Εδώ υπάρχουν μοντακια της smok που τινάζονται σε συνθήκες ηρεμίας.
Τα μηχανικά με ασφάλεια νομίζω είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Οι ασφάλειες προσθέτουν απώλειες στο κύκλωμα και μπορεί να ενεργοποιηθούν κατά λάθος στα χαμηλά subohm.Αυτό που λες ότι μπορεί η ασφάλεια να ενεργοποιηθεί κατά λάθος σε subohm κατάσταση, δεν το καταλαβαίνω.
Ίσως θα ήταν ενδιαφέρουσα μια ψηφοφορία για να δούμε πόσοι χρησιμοποιούν μηχανικούς σωλήνες ή ζουλιχτήρια με ασφάλειες.
Ενώ τα κλωνονέμεσις ή τα μηχανικά squonk τα φτιάχνουν αρχιμηχανικοί της NASA :))
Εγώ αυτό που έχω δει σε ΟΛΑ τα "ατυχήματα" που οδήγησαν σε έκρηξη και περιήλθαν σε γνώση μας είναι ότι υπάρχει ένας κοινός και αιτιολογικός παράγοντας που είναι οι ελαττωματικές μπαταρίες. Βραχυκυκλώματα μπορεί να συμβούν από απειρία του χρήστη, απροσεξία, επιπολαιότητα, κακή ποιότητα κατασκευής του mod κ.λπ. αλλά για μια έκρηξη, υπεύθυνη είναι η μπαταρία. Οι καλές μπαταρίες δεν σκάνε.Έτσι νομίζω και εγώ. Βραχυκυκλώματα μου έχουν συμβεί κάμποσες φορές, να σκάσει όμως η VTC / LG ή αντίστοιχης ποιότητας μπαταρία δύσκολο.
Εγώ χρησιμοποιώ μηχανικό με ασφάλεια αλλά την έχω βγάλει.Για να κερδίσεις υποθέτω την απώλεια στις επαφές της ασφάλειας; ποσοστό μάλλον αμελητέο δεν ειναι;
Εγώ αυτό που έχω δει σε ΟΛΑ τα "ατυχήματα" που οδήγησαν σε έκρηξη και περιήλθαν σε γνώση μας είναι ότι υπάρχει ένας κοινός και αιτιολογικός παράγοντας που είναι οι ελαττωματικές μπαταρίες. Βραχυκυκλώματα μπορεί να συμβούν από απειρία του χρήστη, απροσεξία, επιπολαιότητα, κακή ποιότητα κατασκευής του mod κ.λπ. αλλά για μια έκρηξη, υπεύθυνη είναι η μπαταρία. Οι καλές μπαταρίες δεν σκάνε.:yes: :thumpup: :respect:
Ο μόνος τρόπος να "καεί" μια ασφάλεια είναι να περάσει από μέσα της περισσότερο ρεύμα από το όριο της, ή χάνω κάτι?Έτσι είναι, και τα παλαιότερα mechs σε περιοριζουν σχεδόν στα 0.50 ohm πάνω κάτω.
Το subohm δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να κάψει κατά λάθος μια ασφάλεια αν δεν ζητήσει περισσότερα από τα επιτρεπόμενα Α το στήσιμο που έχουμε κάνει.
Ουσιαστικά περιέχουν ένα σύρμα συγκεκριμένης διατομής που καίγεται αν περάσουν περισσότερα Α από αυτά που σηκώνει.
Για να κερδίσεις υποθέτω την απώλεια στις επαφές της ασφάλειας; ποσοστό μάλλον αμελητέο δεν ειναι;Στην αρχή για αυτό αλλά ήθελα να τραβήξω και περισσότερα ampere.
Τα μηχανικά με ασφάλεια νομίζω είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Οι ασφάλειες προσθέτουν απώλειες στο κύκλωμα και μπορεί να ενεργοποιηθούν κατά λάθος στα χαμηλά subohm.
Ίσως θα ήταν ενδιαφέρουσα μια ψηφοφορία για να δούμε πόσοι χρησιμοποιούν μηχανικούς σωλήνες ή ζουλιχτήρια με ασφάλειες.[...]
[...]Παιδιά δεν λέω να απαγορευθούν τα μηχανικά. Μεγάλα παιδιά είμαστε. Όποιος θέλει τα αγοράζει. Ας μη προσπαθούμε όμως να πείσουμε τους εαυτούς (αλλά και τους άλλους) ότι αν προσέχουμε δεν διατρέχουμε κίνδυνο.
30 χρόνια οδηγός δεν έχω εμπλακεί ποτέ (μα ποτέ) σε ατύχημα. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζομαι ζώνη ασφαλείας επειδή "προσέχω";
Και στο σπίτι μου προσέχω και δεν έχει πέσει ποτέ ασφάλεια. Σημαίνει ότι δεν χρειάζομαι πίνακα ασφαλειών και ρελέ διαφυγής;[...]
Στην αρχή για αυτό αλλά ήθελα να τραβήξω και περισσότερα ampere. Γενικά κοντά στο 1 ohm το κέρδος είναι ελάχιστο. Όσο κατεβαίνεις όμως κερδίζεις περισσότερο.Οτι προσπαθεις να βγάλεις 100W απο μία μπαταρία χωρίς ασφάλειες ειναι πρόβλημά σου ;D Με την έννοια οτι θα μπορούσες να πάρεις ένα απίθανο ηλεκτρονικό 2μπάταρο.
Οτι προσπαθεις να βγάλεις 100W απο μία μπαταρία χωρίς ασφάλειες ειναι πρόβλημά σου ;D Με την έννοια οτι θα μπορούσες να πάρεις ένα απίθανο ηλεκτρονικό 2μπάταρο.Ούτε καν. 35-40 watts ήθελα αλλά το PTC (fuse) του Lab της Atmizoo σε κόβει στα 7-8Α.
Οχι οτι θέλω να σε νταντέψω, πίστεψέ με ;D , παρόλο που δεν έχω το παραμικρό εναντίον σου, ουτε κανας βλαμμένος ειμαι, θεωρητικά, απλά σχετικό με την ασφάλεια και την μεγιστη απόδοση, αν θελήσει κανεις να την αναζητήσει το σημειώνω οτι η πληροφορία που οι σχετικότεροι -κι εσύ- γνωρίζουν είναι πως μπορεί κανεις να βάλει μια ασφάλεια σχετική με το max discharge amperage της μπαταρίας του. Εφόσον αυτή είναι εκτός απο επώνυμη και υγιής.
Το νήμα και ειδικά το OP αφορούν μηχανικά χωρίς ασφάλεια μάλλον και παλεύει όπως ειδα με επιλογές μπαταριών ενώ θα μπορούσε -απλά νομίζω- να προτείνει τις αποδοτικότερες αλλα όπως βολεύεται κανεις πάντα
Εγώ αυτό που έχω δει σε ΟΛΑ τα "ατυχήματα" που οδήγησαν σε έκρηξη και περιήλθαν σε γνώση μας είναι ότι υπάρχει ένας κοινός και αιτιολογικός παράγοντας που είναι οι ελαττωματικές μπαταρίες. Βραχυκυκλώματα μπορεί να συμβούν από απειρία του χρήστη, απροσεξία, επιπολαιότητα, κακή ποιότητα κατασκευής του mod κ.λπ. αλλά για μια έκρηξη, υπεύθυνη είναι η μπαταρία. Οι καλές μπαταρίες δεν σκάνε.Πριν 2 ημέρες βραχυκύκλωσα το μηχανικό και μάλιστα παραπάνω από μία φορά και παρατεταμένα. Αυτό που έσωσε την κατάσταση εκτιμώ ότι ήταν η καλή μπαταρία. (VTC5A) και επιβεβαιώνει αυτό που λέει ο [member=13664]Ribot[/member].
(https://scontent.fath4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/35196971_1733219730091999_2684380596091748352_o.jpg?_nc_cat=0&oh=721c226342a438a273fc74ce6c2e9acf&oe=5BBF106E)Γνήσιος εκπρόσωπος του είδους Avnana Universalis ο τύπος...
Και όμως το παραπάνω χρησιμοποιηθήκε από άνθρωπο για να ατμίζει !!!
"No bullshit, a customer came into the shop vaping on this! A fucking sub tank on a 510 plate, basically touching the positive end of the bat to the side of the 510 while the wire touches the negative end. Holy shit this is literally the dumbest most dangerous setup I've ever seen." The Vaping Bogan (https://www.facebook.com/thevapingbogan/photos/a.774565709290744.1073741829.702594143154568/1733219726758666/?type=3&theater)
Πείτε στον γλυκούλη αυτά τα κάναμε το 2014 στην Ελλάδα :))Βάλε και κανα-δυο χρονάκια νωρίτερα...
Οχι ,τις τετράγωνες που βάζαμε γλώσσα στους πόλους για να δούμε αν έχουν φορτίο :))τις 9βολτες λες? μπα θα καιγόταν το 0.12 κανθαλ :angel:
Αν είχε επικρατήσει ο Tesla με wireless powa αναρωτιέμαι τι συσκευές θα είχαμε άραγε.Ναι σιγά μην έφτιαξε και death ray :P