Για τους περισσότερους ατμοποιητές θα χρειαστούμε προέκταση (extender), ώστε να φτάσουν σε ύψος κατάλληλο για να μπορέσει μετά να μπει το drip-tip.
(http://img35.imageshack.us/img35/2873/imgp0557bd.jpg) (φωτογραφία από το γαλλικό φόρουμ)
Τοποθέτηση ατμοποιητή
Συναρμολογούμε το collector tank και τοποθετούμε πάνω του τη βάση του τανκ του UFS. Βιδώνουμε τη βάση μέχρι τέλος, ώστε ο κονέκτορας του UFS να εξέχει αρκετά από τον πάτο της βάσης και τραβάμε λίγο το pin του πόλου του UFS προς τα κάτω. Στη συνέχεια βιδώνουμε τον ατμοποιητή σφικτά στον κονέκτορα. Καλό είναι να τοποθετούμε τον ατμοποιητή πριν βιδώσουμε το γυάλινο κομμάτι του τανκ, για να έχουμε καλύτερη πρόσβαση και να τον σφίξουμε καλύτερα. Μετά βιδώνουμε το γυάλινο και το πάνω κομμάτι του τανκ.
Πριν προσθέσουμε υγρό βεβαιωνόμαστε ότι έχουμε κλειστό τον ρυθμιστή αέρα και τον ρυθμιστή υγρού, δηλαδή το δαχτυλίδι είναι κάτω και έχουμε ξεβιδώσει μέχρι τέρμα το τανκ, πιάνοντας το από τη βάση του.
Αφού γεμίσουμε με υγρό, μέχρι λίγο πιο κάτω από εκεί που αρχίζουν οι σπείρες του πάνω κομματιού, βιδώνουμε το καπάκι.
Για την v1 του UFS ή αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το δικό του επιστόμιο, χρησιμοποιούμε το λεπτό ο-ρινκ 9 (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,2105.msg134282.html#msg134282) ή 10 (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,2105.msg153156.html#msg153156) Χ1,5.
Για την v2 χρησιμοποιούμε το παχύτερο ορινγκ και μετά βάζουμε το μικρό καπάκι, το οποίο προσέχουμε να μην το βιδώσουμε σφιχτά. Το πόσο θα σφίξουμε το μικρό καπάκι παίζει ρόλο στην κυκλοφορία του αέρα μέσα στο UFS και τελικά στην τροφοδοσία.
Τοποθέτηση ατμοποιητή 901
Το UFS έχει σπείρωμα μόνο για ατμοποιητές 510-CE2 και όχι για 901 που έμπαιναν στο AVS. Το θέμα λύνεται με αντάπτορα 510 σε 901/808D.
(http://img585.imageshack.us/img585/5296/510to901808.jpg)
Με τη λύση αυτή στην v1 υπήρχε πρόβλημα με το ύψος του 901 ατμο (δεν χώραγε και έπρεπε να κοπεί λίγο για να βιδώνει καλά το επιστόμιο (nikdnik (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,2105.msg58756.html#msg58756)). Η V2 δεν έχει πρόβλημα και χωράει τους 901 ατμοποιητές.
Τοποθέτηση 306 στο UFS χωρίς extender (δεν λειτουργεί ο ρυθμιστής υγρού)
Βίντεο από vapourtrails (http://www.vapourtrails.tv/?p=1907) (στο 50:10).
Θα χρειαστούμε
1) Τον σωλήνα από dual coil atomizer (βγάζουμε όλα τα εσωτερικά )
2)To πλαστικό καπάκι από τον 306 (κόβουμε ένα κομμάτι σε σχήμα δαχτυλιδιού με πάχος 5-10mm )
(http://i1195.photobucket.com/albums/aa382/Zio111/306_Atomizer.jpg)
Διαδικασία
Βάζουμε το πλαστικό δαχτυλίδι πάνω από τον 306 και το μετακινούμε όσο πιο χαμηλά γίνεται. Από πάνω σφηνώνουμε τον σωλήνα από dual coil atomizer. Το πλαστικό δαχτυλίδι στην ουσία σταματάει τις διαρροές και κρατάει σταθερά τον σωλήνα του DCA. Ο DCA έχει μεγαλύτερο μήκος από τον 510. Zioa (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,2105.msg131076.html#msg131076)
Κοντό (short mode) UFS
(http://img15.imageshack.us/img15/6648/shortmode.jpg) (φωτογραφία από το ECF)
Αν χρησιμοποιούμε τυπικούς 510 ατμοποιητές, μπορούμε να έχουμε το UFS σε "κοντή" έκδοση, δηλαδή χωρίς το πάνω κομμάτι του τανκ (upper body). Οι περισσότεροι προτείνουν στην μορφή αυτή να χρησιμοποιήσουμε το SS αντί το διαφανές παράθυρο. Επίσης έχει προταθεί να βγάλουμε το πάνω o-ring, για ευκολότερη είσοδο αέρα (Zioa (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,2105.msg501784.html#msg501784))
Τα κάρτο ή οι ατμοποιητές με μεγάλο μήκος (long barrel) απαιτούν την πλήρη μορφή του UFS
Καρτομάιζερς
[youtube]http://www.youtube.com/v/rvzvJfXpcGg?[/youtube]
Αν χρησιμοποιούμε καρτομάιζερς προτείνεται να τους έχουμε ήδη γεμάτους ή να τους γεμίσουμε, πριν κλείσουμε το καπάκι του UFS. Πριν αρχίσουμε το άτμισμα ανοίγουμε κατά 1/4 τόσο τον ρυθμιστή υγρού, όσο και τον ρυθμιστή τζούρας.
Επίσης, αν χρησιμοποιούμε υγρά με υψηλή περιεκτικότητα σε VG, προτείνεται να κάνουμε 1 ή 2 τρύπες στο κάρτο. Έτσι μειώνεται η ανάγκη να ανοίγουμε συχνά τον ρυθμιστή υγρού.
(http://imageshack.us/a/img571/1108/11111111111111111111111hl.jpg)
Διαθέσιμος από εδώ (http://www.kidneypuncher.com/donjohn-ufs-to-510-adapter/)
(είναι αυτός στην τελευταία φωτογραφία αυτού του ποστ (http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,14397.msg533872.html#msg533872))...
...μόνο που κοστίζει 50$ :thumpdown:
Κι αυτός (http://www.esigarettanews.com/510-to-ufs-italian-adapter/), μάλλον με παραγγελία (για όποιον ξέρει ιταλικά)
Και για να απαντήσω και στην αρχική ερώτηση: ναι, ο Θανάσης έχει πει ότι θα φτιάξει.