vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

329 επισκέπτες, 4 χρήστες
Ηρακλης, manoslykos, Buliwyf, treloneritis

Twitter

Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods

Αποσυνδεδεμένος tzifos_f1

  • ***
  • 874
  • Φύλο: Άντρας
  • ζωή ποδήλατο
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #15 στις: Αυγούστου 26, 2016, 15:45 »
Για αυτό μιλάω:



Αριστερά με σύρμα SS316, βλέπετε πως ανεβαίνει από 1.7Ω στα +2Ω  
Δεξιά το mod με KanthalA1.

Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #16 στις: Αυγούστου 26, 2016, 20:26 »
Αφού λοιπόν συνεχίζεται το θέμα ανεξάρτητο...ας κάνουμε μερικούς ακόμα υπολογισμούς...  ;D
Καταρχάς για το NiFe. Δεν πιστεύω ότι με κανένα θα έχουμε ικανοποιητικό αποτέλεσμα γιατί απο όσο είδα σύρματα με TCR πάνω απο 200 το πολύ θα έλεγα ότι είναι ακατάλληλα... Όσο μεγαλώνει το TCR, αυξάνεται και η ψαλίδα μεταξύ αρχικών και "τελικών" watt αφού η αντίσταση μεγαλώνει περισσότερο. Έτσι έχουμε και πιο κρύο ατμό ακόμα και σε σημείο μέχρι να μην έχουμε καθόλου. Αν δεν κάνω λάθος, το NiFe48 της zivipf έχει τη μεγαλύτερη αντίσταση απο όλα τα NiFe. Υπολογίζοντας με αυτό, που έχει TCR 400, στα 0,20mm που βγάζει και μια αντίσταση 1 Ohm στις 9 σπείρες, ξεκινάει με ένα heat flux 263 το οποίο στους 200 βαθμούς πέφτει στο 153 και όσο αυξάνεται η θερμοκρασία πέφτει κι άλλο. Επιμένω στους 200 βαθμούς γιατί για εμένα εκεί αρχίζει το αποτέλεσμα να είναι καλό. Έβαλα το "τελικών" watt σε " " γιατί τα τελικά εξαρτώνται απο τη δύναμη της τζούρας, τον αέρα, την τροφοδοσία... :dontknow:
Με μία δοκιμή με το NiFe30 της zivipf πάλι, που έχει το μεγαλύτερο TCR, 520, θα δούμε ότι ξεκινάμε με ένα heat flux της τάξης του 487 και καταλήγουμε στο 252 στους 200 βαθμούς. Εδώ η μικρή μου εμπειρία δεν μου επιτρέπει να γνωρίζω πόσο γρήγορα θα ανέβει η αντίσταση ώστε να πέσουν τα watt και να προλάβουμε το καμένο... :dontknow:   κάτι μου λέει όμως ότι δεν... ;)
Για αυτό θεώρησα και εγώ ότι το ατσάλι θα ήταν ιδανικό για τέτοια λειτουργία...και αντίσταση της προκοπής βγάζει και πιο λίγο μεταβάλλεται η αντίστασή του. ;)
Μόνο το NiFe30 της dicodes ίσως να μπορούσε να παίξει καλά σε μηχανικό, με TCR 320 και αντίσταση νορμάλ στα 0,20 mm όμως που δυστυχώς δεν υπάρχει...η dicodes το βγάζει μόνο σε 0,28... :hmmm:

Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
Θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέροντα τίποτα γραφήματα από τη μεταβολή της αντίστασης με SS σύρματα σε μηχανικό, ώστε να δούμε και πόσο προσπάθεια χρειάζεται να καταβάλλει η μπαταρία μας για να ανταπεξέλθει σε αυτά τα δεδομένα... Έχω το προαίσθημα πάντως ότι σε μια τέτοια περίπτωση, η μπαταρία θα καταπονείται λιγότερο από ένα τυπικό TC άτμισμα σε ηλεκτρονικό μοντ...

Μετά απο αυτό είπα να κάτσω να φτιάξω ένα γράφημα αν και θα ήταν πιο χρήσιμο αν μπορούσα να προσθέσω και το heat flux.
Αποτελείται απο τα watt, το ρεύμα και την αντίσταση ανά 10 βαθμούς κελσίου και μετά απο κάποιες δοκιμές είδα ότι τελικά το σύρμα στο παράδειγμα του tzifos_f1 φαίνεται ιδανικό.
Έβαλα σύρμα απο zivipf που ξέρουμε το TCR για να είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβείς οι υπολογισμοί, στα 0,20mm με 6,5 σπείρες περίπου στα 1,5 Ohm. Στο steam engine έβαλα SS316 και όχι SS316L γιατί η αντίσταση του πρώτου είναι πιο κοντά στο σύρμα του γερμανού.
Σύμφωνα με το γράφημα, αν υποθέσουμε ότι στους 150 βαθμούς αρχίζουμε να έχουμε μια ικανοποιητική ατμοποίηση, βρίκουμε το heat flux να είναι στο 215 ενώ ξεκινάει με 244 για την αρχική τιμή αντίστασης. Φτάνοντας στους 200 βαθμούς, το heat flux γίνεται 206 που για εμένα είναι ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο.

Ξαναλέω ότι όλα αυτά είναι πολύ θεωρητικά και η θερμοκρασία, οπότε και τελικά η αντίσταση τα watt και το heat flux εξαρτώνται απο διάφορους παράγοντες όπως είναι η διάρκεια της τζούρας...ο τρόπος...η τροφοδοσία του υγρού...η κατασκευή του ατμοποιητή και άλλα...
Πιστεύω πως σε κάποια στιγμή θα σταθεροποιείται η απόδοση σε ένα πολύ καλό επίπεδο επιλέγοντας το κατάλληλο σύρμα, και η εμπειρία θα είναι παρόμοια με τον έλεγχο θερμοκρασίας, με τα ρεύματα του μηχανικού όμως. Θα έχουμε δηλαδή και εδώ ένα γρήγορο ανέβασμα της θερμοκρασίας, όπως στον έλεγχο θερμοκρασίας αν βάλουμε πολλά watt, η οποία τελικά θα σταθεροποιείται σε ένα πολύ καλό σημείο!
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 27, 2016, 20:06 από estrifan »

Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #17 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2016, 21:55 »
Και αφού ήρθε το μηχανικό...άρχισαν τα πειράματα...  ;)
Τελικά η πράξη είχε μεγάλη διαφορά σε κάποια πράγματα απο το πως τα είχα στο μυαλό μου και με εξέπληξε ευχάριστα αφού τελικά δεν τα είχα σκεφτεί και πολύ καλά...
Πρώτη δοκιμή με ατσάλι. Το αποτέλεσμα αναμενόμενο, γρήγορη ατμοποίηση με σταθεροποίηση σε ικανοποιητικό σημείο οπότε πολύ καλό αποτέλεσμα. Κρίμα που δεν μου αρέσει το ατσάλι... :tongue_smilie:  Για ακόμα μία φορά δεν μου έβγαλε έντονη γεύση...στην άκρη λοιπόν...
Επόμενη δοκιμή με nichrome. Εδώ δεν χρειάζεται να αναφερθώ ιδιαίτερα...πολύ καλό αποτέλεσμα και καλύτερη γεύση για τα γούστα μου. Για τα ρεύματα του μηχανικού δεν θα κουράσω, όσοι έχουν δοκιμάσει ξέρουν και τα διαβάζουμε κατά καιρούς.
Το θέμα μας εδώ είναι άλλο και φτάνω στην έκπληξη. Αφού έχω δοκιμάσει το nichrome όλη μέρα και παίζει τέλεια, αρχίζω να σκέφτομαι αν τελικά θα μου έκανε κάποιο απο τα NiFe. Πλακώθηκα πάλι στους υπολογισμούς...τα έφερα απο δω, τα έφερα απο εκεί, αποφασίζω να δοκιμάσω NiFe48 zivipf. Βάζω τα νούμερα και καταλήγω, 8 σπείρες περίπου, στα 0,28mm, 2.5mm διάμετρος μου δίνουν κάπου 0.5 Ohm. Στα 0.5 Ohm τα watt μου είναι 28 περίπου. Αυτό μου δίνει ένα heat flux της τάξης του 370. Πολύ, αλλά αυτό είναι στους 20 βαθμούς κελσίου! ;)
Συνεχίζω και ανεβάζω θερμοκρασία. Φτάνω στους 150. Στους 150 ούτε το βαμβάκι δεν καίγεται. Εκεί η αντίστασή μου έχει γίνει 0.76 Ohm. Αυτό μου δίνει 19 watt και έτσι αυτόματα το heat flux πέφτει στο 245. Πολύ καλά μέχρι εδώ!
Συνεχίζω και φτάνω στους 220. Η αντίσταση έχει πάει στα 0.9 Ohm. Τα watt στα 16 περίπου. Το heat flux στο 206. :thumpup:
Φτάνει με τη θεωρία, αρχίζουν οι δοκιμές! Στρίβω όπως τα υπολόγισα. Βγαίνει όντως 0.5 Ohm. Ποτίζω, περιμένω και ατμίζω! Μαγεία! Άμεση ατμοποίηση, γεύση η γνωστή πολύ καλή για μένα του NiFe και στρωτό βελούδινο άτμισμα!

ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ? Για όλη τη μέρα! ΠΙΠΙΛΑ? Πιπίλα! 8)

Αυτά για αρχή...θα γίνουν και άλλες δοκιμές, αν έχω κάτι συνταρακτικό θα αναφερθώ! Προς το παρόν απολαμβάνω "έλεγχο θερμοκρασίας" σε μηχανικό! :bye:

Αποσυνδεδεμένος tzifos_f1

  • ***
  • 874
  • Φύλο: Άντρας
  • ζωή ποδήλατο
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #18 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2016, 22:39 »
Ωραία !! Δεν περίμενα σύρμα με τόσο μεγάλο TCR να παίξει τόσο καλά με μηχανικό. Περίμενα ότι θα παίρνεις κάπως ασθενική τζούρα τόσο πολύ που πέφτουν τα Watt.

To παραπάνω γράφημα το έκανες με V=3.8, μπορείς να κάνεις το παραπάνω γράφημα με v=3.6, v=3.4 & v=3.2V & v=3 volts για να συγκρίνουμε τις καμπύλες ? Να δούμε ΠΟΣΟ επηρεάζει η δυνατότητα της μπαταρίας σε ρεύμα ?

Εμένα ακόμα να μου έρθει το SMPL :(

Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #19 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2016, 00:53 »
Εγώ από ότι βλέπω, αφού σταθεροποιείται η θερμοκρασία με τη τζούρα, σταθεροποιείται και η αντίσταση και κατά συνέπεια και τα watt. Άρα στους υπολογισμούς που χρησιμοποιώ εγώ, βολεύει τελικά να βρω το heat flux που αντιστοιχεί στην αντίσταση στους 200 με 220 βαθμούς τελικά.
Και ας είναι το αρχικό πολύ υψηλό, δεν επηρεάζει τόσο ούτε θα κάψει το βαμβάκι γιατί αυτή είναι η τιμή που αντίστοιχεί στους 20 βαθμούς. Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, ανεβαίνει η αντίσταση και πέφτουν τα watt, οπότε πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή για το κάθε σύρμα και στήσιμο που βολεύει στις θερμοκρασίες που θα δουλεύαμε το σύρμα αυτό και σε έλεγχο θερμοκρασίας ας πούμε!
Τώρα όσο πέφτει η μπαταρία, η απόδοση πέφτει δραματικά! Αλλά αυτό είναι κάτι που το ξέρουμε και το περιμένουμε οπότε φροντίζουμε καταλλήλως!  ;)

Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #20 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 21:43 »
Νέο πείραμα γιατί δεν κάθομαι και στα αυγά μου...  :tongue_smilie:

Αποφάσισα να μελετήσω το αγαπημένο μου σύρμα...NiFe30 της stealthvape. Μικρή αντίσταση βγάζει αλλά λέω θα το παλέψω.
Διάμετρος 0,28. Πυρήνας στα 3mm με 9 σπείρες. Αντίσταση 0,35 Ohm. Τα watt ξεκινάνε απο 41,2 και στους 220 βαθμούς έχουν πέσει στα 20,6. Στιγμιαία ζητάω απο τη μπαταρία μου 10,8Α τα οποία πέφτουν και αυτά στους 220 βαθμούς στα 5,4.
Το heat flux στους 220 βαθμούς είναι στο 213. Λίγο παραπάνω απο το προηγούμενο πείραμα με το NiFe48, πράγμα το οποίο και επιδίωξα γιατί ήθελα λίγο πιο ζεστό αποτέλεσμα.
Τα λόγια περιττεύουν...απλά...
Ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα...η γεύση απογειώθηκε, ντουμάνι φουλ στα αναμενόμενα και φυσικά για άλλη μια φορά βελούδινο άτμισμα! Δάκρυσα! :o

Αποσυνδεδεμένος tzifos_f1

  • ***
  • 874
  • Φύλο: Άντρας
  • ζωή ποδήλατο
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #21 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 22:47 »
Απλά δεν παίζεσαι ! :respect: :respect: 0.35Ω σε μηχανικό !!!


Μια χάρη, σε excel το έχεις αυτό ? Μπορείς κάπου να το ανεβάσεις να το πάρω να πειραματιστώ με μερικά νούμερα ?

Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #22 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 23:05 »
Τα 0,35 είναι για πολύ λίγο, μετά όπως βλέπεις στο γράφημα ανεβαίνουν τα Ohm, ξεκουράζεται η μπαταρία...
Ήδη στους 150 βαθμούς που μπορείς να πεις ξεκινάει να γίνεται ικανοποιητική η ατμοποίηση, η αντίσταση έχει ανέβει στα 0,58 Ohm και τα watt έχουν πέσει στα 25.
Η αλήθεια είναι ότι δουλεύοντάς το αυτές τις μέρες, έχω πολύ καλή αυτονομία. Εγώ φαντάσου το δουλεύω με 18500, μια tensai στα 1100mAh που αντέχει και 22A, για να μειώσω και το μέγεθος και είμαι πολύ ευχαριστημένος... Βέβαια εγώ ατμίζω λίγο, αλλά τώρα με το μηχανικό έχω αυξήσει λίγο την κατανάλωση...  ;D

Το excel στο στέλνω και με email, στείλε σε pm να το κανονίσουμε!

Αποσυνδεδεμένος tzifos_f1

  • ***
  • 874
  • Φύλο: Άντρας
  • ζωή ποδήλατο
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #23 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2016, 16:23 »
Από το πρωί πιπίλα :) SS316 , 0.2m, 6σπείρες 2.5mm ~1.7Ω. Μάλιστα έβαλα μπαταρία 3.7V και στα 3.4V (που την μέτρησα όταν την έβγαλα) μου ψιθύριζε "άλλαξέ με" :)

--------
Έτσι για να θέσουμε σε καλές & ασφαλείς βάσεις τa παραπάνω τα ασφαλή σύρματα για μηχανικό είναι:
SS316/L, SS317, SS304, Zirconium, NiFe30, NiFe48, Nichrome N80 και φυσικά Kanthal A1.



Αποσυνδεδεμένος teo77

  • ****
  • 1450
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #24 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2016, 19:33 »
Βρε παιδες για να καταλαβω και εγω τα NiFe παιζουν σε μηχανικο ή vw??

Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2016, 20:57 »
Από το πρωί πιπίλα :) SS316 , 0.2m, 6σπείρες 2.5mm ~1.7Ω. Μάλιστα έβαλα μπαταρία 3.7V και στα 3.4V (που την μέτρησα όταν την έβγαλα) μου ψιθύριζε "άλλαξέ με" :)

--------
Έτσι για να θέσουμε σε καλές & ασφαλείς βάσεις τa παραπάνω τα ασφαλή σύρματα για μηχανικό είναι:
SS316/L, SS317, SS304, Zirconium, NiFe30, NiFe48, Nichrome N80 και φυσικά Kanthal A1.

Καλά μην το λέμε έτσι απλά αυτό χωρίς διευκρινίσεις...
Zirconium και NiFe θέλουν μια μελέτη πρώτα πριν τα χρησιμοποιήσουμε σε μηχανικό...για όποιον έχει την όρεξη να ασχοληθεί δηλαδή...πρέπει να ξέρουμε τί αντίσταση θα βγεί, πόσα A θα ζητάμε απο τη μπαταρία ανα πάσα στιγμή, πόσο θα φτάσει η αντίσταση αυτή με τη θερμοκρασία γιατί μεταβάλλεται όσο ανεβαίνει...πόσο θα φτάσει τελικά αυτή η θερμοκρασία σε σχέση με την αρχική μας αντίσταση και τα watt που θα αποδώσει το μηχανικό...τόσες παράμετροι... :dontknow:


@teo77
Τα NiFe κανονικά παίζουν μόνο σε έλεγχο θερμοκρασίας. Απλά γίνεται μια κουβέντα εδώ για να διαπιστωθεί αν μπορούμε να τα δουλέψουμε και σε μηχανικό. Σε vw, αν δεν έκανες λάθος και εννοούσες έλεγχο θερμοκρασίας, εγώ προσωπικά δεν το έχω μελετήσει το θέμα. Γιατί εκεί έχουμε σταθερά watt ενώ στο μηχανικό τα watt αλλάζουν όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του σύρματος και συνεπώς και η αντίστασή του.  :hmmm:

Αποσυνδεδεμένος antonelos

  • *****
  • 1899
  • Φύλο: Άντρας
  • Ξέρεις απο e-VESPA???
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2016, 23:25 »
0.4mm  SS316L
7 σπειρες
2.5 τρυπανακι
0.5ωμ
δεν εχω εμπειρια απο μηχανικα αλλα τουτο δω παιζει πολυ ωραια στο κλωνονεμεσις με κλωνοτυφωνα...
δεν καταλαβαινω διαφορα στο ατμισμα λογο μεταβολης αντιστασης
Γιαννη σου ηρθε το μοντ? γνωμη?


Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #27 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2016, 23:40 »
Κοίτα να δεις, με το ατσάλι δεν έχεις μεγάλες διαφορές στις θερμοκρασίες και κατά συνέπεια στο άτμισμα γιατί η διαφορά στην αντίσταση και κατ' επέκταση στα watt είναι μικρή. Εσύ ας πούμε στο παράδειγμα που έδωσες ξεκινάς με ένα heat flux στα 265 και καταλήγεις με ένα στα 221 στις τιμές που αντιστοιχούν στους 220 βαθμούς. Αν δείς παραπάνω έγραψα τις εμπειρίες μου στο μηχανικό με ατσάλι, nichrome και NiFe. Στο NiFe που η αντίσταση μεταβάλεται περισσότερο, θέλει μεγαλύτερη προσοχή για να βγάλεις ένα καλό αποτέλεσμα.
Η διαφορά στα ρεύματα είναι εμφανής. Για μένα όμως δεν ήταν εμφανής η διαφορά κατά τη διάρκεια της τζούρας όσον αφορά το NiFe κυρίως που έχει και τις μεγαλύτερες μεταβολές. Ίσως γιατί το σύρμα αρπάζει πολύ γρήγορα με τα watt που παράγονται στην αρχή, τα οποία όμως πέφτουν όσο μεγαλώνει η αντίσταση και έχουμε το αποτέλεσμα που έχουμε υπολογίσει. Αυτό γίνεται στιγμιαία σχεδόν και εγώ τουλάχιστον δεν το καταλαβαίνω κάπως... :dontknow:
Σίγουρα όμως το αποτέλεσμα είναι καλύτερο μόνο και μόνο λόγω ρευμάτων...

Αποσυνδεδεμένος tzifos_f1

  • ***
  • 874
  • Φύλο: Άντρας
  • ζωή ποδήλατο
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #28 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2016, 11:33 »
@estrifan ο χρόνος για να φτάσει στους 200-250 βαθμούς μπορεί να υπολογιστεί προσεγγιστικά και σε ιδανικές συνθήκες. Υπάρχει τρόπος να υπολογίσουμε το έργο/ενέργεια που χρειάζεται ένα σύρμα για να φτάσει στους βαθμούς αυτούς. 

Για παράδειγμα μπορούμε να βάλουμε τον ατμοποητή μας σε μοντάκι με TC και αφού βεβαιωθούμε ότι δουλεύει σωστά το TC, βάζουμε μια θερμοκρασία πχ 110 βαθμούς (ίσα να μην αρχίσει ατμοποίηση). Για αντίσταση ας πούμε ότι έχουμε μία που μας αρέσει στα 20watt, δηλαδή αρκετά περισσότερα από τα watt που θα χρησιμοποιήσουμε. Μαζί βάζουμε και watt χαμηλά, ας πούμε 5watt ("σταθερά" αυτά, στο μηχανικό ... :). Πατάμε fire χωρίς να τραβάμε τζούρα και μετράμε τον χρόνο που χρειάζεται για να δείξει η οθόνη 100oC, λίγο πριν κόψει το TC δηλαδή γιατί ρίχνει και τα watt (έχω το VTC mini κατά νου). Ας πούμε ότι θέλει 1.5sec, συνεπώς με 5watt θέλουμε 5*1.5 = 7.5WattSecs (κατα το Wh βατώρα)  για dT = 70βαθμούς Celcius. Συνεπώς για να φτάσουμε τους 240βαθμούς (dT=210 = 3*70) θέλουμε 3*7.5 WattSecs = 22.5Ws. Αυτά σε ιδανικές συνθήκες - ατμοποίηση=0, γιατί σε πραγματικές δεν με 5watt και 230Βαθμούς στο TC δεν θα δούμε ποτέ "Protection" με τέτοια αντίσταση. Τώρα αν βάλεις μέσα στην εξίσωση ότι από τους 120 βαθμούς αρχίζει ατμοποίηση και "χάνεις" από εκεί ενέργεια + την ενέργεια που πάει στα περιβάλλοντα με την μορφή θερμότητας, τον ρυθμό διάχυσης της θερμότητας στο βαμβάκι/υγρο  κτλ κτλ πολλές οι παράμετροι...... Ένας Φυσικός θα βοηθούσε φαντάζομαι περισσότερο, αυτά είναι ότι θυμάμαι από την φυσική του Γυμνασίου.

Πολύ χοντρικά εγώ υπολογίζω περί τα 0.2-0.3secs για 30οC --> 220oC, μέσα σ'αυτά η αντίσταση έχει αλλάξει και το ρευμα που περνά. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι θα πρέπει να στρίβουμε την αντισταση στα Ω που θέλουμε όπως την υπολογίζουμε  όταν αυτή είναι στους 200-220 βαθμούς. Έτσι αυτά τα 0.2-0.3secs είναι απλά ένα "boost" :)

Δεν ξέρω αν είναι εύκολο το το δουλέψουμε περισσότερο το παραπάνω.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 14, 2016, 12:11 από tzifos_f1 »

Αποσυνδεδεμένος estrifan

  • *****
  • 1546
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρήση Συρμάτων που προορίζονται για TC σε μηχανικά mods
« Απάντηση #29 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2016, 15:54 »
Τα 0.2 - 0.3 δευτερόλεπτα που λες μάλλον είναι πολύ λίγα για να καταλάβουμε τη διαφορά, ή τουλάχιστον εγώ δεν την καταλαβαίνω...
Ακόμα και το καινούριο preheat του vtc mini το βάζουμε και ένα δευτερόλεπτο...
Δεν κατάφερα να ακολουθήσω το συλλογισμό σου να σου πω την αλήθεια, γιατί και η τζούρα παίζει ρόλο στην ανάπτυξη της θερμοκρασίας και τα watt δεν είναι σταθερά στο μηχανικό (σε σύρμα για έλεγχο θερμοκρασίας) όπως στο ηλεκτρονικό αλλά ούτε και ο ρυθμός αυτής της ανάπτυξης είναι σταθερός.
Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να υπολογίσω το χρόνο, δεν έχω καν τη γνώση και δεν θα ασχοληθώ και τόσο να σου πω την αλήθεια, ήδη πονοκεφαλιάζομαι να βγάλω "καλή" αντίσταση με NiFe στο μηχανικό.  :tongue_smilie:
Απο την άλλη βέβαια, γιατί να κάνεις αυτές τις μετρήσεις σε ηλεκτρονικό χοντρικά και να μην τις κάνεις εξίσου χοντρικά κατευθείαν στο μηχανικό? Να δεις σε πόσο χρόνο έστω αρχίζει η ατμοποίηση...δεν ξέρω...   :dontknow:  :)

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ: Μια δική μας "έρευνα" Θέματα υγείας 856 160057 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 12:22
από thanoulis
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 955 110832 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 08:15
από Antiprosopos
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ Περιοχή νέων μελών 10856 1515453 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 27, 2024, 21:55
από mrandrepap
Υγρά NATURA by HEXOCELL (εντυπώσεις) Έτοιμα υγρά 1010 146504 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 27, 2024, 13:04
από lounik
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2107 303337 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 25, 2024, 11:01
από Nikrom
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 183 12812 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 24, 2024, 20:33
από VapeSniper
αγορα μαγνητων Ηλεκτρονικά αξεσουάρ και εξαρτήματα 0 192 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 23, 2024, 20:43
από hlias bax
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4912 530894 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 23, 2024, 19:24
από stamatisgr
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1394 201499 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 22, 2024, 14:45
από Xxristos
Ηλεκτρονικά mods - Νέες κυκλοφορίες [Ηλεκτρονικά mods] 4070 801711 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 22, 2024, 11:23
από Antiprosopos
Επιλογή 2μπάταρου box mod Mods 40 11097 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 20, 2024, 11:16
από lounik
ULTON Millennium RTA clone [Κλώνοι επισκευάσιμων] 121 41026 Τελευταίο μήνυμα Μαρτίου 15, 2024, 11:54
από chrismet